نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

ذخیره محصولات پاک کننده به اشتباه
سطل محصولات تمیز کردن
صنوبر / Letícia Almeida
آیا نیمی از زمان تمیز کردن خود را صرف یافتن پاک کننده ها و ابزارهای مناسب می کنید؟ این عادت بدی است که تغییر آن آسان است.

وسایل تمیزکاری مورد نیاز هر منطقه از خانه را با هم جمع کرده و آنها را در نزدیکی محل نگهداری کنید. تمیز کننده های حمام را می توان در یک جعبه پلاستیکی کوچک قرار داد و آنها را روی یک قفسه یا زیر سینک ظرفشویی قرار داد. اگر حمام طبقه بالا و طبقه پایین دارید ، دو سبد لوازم تهیه کنید.

برای لمس سریع محصولات و ابزارهای گردگیری و تمیز کردن مبلمان را با هم نگه دارید. و مطمئناً کلیه محصولات لباسشویی باید با خیال راحت در اتاق خشکشویی نگهداری شوند.

09
از 15
احتکار غذا در یخچال
یخچال کامل
صنوبر / Letícia Almeida
اگر می دانید که خانواده شما از پس مانده های آن متنفر هستند ، پس چرا خود را به سختی در یخچال نگه دارید؟ اگر قرار نیست به سرعت از غذا استفاده کنید ، فقط کافی است جلو بروید و آن را بیندازید. مواد غذایی که به صورت نامناسب ذخیره شده اند باعث رشد کپک و باکتری می شوند و تمیز کردن یخچال را بسیار بزرگتر از آنچه که لازم است انجام می دهد.

10
از 15
رختخواب را ترک کردن
تخت ساخته نشده
صنوبر / Letícia Almeida
حتی اگر بقیه اتاق خواب مرتب و تمیز باشد ، تختخواب غیر ساخته شده آن را بهم ریخته نشان می دهد. فقط مرتب كردن تخت هر روز صبح عادتی است كه باعث می شود بقیه اتاق (و شاید كل خانه) منظم باشد.

با انتخاب تختخواب هایی که به راحتی پخش می شوند ، کار را ساده کنید. تهیه تختخواب با روکش راحتی و شمشیر بالش بسیار راحت تر از تختخواب با بالش های آشفته است.

11
از 15
دستورالعمل ها را نمی خوانید
خواندن برچسب محصول
صنوبر / Letícia Almeida
آیا تا به حال مجبور شده اید که کاری مانند تمیز کردن کف صابون از کاشی را دوباره انجام دهید زیرا پاک کننده کار نمی کند؟ شاید شما دستورالعمل ها را نخوانده باشید.

بیشتر پاک کننده ها فوراً کار نمی کنند و به کمی وقت نیاز دارند تا مواد بتوانند خاک را تجزیه کرده و آنرا بلند کنند تا به راحتی پاک شود یا شستشو شود. 30 ثانیه به خواندن دستورالعمل ها اختصاص دهید تا از 30 دقیقه اسکراب اضافی جلوگیری کنید.

12
از 15
با استفاده از تمیز کننده های خشن
پاک کننده های خشن
صنوبر / Letícia Almeida
درست مثل استفاده بیش از حد از مواد پاک کننده می تواند یک عادت بد باشد ، استفاده از پاک کننده ای که برای کار خیلی سخت است نیز اشتباه است. اگر نظافتچی از بین برود یا خطراتی را برای حیوانات خانگی و خانواده شما ایجاد کند ، می توانید بیش از سود آن صدمه بزنید.

یک مثال خوب سفید کننده کلر است. در حالی که ضد عفونی کننده خوبی است ، پاک کننده آلودگی و آلودگی خوبی نیست و بخارات آن می تواند سمی باشد. همیشه از ملایم ترین محصولات تمیز کننده مورد نیاز برای تولید نتیجه استفاده کنید.

13
از 15
آخرین گرد و غبار هنگام تمیز کردن
گردگیری یک سطح
صنوبر / Letícia Almeida
قبل از اینکه جارو برقی بکشید ، با پاک کردن گرد و غبار کمی از خودتان صرفه جویی کنید. یک اتاق باید از بالا به پایین تمیز شود تا گرد و غبار روی زمین بریزد تا جارو شود یا جارو برقی شود.

و به یاد داشته باشید که چگونه یک دستمال ضد عفونی کننده نمی تواند به طور موثری کل حمام را تمیز کند؟ در مورد گردگیر یکبار مصرف هم همین طور است. اگر از زمانی که گرد و غبار گرفته اید مدتی طول کشیده است ، هنگامی که خاکی خاکستری پاک می شود یک گردگیر تمیز بگیرید. شما دیگر گرد و غبار را به دام نمی اندازید ، فقط با یک گردگیر غبار آلوده آن را هل می دهید.

14
از 15
کارها تکمیل نمی شوند
کارها را ناتمام گذاشتن
صنوبر / Letícia Almeida
همه ما دچار وقفه می شویم ، اما سعی کنید کاری را که شروع کردید کامل کنید. اگر صفحه اتو را بیرون آوردید ، تا پایان تمام اتو کردن ، برای یک وقفه در شبکه های اجتماعی متوقف نشوید.

اگر فقط 15 دقیقه وقت برای تمیز کردن دارید ، با از بین بردن بی نظمی و قرار دادن وسایل در محل مناسب شروع کنید. سپس اگر کنار گذاشته شوید ، می توانید بعداً برگردید تا تمیز کردن عمیق تری را انجام دهید.

15
از 15
منتظر بمانید تا کار تمیز کردن طاقت فرسا باشد
منتظر جمع شدن درهم و برهمی
صنوبر / Letícia Almeida
به تعویق انداختن تمیز کردن و انتظار تا زمان طاقت فرسا شدن کار ، یکی از سخت ترین عادت های بد برای ترک آن است. بسیاری از ما نمی توانیم با یک فاجعه روبرو شویم و به راحتی از آن تا حد ممکن جلوگیری می کنیم.

اما اگر شما و خانواده خود هر روز کمی نظافت انجام دهید ، مانند بارگیری و خالی کردن ماشین ظرفشویی ، اتمام لباس های شسته شده و تمیز کردن یک یا دو اتاق ، پس تمیز کردن کل خانه چندان طاقت فرسا نخواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

همه ما به دنبال راه هایی برای آسانتر و سریعتر تمیز کردن هستیم. باور کنید یا نکنید ، بعضی اوقات با استفاده از "میانبرهای" خاص در طولانی مدت کار شما سخت می شود. حتی ممکن است شما و خانواده تان عادت های بدی داشته باشید که مانع توانایی شما برای انجام کار با کارآیی بیشتری می شود (حتی ممکن است به خانه خود آسیب برسانید!)

وقت آن است که شروع به ترک این عادت ها کنید تا بتوانید سریعتر به خانه تمیزتر برسید. در اینجا یک راه آسان برای شروع وجود دارد: یک یا دو عادت تمیز کردن بد را انتخاب کنید تا هر هفته تغییر کند. به زودی خانه تمیزتر و اوقات فراغت بیشتری برای چیزهایی که لذت می برید خواهید داشت!

 

 

 

01
از 15
اجازه تجمع شلوغی کاغذ
درهم ریختگی کاغذ
صنوبر / Letícia Almeida
حتی با صورتحساب و بانکداری آنلاین ، هنوز کوهی از کاغذ وجود دارد که در خانه های ما پایان می یابد. مجلات ، روزنامه ها ، مقالات و پروژه های مدرسه ؛ آنها تمایل به جمع شدن دارند. اجازه ندهید که این اتفاق بیفتد.

برای کلیه نامه های پستی ، نشریات و فرم های کاغذی مکانی در مجاورت ورودی تعیین کنید و ماشین خرد کن یا سطل بازیافت را از نزدیک نگه دارید. حداقل یک بار در هفته مرتب شوید و اقدامات لازم را انجام دهید.

اوراق مهم مانند رسید مالیات را بایگانی کنید. از کارهای هنری ویژه کودکان عکسهای دیجیتالی بگیرید یا آنها را برای نمایش قاب بگیرید. مجله ها را با خانه های بازنشستگان ، مدارس به اشتراک بگذارید یا مقالات را به صورت آنلاین بخوانید.

