نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

7) فضای شمارنده را گسترش داده یا تغییر دهید
شاید شما فقط با چند تغییر کوچک به دنبال افزایش کارایی آشپزخانه باشید. عرض و گسترش پیشخوان های شما در مورد آشپزخانه شما چیزهای زیادی را تعریف می کند. با تغییر جزئی در طراحی آشپزخانه ، می توانید تجربه کلی خود را از پیشخوان ها تغییر دهید. یک پیشخوان گسترده در جزیره آشپزخانه به نوار صبحانه تبدیل می شود. یک لبه کابینت باریک می تواند فضای پیاده روی و مانور بیشتری را در فضای باز آشپزخانه ایجاد کند. همچنین می توانید پیشخوان های آشپزخانه خود را تغییر دهید تا بتوانید یک عضو خانواده معلول را در خود جای دهید.

8) بهره وری انرژی خانگی را بهبود بخشید
باور کنید یا نه ، کابینت های شما حتی می توانند باعث افزایش راندمان انرژی در خانه شما شوند و احتمال خسارت ناشی از آب و هوا را کاهش دهند. کیفیت کابینت های شما تاثیری در میزان عایق کاری آنها دارد. کابینت های عایق مناسب ، احتمال کمتری در پیچ و تاب و یخ زدن دارند و یا اجازه نمی دهند که لوله ها درون آنها مسدود شود. کابینت ها تمایل به حفظ سرماخوردگی دارند اما می توانند به عنوان بافر عمل کنند تا به خانه کمک کنند تا دمای داخلی با هزینه کمتری انرژی را حفظ کند.

9) آشپزخانه خود را متناسب با سبک زندگی خود تهیه کنید
و در آخر اینکه ، مدرن کردن کابینت های آشپزخانه به شما امکان می دهد آشپزخانه خود را به سبک زندگی خود تغییر دهید. تغییر کابینت ها ، فضای ذخیره سازی سفارشی را معرفی می کند. جابجایی کابینت ها ، گزینه کفپوش و تنظیمات کف شما را باز می کند. شما می توانید فضای خاموش یا پریزهای اضافی را برای وسایل آشپزخانه مورد علاقه خود اضافه کنید یا با استفاده از مدل ها و طرح های جدید ، قلاب های دستگاه را به روز کنید علاوه بر این ، حتی می توانید پیشخوان ها و قفسه ها را متناسب با دامنه قد خانواده خود جمع یا پایین آورید. می توانید یک گره صبحانه را باز کنید ، مرزهای آشپزخانه خود را گسترش دهید ، یا همه چیز را تا حد ممکن سازمان یافته و محکم تهیه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

9 دلیل مدرن کردن کابینت های آشپزخانه شما
از آنجا که هر سال خانه های جدید ساخته می شوند ، هر شهر و محله دارای وصله ای در سنین و سبک خانه است. این امر در مورد آشپزخانه ها نیز انجام می شود. سبک های آشپزخانه بیشتر توسط کابینت ها و پیشخوان ها طراحی می شوند. در طول دهه ها ، جذاب ترین و جذاب ترین طراحی ها به طرز وحشیانه ای تغییر کرده است. کابینت ها با طیف بسیار باورنکردنی متفاوت هستند. از چوب جامد گرفته تا فلز و شیشه. از قفسه های ساده عمیق گرفته تا قفسه های نگهدارنده پیشرفته و محفظه ها.

اگر آشپزخانه شما قدیمی و نیاز به کابینت های مدرن است ، این فقط موضوع ترجیح بصری نیست. این فرصتی است برای پیشرفت های عمیق در آشپزخانه شما. مدرن بودن کابینت های آشپزخانه شما به دلیل مزایای اضافی زیادی که می تواند یک آشپزخانه مدرن به همراه داشته باشد ، بیش از اندازه سبک است.

بیایید نگاهی دقیق تر به نه دلیل اصلی که هر صاحبخانه می تواند از نوسازی آشپزخانه با کابینت های سفارشی سود ببرد ، بیاندازیم.

1) سبک آشپزخانه را به روز کنید
دلیل اصلی تغییر صاحبان خانه برای تغییر آشپزخانه ، تغییر شکل ظاهری آن است. یک آشپزخانه می تواند شخصیت یک خانه را تعریف کند. شاید کابینت های چوبی سنگین به سبک کشور ، جادویی نباشد که در خانه می خواهید. شاید شما یک سبک مدرن تر را دوست دارید یا آشپزخانه خود را به یک موضوع طراحی خاص تبدیل کنید که بهتر شخصیت شما را به عنوان صاحب خانه متناسب کند.

با پیشرفت نوآوری های مربوط به ساخت کابینت در طی دهه ها ، سبک های آشپزخانه به روز شده می توانند کارایی ، فضای ذخیره سازی و سهولت استفاده بیشتری نسبت به طرح های قدیمی ارائه دهند. آشپزخانه شما از یک ظاهر جدید و تجربه کابینت با کیفیت بالاتر پس از مدرن شدن بهره مند خواهد شد.

2) پیکربندی آشپزخانه خود را تغییر دهید
برای بسیاری از صاحبان خانه بهترین نتیجه تغییر صفحه و پیکربندی خود آشپزخانه است. تمام طراحی های آشپزخانه ایده آل نیستند یا برای سبک آشپزی شما ایده آل هستند. تغییر نحوه تعریف کابینت ها و پیشخوان ها فضای موجود در آشپزخانه شما می تواند واقعاً تجربه خانه شما را تغییر دهد. فضای را گسترده تر کنید ، یک جزیره را اضافه یا حذف کنید ، پیشخوان ها را باریک یا عمیق تر کنید. نوار را اضافه کنید ، شکل ناحیه بسته شده را تغییر دهید یا با یک تنظیم جدید آشپزخانه و کابینت های مدرن ، فضای کاری دیگری ایجاد کنید.

3) طراحی مجدد و ارتقاء ذخیره سازی
از زمان ساخت خانه های قدیمی در جوامع کشورمان ، نوآوری های ذخیره سازی بسیار طولانی است. فناوری پایه کابینت شامل جعبه و قفسه است. اما گزینه های ذخیره سازی پیشرفته می تواند آشپزخانه شما را به یک وزش نسیم تبدیل کند تا بدون کوهنوردی یا متوقف کردن حرکت کند. می توانید فضاهای کوچک "مرده" را برای ذخیره سازی ادویه ها یا ظروف کوچک به فضای عمودی باریک تبدیل کنید. می توانید قفسه های نخ ریسی تنبل و قفسه های تاشو را اضافه کنید تا دسترسی و استفاده از کل فضای کابینت شما راحت تر شود. و می توانید محفظه ها و انبارداری از سیم را به هر فضای باز بر اساس چگونگی و مکانی که وسایل را در آشپزخانه ذخیره می کنید اضافه کنید.

راه حل های جدید ذخیره سازی می تواند به شما کمک کند تا پیشخوان ها را پاک کنید ، ظرفیت ذخیره خود را بهبود بخشید ، و جوراب زنانه ساقه بلند و بازیابی را بی نهایت آسان تر کنید.

4) بهبود کیفیت و دوام
مواد کابینت و کیفیت ساخت و ساز نیز مسیری طولانی برای پیشرفت دارد. بیشتر خانه ها ، در هنگام ساخت ، دارای کابینت هایی با کیفیت متوسط ​​تا پایین هستند زیرا این یک انتخاب اقتصادی برای پیمانکارانی بود که محله را ساختند. اما شاید شما متوجه شده باشید که کابینت های شما به دلیل مواد کم کیفیت تمایل به حل شدن ، لکه گیری ، خرد شدن یا پیچ و تاب بودن دارند. یا اینکه آنها بخاطر نصب سریع عجیب یا گذشته DIY کج شده اند.

هنگامی که کابینت های آشپزخانه خود را مدرن می کنید ، می توانید هم کیفیت و هم دوام کابینت های خود را بهبود بخشید. مواد و مدل های کابینت را در نظر بگیرید که می توانند ده ها سال استفاده را تحمل کنند ، از جمله نشت گاه به گاه ، تابه افتاده یا لگد زدن به کودک نو پا.

5) یک آشپزخانه پایدار بسازید
خانه های پایدار روند رو به رشد در املاک و مستغلات و شیوه زندگی مدرن حرفه ای است. یک خانه پایدار اقتصادی است که از نظر انرژی و از منابع تجدید پذیر سازگار با محیط زیست ساخته شده است. یک آشپزخانه پایدار از جنبه های مختلفی ساخته شده است ، از شیر آب قابل محافظت در آب تا چوب های تجدید پذیر در کابینت های آشپزخانه. چوب طرد شده راهی عالی برای بدست آوردن چوب های سخت چوب قدیمی با شخصیت است ، در حالی که چوب های در حال رشد سریع مانند بامبو و لیپتوس برای کابینت های جدید چوب جامد که برش و رشد مجدد از اکوسیستم تأثیر نمی گذارد عالی هستند.

6) ویژگی ها و کارایی آشپزخانه را اضافه کنید
بیشتر ما می توانیم به یک یا دو چیز فکر کنیم که به آشپزخانه فعلی خود اضافه خواهیم کرد. شاید یک سینک دوم برای کارهای بزرگ آماده سازی غذا یا تخته برش اسلایدی یا بازوی شیر آب قابلمه باشد. هر سرآشپز خانگی چند ویژگی آشپزخانه خود را دیده است که آشپزخانه رویایی خود را تشکیل می دهند. چه تمایل به ابزارک های کاربردی و چه محفظه های پنهان داشته باشید ، مدرن سازی کابینت های آشپزخانه شما این فرصت را به شما می دهد که این ویژگی ها را به کابینت جدید ، پیشخوان و طراحی ذخیره سازی اضافه کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

شکل کاشی هایی که شما انتخاب می کنید و الگویی که آنها شکل می دهند می تواند تأثیر زیادی در ظاهر و احساس کلی اسپل های پشتی داشته باشد. شکل های کاشی زیادی وجود دارد ، از جمله مربع ها ، مستطیل ها (که اغلب به آن کاشی مترو گفته می شود) و سایر تنظیمات هندسی مانند شش گوش ها. همچنین می توانید یک الگوی مستقیم را انتخاب کنید ، یا کاشی را بر روی یک زاویه مورب تنظیم کنید. و می توانید از انواع یا رنگهای مختلف کاشی ها استفاده کنید تا الگوی جالبی ایجاد کنید. برای یک بک گراند خیره کننده و منحصر به فرد ، حتی می توانید موزاییکی را با کاشی های شیشه ای کوچک ایجاد کنید.

مواد
کاشی های بک گراند در انواع مختلفی از جمله سرامیک ، سنگ ، فلز ، شیشه و موارد دیگر موجود است. برای یک پرشکوه سازگار با محیط زیست ، می توانید شیشه ، چوب پنبه ، یا بامبو اصلاح نشده یا بازیافت شده را انتخاب کنید. اگر با آشپزخانه مدیترانه ای می روید ، ممکن است بخواهید یک کاشی مایل به قرمز اضافه کنید تا با سبک آن مطابقت داشته باشد. هر ماده ای جوانب مثبت و منفی دارد. به عنوان مثال ، کاشی های طبیعی مانند تخته سنگ ، گرانیت و سنگ مرمر باید سالانه آب بندی شوند ، در حالی که کاشی های استیل ضد زنگ به راحتی می توان خراش داد. چینی از سرامیک با دوام تر است اما همچنین گران تر است.

بودجه
نوع کاشی که استفاده می کنید و اندازه کاشی پشتی شما تا حد زیادی بستگی به فضای اتاق شما در بودجه شما دارد. اگر کاشی هایی را که دوست دارید وجود داشته باشد ، اما برای کل پشت پرده شما خیلی گران است ، از آنها به عنوان لهجه استفاده کنید. و به خاطر داشته باشید که علاوه بر کاشی ها ، باید یک گروت خوب سرمایه گذاری کنید.

قبل از تصمیم گیری در مورد بازگشت به صورت نهایی ، سعی کنید نمونه هایی از چند کاشی مورد علاقه خود را تهیه کرده و آنها را برای چند هفته در اطراف آشپزخانه خود نگه دارید. با این کار ، شما می توانید ایده بهتری ببخشید که کاشی با بقیه دکوراسیون آشپزخانه شما چه شکلی عالی به نظر می رسد و از کدام طرح هایی که به سرعت خسته نمی شوید.

کلمه ای درباره Grout
هنگامی که در مورد ایجاد بک گراند فکر می کنید ، کاشی اغلب اولین چیزی است که به ذهن خطور می کند ، اما مردم تمایل به فراموش کردن ریشه ندارند. گروت مهم است - این چیزی است که کاشی ها را به دیوار می چسباند ، اما کیفیت زیبایی زیبایی خاص خود را نیز به آن می افزاید. گروت فضای بین کاشی های شما را پر می کند ، از رطوبت در زیر تایل های شما جلوگیری می کند و از لبه های کاشی های شما محافظت می کند. با گذشت زمان ، روند در رنگ ها ، الگوهای و مواد تغییر خواهد کرد ، اما یک تزریق با کیفیت بالا هرگز از سبک نمی رود!