02
از 15
حوله های مرطوب و پرده های دوش را ببندید
پرده دوش را باز بگذارید
صنوبر / Letícia Almeida
آیا می خواهید زمان کمتری را در اتاق خشکشویی و شستشوی کپک از سطح حمام بگذرانید؟ پرده های دوش مرطوب را به صورت دسته ای و حوله های مرطوب را در انبوهی از زمین رها نکنید.

این یکی از ساده ترین عادت های بد برای ترک آن است. با بستن پرده دوش بعد از هر بار استفاده ، سریعتر خشک می شود و از رشد کپک جلوگیری می کند. با آویختن حوله های مرطوب برای خشک شدن ، استفاده دوم یا سوم می کنید و بارهای لباس های خود را سبک می کنید.

03
از 15
با استفاده از محصول تمیز کردن بیش از حد
استفاده بیش از حد از محصولات تمیز کردن
صنوبر / Letícia Almeida
اگر کمی پاک کننده کار کند ، پس بسیاری از پاک کننده ها بهتر و سریعتر کار می کنند؟ درست؟ این نحوه کارکرد آن نیست.

استفاده بیش از حد از مواد شوینده یا شوینده در واقع می تواند ضرر بیشتری نسبت به فواید داشته باشد. اگر بیش از حد ماده تمیز کننده به طور کامل شسته نشود ، باقی مانده به یک آهنربا خاک تبدیل می شود و خاک را به دام می اندازد. به همین دلیل باید دستورالعمل ها را بخوانید و همیشه از مقدار توصیه شده یا حتی کمی کمتر استفاده کنید. شما در حال هدر دادن وقت و هزینه برای محصول اضافی و آب برای شستشو آن هستید.

04
از 15
تمیز کردن با ابزارهای کثیف
جاروبرقی پر از گرد و غبار
صنوبر / Letícia Almeida
وقتی از ابزار تمیز کردن کثیف استفاده می کنید چگونه می توانید انتظار نتایج تمیز داشته باشید؟ اگر واشر شما بوی باکتری های جمع شده در بقایای مواد شوینده دارد ، لباس های شما بدبو می شوند. اگر کیسه خلا یا فیلتر شما مملو از گرد و غبار باشد ، کار مکیدن بیشتر کار خوبی نخواهد داشت. یک موپ یا اسفنج کثیف به راحتی خاک و باکتری بیشتری را هل می دهد.

با خالی شدن کامل یا شستشو در آب داغ و افزودن ماده ضد عفونی کننده ، وقت خود را برای تمیز کردن کامل ابزارها اختصاص دهید. به صورت دوره ای ، با ابزارهای جدید جایگزین کنید.

05
از 15
استفاده از یک دستمال ضد عفونی کننده برای تمیز کردن کل حمام
با استفاده از یک دستمال ضد عفونی کننده برای تمیز کردن حمام
صنوبر / Letícia Almeida
دستمال مرطوب ضدعفونی یکبار مصرف برای پاک کردن سریع سینک دستشویی عالی است. اما آن مربع کوچک به سختی حاوی مواد ضدعفونی کننده برای تمیز کردن کل حمام است. تا رسیدن به صندلی توالت و دستگیره ها ، خاصیت ضد عفونی کننده از بین رفته و شما به سادگی باکتری ها را از یک سطح به سطح دیگر پخش می کنید.

برای موثر بودن ، باید دستمال مرطوب حاوی رطوبت ضد عفونی کننده کافی باشد تا سطح حداقل چهار دقیقه مرطوب بماند. برای تمیزکاری کامل ، از چند دستمال مرطوب یا یک پارچه تمیز و ضد عفونی کننده و محلول آب کافی استفاده کنید.

06
از 15
گذاشتن ظرف های کثیف در سینک ظرفشویی
غرق پر از ظرف های کثیف
صنوبر / Letícia Almeida
چقدر طول می کشد که آن لیوان کثیف را به جای سینک ظرفشویی بیندازید؟ گذاشتن ظروف کثیف در سینک ظرفشویی مناسب برای باکتری ها و برنده تمام حشرات گرسنه است.

به همه اعضای خانه آموزش دهید که یا ظرف ها را در ماشین ظرفشویی بگذارند یا بلافاصله آنها را بشویند.

07
از 15
پوشیدن کفش های بیرون در خانه
کفش کثیف در خانه
صنوبر / Letícia Almeida
صرف چند ثانیه زمان برای پاک کردن کفش های خود هر بار که از بیرون وارد می شوید ، باعث صرفه جویی در ساعت ها در شما می شود. نیازی به ذکر نیست که باکتری ها و میکروب هایی که از مناطق زندگی دور می مانند.

این که آیا ورود از طریق گلخانه یا درب ورودی است ، با تهیه نیمکت یا صندلی برای راحت تر برداشتن کفش ، این عادت را برای همه ساده کنید. یک سینی کفش را نزدیک کفش های خیس یا گل آلود و یک سطل آشغال نگه دارید تا کفش های هر یک از اعضای خانواده را جمع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

لکه های آب روی یک ماشین می تواند ظاهر یک کار رنگی در غیر این صورت زیبا را از بین ببرد. به نظر می رسد که آن بیضی ها و دایره های لبه سفید به راحتی با پارچه و آب پاشیده می شوند. اما در لحظه خشک شدن آب ، لکه ها دوباره برمی گردند. خوشبختانه لکه های آب موجود در اتومبیل با مواد متداولی که ممکن است از قبل در دست داشته باشید به راحتی پاک می شود.


آن لکه های آب روی ماشین شما چیست؟
لکه هایی که روی بدنه و شیشه اتومبیل شما وجود دارد ، بقایای شبح انگیز آب است - به خصوص آب سخت - که به خودی خود اجازه خشک شدن دارد.


تمام آب حاوی مواد معدنی است. آب سخت حاوی مواد معدنی بیشتری است. با تبخیر آب سخت ، مواد معدنی کمیاب مانند کلسیم و منیزیم باقی مانده است. اگر هنوز آب آن با حوله پاک شده بود ، هیچ لکه ای ایجاد نمی شد.

آنچه فقط به عنوان آزار دهنده و ناخوشایند آغاز می شود ، می تواند به شرایطی تبدیل شود که به رنگ ماشین شما آسیب برساند. هرچه مدت این رسوبات معدنی بر روی ماشین شما باقی بماند ، چسبندگی آنها سخت تر می شود. لکه ها و لکه ها ممکن است در سطح منقوش شوند و به روشهای بیشتری مانند شن و ماسه مرطوب یا حتی یک کار کاملاً جدید رنگ نیاز دارند.


برای بار دوم بشویید و خشک کنید
شستن ماشین ممکن است در وهله اول لکه های آب ایجاد کند. پس چرا شما می خواهید این کار را دوباره انجام دهید؟ آیا لکه ها فقط بر نمی گردند؟


لازم نیست. اول از همه ، برای هر روش پاک کردن لکه های آب که انتخاب می کنید ، باید مرحله اولیه ماشین خود را بشویید. با تلاش برای از بین بردن لکه ها ، ذراتی که باعث خراش سطح می شوند از بین می روند. نه تنها این بلکه شستشوی دوم با استفاده از تکنیک های بهبود یافته فقط ممکن است کلاهبرداری را به تنهایی انجام دهد.

شما به یک سطل تمیز آب گرم و صابون ، یک سطل دوم آب شستشوی تمیز ، یک دستمال شستشوی نرم و اسفنج ، یک شلنگ با آب شستشوی تمیز و حوله های خشک کن یا حوله های میکروفیبر نیاز خواهید داشت.