Backsplash Perfect را پیدا کنید
همچنین می توانید از بین رنگهای مختلف گروت انتخاب کنید و این می تواند کاشی های شما را جبران یا تکمیل کند. بعضی اوقات ، افرادی که تصمیم به کاشی های با رنگ روشن تر می گیرند ، تزریق تیره تر انتخاب می کنند. رنگ های متضاد کاشی و گروت می توانند لایه‌ای از جذابیت بصری را به شما اضافه کنند ، بنابراین اگر از backsplash خود به عنوان کانونی استفاده می کنید ، این ممکن است گزینه خوبی باشد. با این حال ، مطابقت کاشی و تزریق شما یک روند معاصر است. به یاد داشته باشید ، گروت با رنگ سبک تر می تواند بیشتر خاک را نشان دهد ، در حالی که تزریق تیره تر لکه ها را پنهان می کند.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

ایجاد یک Backsplash خیره کننده
پرده پشتی آشپزخانه شما یک عنصر مهم بصری است که می تواند به هم پیوند تمام اتاق کمک کند. هنگام بازسازی آشپزخانه ، انتخاب یک بک گراند بزرگ می تواند مشکل باشد ، زیرا انواع مختلف کاشی در دسترس است. به ظاهری که می خواهید منتقل کنید ، کلی سبک و دکوراسیون آشپزخانه تان ، و اینکه چقدر رسمی دوست دارید اسپری پشتی باشد فکر کنید. در ادامه بخوانید تا در مورد همه مواردی که هنگام انتخاب یک backsplash باید در نظر بگیرید ، اطلاعات کسب کنید.

Backsplash چیست؟
کاشی پشتی آشپزخانه شما به طور معمول ناحیه ای در دیوار بین میزهای رومیزی و پایین کابینت های دیواری است. در حالی که ممکن است برخی از قسمتهای پشتی شما ساده باقی بماند ، بسیاری از صاحبان خانه دوست دارند مناطق بالای سینک یا اجاق گاز خود را برجسته کنند. کاشی های تزئینی به طور معمول برای پوشاندن ناحیه پشت بغل استفاده می شود. برخی از مردم تصمیم می گیرند که کاشی یا سایر مواد تزئینی را بالای سینک یا اجاق گاز خود اضافه کنید ، در حالی که برخی دیگر تمایل به گسترش پشت باند در کل آشپزخانه دارند.

عواملی که باید برای Backsplash خود در نظر بگیرید
در صورت استفاده صحیح ، یک backsplash می تواند جذابیت بصری را به روشی برای انتخاب شما منتقل کند. می توانید چیزی کلاسیک یا دمدمی و چیزی خاموش یا جسورانه انتخاب کنید. هنگامی که آن را به پایین آورد ، می توانید پشت پرده شما به عنوان یک اثر هنری زیبا و یک راه عالی برای نشان دادن سبک منحصر به فرد خود دیده شود. در اینجا عناصر مختلفی وجود دارد که هنگام انتخاب یک backsplash می توانید انتخاب کنید.

سبک
شاید مهمترین باشد که هنگام انتخاب کوله پشتی خود ، سبک آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. یک قدم عقب بردارید و به کلی عکس اتاق را نگاه کنید. در حالی که ممکن است شما وسوسه شوید که به راحتی پشت پرده را با میز یا کابینت خود مطابقت دهید ، این ممکن است گاهی اوقات ظاهری غیرقابل تحمل داشته باشد. بک گراند فرصت شما برای ایجاد تأثیر بصری بزرگتر و اضافه کردن شخصیت زیادی به آشپزخانه شماست. در بعضی موارد ، مطابقت دادن قسمت پشتی شما با میز یا کابینت شما می تواند احساس سنتی تری به شما بخشد در حالی که انتخاب چیزی جسورانه تر می تواند به شما یک ظاهر مدرن یا صنعتی تبدیل کند. شما می توانید قسمت پشتی خود را به عنوان یک محور تبدیل کنید یا انتخاب کنید که آن را با بقیه اتاق مخلوط کنید. از بک گراند خود به عنوان یک نقطه کانونی آشپزخانه خود بیاندیشید و بر این اساس تزئین کنید. حتی می توانید انتخاب کنید که می توانید backsplash خود را به یک منطقه حتی بزرگتر گسترش دهید.

مات یا براق
انتخاب بین کاشی های مات یا براق بیشتر مربوط به زیبایی شناسی است و این واقعا به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. کاشی های براق بازتابنده هستند و می توانند برای بزرگتر جلوه دادن فضاها کوچکتر عمل کنند و فضاهای تاریک روشن تر به نظر برسند. تمیز کردن کاشی های براق آسان تر است ، اگرچه خاک و نواقص آن روی سطوح براق به وضوح نشان می دهد. از طرف دیگر ، کاشی های مات می توانند کثیفی را به خوبی پنهان کنند و برای به پایان رساندن رنگ طبیعی تر یا زنگ زدگی به بک گراند شما بهتر هستند. با این حال ، کاشی های مات تمیز کردن به آسانی نیست.

رنگ
در آشپزخانه های سنتی تر ، رنگهای پشتی اغلب با رنگ میزهای شما دیکته می شوند. با این حال ، همیشه اینگونه نیست و مطمئناً نباید کسل کننده باشد. می توانید از رنگی استفاده کنید که با کانترهای خود مطابقت داشته و سپس به چند لهجه یا برجسته اضافه کنید. مخلوط کردن و مطابقت با رنگ ها ، مواد و اتمام کار در قسمت پشتی شما ضرری ندارد. به طور کلی ، آشپزخانه شما باید یک پالت از چند رنگ مختلف داشته باشد که به خوبی در کنار هم کار می کنند.

اشکال و الگوی...



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

4. نمایش دما
یک صفحه نمایش کوچک روی درب یخچال شما می تواند درجه حرارت داخل دستگاه را نشان دهد. این ممکن است یک صفحه لمسی باشد که به شما در تنظیم دما کمک می کند.

5- قفل و هشدار
اگر فرزندان خردسال دارید ، قفل یخچال می تواند آنها را از باز شدن درب باز دارد. هنگامی که درب یخچال خیلی طولانی باز شده است ، سیستم هشدار می تواند به شما اطلاع دهد. چنین قفل و زنگ هشدار باعث کاهش مصرف انرژی یخچال شما می شود زیرا در هنگام باز شدن درب سخت تر کار می کند.

6. نورپردازی LED
روشنایی LED در یخچال فقط کارآمد نیست. این امکان را به شما می دهد تا منظره ای عالی از قفسه ها ، سطل ها و گوشه ها داشته باشید. نورپردازی عالی کلید شناختن چیزهایی است که در یخچال دارید.

7. تنظیم دما
در حالی که یخچال تنظیم شده است تا دمای معینی را حفظ کند ، بعضی از قسمت ها گرمتر از سایرین هستند. برخی از یخچال ها به مناطق دما تقسیم می شوند. می توانید درجه حرارت را در هر منطقه مطابق با غذایی که در آنجا نگه دارید تنظیم کنید.

افکار نهایی
برای انتخاب یخچال مناسب برای نیازهای خود تمام پارامترهای فوق را در نظر بگیرید. عجله نکنید که یخچال قدیمی خود را بیرون بریزید. اگر سازنده بخشی از برنامه RAD (مسئولیت دفع لوازم خانگی) است ، هنگام تحویل مدل قدیمی ، می توانید تخفیف در مدل جدید دریافت کنید. برای سایر گزینه های بازیافت ، به وب سایت انرژی ستاره مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

چالش های بازسازی آشپزخانه: خرید یخچال و فریزر جدید
تعویض یخچال و فریزر می تواند سخت تر از خرید خانه جدید باشد. با متوسط ​​طول عمر این دستگاه اصلی در حدود 14 تا 17 سال ، بسیاری از افراد بیشتر از خرید یخچال و فریزر حرکت می کنند.

ده ها پارامتر مختلف که باید در نظر بگیریم ، پیاده روی در فروشگاه لوازم خانگی دور از ذهن نیست. قبل از انتخاب نهایی ، کمی تحقیق انجام دهید. در غیر این صورت ، ممکن است در مورد خرید چیزی که واقعاً نیازی به آن ندارید ، صحبت شود.

در این راهنمای ، ما در مورد مهمترین مؤلفه های یخچال با کیفیت بالا بحث خواهیم کرد.

اندازه گیری مناسب
یخچال ها در اندازه های مختلفی عرضه می شوند. آنها حتی می توانند برای نیازهای شما بصورت سفارشی ساخته شوند.

1. تعویض یخچال قدیمی
اگر می خواهید یخچال و فریزر موجود را جایگزین کنید ، تا حدودی با طرح آشپزخانه خود محدود هستید.

یخچال و فریزر قدیمی را اندازه گیری کنید تا ایده ای بدست بیاورید. اگر قبلاً یخچال قدیمی را حذف کرده اید ، باز کردن بین کابینت ها را اندازه بگیرید و از هر پارامتر یک اینچ بگیرید.

2. تجهیز یک آشپزخانه جدید
اگر آشپزخانه را کاملاً بازسازی می کنید ، در مورد ترجیحات خود فکر کنید. آیا خانواده چهار نفره یا پنج نفری دارید؟ سپس ، می توانید به طور متوسط ​​یخچال 25 فوت مکعبی مستقر کنید. زوج ها به راحتی می توانند با یک دستگاه 16 فوت مکعبی زندگی کنند در حالی که خانواده های بزرگتر باید به دنبال یخچال های بزرگ باشند (32 فوت مکعب و بیشتر).

نکته هوشمند: یک فرد بزرگسال به طور متوسط ​​به حدود 6 فوت مکعب فضای یخچال نیاز دارد.

آشپزخانه خود را با دقت اندازه گیری کنید تا بفهمید چقدر فضای یخچال دارید. یخچال استاندارد 68 اینچ بلند و حدود 34 اینچ عرض دارد. شعاع چرخش درب را فراموش نکنید. اگر به یک یخچال فوق العاده بزرگ فکر می کنید ، درهای ورودی خود را اندازه بگیرید تا ببینید که آیا می تواند از آن عبور کند.

انتخاب نوع عالی
مگر اینکه محدودیت فضا داشته باشید ، عجله نکنید که یخچال و فریزر بخرید ، دقیقاً مانند مدل قدیمی. نیازهای خود را ارزیابی کنید و به آنچه که در مورد مدل قدیمی دوست ندارید ، فکر کنید.

1. فریزر برتر
این یخچال فریزر دارد و قسمت اصلی انبار مواد غذایی در پایین. فریزر یا می تواند یک درب جداگانه داشته باشد یا ممکن است در محفظه اصلی قرار داشته باشد. این یخچال ها معمولاً مقرون به صرفه تر از انواع دیگر هستند.

2. فریزر پایین
این یخچال ها در پایین فریزر دارند. معمولاً فریزرها در چنین یخچال هایی از ظرفیت بالاتری نسبت به مدلهای فریزر بالا برخوردار هستند. فریزر پایین هم می تواند درب داشته باشد یا به شکل کشو بیاید.

3. کناری
فریزر و محفظه اصلی ذخیره سازی مواد غذایی در کنار هم قرار گرفته اند که هرکدام دارای یک درب دسترسی جداگانه هستند. این یک انتخاب عالی برای فضاهای کوچک است که شعاع چرخش درب مسئله ای است.

این یخچال ها در حالی که شیک به نظر می رسند دسترسی آسان به مواد غذایی را فراهم می کنند. با این حال ، آنها معمولاً هزینه بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند.

4. درب فرانسه
چنین یخچال و فریزرها ترکیبی از فریزر پایین و انواع جانبی هستند. فریزر در پایین است در حالی که محفظه اصلی ذخیره سازی مواد غذایی دارای دو درب است. این یخچال ها از نظر زیبایی زیبایی و برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند. با این حال ، آنها می توانند پر هزینه باشند.

انتخاب بهترین پایان
یخچال ها معمولاً به صورت مشکی ، سفید و فولادی ضد زنگ به بازار عرضه می شوند. بسته به نوع دکوراسیون آشپزخانه خود ، انتخاب کنید. از آنجایی که یخچال و فریزرها به طور مکرر کنترل می شوند ، ممکن است بخواهید به پایان رساندن به اثر انگشت توجه کنید.

یک فولاد ضد زنگ از جذابیت زیبایی بالایی برخوردار است. با این حال ، مخفی کردن اثر انگشت و نگه داشتن آهنرباهای شما کار بدی انجام می دهد.
یخچال سفید ظاهری درجه یک و خانگی دارد. با این حال ، خاک و بقایای آن را نشان می دهد
یخچال سیاه به دکوراسیون مدرن کمک می کند. با این حال ، می تواند آشپزخانه شما را تیره تر کند ، و آن را کوچکتر جلوه دهد.
ویژگی های قابل تامل
یخچال های مدرن از ویژگی های متنوعی برخوردار هستند. بسته به نیاز و بودجه شما ، می توانید یخچال با یک یا چند گزینه زیر را خریداری کنید.

1. قفسه های قابل تنظیم

اگر می خواهید یخچال و فریزر ظرف ها و ظروف متفاوت خود را در خود جای دهد ، مدل را با قفسه ها و سطل های قابل تنظیم انتخاب کنید. شما می توانید آنها را مطابق نیاز خود جابجا کنید.

یک یخچال با قفسه های شیشه ای را به جای قفسه های سیم در نظر بگیرید. تمیز کردن قفسه های شیشه ای ضمن حفظ شکل وسایل یخچال ، آسان تر است. آنها همچنین از ظاهر بالایی برخوردار هستند.

3. عملکردهای هوشمند
یخچال هوشمند را می توان از طریق برنامه ای در تلفن هوشمند خود اداره کرد. بسته به مدل ، می تواند عملکردهایی مانند تنظیم دما از راه دور ، دیدن آنچه در داخل است ، ارسال هشدار در هنگام باز شدن درب ، به شما اطلاع دهد که یخ در حال اتمام است و موارد مشابه.

برخی از یخچال ها دارای نمایشگرهایی هستند که می توانند به شما در یافتن دستور العمل ها ، گوش دادن به موسیقی ، مشاهده عکس ها و موارد دیگر کمک کنند.