ماشین را همانطور که معمولاً می شوید بشویید ، با چند مورد استثنا:

از روش تمیز کردن دو سطل استفاده کنید ، جایی که دست تمیز کننده را برای تمیز کردن در آب صابون خیس می کنید. پس از تمیز کردن ، آن دستمالی را در سطل آب تمیز بشویید ، در آب صابون خیسانده و شستشو را ادامه دهید.
فقط وقتی سطح رنگ خنک است بشویید.
وسیله نقلیه را با آب تمیز از شلنگ کاملاً بشویید.
بلافاصله خشک کردن وسیله نقلیه را از بالا به پایین شروع کنید. برای حمله به آب قبل از تبخیر از یک دستیار کمک بگیرید.
اگر هنوز شستشو این کار را انجام نمی دهد ، سعی کنید از آب مقطر برای تمیز کردن ماشین استفاده کنید. اگرچه این یک گزینه گران قیمت است ، آب مقطر فاقد مواد معدنی است که بعداً باعث تجمع رسوب شود.

آبگیرهای تجاری آب
در مواقعی که باید نقاط موضعی لکه های آب را در اتومبیل خود از بین ببرید ، یکی از بهترین راه ها انجام این کار استفاده از پاک کننده تجاری لکه آب است.

همه لکه های پاک کننده مواد مختلفی دارند اما عناصر مشترک زیادی وجود دارد. آب مقطر تمیز و پایه ، همراه با روغن معدنی به عنوان روان کننده است. یک کیسه چربی از مواد دیگر به عنوان حلال ، جاذب ، بافر و نرم کننده عمل می کند.

پاک کننده های لکه های آب بهترین کار را روی رنگ ، شیشه ، کروم و فلزات دارند. هنگام استفاده با سطوح رنگ براق ایمن ترین آنها هستند و نباید در کارهای رنگی روی سطح صاف یا مات استفاده شوند.

پس از شستشوی مجدد و خشک شدن مجدد ماشین ، دستگاه پاک کننده لکه آب را با استفاده از کفگیر روی نقاط لکه دار قرار دهید. دقیقاً مانند واکس ماشین ، پاک کننده لکه را با دو یا سه پاس روی رنگ می مالند. کار را با مالش دادن پارچه های خشک و تمیز دور بریزید.

جزئیات رس
برای مناطق کوچک لکه های آب ، از ابزار محرمانه بازداشت کنندگان حرفه ای استفاده کنید: جزئیات رس. دقیقاً مانند خشت نرم هنرمند ، رس ریزه کاری در میله های کوچکی وجود دارد که می توان آن را ورز داد و شکل داد و تقریباً مانند پاک کن استفاده کرد.

رس جزئی با یک روان کننده استفاده می شود که همراه با محصول است. رس ریزه کاری برای قسمتهای کوچکتر و موضعی لکه های آب بهتر است. همچنین برای لکه های آب سمج بهترین است زیرا اساساً بقایای مواد معدنی را به زور از بین می برد.

فضای داخلی کثیف ماشین؟ بیاموزید که چگونه آن را به درستی تمیز کنید
سرکه
از سرکه غالباً به عنوان ماده ای معجزه آسا نام برده می شود که قادر به تمیز کردن کاشی ها ، شامپو زدن به سگ ها ، از بین بردن علف های هرز و افزایش عمر گل های شاخه بریده است. بنابراین جای تعجب نیست که سرکه می تواند در تمیز کردن لکه های آب از بدن ماشین و شیشه مفید باشد. سرکه سفید خفیف اسیدی است ، و آن را به عنوان یک رقیب موثر در برابر رسوبات قلیایی قرار می دهد.

شما به سرکه سفید ، آب مقطر ، یک سطل تمیز ، یک بطری اسپری ، یک حوله نخی قدیمی و حوله های کاغذی احتیاج دارید. پس از شستن اولین ماشین:

به مقدار مساوی آب مقطر و سرکه در بطری ریخته و آن را به آرامی تکان دهید.
با پاشش ترکیب کاملاً در سطح سطح ، شیشه یا بدنه ماشین را اشباع کنید.
بقیه محلول را همراه با حوله داخل سطل بریزید. در صورت نیاز محلول 50/50 اضافه کنید تا غوطه ور شود.
حوله را روی محلی که باید تمیز شود قرار دهید. بگذارید حدود دو دقیقه استراحت کند ، سپس از همان حوله برای از بین بردن لکه های آب استفاده کنید.
محل را با آب تمیز از یک شلنگ بشویید.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

لکه های روغن روی بزرگراه های آسفالت فقط ناخوشایند نیستند بلکه می توانند به خانه یا اتومبیل شما رد شوند. از بین بردن لکه های روغن از مسیر آسفالت به هیچ وجه شبیه پاک کردن نشت مواد غذایی در کف آشپزخانه نیست. در عوض ، شما باید روش های خود را تنظیم کنید و در ترکیب با مواد شیمیایی که به طور موثر باعث شکستن روغن می شوند ، از نیروی بیشتری استفاده کنید.


اصول تمیز کردن روغن از سطوح آسفالت
حتی قبل از شروع ، شما یک مزیت دارید. آسفالت یک سطح نفوذ ناپذیر است - کمتر از بتن متخلخل است. از آنجا که آسفالت آب می ریزد ، تمایل به ریختن لکه های روغن نیز دارد.


شما می توانید لکه های روغن قدیمی موجود در آسفالت را با زور ، با مواد شیمیایی یا با ترکیبی از این دو از بین ببرید. نیرو به شکل واشر فشار ، برس اسکراب نایلونی یا برس سیم است. مواد شیمیایی یا پایه نفتی دارند یا می توانند از بین برنده چربی های سازگار با محیط زیست باشند.

پس از شکستن لکه روغن ، باید پس مانده آن از مسیر آسفالت خارج شود. باقیمانده باقی مانده در محل فقط پس از خشک شدن محل رانندگی دوباره لکه گیری می کند.


شستشوی فشار
خودتان آن را انجام دهید
شستشوی فشاری که توسط خودتان انجام می شود ، یک بزرگراه آسفالت می شکند و لکه های روغن را شستشو می دهد. شستشوی تحت فشار یک نیروی خالص است و نیرویی است که باید حساب شود. شستشوی فشار مداوم با اسپری نازک سوزنی نه تنها باعث شکستن روغن می شود بلکه می تواند آسفالت را نیز بشکند.


بنابراین ، ضربه زدن به آسفالت فقط با نیروی مناسب یک عمل متعادل کننده ظریف است. واشر فشار در محدوده 1600 psi یا کمتر ممکن است نتواند لکه های روغن را از بین ببرد. برای از بین بردن موثر روغن ، به یک ماشین فشار بالاتر در محدوده 3000 psi نیاز دارید.


حرفه ای
تجربه و ابزارهای بهتر شستشوی تحت فشار خود را از کار حرفه ای جدا می کند. برای تمیز کردن لکه های روغن ، افراد حرفه ای از یک سر مخصوص تمیز کننده سطح صاف استفاده می کنند که شباهت زیادی به بافر کف دارد.

فشار آب تا 4000 psi هد بزرگ تمیز کننده را بالا می برد و حداکثر 8 GPM را تحویل می دهد. واشر فشار حرفه ای می تواند بدترین لکه های روغن را با استفاده از این ابزار پاک کند ، همه اینها در حالی است که مسیر اتومبیل شما را حفظ می کند. از آنجا که نیرو به اندازه اسپری نازک سوزنی هدایت نمی شود ، خطر شکستن آسفالت کم است.

چربی گیرهای سبز
چربی گیرهای سبز که جایگزین پاک کننده های سمی هستند ، روی لکه های روغن بدون مواد شیمیایی خشن یا ساینده کار می کنند. بیشتر چربی گیرهای سبز از اتوکسیلات های الکل به عنوان مواد فعال خود استفاده می کنند. برخی از چربی گیرهای سبز شامل مرکبات برای بهبود توانایی تمیز کردن و بوی مطبوع آن هستند.

از چربی گیرهای سبز می توان با مقاومت کامل (مستقیم از بطری) یا رقیق شده با آب استفاده کرد. برای لکه های روغن ، مواد چربی زدایی سبز به مسواک زدن شدید با برس موی نایلونی نیاز دارند. با شستشوی باقیمانده با آب همراه باشید. برای پاک کردن کامل لکه های روغن از آسفالت ممکن است چندین برنامه کاربردی لازم باشد.

تمیز کننده فر
پاک کننده فر از قبل لکه های روغن و چربی موجود در اجاق گاز شما را پاک می کند ، پس در مسیر اتومبیل خود چطور؟ در حالی که پاک کننده فر قطعاً در گروه سمی قرار می گیرد - این ماده حاوی لیز ، اتر ، اتیلن گلیکول و سایر مواد شیمیایی سمی است ، لکه های روغن موجود در مسیر شما را از بین می برد.

لکه روغن را با تمیز کننده اجاق گاز بپاشید و اجازه دهید کف کند و حدود 15 دقیقه بماند. با استفاده از یک سیم یا برس نایلونی لکه را تمیز کنید ، سپس آن را بشویید.

خاک رس گرانول
کیسه ها یا سطل های رس ریز دانه ای به منظور جذب روغن و سایر مایعات روی پیاده رو فروخته می شوند. خاک رس دانه ای روی استخرهای تازه و ایستاده روغن موثرتر است. لکه های روغن خشک و قدیمی به طور کلی با مواد جاذب پاک نمی شوند.

خاک رس دانه ای را روی نشت روغن بریزید ، سپس آن را با جارو پخش کنید. ضخامت 1/2 اینچ تا 1 اینچ را حفظ کنید تا نشت کاملا جذب شود. پس از جذب روغن ، جاذب را جارو کرده و آن را دور بیندازید.

بستر گربه
بستر گربه لکه های روغنی را از آسفالت مانند خاک رس دانه ای جذب و تمیز می کند زیرا اساساً بر پایه خاک رس دانه بندی است.

نکته
قبل از نشت روغن ، می توان از خاک رس گرانول و بستر گربه نیز استفاده کرد. فقط کافیست 1/2 اینچ یا بیشتر محصول را در محلی که انتظار دارید نشت روغن در آن واقع شود پخش کنید (مانند بلوک موتور).

هنگام استفاده از بستر گربه برای پاکسازی روغن از آسفالت خود ، حتماً از بستر پایه رسی استفاده کنید. از ژل سیلیکا یا بستر گربه های قابل تجزیه زیست ساخته شده از روزنامه ، ذرت ، گندم یا کاج استفاده نکنید.

بستر گربه این مزیت را دارد که راهی سریع برای پاک کردن نشت روغن از آسفالت است زیرا بسیاری از خانواده ها قبلاً نیز گربه در دست دارند. اگر قصد استفاده طولانی مدت از بستر گربه را دارید ، به محصول رس دانه ریز خالص بروید. بستر گربه بسیار گرانتر از خاک رس دانه ای است.

نفوذ روغنها
روغن های نفوذپذیر با اسپری با ویسکوزیته پایین مانند WD-40 یا Liquid Wrench می توانند لکه های روغن را از مسیرهای روکش آسفالت تمیز کنند زیرا این مواد پایه نفتی دارند. این محصولات سمی هستند ، بنابراین هنگام استفاده از آنها مراقب باشید. گرچه موثر هستند ، اما همچنین یک روش گران قیمت هستند زیرا مقدار زیادی از محصول مورد نیاز است. 

لکه از آسفالت لکه داره؟

جوش شیرین هیچ خاصیت شیمیایی خاصی ندارد که باعث تجزیه روغن شود. به بیان ساده ، جوش شیرین ساینده ملایمی است. جوش شیرین همراه با آب و برس اسکراب نسبتاً در از بین بردن آن لکه های روغن موثر است. برای تهیه خمیر فقط از کمی آب استفاده کنید.

از جوش شیرین می توان به عنوان یک جاذب استفاده کرد ، دقیقاً مانند خاک رس دانه ای یا بستر گربه. اما دانه های ریزتر جوش شیرین به سختی از آسفالت خارج می شود.

جوش شیرین
جوش شیرین تقریباً هر کاری می تواند انجام دهد. اما آیا این به وظیفه نظافت o بستگی دارد



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

حدس بزن چی شده؟ بالاخره اینجاست! مجموعه صنوبر صنوبر هم اکنون ، به صورت آنلاین و در فروشگاه های Lowe’s در سراسر کشور در دسترس است.


در صنوبر می دانیم که یک زندگی سازمان یافته زندگی بهتری است. ما می فهمیم که بهم ریختگی و سازماندهی کلید دستیابی به احساس تعادل در جهانی غیر آشفته است. ما تشخیص می دهیم که شما خوانندگان گرانقدر ، به چیدمان فضای خود به گونه ای اهمیت می دهید که باعث آرامش بیشتر خانه شما شود.


به همین دلیل ما از معرفی مجموعه سازمان و ذخیره سازی خود با همکاری دوستانمان در iDesign بسیار خوشحال هستیم. این مجموعه ظروف براق و مدرن همه کاره و مدولار است - برای پاسخگویی به هر نوع نیاز سازمان شما طراحی شده است. سردبیران ما هر مورد را با دقت و با بهره وری و بالا بردن ذهنیت بالا ، انتخاب کردند

1:45
آنها اینجا هستند. آنها روشن هستند منظم باشید

بله ، شما می توانید به اهداف سازمان خود برسید
اگر امسال چیزی یاد گرفته ایم ، این است که ساماندهی کمد ، کشو و کمد ما می تواند در واقع احساس راحتی و راحتی بیشتری به ما بدهد. به عنوان سردبیر ، می دانیم که تمام مشکلات سازمان به راه حل های فیزیکی نیاز دارند. مردم چیزهایی دارند. همه چیز باید مهار شود. و ظروف به خودی خود باید شگفت انگیز به نظر برسند.


ما یک راه حل ذخیره سازی کارآمد ، مقرون به صرفه ، سازگار و شفاف می خواستیم ، بنابراین خودمان آن را طراحی کردیم. مجموعه سازمان صنوبر به شما کمک می کند تا به تمام اهداف سازمان خود برسید.


همه محصولات جدید از The Spruce Organisation Line
دلایل نبوغ چرا ما دوست داریم شل و ول کنیم
جای تعجب نیست که یک فضای منظم می تواند استرس را کاهش داده و تمرکز را بهبود بخشد. وقتی برای یافتن چیزهای خود به طور مداوم تلاش نمی کنید ، در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کنید.

کابینت های سازمان یافته آشپزی را آسان و سرگرم کننده می کنند. یخچال منظم باعث تازه نگه داشتن غذا و کاهش ضایعات می شود که باعث صرفه جویی در هزینه می شود. کشوهای میز بی نظیر به شما اجازه می دهند روی کار خود تمرکز کنید. وقتی محصولات زیبایی به درستی ذخیره شوند ، آماده شدن نسیم می شود. و وقتی اتاق بازی مرتب است ، می توانید دقیقاً در چند ثانیه اسباب بازی مورد نظر خود را پیدا کنید. حتی هنگامی که می توانید تمام وسایل تمیزکاری خود را با یک نگاه مشاهده کنید ، کارهای خانه نیز قابل کنترل تر می شوند.

سازمان یخچال
صنوبر / کوین نوریس
ساخته شده برای ماندگاری و خوب به نظر رسیدن
تمام 15 ظرف موجود در مجموعه ما به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه در دکوراسیون شما ناپدید می شوند و خانه شما را به فضای تمیز ، شفاف و شادی که قرار بوده باشد تبدیل می کنند. این چیزی است که شما در مورد آنها دوست دارید.

زیبا ، مدرن و شفاف - همیشه می توانید دقیقاً آنچه را در داخل است ، ببینید.
آنها با پلاستیک بدون BPA ساخته شده اند بنابراین برای ذخیره مواد غذایی ایمن هستند.
آنها باعث صرفه جویی در فضا می شوند زیرا به راحتی روی هم قرار می گیرند و لانه می کنند. از سینی بیتی itty تا جادوی بزرگ ، آنها متناسب با هر گوشه و کنار طراحی شده اند.
واحدهای بزرگتر دارای دستگیره های داخلی هستند ، بنابراین می توانید آنها را به راحتی بیرون بیاورید و دوباره برگردانید.
پارتیشن های متحرک به شما امکان می دهند برخی از واحدها را به دلخواه خود تنظیم کنید.
مجموعه سازمان صنوبر
صنوبر / کوین نوریس
همه چیز. هر کجا. سازمان یافته
در حالی که سردبیران ما به آزمایش و بازی با کانتینرهای خود ادامه می دهند ، ما مدام راه های جدیدی برای استفاده از آنها در خانه های خود پیدا می کنیم. در اینجا فقط چند مورد از کاربردهای جالب توجهی است که ما برای این ظروف پایدار و متنوع ارائه داده ایم.