3. یخ ساز
یخچال یخ داخلی از آب تصفیه شده برای ساختن مکعب های یخی کاملاً مناسب برای اهداف خنک کننده نوشیدنی شما استفاده می کند. این می تواند یک ویژگی غیرقابل تعویض در مهمانی ها باشد. نکته منفی این دستگاههای سازنده این است که برای جلوگیری از ایجاد قالب به مراقبت های اضافی احتیاج دارند.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

هشت نکته برای انتخاب شیر آب آشپزخانه
به عنوان بخشی از تمیز کردن بهار ، ممکن است در نظر داشته باشید که یک شیر آب آشپزخانه جدید برای پاشیدن آشپزخانه خود و جلوه ای تازه به آن بخشید. بسیاری از مارک ها ، سبک ها و رنگ های مختلفی وجود دارد که بتوانید انتخاب کنید که ممکن است در انتخاب یکی از آنها سخت باشد. در اینجا می توان چند نکته را هنگام انتخاب شیر آب آشپزخانه جدید در نظر گرفت.

قد و رسیدن به
شیرآلات آشپزخانه در ارتفاعات مختلف و در دسترس هستند. شما می خواهید یک شیر آب را انتخاب کنید که بهترین فضای را برای فضای شما ارائه می دهد. اگر کابینت های بزرگی بیش از سینک خود دارید ، می خواهید مطمئن شوید که ارتفاع شیر آب باعث نمی شود فضای پر از جمعیت به نظر برسد.

شیرآلات با قوس زیاد همه شب ها عصبانیت دارند اما اگر یک سینک کوچک دارید ، برای رسیدن به همه گوشه ها نیازی به چیزی ندارید. با این حال ، اگر یک سینک بزرگتر یا عمق عمیق دارید ، ممکن است به یک شیر آب بلندتر احتیاج داشته باشید که بتواند به گوشه های عمیق و دوردست برسد.

سبک شیر آب آشپزخانه
قبل از شروع خرید شیر آب جدید ، شما باید یک سبکی را انتخاب کنید. چند دقیقه وقت بگذارید تا به آشپزخانه خود نگاهی بیندازید و سبک فعلی خود را ارزیابی کنید. برخی از سبک ها وجود دارد که شما آنها را با هم مخلوط کرده و با آنها مطابقت می دهید و سایر موارد که به هم نگاه بی نظیری دارند. به عنوان مثال ، می توانید یک شیر آب با شکل مدرن و سبک را به آشپزخانه سنتی خود اضافه کنید ، اما به نظر می رسد عجیب است اگر سبک شما خانه روستایی روستایی باشد.

ممکن است شما از یک شیر آب آشپزخانه جدید استفاده کنید تا یک بازسازی کند در آشپزخانه شما انجام شود. در این صورت ، شما می توانید به جای سبکی که در حال حاضر دارید ، سبکی را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید. البته ، آشپزخانه شما ممکن است الکترونیک به نظر برسد زیرا به آرامی سبک را تغییر می دهید.

گزینه های سمپاش
شما از قبل می دانید که می خواهید یک سمپاش برای رسیدن به تپه هایی که در گوشه سینک شما کمین می کند برسد ، اما انواع مختلفی وجود دارد. می توانید یک اسپری کناری و یکی از آبشارهای شیر آب را انتخاب کنید. سمپاش مرکزی استفاده از آن راحت تر است و به منظم تر و کارآمد نگه داشتن منطقه سینک شما کمک می کند.

سمپاش هایی وجود دارند که به محض جدا کردن آنها از شیر آب روشن می شوند در حالی که دیگران شما را برای فشار دادن یک دکمه یا اهرم تلنگر نیاز دارید. شما همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که وقتی کار اسپری را انجام دادید که به سرعت و به راحتی به قسمت شیر ​​آب بازگردید.

تعداد دسته ها
بیشتر شیر آب ها یا یکی یا دو دسته دارند. با دو دستگیره ، از یکی برای روشن کردن و کنترل جریان آب استفاده می کنید در حالی که دسته دیگر آب گرم یا سرد را تأمین می کند. اگر یک شیر آب را تنها با یک دسته انتخاب کنید ، جریان آب و دما با یک دسته واحد کنترل می شود ، و آن را در یک آشپزخانه بسیار راحت می کند.

نکته دیگری که باید در مورد دستگیره ها در نظر بگیرید ، طول آنهاست. خوب است که فاصله بین شیر آب و دیوار یا هرگونه انسداد در پشت آن را اندازه گیری کنید تا اطمینان حاصل شود که از طیف کاملی از حرکت برای دستگیره ها استفاده می کنید. شما نمی خواهید که دسته به طور مداوم در برابر دیوار پرت شود.

تعداد سوراخ ها
بیشتر سینک ها با سوراخ های از پیش حفر شده در آنها همراه هستند. به طور معمول دو یا سه سوراخ وجود دارد ، و اگر شیر آب جدید شما با تعداد کمتری قطعات برای پر کردن آن حفره ها نسبت به شیر آب قبلی شما همراه باشد ، باید سوراخ ها را بپوشانید. بسیاری از شیرآلات با قطعات پل برای پوشاندن یک سوراخ همراه هستند ، اما این که فکر می کنید در صورت نیاز به یک پوشش برای اطمینان از وجود آن در بسته بندی ، این بسته بندی را بررسی کنید. به عنوان مثال ، شیر آب قدیمی شما دارای اسپری جانبی بوده در حالی که نوع جدید شما دارای سمپاش کشویی است. سوراخ برای سمپاش کناری خالی است.

همچنین سوراخ های سینک ها به طور یکنواخت قرار ندارند. قبل از خرید شیر آب جدید ، باید تعداد سوراخ ها و مکان آنها را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که شیر آب جدید شما طبیعی به نظر می رسد.

پایان شیر آب آشپزخانه
هنگامی که به پایان رسید شیر آب ، به طور معمول فقط سه مورد در نظر گرفته می شود:

کروم
نیکل
برنز
پایان نیکل می تواند شامل سایر فلزات برس شده باشد. شما نمی خواهید که شیر آب جدید خود به دلیل تمام شدن آن چسبیده باشد. این ایده خوبی است برای دسترسی به رنگ های نهایی که قبلاً در آشپزخانه خود استفاده می کنید ، مانند دستگیره کشوها ، دستگیره درب و وسایل روشنایی. همچنین می توانید رنگ کابینت و وسایل خود را نیز در نظر بگیرید.

اگر قبلاً در آشپزخانه خود ترکیبی از رنگهای آماده را انتخاب کرده اید ، می توانید با استفاده از انتهایی که بیشترین نصب را در پیش گرفته است ، انتخاب کنید. گزینه دیگر انتخاب یکی از مواردی است که شما ترجیح می دهید.

شیرهای سرامیکی را انتخاب کنید
فکر می کنید وقتی شیر آب آشپزخانه جدید خود را انتخاب می کنید ، یکی از شیرهای سرامیکی را انتخاب کنید. این نوع دریچه می تواند تا چند دهه دیگر از چربی شما جلوگیری کند. در حالی که انواع دیگر مقادیر ممکن است بدون قطره باشد ، آنها فقط برای دو یا سه سال اول باقی می مانند. انواع دیگر دریچه ها به سادگی با دوام طولانی مدت شیر ​​دریچه سرامیکی مطابقت ندارند. همچنین هزینه سرامیک تقریباً مشابه سایر انواع شیرآلات است.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

مواردی که هنگام انتخاب بین اجاق گاز و اجاق گاز باید در نظر بگیرید
هنگامی که در حال نوسازی آشپزخانه هستید ، تصمیم های بسیاری گرفته می شود که باید در زندگی روزمره شما برای سالهای طولانی تأثیر بگذارد. این شامل تصمیم گیری در مورد خرید اجاق گاز یا پلوپز با اجاق دیواری جداگانه است. هر دو این وسایل آشپزی مزایایی دارد و باید مشخص کنید کدام یک از آنها مناسب ترین عادت و سلیقه شماست. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام انتخاب بین این دو باید در نظر بگیرید.

فضای شما چقدر است؟
این یک مورد در نظر گرفتن انتخاب برای شماست و گزینه های شما را محدود می کند. اگر فضای آشپزخانه بزرگی دارید ، می توانید یک اجاق گاز یا یک اجاق گاز را با یک اجاق دیواری جداگانه انتخاب کنید. اما اگر فضای شما محدود است ، تقریباً باید اجاق گاز را نصب کنید. اجاق گازها در عرضهای متنوعی قرار دارند تا فضای موجود شما از جمله 24 ، 30 ، 36 و 48 اینچ را در خود جای دهند.

از نظر فنی ، یک اجاق گاز و دیواره همان مقدار فضای خلاف و فضای کابینت را ، دقیقاً در مناطق مختلف ، اشغال می کند. اگر این گزینه را در یک آشپزخانه کوچکتر انتخاب کنید ، ممکن است شلوغ باشد. همچنین بسیاری از افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند ، از اجاق گاز دو نفره درخواست می کنند ، که فضای بسیار بیشتری را به خود اختصاص می دهد. در حقیقت ، یک اجاق گاز دوتایی می تواند تا 30 تا 33 اینچ فضای کانتر را از بین ببرد و این علاوه بر فضایی است که قبلاً توسط یک آشپزخانه جداگانه در نظر گرفته شده است.

آیا در آشپزخانه بازسازی شده خود نیاز به یک نقطه کانونی دارید؟
اگر برنامه نوسازی فعلی شما فاقد شخصیت است ، ممکن است شما نیاز به یک کانون در آشپزخانه جدید خود داشته باشید. اجاق گاز بهترین راه حل برای ایجاد نقطه کانونی است. با توجه به اندازه و شغل آن ، یک اجاق گاز هنگام ورود به اتاق چشم را به خود جلب می کند. انتخاب اجاق گاز و اجاق گاز دیواری دو مورد را به آشپزخانه شما می افزاید اما تمرکز آنها کوچکتر و تقسیم شده است.

چند آشپز در آشپزخانه شما هستند؟
وقتی زمان نوشیدن یک وعده غذایی فرا می رسد ، شما گرگ تنها هستید یا ترجیح می دهید با شریک زندگی خود کار کنید؟ کار کردن با یک شریک زندگی می تواند فضا را محکم کند. در این حالت ، یک ظرف با اجاق دیواری ممکن است فضای لازم برای کار با یکدیگر را بدون ایجاد اختلاط در یکدیگر به شما دوخت.

اگر ترجیح می دهید به تنهایی آشپزی کنید ، می توانید از راحتی کار در آشپزخانه لذت ببرید ، در حالی که به راحتی وسایل پخت داخل اجاق را چک می کنید. اجاق گاز ایستادن در یک مکان را آسان تر کرده و کل وعده غذایی را آماده می کند.

آیا ظاهری آرام را ترجیح می دهید؟
اگر تمام فضای مورد نیاز خود را در اختیار دارید و چه کسی در آشپزخانه آشپز می کند مسئله ای نیست ، ممکن است فقط نیاز داشته باشید که بر اساس کدام نوع لوازم خانگی تصمیم بگیرید که در آشپزخانه شما بهتر به نظر برسد. اگر به دنبال تصویری براق و صیقلی هستید ، احتمالاً حتما باید یک آشپزخانه را با اجاق دیواری سفارش دهید.

با این وجود ، یک اجاق گاز باعث می شود آشپزخانه شما با هر آنچه که نیاز دارید یک غذای لذیذ را در یک نقطه شلاق بزنید ، کمی حرفه ای تر و کاربردی تر به نظر برسد. زیبایی شناسی آشپزخانه شما یک اولویت شخصی است و شما باید تا آنجا که می توانید تصاویر زیادی از آشپزخانه های تازه بازسازی شده را پیدا کنید تا مشخص کنید کدام یک را ترجیح می دهید.

چگونه می توانید یک وعده غذایی درست کنید؟
هنگام پخت و پز ، ترجیح می دهید تمام مواد اولیه را به یک مکان مرکزی بیاورید و در آنجا کار کنید؟ اگر بسیاری از حیاط های خانگی خود را روی اجاق گاز شروع کنید و سپس آنها را برای آخرین اجاق گاز به اجاق تبدیل کنید ، ممکن است یک اجاق گاز بهترین انتخاب شما باشد.

نحوه پخت و پز غذا باید در دستگاه پخت و پز مورد نظر شما نقش داشته باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که تنظیمات به همان اندازه کاربردی است که باعث می شود آشپزی آسان تر شود.

آیا به یک یا دو اجاق گاز نیاز دارید؟
در روز شکرگذاری ، همه معتقدند که به دو کوره احتیاج دارند. با این حال ، روز به روز بیشتر مردم فقط به یک اجاق گاز تنها احتیاج دارند. این امکان وجود دارد که شما یک خانواده بزرگ داشته باشید و به طور معمول وعده های غذایی پیچیده ای تهیه کنید ، جایی که از اجاق دوم بهره مند می شوید. شما ممکن است در نظر بگیرید که چند مرتبه از آشپزخانه و اجاق گاز خود برای دو هفته استفاده می کنید تا نگاه واقع بینانه ای به میزان عادی خود داشته باشید.

اگر تصمیم گرفتید که به دو اجاق گاز احتیاج دارید ، می توانید یک اجاق گاز را با یک اجاق گاز دوتایی انتخاب کنید یا از نصب اجاق سنتی با اجاق دیواری دوم خودداری کنید. شما باید اجازه دهید چیدمان آشپزخانه شما یک عامل تعیین کننده بین این دو گزینه باشد.

چقدر می خواهید خرج کنید؟
حتی لوکس ترین بازسازی آشپزخانه بودجه دارد. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده بین اجاق گاز یا اجاق گاز با اجاق دیواری جداگانه ممکن است قیمت گذاری باشد. پس کدام هزینه بیشتری دارد؟

دو عامل کل هزینه های اجاق گاز و پلوپز را تشکیل می دهد و هزینه دستگاه و نصب آن است. احتمالاً انتخاب بیشتری در مورد هزینه پایین تر با اجاق گاز نسبت به اجاق گاز با اجاق دیواری پیدا خواهید کرد. همچنین نصب اجاق راحت تر و ارزانتر است.