یخچال خود را به یک سالاد بار واقعی تبدیل کنید. فقط سبزیجات خود را آماده کرده و در سطل های چند منظوره ما ذخیره کنید.
اهداف خود را با چیدمان تمام لوسیون ها یا عطرهای خود در صفحه چرخان ما تعیین کنید.
سازمان دهنده کشوی ما را در کشوی میز کار خود آویزان کنید تا هر نوع ناخن شل شناور در اطراف را به هم بزنید.
مجموعه سازمان صنوبر را از کجا بخریم
مجموعه سازمان صنوبر هم اکنون در هر Lowe's در ایالات متحده و کانادا ، در فروشگاه و آنلاین در دسترس است.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

در این هفته ، ما بهترین نکات خود را برای از بین بردن هرج و مرج و ایجاد حس نظم به هر گوشه و کنار در خانه شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بهترین قسمت؟ ما قول می دهیم احساس سختی نمی کند.


در صنوبر ، ما در مورد سازمان روانپزشکی هستیم ، زیرا می دانیم که زندگی در فضایی تمیز ، مرتب و بدون سر و صدا چقدر حیرت انگیز است. به همین دلیل است که ما یک هفته کامل را به شما کمک می کنیم تا به شما و خانواده خود نظم دهید (و بمانید).


هفته سازمان چیست؟
تا به حال برای یافتن چیزی که قسم می خورید پنج دقیقه پیش دیدید ، تلاش کرده اید؟ یا سعی کنید موفق به یافتن یک ماده خاص یا اسپری تمیزکننده ای شوید که قطعاً در آخرین راه ورود به فروشگاه آن را گرفته اید؟ اگر چنین است ، هفته سازمان برای شما مناسب است! ما از شربت خانه آشپزخانه گرفته تا کمد راهرو تا دفتر خانه و هرجای دیگر که در این میان قرار داریم ، راه حل های بزرگترین چالش های سازمان شما را پیدا کرده ایم. هر روز در این هفته ، بهترین مشاوره مربوط به سازمان را در صفحه اصلی ، خبرنامه ها و رسانه های اجتماعی به اشتراک خواهیم گذاشت.

لازم نیست به شما بگوییم که سال عجیبی بوده است. خیلی بیشتر بودن در خانه به معنای صرف وقت بیشتر با دراورهای ناخواسته و گوشه های آشفته ای است که به راحتی کنار می رفتند. خوشبختانه ، ما ابزارهای لازم برای رفتن از مشکلات سازمان به اهداف سازمان را در اختیار شما قرار داده ایم.


یخچال
صنوبر / کوین نوریس
زندگی در بهترین و سازمان یافته ترین زندگی شما
درست است: تغییرات کوچک اغلب تأثیر زیادی دارند. سازماندهی لوازم آرایش و محصولات آرایشی شما به معنای صرفه جویی در وقت هر زمان آماده شدن است. اینکه بدانید دقیقاً وسایل تمیزکاری خود را از کجا پیدا کنید ، کارهای خانه را بسیار آزار دهنده می کند. نگه داشتن ناخنک ها و بی نظمی ها ، مکان یابی صورتحساب ها ، کلیدها و سایر موارد ضروری را بسیار ساده تر می کند.

کار به سمت یک کمد مرتب ، فضای کار بی نظم یا فضای بازی منظم تر ، گام مهمی برای یک زندگی منظم و آشفته است. شما آن دوستی را می شناسید که به نظر می رسد زندگی مشترکشان کاملاً مشترک است - که هرگز دیر نشده و بندرت کیف پول خود را فراموش می کند قبل از اینکه از در بیرون برود؟ شما می توانید آن شخص باشید! فقط وقتی ما یک هفته را به استقبال سازمان در بسیاری از اشکال زیبای آن اختصاص می دهیم ، با ما همراه باشید.

جایی که صنوبر وارد می شود
ما مجموعه سازمان صنوبر را دقیقاً برای شما راه اندازی کردیم! این مجموعه از کانتینرهای مدرن و مدولار به صورت آنلاین و در فروشگاه های Lowe’s در سراسر کشور در دسترس است تا به شما در مسیر سازمان خود کمک کنند.

برای مقالات جدید هر روز به صفحه اصلی ما مراجعه کنید و در خبرنامه های ما مشترک شوید. ما را در اینستاگرام ، فیس بوک ، Pinterest و TikTok دنبال کنید تا محتوای سازمانی بیشتری از جمله لحظات سرگرم کننده پشت صحنه داشته باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بازی ها ، فیلم های کوتاه و نکات صرفه جویی در فضا را به شما کمک کنیم تا به شما کمک کند تا آخرین اینچ فضای خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید نگاهی به خانه سردبیران ما بیاندازید تا بتوانید ببینید که چگونه سازمان روزمره را پذیرفته ایم. ما از هر زاویه ای با سازمان مقابله خواهیم کرد و امیدواریم که شما نیز این کار را انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

نکات فنگ شویی برای موقعیت یابی آشپزخانه در طرح طبقه منزل
فنگ شویی هنر قرار دادن چینی باستان است ، عملی با هدف ایجاد یک جریان انرژی سالم در سراسر خانه شما و ایجاد پایه ای برای یک زندگی متعادل و هماهنگ. جای تعجب نیست که آشپزخانه به ویژه نقش مهمی در فنگ شویی دارد. مکان ، طراحی و اصول فنگ شویی آشپزخانه شما همگی در یک طرح کلی فنگ شویی بسیار مهم در نظر گرفته شده است. آشپزخانه شما بخشی از به اصطلاح "سه گانه فنگ شویی" خانه شما است - اتاق خواب ، حمام و آشپزخانه - و هر یک از آنها برای سلامتی و سلامتی شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند.


نقشه های طبقه خوب و بد فنگ شویی
بدیهی است که توانایی شما در ایجاد یک نقشه کامل فنگ شویی محدود است ، مگر اینکه از ابتدا خانه ای بسازید و بتوانید هر اتاق و پنجره ها و درها را دقیقاً در مکان دلخواه خود قرار دهید. در یک خانه مستقر ، شما باید با الگوی جریان انرژی موجود کار کنید ، نکات مثبت را افزایش دهید و برای هرگونه گرایش انرژی منفی که وجود دارد ، "درمان" کنید.


اگر شما در حال ساخت خانه از ابتدا هستید ، یا هنگامی که در حال انجام یک پروژه بزرگ بازسازی هستید ، ممکن است این لوکس را داشته باشید که موقعیت آشپزخانه را - و همچنین سایر اتاق ها - دقیقا همان جایی که می خواهید آن را در طبقه کلی بخواهید ، انتخاب کنید. طرح.


در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام کار با موقعیت آشپزخانه برای یک نقشه خوب فنگ شویی به خاطر بسپارید. غالباً ، این به معنای جلوگیری از برخی مشکلات است که مانع جریان انرژی فنگ شویی می شود.


از قرار دادن آشپزخانه در نزدیکی درب جلو خودداری کنید
بدترین موقعیت فنگ شویی در آشپزخانه ، آشپزخانه ای است که در آن ورودی مستقیم وارد آشپزخانه شود و آشپزخانه اولین فضایی است که مشاهده می شود. این فقط مربوط به یک نقشه طبقه است که شما به معنای واقعی کلمه از طریق آشپزخانه به خانه می آیید. وقتی آشپزخانه بیشتر در نقشه قرار می گیرد و تا حدی از ورودی جلو دیده می شود ، اعمال نمی شود.