نکته دیگری که باید با نوسازی در نظر بگیرید نوع واحدی است که قبلاً داشتید. اگر نوع مشابهی را انتخاب کنید ، هزینه های نصب را کاهش می دهد. هنگامی که بودجه تنگ است ، اجاق گاز تقریباً همیشه مقرون به صرفه تر است.

آخرین نگاه به مزایا
احتمالاً با همه این اطلاعات باید فکر زیادی کنید. در اینجا آخرین نگاهی به مزایای اجاق گاز و اجاق گاز و اجاق گاز دیواری وجود دارد:



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

هر چیزی که شما همیشه می خواستید در مورد سینک های آشپزخانه بدانید
هنگام استفاده از سینک آشپزخانه ، فرم به همان اندازه عملکرد اهمیت دارد. این باید بتواند پیامدهای ماجراهای آشپزی شما را کنترل کند ، و همچنین به عنوان یک نقطه کانونی بصری عمل کند.

ما لیستی از مواد و سبک هایی را ارائه می دهیم که به نیازهای منحصر به فرد آشپزخانه شما پاسخ می دهند. تمام آنچه که مانده است این است که شما انتخاب کنید کدام یک از بهترین ها مناسب آشپزخانه رویایی شما باشد.

سینک - آشپزخانه

مواد
1. استیل ضد زنگ
طبق گفته یکی از بزرگترین تولید کنندگان سینک ظرفشویی در جهان ، 70٪ از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. و به دلایلی خوب فولاد ضد زنگ یک معامله نسبی است (مگر اینکه توسط یک برچسب طراح باشد) و می تواند انواع مختلفی برای نصب بهتر در زیرساخت های فعلی آشپزخانه شما ارائه دهد. این ماده می تواند به هر تعداد ظاهری برسد ، در برابر گرما و لکه مقاوم است (اما در برابر لکه های آب نیست) ، و تمیز کردن آن آسان است. اگر با سینک خود کاملاً تند و تیز است از اندازه سنج سنگین تری (شماره پایین) بروید ، زیرا سنج های بالاتر خراشیده و راحت تر می شوند.

2. چدن
این ماده به معنای واقعی کلمه تست زمان را در دوام و سبک تحمل می کند. مینای دندان پرسلن همان چیزی است که باعث می شود آشپزخانه چدن در حالی که به استحکام اضافی و مقاومت در برابر لکه می دهد ، دوستانه باشد. تمیز کردن بسیار آسان است ، هیچ لکه ای نشان داده نمی شود و از نور خورشید محو نمی شود. با این حال ، آنها بسیار سنگین هستند که منجر به نصب سخت تر و گران قیمت می شود.

3. شومینه
اجازه ندهید که این نام شما را گیج کند ، این نوع سینک ظرفی کاملاً سرامیکی و با ماندگاری چینی با مینای چینی بسیار با دوام است. اگرچه می تواند از چدن ، دوام بیشتری داشته باشد ، اگر تقریباً وسایل را داخل آن ریخته باشید ، مینای دندان مستعد تراشیدن است. این نیز گران است ، اما دارای سبک بی موقع است.

4- کامپوزیت
اگر ظاهر گرانیت را برای آشپزخانه خود دوست دارید ، یک سینک کامپوزیت ممکن است راهی باشد. از جنس گرانیت یا کوارتز ساخته شده است (گرانیت از آن قوی تر است) و با رزین مخلوط شده است ، بنابراین در واقع از ماندگاری بیشتری نسبت به گرانیت جامد برخوردار است. دارای زیبایی شناسی مشابه مواد واقعی است ، بدون اینکه مشکلات مربوط به نگهداری و ماندگاری باشد.

گزینه های سبک
1. کاسه تنها
درست مثل آنچه که به نظر می رسد ، یک سینک ظرفشویی فضای بیشتری را برای مانور دادن فراهم می کند - به خصوص وقتی که فضای محدود است. اگر بسیاری از وسایل بزرگ را تمیز کنید ، یک کاسه منفرد کار را بسیار آسان تر می کند ، همچنین تمیز کردن آن آسان تر است زیرا فاقد تقسیم کننده و شکاف است.

2. دو کاسه
کاسه های دوتایی با دادن زمینه های مختلف به چند وظیفه ، انعطاف پذیری سینک آشپزخانه شما را بهینه می کنند. از نوع پخت و پز آگاه باشید و به همین دلیل تمیز کردن را انجام می دهید ، بنابراین می توانید اندازه حوضچه ها را با نیازهای خود مطابقت دهید. اگر وسایل متنوعی برای تمیز کردن از جمله عمق کاسه دارید ، اندازه های مختلف را در کاسه ها در نظر بگیرید.

3. خانه مزرعه
این سبکی از سینک است که اگر می خواهید بیانیه دهید باید انتخاب کنید. سینک های مزرعه یک بخش تزئینی بزرگ و رو به جلو دارند که بخشی از پیشخوان شما را جایگزین می کند. اگرچه معمولاً در خانه های سنتی یا کشور مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اخیراً از این سبک ها استفاده شده است. برای تهیه این سینک جسورانه می توانید از هر ماده ای استفاده کنید ، با این وجود پیشخوان شما باید برای نصب نصب شود که بتواند قیمت بالایی داشته باشد.

4- کم کردن
Undermounts ، همانطور که از نام آن پیداست ، یکپارچه از روی میز پایین می رود. آنها ظاهری تمیز و مدرن دارند اما از قیمت های برتر نیز گران تر هستند زیرا باید به قسمت جلوی پیشخوان چسباند. همچنین ، حتماً فضای کافی برای ترک سوراخ برای شیر آب را ترک کنید زیرا آنها با یک همراه نیستند.

5. Topmount
این بودجه ساده ترین نوع سینک برای نصب اگر بودجه ندارید یا در حال دستکاری آشپزخانه خود هستید. شما به سادگی آن را به یک سوراخ روی پیشخوان می اندازید. اگرچه به اندازه براق نیست و می تواند در مهر و موم بین پیشخوان و سینک کثیف شود ، یک سینک ظرفشویی برتر هر آنچه شما نیاز دارید را شامل می شود.

6. تجاری
چه زیاد آشپزی کنید ، از وسایل بزرگ زیادی استفاده کنید و یا دقیقاً مانند سبک سینک حرفه ای ، این سینک مطمئناً در برابر هر چیزی که شما روی آن بخرید یا در آن بایستید ایستاده است. سینک های حرفه ای ساخته شده از جنس استیل سنگین ، آزاد و بسیار بادوام ، فضای شستشو زیادی دارند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است. جایزه اضافه شده؟ لازم نیست که چگونه آن را در پیشخوان خود جا دهید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


اجاق گاز مناسب را برای آشپزخانه خود پیدا کنید
اجاق گاز شما وسیله ای است که برای پخت دستور العمل های مورد علاقه و تهیه غذای مناسب برای خانواده و دوستان خود استفاده می کنید. با این وجود ، تصمیم گیری در مورد اجاق گاز مناسب در هنگام بازسازی آشپزخانه یا هنگام ساخت خانه دشوار است.

هنگام انتخاب اجاق ملاحظات زیادی وجود دارد ، از جمله: قیمت ، اندازه ، نوع ، رنگ و شکل ظاهری. انتخاب فر مناسب می تواند تفاوت زیادی در موفقیت آشپزخانه و بازسازی خانه در طولانی مدت داشته باشد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب بهترین اجاق گاز برای نیازهای خود در مورد آنها فکر کنید:

ملاحظات خرید اجاق گاز آشپزخانه
قصد دارید چقدر هزینه کنید؟
اندازه آشپزخانه شما چقدر است؟
اجاق گاز یا برقی دارید؟
چه رنگی می خواهید؟
چه نوع فر را دنبال می کنید؟
راهنمای خرید اجاق گاز آشپزخانه
اندازه: البته اندازه اجاق گاز مورد نظر شما تا حد زیادی به پیدا کردن اجاق مناسب برای آشپزخانه شما بستگی دارد. چقدر فضای در آشپزخانه خود دارید بیشتر اجاق ها بین 27 تا 30 اینچ عرض دارند ، بنابراین به سایزهایی فکر کنید که برای طراحی آشپزخانه شما بهترین کار را خواهد کرد. به فضای حفره داخلی اجاق گاز و همچنین اندازه گیری های خارجی توجه کنید تا مطمئن شوید که این رایج ترین قابلمه ها و ورق های پخت شما خواهد بود.
اجاق دیواری یا محدوده: باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید اجاق دیواری را نصب کنید یا می خواهید یک واحد محدوده را که ترکیبی از اجاق گاز و اجاق گاز است ، انتخاب کنید. اجاق گازهای دیواری معمولاً فضای مکعبی کمتری نسبت به اجاق های محدوده دارند ، بنابراین هنگام انتخاب اندازه آن را در نظر بگیرید. بسته به محل قرارگیری آنها ، اجاق گازهای دیواری اغلب برای وارد کردن و بیرون آوردن مواد غذایی راحت تر هستند زیرا ممکن است لازم نباشید به همان اندازه خم شوید. علاوه بر این ، داشتن یک آشپزخانه جداگانه ، فضای زیر را برای کابینت ها باز می کند. با این وجود ، اگر فضای محدودی در آشپزخانه دارید ، ممکن است یک واحد محدوده بخواهید. همچنین برای قرار دادن وسایل داغ باید "فضای فرود" را در هر دو طرف یک قرارگیری محدوده بالقوه یا در نزدیکی اجاق دیواری در نظر بگیرید.
 مرتبط: Cooktops در مقابل محدوده - تفاوت چیست؟
اجاق گاز دو نفره یا مجرد؟ اگر اجاق دیواری را انتخاب کنید ، می توانید اجاق های دوتایی را نصب کنید. اجاق گاز دوتایی چیست؟ این دو کوره دیواری است که دارای کنترل گرما و ویژگی های مستقل هستند و به شما امکان می دهند در صورت لزوم غذاهای مختلفی را در دماهای مختلف طبخ کنید. البته اجاق های دونفره مقداری کابینت و فضای خلاف آن را به خود اختصاص می دهند ، بنابراین این موضوع را در خاطر داشته باشید. فواید اصلی اجاق های دوتایی این است که می توانید ظرف های جداگانه را همزمان با دماهای مختلف بپزید یا پوره کنید. مزیت دیگر فضای آشپزی اضافی است که به دست می آورید. هردوی این مزایا می تواند به ویژه در صورت داشتن خانواده زیاد مفید باشد و یا اگر اغلب برای تعداد زیادی از مردم آشپزی می کنید (به غذاهای تعطیل فکر کنید). در نظر بگیرید که چقدر آشپز می کنید و چند بار در واقع به دو کوره احتیاج دارید تا تصمیم بگیرید که هزینه اضافی اجاق های دوتایی برای شما ارزش آن را داشته باشد یا خیر.


 تمیز کردن؟ کمتر کسی از تمیز کردن اجاق گاز لذت می برد ، اما کنار گذاشتن ویژگی تمیز کردن خود می توانید مقداری پول پس انداز کنید. با این حال ، از آنجا که اجاق های خود تمیز اغلب دارای عایق بیشتری هستند ، آنها تمایل دارند که گرما را در بهتر نگه دارند که ممکن است در هزینه های انرژی صرفه جویی کند ، به طور بالقوه به جبران هزینه های اضافی کمک می کند.
 رنگ؟ اجاق های استیل ضد زنگ برای چندین سال همه عصبانیت بوده اند و قبل از آن اجاق های سیاه بسیار محبوب بودند. اجاق های سفید یا عاج گزینه های متداولی است ، به خصوص برای آشپزخانه هایی که کابینت هایی با رنگ روشن دارند و ده ها سال پیش ، رنگ سبز آووکادو و طلای برداشت اجاق های شیک و انتخاب رنگ لوازم خانگی بودند. پایان های فلزی ، مانند طلا و مس ، امروزه محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. هنگام انتخاب گزینه رنگ اجاق گاز ، معمولاً بهتر است رنگ را با سایر وسایل آشپزخانه خود مانند یخچال ، آشپزخانه و ماشین ظرفشویی هماهنگ کنید. همچنین ، در مورد به پایان رساندن کابینت آشپزخانه خود و همچنین در صفحه رنگ ، میز پشتی و پشتی خود فکر کنید. اگر برنامه آشپزخانه ای باز دارید ، در مورد تکمیل رنگ ها در اتاق های مجاور نیز فکر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

کمپانی باداب یکی از کمپانی های تولید کننده انواع وان حمام به همراه محصولات دیگر مثل فایبر کلاس و کامپوزیت در ایران می باشد. این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده و تا به حال به عنوان یکی  از معروف ترین برند های ایرانی شناخته شده است. کارخانه باداب در شهر کرج واقع شده و وان هایی با ویژگی های متعدد تولید می کند. ویژگی وان حمام باداب:

  • دارای سیستم محافظ جان در برابر اتصالات
  • استفاده از الکترو موتور با بالاترین توان  در برابر نفوذ آب
  • خروجی آب برابر با ۴۵۰ لیتر
  • جنس بدنه از ۷ لایه ورق آکرولیک

برای راهنمای رایگان خرید وان حمام برند باداب با شماره 09194109168 تماس بگیرید

موقع خرید وان حمام باداب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

به نظر شما موقع خرید وان حمام باداب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ اولین نکته این است که بدانید وان شما بهتر است تک نفره باشد یا دو نفره بعد از آن هنگامی که از رو به رو وان را مشاهده می‌ کنید دوست دارید زیر سری شما کدام سمت باشد راست یا چپ؟ و در آخر ابعاد و سایز وان را با توجه به ابعاد و سایز حمام خود انتخاب کنید.

مراحل خرید اینترنتی  وان حمام باداب

مراحل خرید اینترنتی :  برای خرید از کالا ۱۱۸ ابتدا بدانید زیر سری کدام سمت باشد، با شیرآلات باشد یا بدون شیر آلات، چه سایزی باشد، چه تیپ و چه مدلی باشد و در چه سایزی باشد؟

 برای راحت تر شدن کار ما در انتهای متن برای شما تمامی مدل های وان حمام باداب به همراه محصولات جانبی را قرار داده ایم تا راحت تر بتوانید تصمیم  بگیرید. پس از آن که وان حمام باداب مورد نظر خود را انتخاب کردید حال باید سفارش خود را ثبت کنید.

 فروشگاه کالا ۱۱۸ این شرایط را به وجود آورده است تا شما بتوانید هزینه محصول را درب منزل پرداخت کرده و تنها ۱۹ درصد آن را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. شما عزیزان در سرتاسر کشور می توانید وان باداب را سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم همراه وان حمام باداب

در کنار وان حمام باداب یک سری محصولات به منظور استفاده بهتر و آسان تر از وان حمام قرار داده شده است که در انتها آن ها را مشاهده خواهید کرد. این محصولات: یک زیر سری، پنل کوچک در سمتی که دیوار قرار ندارد برای مشخص نبودن داخل وان، پنل جلو وان، زیر آب اتوماتیک و یا پدالی برای تخلیه آب داخل وان.

ابعاد وان حمام ساده باداب

 وان باداب  در مدل های تک نفره، دو نفره و چند نفره در ابعاد های مختلف ساخته شده است. معمولا کوچک ترین سایز وان حمام باداب با عرض و طول ۹۰ سانتی متر و بزرگترین سایز وان باداب طول و عرض ۲ در ۲ متر می باشد.

وان تک نفره باداب

معمولا امروزه به دلیل فضای کوچک خانه ها خصوصا سرویس بهداشتی در اکثر منازل از وان های تک نفره استفاده می کنند. وان تک نفره باداب  دارای سایز استاندارد بوده و برای حمام های کوچک و بزرگ کاربرد دارد.

عرض وان  تک نفره  بین ۷۵ تا ۸۵ سانتی متر و طول آن ۱۷۰ سانتی متر است و اگر در کوچکترین سایز خود طراحی شود نهایتا ۱۶۰سانتی متر طول آن در نظر گرفته شود.

وان دو نفره باداب

وان دو نفره  باداب طبیعتا سایز بزرگتری نسبت به مدل های تک نفره دارد. معمولا طول وان دو نفره ۱۷۵ تا ۱۸۵ سانتی متر و عرض آن ۱۱۰ تا ۱۳۰ سانتی متر می باشد.

وان حمام‌  ساده بزرگباداب

علاوه بر وان های تک نفره و دو نفره کمپانی باداب در عرصه تولید وان های چند نفره و بسیار بزرگ قدم گذاشته است. معمولا در  وان  حمام ساده بزرگ باداب از یک نفر تا ۶ نفر جا می شود. در حالی که  این وان ها معمولا برای ویلا ها و باغ ها استفاده می شوند.

وان کوچک حمام باداب برایسرویس هایی با فضای کم

یکی دیگر از اقدامات شایسته کمپانی باداب تولید وان هایی در سایز های کوچک تر برای سرویس بهداشتی های کوچک تر است. با توجه به این که امروزه اکثر منازل اپارتمانی و کوچک هستند

 پس وجود یک وان در سایز های کوچک می تواند کمک و ایده مناسبی باشد.  وان کوچک حمام باداب برای سرویس هایی با فضای کم   با سایز های 120×70و 130×70 و ۹۰× ۹۰ تولید می شود.

لیست قیمت وان  حمام باداب

لیست قیمت وان حمام باداب هر چند وز یک بار به روز می شود و شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت وان حمام باداب در انتهای متن این لیست را مشاهده کنید. هم چنین ارزان قیمت ترین وان ها را از کالا ۱۱۸ بخواهید.

نکات پس از خرید وان حمام باداب

پس از خرید وان حمام باداب دقت داشته باشید که  باید از لحاظ شست و شو کاملا مراقب این وان  باشید. این‌ محصول پس از خرید از سایت کالا ۱۱۸ با بهترین بسته بندی درب منزل تحویل شما میگردد.

از کجا وان حمام ساده باداب مناسب بخریم؟

شما عزیزان می توانید وان حمام باداب را از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ بخرید. این فروشگاه  به عنوان یک فروشنده مستقیم  محصولات را از کارخانه باداب مستقیم به دست مشتریان می رساند به همین سبب ارزان قیمت ترین وان حمام را می توان از سایت کالا ۱۱۸ خرید.

 از طرفی شما با مراجعه به سایت و خرید اینترنتی می توانید تمامی مدل ها و طرح های موجود را مشاهده کنید‌. وان حمام باداب با ۵ سال گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه کالا ۱۱۸ به دست مشتریان عزیز در سراسر ایران خواهد رسید. ارسال به شهرستان ها به واسطه باربری ها صورت می پذیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

کمپانی لتو یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت هود در جهان است که از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را به طور رسمی در ایتالیا آغاز کرده است. شرکت لتو در حال حاضر در حال فعالیت و ساخت انواع سینک، هود آشپزخانه، اجاق گاز و ماکروویو است.

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه لتو  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

یک هود مناسب آشپزخانه باید تمامی ویژگی های یک هود خوب را داشته باشد. حال از کجا بفهمیم که ویژگی های یک هود خوب چیست؟ ابتدا باید به برخی از قطعات هود توجه کنیم. برای مثال یک هود خوب موتوری با توان بالا و مصرف کم برق دارد پس هر چه توان موتور هود بالا باشد به ترتیب قدرت مکش نیز زیاد است و مشخص می شود که شما به چه نوع هودی نیاز دارید هود پر قدرت، هود با قدرت متوسط یا هود با قدرت کم. پس از آن باید به طرح و رنگ هود  دقت کنید که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه باشد.

چرا هود لتو؟

چرا هود لتو انتخاب مناسبی است؟ هر هود دارای مشخصات فنی ای است که نشان دهنده ویژگی های آن هود است. شما نیز با دانستن مشخصات فنی هود لتو متوجه می شوید که چرا بهتر است هود لتو را انتخاب کنید؟

  • قدرت مکش ۷۵۰ متر مکعب در ساعت
  • توان موتور ۲ هزار وات
  • فیلتر آلومینیومی و الیافی
  • بدنه از جنس استیل ۳۰۴ یا شیشه مرغوب و مقاوم
  • نمایشگر دیجیتالی

انواع هود آشپزخانه

معمولا امروزه هود ها در مدل های مختلفی تهیه می شوند. این هود ها از نظر نصب شامل:

  • هود زیر کابینتی
  • هود تو کار

انواع هود از نظر طراحی و اندازه:

  • هود جزیره ای
  • هود شومینه ای
  • هود آسانسوری
  • هود کشویی
  • هود مورب
  • هود فلت

هود آشپزخانه زیر کابینتی

هود زیر کابینتی نوعی هود کتابی است که در زیر کابینت نصب می شود‌. این مدل هود از هودهایی بسیار قدیمی است اما به دلیل تنوع در رنگ و ابعاد آن هنوز هم در بسیاری از خانه ها این مدل هود وجود دارد. هود زیر کابینتی به همراه هواکش به دیوار و کابینت نصب می شود.

هود آشپزخانه تو کار

می توان گفت که هود تو کار  نوعی از هود زیر کابینتی است که در زیر کابینت نصب می شود و مشخص نیست،  از این رو به آن هود مخفی نیز گفته می شود. صدای هود تو کار برند لتو معمولا بین ۶۰ تا ۶۳ دسی بل است و از لحاظ کارکرد می توان گفت این هود شبیه به هود مورب است.

هود آشپزخانه شومینه ای

اگر از زاویه های مختلف به هود شومینه ای نگاه کنید متوجه می شوید که هود شومینه ای شبیه به یک قیف برعکس است. این قیف برعکس هم می تواند به دیوار و هم به سقف متصل شود اما زیبا ترین نوع آن زمانی است که به سقف نصب شود‌. هود شومینه ای دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و سنسور دود می باشد. معمولا از این نوع هود برای آشپزخانه هایی با دکور مدرن استفاده می کنند‌ .

لیست قیمت هود لتو

 برای مثال : جنس هود، طرح هود، سایز هود، قدرت مکش هود و موتور استفاده شده در هود لیست قیمت هود لتو را به وجود می آورند. اما توجه داشته باشید که قیمت هود در فروشگاه های مختلف ممکن است متفاوت باشد نگران نباشید چرا که مشخصات فنی هر مدل هود متفاوت است. در کل برند لتو نسبت به برند های ایرانی گران تر است اما کیفیت این مدل هود بی نظیر است.

از کجا هود لتو مناسب بخریم؟

هود لتو مناسب را می‌ توان از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های لتو در ایران تهیه کرد. فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی است که هود برند لتو را به شما عزیزان با کمترین قیمت ارائه می دهد. از طرفی باید گفت که هود  لتو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است.

نکات پس از خرید هود لتو

پس از خرید هود لتو باید نصب این هود را به دست نصاب های ماهر و کارشناسان ماهر در نمایندگی سپرد تا هنگام استفاده از  این هود با مشکل مواجه نشویم یافتن نصاب های ماهر نیز کار سختی نیست چرا که فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ با ارائه دفترچه راهنما در کنار محصول خریداری شده آدرس و شماره تماس این نصاب ها را به شما ارائه می دهد. این محصول با بسته بندی اورجینال درب منزل تحویل شما عزیزان داده می شود.

هود آشپزخانه برند لتو

کمپانی لتو یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت هود در جهان است که از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را به طور رسمی در ایتالیا آغاز کرده است. شرکت لتو در حال حاضر در حال فعالیت و ساخت انواع سینک، هود آشپزخانه، اجاق گاز و ماکروویو است.

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه لتو  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

یک هود مناسب آشپزخانه باید تمامی ویژگی های یک هود خوب را داشته باشد. حال از کجا بفهمیم که ویژگی های یک هود خوب چیست؟ ابتدا باید به برخی از قطعات هود توجه کنیم. برای مثال یک هود خوب موتوری با توان بالا و مصرف کم برق دارد پس هر چه توان موتور هود بالا باشد به ترتیب قدرت مکش نیز زیاد است و مشخص می شود که شما به چه نوع هودی نیاز دارید هود پر قدرت، هود با قدرت متوسط یا هود با قدرت کم. پس از آن باید به طرح و رنگ هود  دقت کنید که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه باشد.

چرا هود لتو؟

چرا هود لتو انتخاب مناسبی است؟ هر هود دارای مشخصات فنی ای است که نشان دهنده ویژگی های آن هود است. شما نیز با دانستن مشخصات فنی هود لتو متوجه می شوید که چرا بهتر است هود لتو را انتخاب کنید؟

·         قدرت مکش ۷۵۰ متر مکعب در ساعت

·         توان موتور ۲ هزار وات

·         فیلتر آلومینیومی و الیافی

·         بدنه از جنس استیل ۳۰۴ یا شیشه مرغوب و مقاوم

·         نمایشگر دیجیتالی

انواع هود آشپزخانه

معمولا امروزه هود ها در مدل های مختلفی تهیه می شوند. این هود ها از نظر نصب شامل:

·         هود زیر کابینتی

·         هود تو کار

انواع هود از نظر طراحی و اندازه:

·         هود جزیره ای

·         هود شومینه ای

·         هود آسانسوری

·         هود کشویی

·         هود مورب

·         هود فلت

هود آشپزخانه زیر کابینتی

هود زیر کابینتی نوعی هود کتابی است که در زیر کابینت نصب می شود‌. این مدل هود از هودهایی بسیار قدیمی است اما به دلیل تنوع در رنگ و ابعاد آن هنوز هم در بسیاری از خانه ها این مدل هود وجود دارد. هود زیر کابینتی به همراه هواکش به دیوار و کابینت نصب می شود.

هود آشپزخانه تو کار

می توان گفت که هود تو کار  نوعی از هود زیر کابینتی است که در زیر کابینت نصب می شود و مشخص نیست،  از این رو به آن هود مخفی نیز گفته می شود. صدای هود تو کار برند لتو معمولا بین ۶۰ تا ۶۳ دسی بل است و از لحاظ کارکرد می توان گفت این هود شبیه به هود مورب است.

هود آشپزخانه شومینه ای

اگر از زاویه های مختلف به هود شومینه ای نگاه کنید متوجه می شوید که هود شومینه ای شبیه به یک قیف برعکس است. این قیف برعکس هم می تواند به دیوار و هم به سقف متصل شود اما زیبا ترین نوع آن زمانی است که به سقف نصب شود‌. هود شومینه ای دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و سنسور دود می باشد. معمولا از این نوع هود برای آشپزخانه هایی با دکور مدرن استفاده می کنند‌ .

لیست قیمت هود لتو

 برای مثال : جنس هود، طرح هود، سایز هود، قدرت مکش هود و موتور استفاده شده در هود لیست قیمت هود لتو را به وجود می آورند. اما توجه داشته باشید که قیمت هود در فروشگاه های مختلف ممکن است متفاوت باشد نگران نباشید چرا که مشخصات فنی هر مدل هود متفاوت است. در کل برند لتو نسبت به برند های ایرانی گران تر است اما کیفیت این مدل هود بی نظیر است.

از کجا هود لتو مناسب بخریم؟

هود لتو مناسب را می‌ توان از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های لتو در ایران تهیه کرد. فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی است که هود برند لتو را به شما عزیزان با کمترین قیمت ارائه می دهد. از طرفی باید گفت که هود  لتو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است.