وقتی این طرح طبقه ناخوشایند اجتناب ناپذیر باشد ، هنوز سناریوهای بهتر و بدتری وجود دارد. کوره ای که می توانید از درب ورودی آن را ببینید یا با درب جلو هم تراز باشد ، بدترین فنگ شویی محسوب می شود. اگر یک منظره زیبا از آشپزخانه خود مانند یک جزیره آشپزخانه با چند گل یا یک باغ گیاهان کوچک روی آن مشاهده کنید ، که می تواند تعادل را به سمت فنگ شوی بهتر بهتر کند ، کمی بهتر است. اگر می خواهید فنگ شویی از طرح نامناسب آشپزخانه را برطرف کنید ، مخصوصاً از آنجا که جابجایی اجاق گاز سخت است ، می توانید انواع درمان های فنگ شویی را کشف کنید.

از قرار دادن حمام در مجاورت آشپزخانه خودداری کنید
مکان بد دیگر فنگ شویی آشپزخانه یا زیر حمام است یا رو به درب حمام (درب حمام در مجاورت اجاق گاز یا جزیره آشپزخانه بدترین وضعیت است). دلیل این امر شامل عقل سلیم (و رایحه) است زیرا شما نمی خواهید بوی حمام با رایحه غذا مخلوط شود.

همچنین ، از آنجا که آشپزخانه مکانی است که انرژی آتش نشانی خانه را تغذیه می کند ، شما نمی خواهید که این انرژی مستقیماً از طریق دستشویی که محل خروجی محسوب می شود ، خارج شود. سرانجام ، سرویس بهداشتی به عنوان عنصری آب در نظر گرفته می شود که مستقیماً با آتش آشپزخانه رقابت می کند و می تواند شعله های آتش را خاموش کند.

سایر نقاط مشکل
سایر مکان های تا حدودی مشکل ساز برای آشپزخانه عبارتند از:

مکان آشپزخانه بسیار نزدیک به راه پله. این دو انرژی در مقابل یکدیگر هستند و بهتر است در فاصله دور نگه داشته شوند.
یک مکان آشپزخانه بسیار نزدیک به اتاق خشکشویی یا گاراژ. این وضعیت نسبتاً چالش برانگیزتری است زیرا کار و بهبود این سناریوها نسبتاً آسان است.
آشپزخانه ای دقیقاً در مرکز خانه. شما نمی خواهید قلب شما در آتش باشد. تمام آنچه لازم است این است که آشپزخانه کمی از مرکز خانه خارج شود.
چیدمان خوب درون آشپزخانه
عناصر مختلفی وجود دارد که در طراحی واقعی آشپزخانه مهم هستند. یک قانون فنگ شویی خوب برای چیدمان آشپزخانه رعایت اصل مثلث کلاسیک آشپزخانه است ، جایی که اجاق ، یخچال و سینک یک مثلث کار تشکیل می دهند. این اصل فنگ شویی خوب توسط بسیاری از طراحان آشپزخانه کاملاً شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد ، خواه این افراد تمرین کننده فنگ شویی باشند یا نه. یک اصل کمتر شناخته شده ، اما یک مورد بسیار مهم برای فنگ شویی ، اجتناب از قرار گرفتن اجاق در جای خود است تا بتوانید پشت به در آشپزی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

موارد معمول خانگی برای تمیز کردن با صابون ظرف
صابون ظرف (شوینده ظرف یا مایع ظرفشویی نیز نامیده می شود) نوعی صابون خاص است که حاوی مخلوطی از سورفاکتانت ها (موادی است که برای از بین بردن تنش بین مواد جامد طراحی شده است) مخصوصاً کف زیادی دارند و به دلیل عدم تحریک پوست ، انتخاب می شوند. این مخلوط خاص سورفاکتانت ها باعث می شود صابون ظرف در برش روغن و چربی ظروف و گلدان ها بسیار م effectiveثر باشد. برخی از انواع صابون ظرف نیز شامل رنگ ، رایحه یا مواد شستشو می باشد.

چند سال پیش ، برخی از صابون های ظرف حاوی فسفاتهایی بودند که به تمیز کردن کمک می کنند اما یک خطر زیست محیطی دارند. فسفات ها می توانند به دریاچه ها و نهرها برسند ، جایی که آنها شکوفائی جلبک ها را کاهش می دهند که سطح اکسیژن آب را کاهش می دهد. امروزه بیشتر صابون های ظرفی این فسفات ها را حذف می کنند. برخی از صابون های ظرف همچنین حاوی تریکلوزان است ، ماده ای ضد باکتری که با جلوگیری از تجزیه میکروبی پسماندها در تأسیسات تصفیه فاضلاب ، ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. برای هر چیزی که از صابون ظرف استفاده می کنید ، بهتر است برچسب های محصول را بررسی کنید تا مطمئن شوید حاوی فسفات یا تریکلوزان نیست.

اگرچه به طور کلی ، صابون ظرف یکی از ایمن ترین محصولات تمیز کننده است. طبیعت نسبتاً ملایم صابون ظرف ، آن را برای بسیاری از کاربردها که اصلاً شامل ظروف نیست ، انتخاب خوبی می کند. شاید از همه معروف تر ، صابون ظرف برای نجات هزاران پرنده ای که در اثر نشت روغن اقیانوس در آلاسکا و لوئیزیانا به شدت آلوده شده اند ، استفاده شده است.

نگاهی به بسیاری از موارد تمیز کردن صابون ظرف معمولی بیندازید.

 

 

 


01
از 12
دست زدن به کف
با کف و صابون ظرف را بشویید
صنوبر / خورخه گامبوا
صابون ظرفشویی ملایم یک تمیز کننده خوب کف است. تنها آنچه شما نیاز دارید 1 تا 2 قاشق غذاخوری صابون ظرفی است که با یک سطل آب مخلوط شده است. کف ها در کمترین زمان تمیز و براق می شوند.

صابون ظرف در کفهای انعطاف پذیر مانند مشمع کف اتاق و وینیل بسیار مثر است و همچنین روی کاشی و سرامیک نیز به خوبی کار می کند. اما در کف چوب از آب و صابون استفاده نکنید ، زیرا ممکن است در اثر رطوبت لکه دار شود یا تاب بخورد. اگر کفپوش لمینت پلاستیکی دارید ، توصیه تولید کننده را برای تمیز کردن دنبال کنید. اکثر لمینیت ها هشدارهایی در مورد اثرات رطوبت بیش از حد دارند.

02
از 12
خشکشویی
خیساندن لباس در آب و صابون ظرف
صنوبر / خورخه گامبوا
از بین بردن لکه های بر پایه پارچه از روغن است. برای این کارهای سخت ، صابون ظرف یکی از بهترین مواد پاک کننده لکه است. صابون ظرف را به آرامی قبل از شستن در داغترین آبی که برای نوع پارچه شما بی خطر است ، به لکه روغن بمالید.

صابون ظرف مخصوصاً روی روغنهای حاوی مواد غذایی مانند سس سالاد بسیار م effectiveثر است و به اندازه کافی ملایم است که حتی روی پارچه های ظریف مانند ابریشم و پشم نیز قابل استفاده است.

اگر یک شوینده مخصوص قابل شستشو در دسترس ندارید ، پارچه های ظریف مانند پشم و ابریشم را با دقت در محلول 1 گالن آب و یک قاشق غذاخوری صابون ظرف بشویید. مورد پارچه ای را درون محلول قرار داده و زیر آب قرار دهید تا کاملاً خیس شود. سپس ، با استفاده از دستان خود به مدت حدود یک دقیقه به آرامی مورد را تحریک کنید. مطمئن شوید که بعد از آن در آب خنک و خنک بشویید.

03
از 12
تمیز کردن سطوح
پاک کردن یک میز آشپزخانه
صنوبر / خورخه گامبوا
بسیاری از سطوح منظم در خانه شما می توانند از استفاده از صابون ظرف به عنوان پاک کننده بهره مند شوند. یک محلول صابون ظرفشویی ملایم روی صفحات میز ، تخته پایه ، طاقچه های شیشه و بسیاری از سطوح دیگر به خوبی کار می کند.

یک راه آسان برای استفاده این است که کمی صابون ظرف به یک بطری اسپری پر از آب گرم اضافه کنید. سطوح را غبارآلود کرده و تمیز کنید ، سپس با یک دستمال مرطوب بشویید و سطوح را خشک کنید.

04
از 12
لوازم تمیز کردن
یک اجاق توستر تمیز
صنوبر / خورخه گامبوا
لوازم خانگی غالباً کوچک یا بزرگ به نظافت نیاز دارند و صابون ظرفشویی یک تمیز کننده عالی است. لوازم آشپزخانه ، از جمله مایکروویو ، توستر ، مخلوط کن ، مشبک ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، یخچال و فریزر و سایر موارد مناسب برای تمیز کردن با صابون ظرف هستند. سایر وسایل خانه مانند واشر ، خشک کن و فریزر نیز ممکن است از تمیز کردن ملایم اما کامل با محلول آب و صابون ظرف بهره مند شوند.

اطمینان حاصل کنید که بعد از شستشو با پاک کردن با پارچه مرطوب ، سطح دستگاه را بشویید و کاملاً خشک کنید.

05
از 12
تمیز کردن فیلترهای تهویه هوا
تمیز کردن فیلتر تهویه هوا
صنوبر / خورخه گامبوا
همچنین می توانید از صابون ظرفشویی برای تمیز کردن کف یا فیلتر مش فلزی روی کولر استفاده کنید. فیلتر را در آب گرم مخلوط شده با صابون ظرف خیس کنید ، به آرامی با مسواک مالش دهید ، سپس بشویید و خشک کنید. در طول تابستان هر ماه یک بار فیلتر را تمیز کنید تا هوای تمیزتری داشته باشد.

06
از 12
شستن پرده های پنجره
پرده پنجره
صنوبر / خورخه گامبوا
تمیز کردن پرده های فلزی سرگرم کننده نیست ، زیرا باید تیغه به تیغه برداشته شود و تمیز شود. این کار هرگز مورد پسند کسی نخواهد بود ، اما شما می توانید با استفاده از مخلوط آب و صابون ظرف ، یکی از بهترین گزینه ها برای تمیز کردن پرده ها ، کار را آسان تر کنید.

07
از 12
تمیز کردن شیشه
تمیز کردن یک پنجره با صابون ظرف
صنوبر / خورخه گامبوا
صابون ظرف رقیق شده می تواند برای تمیز کردن سطوح شیشه ای مورد استفاده قرار گیرد و بهترین مورد برای استفاده روی شیشه های واقعاً کثیف است. سعی کنید از صابون ظرف رقیق شده t استفاده کنید

o قبل از بازگشت به سطح با شیشه پاک کن کاملاً شیشه را تمیز کنید تا بدرخشد. اگر از صابون ظرف خود روی لیوان استفاده می کنید ، ممکن است تمیزکننده شیشه لازم نباشد.

08
از 12
کم کردن کابینت های آشپزخانه
کابینت آشپزخانه
صنوبر / خورخه گامبوا
کابینت های آشپزخانه که مورد غفلت واقع شده اند کار پاکیزه ای بزرگ است. روغن و چربی موجود در آشپزخانه با دود ، گرد و غبار و سایر مواد زباله آشپزخانه مخلوط می شود و لایه ضخیمی از شن و ماسه چسبناک روی کابینت آشپزخانه ایجاد می کند. صابون ظرفشویی و پاک کردن منظم اولین خط دفاعی شما در برابر این تجمع است. دو قاشق غذاخوری صابون ظرف را در آب گرم مخلوط کنید تا محلولی برای شستشوی کابینت ها ایجاد شود.

همان سورفاکتانت هایی که روی ظروف چربی می زنند ، آن را از روی سطوح کابینت نیز بلند می کنند.

09
از 12
نظافت در فضای باز
مبلمان فضای باز
صنوبر / خورخه گامبوا
مواردی که نیاز به نظافت در فضای باز دارند نیز می توانند از یک نظافت خوب استفاده کنند. وقتی زمان تمیز کردن صندلی های پاسیو و میز ، گریل کباب و اجزای آن یا لکه های روغن یا چربی روی بتن فرا می رسد ، به دنبال ماده شوینده ظرف آشپزخانه خود نباشید.

مبلمان پاسیو: مقدار کمی مواد شوینده ظرف را که در یک کاسه آب گرم مخلوط شده است می توان مبلمان پلاستیکی یا پاسیوی فلزی را پاک کرد. پس از صابون کشی مبلمان و تمیزکردن کمی با پد نایلونی بدون خراش ، مبلمان فضای باز را با شلنگ باغ بشویید. این تکنیک روی مبلمان پلاستیکی یا فلزی به خوبی کار می کند ، اما ساج یا سایر مبلمان چوبی را با صابون ظرف تمیز نکنید.
گریل کباب پز: از مخلوط قوی صابون ظرف و آب گرم استفاده کنید و از محلول برای از بین بردن باقی مانده چربی از دیواره های کوره و مشبک های مشعل استفاده کنید. قبل از استفاده مجدد از گریل ، حتماً آن را کاملاً بشویید.
اسلب های بتونی: می توان لکه های روغن و ضد یخ روی تخته گاراژ یا مسیر عبور را از بین برد ، ابتدا لکه را با جوش شیرین بپوشانید ، سپس مقداری صابون ظرف رقیق نشده روی آن بریزید. لکه را با یک برس پلاستیکی مالش دهید ، سپس بگذارید چند ساعت بماند. محل لک شده را بشویید و در صورت لزوم چندین بار تکرار کنید تا لکه از بین برود.
10
از 12
تمیز کردن جواهرات
تمیز کردن جواهرات با آب صابون
صنوبر / خورخه گامبوا
سعی کنید مقدار کمی صابون ظرف را با آب سلزر در یک کاسه مخلوط کنید ، سپس قطعات جواهرات کثیف را به مدت 5 دقیقه در محلول خیس کنید و آن را در مخلوط حل و فصل کنید. می توان از مسواک نرم برای از بین بردن آلودگی استفاده کرد.

11
از 12
نظافت شخصی
استفاده از صابون برای نظافت شخصی
صنوبر / خورخه گامبوا
صابون ظرف به اندازه کافی ملایم است و می تواند به عنوان جایگزین شامپو و صابون بدن استفاده شود. این یک ترفند مورد علاقه مسافران کوله پشتی است - آوردن یک بطری کوچک صابون ظرف برای تأمین تمام نیازهای تمیز کردن. از صابون ظرف به همان روشی که از صابون مایع بدن استفاده می کنید استفاده کنید: مقدار کمی را روی کف کف خود بچرخانید ، سپس آن را به پوست سر یا بدن بمالید.

روغن های طبیعی مو و محصولات نظافتی که روی برس ها و شانه ها جمع می شوند را می توان با خیساندن آنها در محلول آب گرم و صابون ظرف به مدت یک ساعت یا حدود از بین برد.

12
از 12
لکه های فرش
استفاده از صابون روی لکه های فرش
صنوبر / خورخه گامبوا
بسیاری از لکه های فرش را می توان با محلول صابون ظرف از بین برد. 1 قاشق غذاخوری مایع ظرف را در 2 فنجان آب گرم مخلوط کنید ، سپس لکه را با یک پارچه تمیز مرطوب با محلول آغشته کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا لکه کاملاً از روی فرش پاک شود ، سپس محل را با آب کشیدن محلول بشویید. با پارچه یا حوله های کاغذی محل را خشک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

حمام
در حمام ها مناطق زیادی وجود دارد که مشکل دارند و فقط در صورت بیماری کسی تقویت می شود. استفراغ و اسهال می تواند ذرات ریزی را در همه جا به جا بگذارد که باید پاک شود.

از پاک کننده ضد عفونی کننده به طور مکرر در موارد زیر استفاده کنید:

دستگیره ها ، صندلی ها و درب های شستشوی توالت
دستگیره های سینک و دوش
سوئیچ های روشنایی
دستگیره های در
سطل آشغال ها
کفهای نزدیک توالت
لوله ها و لوازم بهداشتی خمیردندان در طی بیماری استفاده می شود
حوله دستی را مشخص کنید که فقط توسط شخص بیمار استفاده شود و حوله دستی را حداقل روزانه عوض کنید یا در حین بیماری به حوله کاغذی بروید. حوله های حمام و دست و فرش حمام را باید در آب داغ شسته و با حرارت زیاد خشک کرد تا باکتری ها از بین بروند.