نکات پس از خرید هود لتو

پس از خرید هود لتو باید نصب این هود را به دست نصاب های ماهر و کارشناسان ماهر در نمایندگی سپرد تا هنگام استفاده از  این هود با مشکل مواجه نشویم یافتن نصاب های ماهر نیز کار سختی نیست چرا که فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ با ارائه دفترچه راهنما در کنار محصول خریداری شده آدرس و شماره تماس این نصاب ها را به شما ارائه می دهد. این محصول با بسته بندی اورجینال درب منزل تحویل شما عزیزان داده می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

هود آشپزخانه برند کن از کمپانی کن ، اولین سازنده هود در خاور میانه است. اولین تولید کننده هود در ایران کمپانی کن بود که  محصولات خود را به ۴ کشور دیگر صادر می کند کشور هایی مثل: عراق، آفریقا، ترکیه و افغانستان. برند کن دارای نشان استاندارد ایزو ۹۰۰۱ بوده و یکی از با کیفیت ترین هود ها را در ایران تولید می‌ کند. معمولا جنسی که برای ساخت هود ها استفاده می‌ کند استیل و شیشه است. از پنل لمسی، کنترل از راه دور و نمایشگر دیجیتال برخوردار است.

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه برند کن  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

هود یکی از وسایل برقی آشپزخانه است که بیشتر از سایر تجهیزات آشپزخانه به چشم می آید بنابراین باید در انتخاب آن دقت شود. اول این که رنگ و مدل هود باید متناسب با رنگ و طراحی کابینت های آشپزخانه باشد به طور مثال برای یک دکوراسیون مدرن حتما باید از هود  مدرن استفاده شود. از طرفی اندازه هود باید متناسب با اندازه اجاق گاز باشد. یکی دیگر از عواملی که در انتخاب هود مناسب مهم به نظر می رسد این است که هود را متناسب با میزان پخت و پز خود تهیه کنید.

انواع هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه در سه دسته قرار میگیرند: انواع جنس هود آشپزخانه، انواع مدل هود آشپزخانه و انواع هود آشپزخانه از نظر نوع نصب  که به ترتیب شامل موارد زیر هستند:

  • هود شیشه ای
  • هود استیل
  • هود جزیره ای
  • هود مورب
  • هود شومینه ای
  • هود آسانسوری
  • هود کشویی
  • هود زیر کابینتی
  • هود تو کار

هود جزیره ای

معمولا هود جزیره ای در ساختمان های کوچک و بر روی جزیره یا اپن کار برد دارد جنس هود جزیره ای شیشه و استیل است که  زیبایی منحصر به فردی به این هود داده است. اگر آشپزخانه شما کوچک است و دکوراسیون مدرنی برای آن انتخاب کرده اید پس بهتر است از هود جزیره ای استفاده کنید.

هود شومینه ای

هود شومینه ای برند کن از جنس شیشه تهیه می‌ شود و دارای کنترل از راه دور و پنل لمسی بوده که بیشتر به رنگ‌ مشکی تهیه می‌ شود‌. موتور این هود قدرت ۴ توربو دارد که مکش هفتصد متر مکعب را برای هود ایجاد می‌ کند‌. این هود پر قدرت است اما با توجه به توان بالایی که دارد سرو صدای آن بسیار کم است و در حدود ۵۰ تا ۶۰ دسی بل می باشد. میزان مکش این هود به قدری بالاست که علاوه بر مکش و تهویه هوا باعث تصفیه هوا نیز می شود. در کل هود شومینه ای طراحی قیف برعکس شده دارد و به دیوار یا سقف نصب می شود.

هود زیر کابینتی

قبل از این هم گفتیم که هود زیر کابینتی از اولین هود های تولید شده در ایران بود که تنوع رنگ و جنس بسیار زیادی داشت که می توانست با هر نوع دکوری آن را تطبیق داد. اما امروزه دیگر با وجود تنوع های فراوانی که هود ها دارند دیگر از هود های زیر کابینتی استفاده نمی شود. این مدل هود کن در زیر کابینت به خود کابینت و دیوار پشتی وصل می شود و معمولا بهترین کابینتی که برای این هود می توان در نظر گرفت کابینت های فلزی است.

لیست قیمت هود برند کن

قیمت هود برند کن به عواملی مثل: جنس هود، مدل هود، موتور هود، اندازه و سایز هود بستگی دارد. اما امروزه تنوع جنس و مدل و اندازه به قدری زیاد شده است که شما می توانید در هر رنج قیمتی که دوست دارید هود مورد نیاز خود را تهیه کنید. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به سایت های مختلف از لیست قیمت هود برند کن مطلع شوند.  

چرا هود برند کن

دلیل انتخاب هود برند کن ویژگی هایی است که در این مدل هود وجود دارد. ابتدا این نوع هود از موتوری با توان بالا و طراحی مطابق با موتور هود های ایتالیایی بهره مند است که باعث بالا رفتن میزان مکش هود کن می شود. هم چنین تمامی متریال و قطعاتی که کن برای هود های تولیدی خود استفاده می کند از بهترین و مرغوب ترین نوع تهیه شده اند.

از کجا هود کن مناسب آشپزخانه بخریم؟؟

هود کن مناسب آشپزخانه را باید با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های معتبر بخرید. فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ یکی از فروشگاه های معتبر در فروش انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه است که با بهترین قیمت و ارزان ترین قیمت هود کن را به شما ارائه می دهد. هود کن نیز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه می باشد.

پس از خرید هود کن

پس از خرید هود کن بهتر است نصب هود را به دست نصاب های ماهر آن بسپرید حالا اگر فکر می کنید که پیدا کردن نصاب های ماهر کار سختی است نگران نباشید! برند کن با قرار دادن یک دفترچه راهنما در کنار محصول خود آدرس و شماره تماس نمایندگی ها و نصاب های هود را در سراسر کشور برای شما قرار داده است. فروشگاه کالا ۱۱۸ نیز هود کن را با بهترین و منظم ترین بسته بندی درب منزل به شما تحویل می دهد.

آیا می توان هود کن را تلفنی خرید؟ بله با شماره ای که در ابتدای متن قرار داده ایم‌ می توانید تماس برقرار کرده و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

آیا می توان پس از خرید اینترنتی از کالا ۱۱۸ هزینه را درب منزل پرداخت کرد؟ فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ این شرایط را به وجود آورده است تا شما عزیزان بتوانید هزینه کالا را درب منزل پس از تحویل پرداخت کنید.

چرا هود کن از سایر هود ها بهتر است؟ به دلیل آن که موتور این نوع هود به تقلید از توانایی و طرح موتور های ایتالیایی ساخته شده است پس دوام آن بالاتر است.

آیا هود کن ارزان است؟ هود کن با توجه به ایرانی بودنش ارزان است اما داشتن ویژگی های متعدد باعث اختلاف قیمت در آن می شود.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

هر یک از وسایل برقی که در آشپزخانه هستند مشخصات فنی دارند که نشان دهنده میزان کیفیت آن هاست . به همین دلیل هود آشپزخانه برند فرامکو نیز مشخصات فنی مربوط به خود را دارد. در ادامه مشخصات فنی هود فرامکو را در قالب چند تیتر برای شما آورده ایم:

  • دارای موتور پر قدرت با توان ۲ هزار وات
  • دارای نمایشگر دیجیتالی
  • مکش هود ۵۰۰ متر مکعب در ساعت
  • دارای فیلتر های جدا کننده با قابلیت شست و شو

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه فرامکو با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

انتخاب هود مناسب آشپزخانه  با توجه به نوع دکور و سبک آشپزخانه صورت می گیرد علاوه بر آن یک هود خوب باید دارای قدرت مکش بسیار قوی باشد البته انتخاب هود با مکش قوی متناسب با نیاز روزانه شما مشخص می شود. از طرفی یک هود ایده آل باید سر و صدای کمی داشته تا آرامش ساکنان را بر هم نزند. یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب هود مناسب باید در نظر گرفته شود سایز هود متناسب با اجاق ‌گاز و فضای آشپزخانه است به همین دلیل شما نباید اجاق گاز بزرگ و هود کوچک انتخاب کنید بلکه هر دو باید در یک سایز باشند.

چرا هود  ظرفشویی فرامکو

چرا هود ظرفشویی فرامکو؟ به دلیل آن که هود فرامکو ساخت یک شرکت معتبر است و تمامی ویژگی های یک هود خوب را دارد از طرفی برای ساخت این هود از پر قدرت ترین موتور، بهترین سیستم مکش، کم مصرف ترین ولتاژ ورودی استفاده شده است. ویژگی دیگری از سینک ظرفشویی فرامکو که آن را از سایر برند ها متمایز کرده است استفاده از متریال کاملا مرغوب در تهیه آن است و به سبب ارزان بودن  قیمت این سینک انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های ایرانی است.

انواع هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه:

  • هود زیر کابینتی
  • هود شومینه ای
  • هود جزیره ای
  • هود مورب
  • هود مخفی می باشد

در این بین دو نوع هود زیر کابینتی و مخفی خود دارای زیر مجموعه هایی مثل هود آسانسوری و هود کشویی می باشند.

هود زیر کابینتی

یکی از ابتدایی ترین هود هایی که وارد بازار شد هود زیر کابینتی بود. از دیر باز هود زیر کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه خوش درخشیده است تا جایی که حتی امروزه هم با وجود تنوع های فراوان باز هم شاهد حضور هود زیر کابینتی در آشپزخانه ها هستیم. هود زیر کابینتی را هود کتابی هم می گویند که امروزه نوع کشویی آن نیز طراحی شده است. معمولا فیلتر این هود الیافی و آلومینیومی است که نوع آلومینیومی آن قابلیت شست و شو دارد. در هود زیر کابینتی معمولا از یک یا دو موتور پر قدرت استفاده شده و بدنه آن  از استیل و ورقه های گالوانیزه تهیه شده است.

هود شومینه ای

قطعا تا به حال هود شومینه ای را دیده اید و سبک و طرح آن برای شما زیبا و جذاب بوده است. معمولا هود شومینه ای را به شکل یک قیف بر عکس می سازند که به دیوار نصب شده و هوا کش آن هم این قابلیت را دارد که به سقف یا دیوار نصب شود. هود شومینه ای یک مزیت دارد و آن هم داشتن فیلتر هایی از جنس آلومینیوم است که باعث شده به راحتی بتوانیم فیلتر ها را بشوییم بدون آن که اختلالی در مکش هود ایجاد شود. معمولا هود شومینه ای از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته می شود که شیشه برای جذاب تر نشان دادن مدل هود و آلومینیوم برای مقاومت و محافظت از موتور آن تعبیه شده است.

هود جزیره ای

هود جزیره ای برای آشپزخانه هایی طراحی شده که اندازه کوچک دارند چرا که تمامی ابعاد این نوع هود  کوچک بوده و در مجموع یک هود کوچک به وجود آورده است تا کار را برای کسانی که آشپزخانه کوچک با دکوراسیون کوچک دارند راحت تر کند‌. شاید با خود فکر کنید که یک هود کوچک قدرت مکش بالایی ندارد اما کاملا برعکس است چرا که هود جزیره ای با داشتن صفحه مکش بسیار کوچک اما پر قدرت می تواند علاوه بر تهویه هوای مطبوع باعث تصفیه هوای آشپزخانه نیز شود.

لیست قیمت هود فرامکو

قطعا هر محصول از هر برندی یک قیمت معین دارد لیست قیمت هود فرامکو نیز با توجه به ویژگی هایی که برند فرامکو برای این هود قرار داده است مشخص می شود. قیمت هود آشپزخانه با توجه به برند هود، جنس هود، مدل هود، موتور هود و سای  آن مشخص می شود. اما در کل هود فرامکو با توجه به قابلیتی که دارد از قیمت کم تری نسبت به سایر برند ها برخوردار است.

از کجا هود فرامکو مناسب بخریم؟

هود مناسب را باید از فروشگاه های معتبر و به نام خریداری کنید  حتی اگر می خواهیم هود آشپزخانه فرامکو را به صورت اینترنتی بخرید می‌ توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ خرید خود را انجام دهید و از تخفیفات این فروشگاه بهره مند شوید. هود فرامکو خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه و گارانتی ۵ ساله دارد.

پس از خرید هود فرامکو

پس از خرید هود فرامکو باید دقت داشته باشید که نصب این نوع هود را به دست کارشناسان فعال در نمایندگی بسپارید تا گارانتی این محصول برای شما فعال شود. حالا با خود فکر می کنید که نصاب های وابسته به نمایندگی فرامکو را از کجا پیدا کنید؟ در بسته بندی اورجینال هود فرامکو دفترچه راهنمایی وجود دارد که شماره تماس نصاب ها و نمایندگی ها در آن نوشته شده است و باعث راحتی کار شما شده.

کدام مدل  هود بهتر است؟ مدل هود هیچ تاثیری بر روی عملکرد آن ندارد  و تنها موتور هود روی عملکرد آن تاثیر دارد. اکثر هود ها شومینه ای، آسانسوری، کشویی و ... عملکرد یکسانی دارند.

هود ارزان قیمت را از کجا بخریم ؟ شما می توانید با مراجعه به سایت کالا ۱۱۸ ارزان قیمت ترین هود را برای آشپزخانه خود بخرید.

کدام‌ هود سرو صدای کمتری دارد؟ معمولا هود های برند های ایرانی سرو صدای کمتری دارند اما اگر هود کم سرو صدا می خواهید باید از هودی با موتور کم‌ توان استفاده کنید چرا که سرو صدای هود ارتباط مستقیمی با نوع موتور هود دارد.

قدرت مکش کدام برند بهتر است؟ معمولا تمامی برند های ایرانی یک قدرت مکش نزدیک بهم دارند که نمی‌ توان گفت کدام‌برند بهتر است اما هر چه توان موتور بیشتر باشد پس مکش هم قوی تر است.

 



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

ایلیا استیل یکی از کمپانی های سازنده هود در کشور است که با  بیش از  دو دهه فعالیت در حال حاضر به یکی از معروف ترین و مشهور ترین کمپانی های هود ساز تبدیل شده است. هود آشپزخانه برند ایلیا استیل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده طرفداران این برند بیش از قبل شوند. شما نیز بهتر است ویژگی های هود برند ایلیا استیل را بدانید از این رو ما به شما آن ها را معرفی خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید.

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه برند ایلیا استیل  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

برای این که بتوانید هود مناسبی بخرید باید به نکاتی قبل و بعد از خرید توجه کنید. نه تنها برای هود بلکه برای هر نوع محصول برقی که تهیه می کنید توجه به یک سری نکات واجب است. اولین نکته برای یک هود خوب این است که مکش مناسبی داشته باشد بدین ترتیب شما  باید مکش هود مورد نظر را با توجه به نیاز خود بسنجید. توجه کنید که هود شما از فیلتر های آلومینیومی برخوردار باشد چرا که شست و شوی آلومینیوم راحت تر است. مورد بعدی این است که سایز هود را باید متناسب با سایز اجاق گاز خود در نظر بگیرید تا دکوراسیون  آشپزخانه شما بهم نخورد.

چرا هود برند ایلیا استیل؟

با خود فکر کردید که ما چرا هود برند ایلیا استیل را به شما معرفی میکنیم؟ به دلیل ویژگی های متعددی که در ساخت این نوع هود وجود دارد. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • قابلیت نصب فیلتر آلومینیومی، ذغالی و الیافی
  • داشتن پروانه از جنس پلاستیک نسوز
  • قدرت مکش ۸۵۰ متر مکعب در ساعت
  • دارای موتور فلزی
  • دارای کم ترین آلودگی سوتی حداکثر ۶۳ دسی بل
  • تنوع رنگ و ابعاد به میزان بالا و بیش از ۲۰ مدل

لیست قیمت هود برند ایلیا استیل

هود آشپزخانه ایلیا استیل با توجه به ایرانی بودن این برند از قیمت کمتری نسبت به سایر هود ها برخوردار است. اما به طور کلی عواملی وجود دارند که لیست  قیمت هود برند ایلیا استیل را تعیین می کنند. اولین عامل جنس : جنس بدنه هود معمولا از استیل و شیشه است که معمولا شیشه به دلیل ظرافت بیشتر گران تر است. عامل دوم ابعاد هود: هود در سایز های متفاوتی تولید می شود و هر چه سایز هود بیشتر باشد موتور پر قدرت تری نیاز دارد و به دنبال ان قیمت هود بیشتر خواهد شد و عواملی مثل رنگ هود، موتور هود و برند و مدل هود نیز روی قیمت تاثیر دارند.

انواع هود آشپزخانه

کمپانی ایلیا استیل فکر همه جا را کرده و برای راحتی کار هم وطنان هود خود را در مدل های متنوعی طراحی کرده است. انواع هود از نظر نوع نصب:

  • هود زیر کابینتی
  • هود تو کار

انواع هود از نظر مدل و طرح:

  • هود شومینه ای
  • هود جزیره ای
  • هود کشویی
  • هود آسانسوری
  • هود مورب

 

هود آشپزخانه زیر کابینتی

هود زیر کابینتی همان طور که از نامش پیداست در زیر کابینت بالای اجاق گاز نصب می شود اما همین امر باعث شده که هود زیر کابینتی هنوز که هنوز است مشتری های خاص خود را داشته باشد چرا که هود زیر کابینتی یکی از قدیمی ترین طرح های هود آشپزخانه است. هود زیر کابینتی به هود کتابی هم مشهور است. برای این مدل هود دو نوع فیلتر الیافی و آلومینیومی در نظر گرفته شده که نوع آلومینیومی آن مناسب تر و قابلیت شست و شو دارد.

هود آشپزخانه تو کار

هود آشپزخانه تو کار از نظر کار کرد با هود مورب یکسان است و به صورت مخفی در کابینت نصب می شود. فیلتر این هود آلومینیوم قابل شست و شو است. معمولا از دو جنس شیشه و استیل و  یا ترکیبی از هر دوی آن ها در ساخت این نوع هود استفاده می شود. این هود فضایی از آشپزخانه اشغال نمی کند و در زیر کابینت نصب می شود.

هود آشپزخانه شومینه ای

هود شومینه ای از جنس استیل و شیشه ساخته شده  و طراحی آن از یک قیف برعکس الگو برداری شده است. هواکش این مدل هود مثل خود هود شومینه ای قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارد. البته معمولا این هود بهتر است به سقف نصب شود چون که دکور مدرن تری را به وجود می آورد.

نکات پس از خرید هود ایلیا استیل

پس از خرید هود ایلیا استیل بهتر است که کار نصب را یکی از کارکنان نمایندگی این برند انجام دهد تا گارانتی این محصول فعال شود. شما با خرید اینترنتی خود از فروشگاه کالا ۱۱۸ این محصول را با بسته بندی اورجینال درب منزل دریافت خواهید کرد از طرفی می‌ توانید هزینه را نیز درب منزل پرداخت کنید.

از کجا هود ایلیا استیل مناسب بخریم؟

از کجا هود ایلیا استیل مناسب بخریم؟ خرید هود ایلیا استیل از نمایندگی ها و سایر فروشگاه ها امکان‌ پذیر است اما به شرط آن که معتبر باشد. برای خرید اینترنتی هم سایت کالا ۱۱۸ معتبر است و شما را در زمینه خرید بهترین سینک یاری می کند. هود برند ایلیا استیل دارای گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۲ ماهه می باشد.

آیا هود های برند ایلیا استیل مناسب دکوراسیون فانتزی هستند؟ بله ، البته برند تاثیری در  هود مناسب دکور آشپزخانه ندارد  بلکه مدل هود باید با سبک فانتزی آشپزخانه هم خوانی داشته باشد.

آیا هود برند ایلیا استیل ارزان است؟ بله ایلیا استیل یکی از برند هایی است که به لحاظ داشتن قیمت پایین و کیفیت بالا مورد توجه همگان قرار گرفته است.

معمولا از نظر نوع نصب هود های تو کار بهتر است یا رو کار؟ معمولا هود های تو کار بهتر هستند چون که مستقیما در بالای اجاق گاز نصب می شوند اما هود های رو کار در  زاویه ای متفاوت از اجاق گاز قرار میگیرند و ممکن است به خوبی تهویه هوا انجام ندهند.

برند های خارجی هود بهتر است یا ایرانی؟ از جایی که ما ایرانی ها عادت داریم محصولات خارجی را برتر بدانیم اما در این یک مورد قطعا داشتن یک هود ایرانی مزایای بیشتری نسبت به هود خارجی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

برند الماس یکی دیگر از کمپانی های سازنده انواع تجهیزات آشپزخانه در ایران است که امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود به جهت قیمت پایینی که دارد جذب کرده است. در کل برند الماس چندین سال است که در حال فعالیت است و تا به امروز توانسته در تولید انواع هود، سینک، اجاق گاز و کباب پز قدم بگذارد. هودی که برند الماس تولید کرده است دارای مشخصات زیر است:

  • یک موتور با توان ۱۵۰ وات
  • درب قابل باز و بسته شدن
  • قدرت مکش ۹۰۰ متر مکعب در ساعت
  • سنسور دود
  • نمایشگر دیجیتالی
  • و فیلتر آلومینیومی قابل شست و شو

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه الماس  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

هود مناسب آشپزخانه

یک هود مناسب باید دارای ویژگی های متعددی باشد. بنابراین شما هنگام خرید هود مناسب آشپزخانه باید دقت کنید که تمامی قطعات و اجزای هود مورد نظر شما از نشان استاندارد برخوردار باشند و در بهترین حالت خود تهیه شده باشند. ویژگی های متعددی که یک هود باید آن ها را داشته باشد  به شرح زیر است:

  • موتور قدرتمند با توان بالا
  • سرو صدای بسیار کم
  • قدرت مکش بسیار بالا
  • کمترین میزان ولتاژ برقی ورودی
  • تنوع در رنگ و مدل
  • بهترین نوع جنس استیل و یا شیشه
  • نمایشگر دیجیتالی
  • کنترل از راه دور
  • سیستم تنظیم ساعت
  • تصفیه کننده هوا
  • سایز و ابعاد متنوع

چرا هود برند الماس

چرا هود برند الماس ؟ به دلیل آن‌ که هود برند الماس تمامی ویژگی های یک هود خوب را دارد. هود الماس با استفاده از موتور ۱۵۰‌وات و قدرت مکش ۹۰۰ کیلومتر در ساعت یکی از بهترین هود هایی است که در ایران ساخته شده است. علاوه بر آن تنوع مدل های هود از برند الماس زیاد اند و باعث گسترده شدن طیف انتخاب شما می شوند‌.

انواع هود آشپزخانه

هود آشپزخانه از نظر نوع نصب، جنس و سایز دارای تنوع زیادی است که شامل :

  • هود زیر کابینتی
  • هود تو کار
  • هود آسانسوری
  • هود کشویی
  • هود مورب
  • هود شومینه ای
  • هود جزیره ای

هود آشپزخانه زیر کابینتی

هود زیر کابینتی نوعی از هود آشپزخانه است که به آن هود کتابی هم گفته می شود. این نوع هود در زیر کابینت آشپزخانه نصب می شود و باید اندازه آن متناسب با اندازه اجاق گاز در نظر گرفته شود. هواکش این هود قابلیت نصب روی دیوار و کابینت را دارد. این هود از فیلتر آلومینیومی قابل شست و شو برخوردار است و یکی از قدیمی ترین هود ها در بازار محسوب می شود که به دلیل تنوع رنگ و سایز هنوز که هنوز است طرفداران زیادی دارد.

هود آشپزخانه تو کار

هود تو کار هم در واقع نوعی هود زیر کابینتی است که در زیر کابینت نصب می شود و به صورت مخفی  بوده که  از این رو به آن هود مخفی هم گفته می شود. ابعاد این هود باید متناسب با ابعاد اجاق گاز در نظر گرفته شود از طرفی از این هود می توان برای اجاق گاز های صفحه ای و مبله استفاده کرد. امروزه استفاده از اجاق گاز های تو کار تا حد بسیار کمی طرفداران خود را از دست داده است اما باز هم تنوع رنگ و سایز این مدل است که باعث شده هنوز هم کم و بیش فروش داشته باشد.

هود آشپزخانه شومینه ای

هود شومینه ای از جنس استیل، شیشه و یا ترکیب هر دو  ساخته شده  و طراحی آن از یک قیف برعکس الگو برداری شده است. هواکش این مدل هود مثل خود هود شومینه ای قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارد. معمولا این هود بهتر است به سقف نصب شود چون که دکور مدرن تری را به وجود می آورد.  از طرفی هود شومینه ای یکی از جدید ترین هود های الماس است.

لیست قیمت هود الماس

قیمت یک هود با توجه به مشخصات فنی آن مشخص می شوند بنابراین توان موتور، جنس هود، ابعاد هود، قدرت مکش و نوع فیلتر موجود در هود الماس تعیین کننده قیمت هود است. اگر فیلتر شما آلومینیومی باشد قیمت آن از مدل ذغالی بیشتر است چرا که قابلیت شست و شو دارد و هر چه قدر موتور آن قوی تر باشد در نتیجه قیمت بیشتری دارد.

نکات پس از خرید هود الماس

پس از خرید هود الماس از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ این محصول با بسته بندی اورجینال درب منزل تحویل شما عزیزان می شود هم چنین می توانید سفارش خود را ثبت کرده و هزینه آن را درب منزل پرداخت کنید. نصب هود الماس باید توسط نصاب های ماهر انجام شود که آن ها را باید از نمایندگی های الماس در سراسر کشور درخواست کنید به این منظور دفترچه راهنمایی در کنار هود قرار داده شده که آدرس و شماره تماس نمایندگی ها را به شما ارائه می دهد.

از کجا هود الماس مناسب بخریم؟

همیشه خرید هود مناسب را باید از فروشگاه های معتبر انجام داد تا با خرید خود گارانتی و خدمات پس از فروش هود الماس را بتوان دریافت کرد. کالا ۱۱۸ ارزان ترین هود الماس را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد. شما با خرید اینترنتی می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و بهترین خرید را از کالا ۱۱۹۸ انجام دهید.

هود الماس از چه برند های بهتر است؟ هود الماس یکی از برند های ایرانی است که بهترین هود ها را تولید می کند اما تا به حال نتوانسته جای برند هایی مثل بیمکث، اخوان و استیل البرز را بگیرد و در کل از برند درسا و فرامکو بهتر است.

آیا هود الماس قیمت مناسبی دارد؟ هود الماس تولید داخلی است و قیمت پایینی دارد به دلیل آن که تمامی متریال آن ایرانی می باشد.

ارزان ترین هود ایرانی کدام است؟ هود های دو برند درسا و الماس به ارزان قیمت بودن معروف هستند که در عین حال ویژگی های منحصر به فردی نیز دارند.

هود تو کار بهتر است یا مورب؟ هود تو کار از لحاظ عملکرد دقیق بهتر است به دلیل آن که مستقیم رو به روی اجاق قرار گرفته و تهویه را به صورت کامل انجام می دهد درحالی که هود مورب زاویه دار است و ممکن است تهویه هوا را کامل انجام ندهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

کمپانی استیل البرز در آغاز فعالیت خود در شهر شیراز با استفاده از ماشین آلات پیشرفته اقدام به تولید سینک های معتبر کرد و پس از آن تولیدات خود را گسترش بخشید و وارد عرصه تولید هود آشپزخانه برند استیل البرز و اجاق گاز شد. این کمپانی یکی از معتبر ترین و بهترین کمپانی های ساخت انواع هود است که در خاورمیانه توانسته از برند های پر فروش و محبوب به شمار آید.  هود آشپزخانه برند استیل البرز سالیانه به بیش از ۴۰ کشور خاور میانه صادر می شود.