هنگامی که بدترین وضعیت گذشته است ، مسواک فرد بیمار را دور بریزید و نگهدارنده مسواک را با مواد ضد عفونی کننده بشویید.

فرد ضد عفونی کننده حمام است
صنوبر / فیونا کمپبل
مناطق زندگی
حبس کردن یک بیمار بیمار - خصوصاً کودک - در اتاق خواب دشوار است. آنها می خواهند هنوز عضوی از خانواده باشند.

برای جلوگیری از آلودگی روتختی و لوازم جانبی ، مبلمان را با ملحفه یا پتو قابل شستشو بپوشانید و مرتباً عوض کنید. بالش های تزئینی را برداشته یا با روکش های بالش قابل شستشو بپوشانید.

مرتباً سطوح سخت مانند تلفن ها ، کنترل از راه دور ، کلیدهای روشنایی و دستگیره های در را پاک کنید. اگر از یک بازی رومیزی یا اسباب بازی برای سرگرمی بیمار استفاده شده است ، باید آن را با یک ضد عفونی کننده تمیز کنید. میزهای قهوه یا میزهای کناری را که غالباً لمس می کنید فراموش نکنید.

شخص در حال پاک کردن کنترل از راه دور است
صنوبر / فیونا کمپبل
آشپزخانه ها
برای جلوگیری از انتشار باکتری ها و میکروب ها به دیگران ، فرد بیمار نباید وظیفه تهیه غذا برای بقیه اعضای خانواده را بر عهده داشته باشد. حتی شستشوی دقیق دستی ممکن است برای محافظت از دیگران ، به ویژه در برابر بیماری هایی که به راحتی از طریق ویروس آلوده می شوند ، نباشد

در صورت شستشوی دستی ، کلیه ظروف و ظروف مورد استفاده اعضای خانواده آلوده باید با حرارت زیاد در ماشین ظرفشویی اتوماتیک شسته یا در محلول ضد عفونی کننده (1/2 فنجان سفید کننده کلر به یک گالن آب) آغشته شوند.

سطوح سخت - جداول ، پشتی صندلی ها ، دستگیره های یخچال ، و سخت افزار کشو و کابینت را فراموش نکنید - باید مرتباً با دستمال های ضدعفونی کننده و اسپری پاک شوند. به یاد داشته باشید که اسفنج ها را نادیده بگیرید و از حوله های کاغذی قابل پرتاب یا پارچه های نخی قابل شستشو در آب داغ استفاده کنید.

ظروف لود شده در ماشین ظرفشویی
صنوبر / فیونا کمپبل
ماشین ها
مسافر باشید یا راننده ، سفر به پزشک یا داروخانه می تواند ویروس ها را در اتومبیل باقی بگذارد.

پس از یک سفر ، چند دقیقه طول بکشید تا فرمان ، دستگیره های داخل و خارج درب ، کنترل داشبورد ، دربازکن درب گاراژ و کلیدها یا دکمه های کلید را پاک کنید.

اگر کودک در صندلی اتومبیل دارید ، بسیار مهم است که پوشش را بشویید و هر گوشه و گوشه ای را با اسپری ضدعفونی کننده یا دستمال پاک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

چگونه می توان به طور صحیح پس از یک بیماری خانگی تمیز کرد
اگر شخصی در خانه شما از سرماخوردگی ، آنفولانزا یا هر نوع بیماری مسری رنج می برد ، مسئولیت اصلی درست بعد از سلامتی وی جلوگیری از شیوع بیماری به دیگران در خانه است. فراتر از شستشوی مکرر دست ، اولین خط دفاعی تمیز کردن مناسب است زیرا برخی از ویروس ها می توانند تا دو هفته در سطح سخت زندگی کنند. نگاهی به پنج منطقه ای که نیاز به توجه بیشتری دارند و نحوه تمیز کردن صحیح همه چیز برای از بین بردن میکروب ها و باکتری ها.


لوازم مورد نیاز
آب ساده و پاک کننده های ملایم در هنگام از بین بردن ویروس ها ، باکتری ها و میکروب ها ترفندی ندارند. شما باید از یک ضد عفونی کننده استفاده کنید و طبق دستورالعمل های محصول ، زمان کار را برای آن بگذارید. کشیدن سریع ممکن است کافی نباشد.


اگر محصول ضد عفونی کننده تجاری مانند پاک کننده همه کاره Antibac روش ندارید ، می توانید با استفاده از سفید کننده کلر خود را تهیه کنید.

2 قاشق غذاخوری از 5.25 تا 6 درصد سفید کننده کلر را به 4 فنجان آب اضافه کنید (برچسب بطری را بخوانید تا مطمئن شوید محصول شما به اندازه کافی قوی است و خاصیت ضد عفونی کننده دارد) .1
این محلول باید هر روز به صورت تازه مخلوط شود زیرا سفید کننده کلر هنگام قرار گرفتن در معرض هوا برای مدت طولانی می تواند خاصیت تمیز کنندگی خود را از دست بدهد.

سطل محصولات تمیز کردن
صنوبر / فیونا کمپبل
نحوه استفاده از پاک کننده های ضد عفونی کننده در خانه
اگر از پاک کننده تجاری استفاده می کنید ، دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید. برای یک محلول تمیز کننده خانگی ، یک پارچه سفید یا حوله کاغذی تمیز را در محلول آب سفید کننده فرو برده و روی سطحی که نیاز به تمیز کردن دارد بمالید. بگذارید حداقل سه دقیقه بماند و سپس سطح را با آب تمیز ساده بشویید. از محلول سفید کننده می توان در بطری اسپری نیز استفاده کرد.


از حوله کاغذی قابل دور انداختن یا پارچه نخی که بعد از هر بار استفاده می توان شستشو کرد ، استفاده کنید. اسفنج نباید برای تمیز کردن استفاده شود زیرا می تواند باکتری های شکاف را در خود جای دهد.


برای مواردی مانند ریموت و صفحه کلید کامپیوتر ، از یک پنبه آغشته به ضد عفونی کننده برای قرار گرفتن در مناطق تنگ استفاده کنید.

هشدار
هرگز پاک کننده های ضد عفونی کننده را با سایر محصولات تمیز کننده مانند آمونیاک مخلوط نکنید زیرا بخارات سمی می تواند باعث آسیب دیدگی یا مرگ شود.

اتاق خواب
وقتی احساس وحشت می کنید ، تختخواب شما می تواند کمی راحتی و استراحت مورد نیاز شما را به همراه داشته باشد. اما گذراندن وقت در رختخواب با آنفولانزا یا سرماخوردگی بد باعث میکروب و باکتری در پارچه می شود. برای جلوگیری از شیوع بیماری و انجام دوباره عفونت مجدد خود ، مهم است که ملافه های تخت را پس از استفاده ضد عفونی کنید.

ملحفه ها و روبالشتی ها بیشترین توجه را به آنها دارند زیرا از نزدیکترین تماس با بدن را دارند. لباس خواب را فراموش نکنید! اگر کودکی حیوان پر شده مورد علاقه خود را در آغوش گرفته است ، باید آن را نیز تمیز کرد.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای در امان ماندن از ابتلا به چیزی انجام دهید استفاده از دستکش لاستیکی هنگام دست زدن به لباس های شسته شده است. حداقل ملحفه ها را از صورت و بدن خود دور نگه دارید. همیشه وسایل را در اسرع وقت بشویید و مانع آن را پاک کنید تا از آلودگی متقابل با لباس های دیگر جلوگیری شود.

فراموش نکنید که وسایل غالباً دستگیره مانند تلفن ، دستگیره درب اتومبیل ، کنترل از راه دور ، رایانه ها ، کلیدهای روشنایی ، دکمه های درب و وسایل میز کنار تخت را با ضد عفونی کننده تمیز کنید. این باید حداقل یک بار در روز در حالی که کسی بیمار است و قطعاً در هنگام بدترین وضعیت انجام می شود



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1399 | نظرات ()