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه استیل البرز با شماره 09194109168 تماس بگیرید

نکات انتخاب هود مناسب آشپزخانه

برای خرید و انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه باید نکات فراوانی را رعایت کرد با ما همراه باشید با نکات انتخاب هود مناسب آشپزخانه . یک هود مناسب برای آشپزخانه باید بتواند علاوه بر مکش مناسب باعث تصفیه هوا نیز شود. بنابراین باید مکش هود را متناسب با نیاز خود انتخاب کرد. از طرفی یک هود مناسب باید از سایزی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه برخوردار باشد معمولا برای آشپزخانه های کوچک باید هود کوچک هم استفاده کرد و البته سایز هود باید با سایز اجاق گاز متناسب باشد تا جلوه زیبایی برای آشپزخانه به وجود آورد.

چرا هود آشپزخانه برند استیل البرز

شما فکر می کنید چرا هود آشپزخانه برند استیل البرز  را برای آشپزخانه ها بهتر است انتخاب کنید؟ در درجه اول باید گفت که این برند در سر دسته سایر برند های ایرانی قرار دارد و هود برند استیل البرز مکش بسیار مناسب و بالایی دارد به گونه ای که پاسخ گوی استفاده زیاد می باشد. از طرفی موتور استفاده شده در هود استیل البرز مقاومت بالایی دارد و با استفاده از توان بالا طول عمر بسیار بالایی دارد که متناسب با هر دکوری ساخته  شده است.

انواع هود آشپزخانه

هود های آشپزخانه با توجه به ساختار ، برند، نصب و دیگر ویژگی ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. بنابراین با ما همراه باشید تا انواع هود آشپزخانه را به شما معرفی کنیم.

  • هود تو کار
  • هود زیر کابینتی
  • هود شومینه ای
  • هود جزیره ای
  • هود مورب
  • هود استیل
  • هود شیشه ای
  • هود چوبی

هود شومینه ای

هود شومینه ای یک مدل هود آشپزخانه است که شبیه به یک قیف بر عکس شده است. این قیف به دیوار متصل می شود. از طرفی  هوا کش هود برند استیل البرز قابلیت نصب بر روی دیوار یا کابینت را دارد. هود شومینه ای از جنس استیل و  شیشه ساخته شده است و فیلتر های آن از جنس آلومینیوم است که قابلیت شست وشو دارند. معمولا هدایت این نوع هود به صورت استفاده از صفحه لمسی، ریموت کنترل و  دکمه کنترلی می‌ باشد. لامپ های این مدل نیز از نوع هالوژن است البته برخی از این لامپ ها در مدل های ال ای دی نیز طراحی می‌ شوند.

هود تو کار

می‌ توان گفت که هود تو کار از نظر کارایی شبیه به هود مورب است‌. هم چنین از لحاظ سیستم صدا کاملا مشابه با مدل هود های مورب است. هود تو کار همان طور که مشخص است در زیر کابینت به شکل مخفی نصب می شود. معمولا سایز این نوع هود باید متناسب با اجاق گاز طراحی شود تا دکور آشپزخانه را به هم نزند‌ . البته این نوع هود برند استیل البرز معمولا برای دکور های آشپزخانه معمولی استفاده می شود.

هود جزیره ای

هود جزیره ای نیز یکی دیگر از مدل های هود است که در آشپزخانه هایی با دکور فانتزی کاربرد دارد. در کل این نوع هود به آشپزخانه شما نمایی لوکس و مدرن اهدا می کند. دلیل استفاده از این نام برای هود این است که در بالای میز جزیره آشپزخانه استفاده می شود. معمولا استفاده از این مدل هود برند استیل البرز در آشپزخانه های کم پخت و پز استفاده می شود به همین دلیل مکش آن نسبت به سایر هود ها تا حدودی کمتر بوده  اما به میزان کم که دلیل آن هم صفحه کوچک مکشی است که در ان قرار دارد.   معمولا شکل این نوع هود به صورت مکعب، استوانه و کره ای ساخته می شود.

 

نکات پس از خرید هود استیل البرز

پس از خرید هود استیل البرز فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ این محصول را با بی نظیر ترین بسته بندی به شما ارائه می دهد. شما با انجام خرید هود به صورت اینترنتی می‌ توانید از وقت خود صرفه جویی کنید و بهترین هود ها را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. پس از خرید باید به نکاتی توجه کنید که یکی از این نکات سپردن اقدامات نصب هود به دست نصاب های ماهر است که در این مورد نیز فروشگاه کالا۱۱۸ با قرار دادن دفترچه راهنما برای نمایندگی ها و نصاب های ماهر هود به شما کمک کرده است که هود برند استیل البرز را به راحتی نصب کنید.

لیست قیمت هود استیل البرز

لیست قیمت هود استیل البرز با توجه به سایز و مکش و نوع موتوری که در آن استفاده شده است تعیین می شود. با این حال هود ها از نظر کارکرد نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند. اما هود برند استیل البرز به دلیل این که یک هود تولید ایرانی است در کل قیمت بالایی ندارد اما دلیل تفاوت قیمت  در این برند هود،  برای سال تولید و توان نوع موتوری است که در آن استفاده شده است. بدین ترتیب می توانید هود مناسب آشپزخانه و لیست قیمت انواع هود را در سایت کالا ۱۱۸ مشاهده کنید.  

از کجا هود آشپزخانه استیل البرز بخریم؟

شما فکر می کنید که بهترین هود را باید از کجا تهیه کرد؟ و ازکجا هود آشپزخانه استیل البرز بخریم؟ شما می توانید به مرور گر گوشی خود رفته و فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ را سرچ کنید و خرید هود را از این سایت انجام دهید. معمولا هود هایی که کالا ۱۱۸ به کاربران خود ارائه می دهد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. هود برند استیل البرز نیز از این قائده مستثنی نیست و برای این هود گارانتی در حدود ۱۰ سال و خدمات پس از فروش ۸ ساله ارائه می شود. بنابراین خرید هود مناسب را باید از فروشگاه های معتبر انجام داد.

هود مناسب از چه برندی است؟ هود مناسب از تمامی برند های ایرانی می باشد برند های ایرانی نظیر : الماس، استیل البرز و ایلیا استیل و ... از هر نظر مناسب اند.

آیا هود خارجی بهتر است یا ایرانی؟ در پاسخ به این سوال با جرئت می توان گفت که استفاده از هود های ایرانی بسیار بهتر از هود های خارجی است چرا که هود ایرانی با توجه به میزان مصرف هم‌وطنان ساخته شده است.

کدام هود ارزان قیمت تر است؟ هود های ایرانی، ارزان ترین قیمت ها متعلق به هود های برند های ایرانی است که در این بین نیز برند درسا و استیل البرز از همه ارزان ترند.

کم صدا ترین هود ها کدام اند؟ هود هایی که توان موتور کمتری دارد و اندازه ان ها کوچک است کم صدا ترند.

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

اخوان به عنوان یکی از کمپانی های معتبر و فعال در زمینه تولید  هود در ایران با فعالیت بیش از دو دهه خود باعث شده تا خیلی از افراد به این برند علاقه پیدا کنند. هود برند اخوان از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که در قالب مشخصات فنی این دستگاه الکترونیکی معرفی می شوند. مشخصات فنی ویژگی های یک هود اند که باعث شناخت بیشتر هود و میزان کیفیت و عملکرد آن می شوند. مشخصات فنی هود شامل :

  • کنترل پنل شیشه ای
  • دارای سیستم حس گر حرکت دست
  • موتور با قدرت ۲ هزار وات درر ساعت
  • موتور بی سروصدا و صدایی کمتر از ۵۸db
  • دارای فیلتر های آلومینیومی
  • قدرت و سیستم مکش بسیار بالا

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه برند اخوان  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

برای داشتن یک دکور کاملا شیک نیاز است که برای تهیه تمامی وسایل و تجهیزات آشپزخانه قوانین خاصی را رعایت کنید و هر وسیله ای را مطابق با دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید. در کل برای انتخاب هود مناسب آشپزخانه باید میزان مکش، سایز، مدل، موتور و مابقی قطعات و ویژگی ها را بررسی کنید. مکش یک هود متناسب با نیاز شما تهیه می شود بنابراین اگر پخت و پز شما زیاد است پس باید از هودی که توان موتور بالا و قدرت مکش بیشتری دارد استفاده کنید.

چرا هود برند اخوان

از بین تمامی برند های هود آشپزخانه چرا هود برند اخوان؟ به دلیل آن که برند اخوان یکی از برند های ایرانی است که بهترین هود ها را با مدرن ترین ویژگی و طراحی می سازد. از طرفی هود آشپزخانه اخوان از بهترین جنس استیل یا شیشه ساخته شده است و همان طور که گفته شد موتور آن قدرت ۲ هزار وات دارد که نتیجه داشتن چنین موتوری قدرت مکش بیشتر است.

انواع هود آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه از نظرجنس:

  • هود شیشه ای
  • هود استیل

انواع هود آشپزخانه از نظر طرح :

  • هود جزیره ای
  • هود شومینه ای
  • هود مورب
  • هود آسانسوری
  • هود کشویی

انواع هود از نظر نوع نصب

  • هود تو کار و مخفی
  • هود زیر کابینتی

هود آشپزخانه جزیره ای

هود آشپزخانه جزیره ای کوچک ترین مدل هود آشپزخانه اخوان است که برای آشپزخانه های کوچک با پخت و پز کم کاربرد دارد. این هود با داشتن سایزی کوچک و هم چنین صفحه مکش بسیار کوچک ، پر قدرت ترین مکش را دارد و اگر فکر کنید که مکش نمناسبی ندارد کاملا در اشتباه هستید.

هود آشپزخانه زیر کابینتی

هود زیرکابینی همان طور که مشخص است در زیر کابینت نصب می شود و نکته مهم در انتخاب این هود این است که سایز آن متناسب با اجاق گاز در نظر گرفته شود به دلیل آن که مهم ترین عامل در داشتن دکوراسیون شیک اجاق گاز و هود یک اندازه است. هود زیر کابینت از مدل های قدیمی هود است تا حدودی که می توان گفت اولین مدل هود اخوان هود زیر کابینتی بود که به بازار عرضه شد.

هود آشپزخانه شومینه ای

از لحاظ طراحی هود شومینه ای بسیار زیباست و متناسب با دکوراسیون فانتزی و نیمه فانتزی است. هود شومینه مثل یک قیف برعکس که به دیوار یا سقف نصب شده می باشد. هواکش آن نیز قابلیت نصب بر روی دیوار یا سقف را دارد. هود شومینه ای معمولا از ترکیب استیل و شیشه ساخته می شود که استیل بیشتر برای محافظت از موتور این مدل هود به کار رفته است.

لیست قیمت هود آشپزخانه اخوان

قیمت هود اخوان با توجه به ایرانی بودن این برند ارزان است اما باز هم عواملی وجود دارند که باعث اختلاف قیمت در مدل های مختلف هود آشپزخانه می شوند. عواملی هم چون: جنس هود، سایز هود، موتور هود، صدای هود، گارانتی هود، ولتاژ ورودی هود  با توجه به انواعی  که دارند باعث تنوع لیست قیمت هود آشپزخانه اخوان می شوند.

از کجا هود مناسب اخوان بخریم؟

به نظر شما می توان از کجا هود مناسب اخوان خرید؟ اخوان یک برند ایرانی است پس هود های این کمپانی در همه ی فروشگاه ها و لوازم خانگی ها یافت می شود اما باید از یک فروشگاه معتبر تهیه شود. حتی چه بهتر که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید که در این صورت پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ است. فروشگاه کالا ۱۱۸ برای فروش هود اخوان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته و به شما کمک می کند ارزان ترین هود ها را تهیه کنید.

 نکات پس از خرید هود اخوان

پس از خرید هود اخوان این هود درب منزل با بسته بندی اورجینال تحویل شما می گردد از طرفی شما می‌ توانید هزینه هود را درب منزل پرداخت کنید. هود اخوان گارانتی ۵ ساله و خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه دارد که برای اطلاع از وضعیت گارانتی یک دفترچه راهنما در کنار هود قرار دارد و شما با مطالعه آن می‌ توانید علاوه بر مشاهده ویژگی ها ، نمایندگی های اخوان را در تمامی نقاط ایران پیدا کنید.

آیا هود اخوان ارزان ترین هود است؟ نمی توان گفت هود اخوان ارزان ترین هود است چرا که تمامی برند های ایرانی در قیمت های نزدیک به هم قرار دارند اما اخوان به نسبت ویژگی هایی که دارد ارزان است.

کدام برند ایرانی بهتر است؟ برند های ایرانی همگی در راستای تولید هود بهترین هستند اما بیمکث و اخوان و استیل البرز از سایر برند ها معروف تر اند.

هود های زیر کابینتی مناسب تر اند یا تو کار؟ هود زیر کابینتی امروزه دیگر کاربرد آن چنانی ندارد چون قدیمی شده اما هود تو کار نیز به صورت مخفی نصب می شود که تاثیر زیادی بر روی دکوراسیون آشپزخانه ندارد.

کدام جنس هود مناسب تر است؟ معمولا هود ها از استیل و شیشه تهیه می شود یا هر کدام به شکل تنها یا به صورت ترکیبی. جنس شیشه ای زیبا تر است اما جنس استیل مقاومت بیشتری دارد.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()