نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

گلدان های مس از دیرباز Ferraris (یا لویی ویتونز ، اگر این چیز شما بیشتر باشد) دنیای آشپزخانه ها محسوب می شوند. آنها دارای برچسب قیمت بالایی هستند و در آشپزخانه آویزان به نظر می رسند شیک هستند ، اما همچنین برای انجام گرما سریعتر و یکنواخت تر از هر گزینه جایگزین و بادوام هستند. همه کاره بودن مس آن را به یک کالای گرم تبدیل می کند - به حدی که مردم به خانه های متروکه شکسته می شوند و مترو شهر نیویورک را برای دزدی لوله های مس غارت می کنند. اما به همان اندازه که این فلز با ارزش است ، گلدان های مس به دلیل دشوار بودن مراقبت از آن ، رپ بدی می شوند. حقیقت این است: این کار سختی نیست.

چرا مس نیاز به مراقبت دقیق دارد

 

مس فلزی نسبتاً نرم است و به معنی خراش گلدانهای مس است. بعلاوه ، واکنش شیمیایی بین اکسیژن و مس (اکسیداسیون) می تواند باعث شود که براق ، قهوه ای مایل به قرمز ظروف آشپزخانه شما سیاه شود. هنگامی که اکسید مس با رطوبت (حتی رطوبت موجود در هوا) در تماس باشد ، سرانجام کربنات مس با رنگ سبز تشکیل می شود (همچنین به آن پتینه یا verdigris گفته می شود ، این چیزی است که به مجسمه آزادی رنگ نمادین می بخشد).

 

نکته جالب توجه در مورد این پتینه این است که در واقع به عنوان ماده نگهدارنده عمل می کند ، و به جای آنکه باعث زنگ زدگی شود ، از مس در زیر محافظت می کند. این همان خاصیت است که به باستان شناسان اجازه داده است حتی پس از دفن شدن آن برای هزاران سال ، ظروف مسی را به شکل بسیار خوبی پیدا کنند. اگر گلدان های شما سبز شده اند ، می توانید لایه اکسیده شده را جدا کنید تا مس کاملاً براق و بدون مواد غذایی نشان داده شود ، اما تمیز کردن و براق کردن فلز به طور منظم بسیار ساده تر است تا از بروز آن جلوگیری شود. به عبارت دیگر: از مس استفاده کنید و اجازه ندهید که گرد و غبار (یا اکسید شدن) آن را روی یک قفسه جمع کند.

نحوه تمیز کردن گلدان های مسی

راز تمیز کردن مس کچاپ است. به طور جدی. این همان چیزی است که سارا داهمن ، نویسنده حرفه ای و نویسنده کتاب آینده مس ، آهن و خاک رس: سفر یک اسمیت ، برای تمیز کردن وسایل آشپزخانه مس استفاده می کند.

دانش به این نتیجه می رسد که: اسید اگزالیک موجود در گوجه فرنگی ، کچاپ را به عنوان یک وسیله عالی و بسیار مناسب برای تهیه مس و صیقل دادن به مس ، در دسترس قرار می دهد. هر میوه یا سبزیجات با محتوای اسید اگزالیک زیاد می تواند کار کند. Dahmen در مورد افرادی که از سیب زمینی استفاده می کنند شنیده است ، اما فهمیده است که آنها به پایان نمی مانند.

 

در اینجا برخی از راهنمایی ها و لوازم برتر Dahmen برای تمیز کردن گلدان های مسی شما آورده شده است:

 

    از پارچه نخی نرم استفاده کنید. مس را با یک پد پشم فولادی تمیز نکنید ، مگر اینکه واقعاً به خراش توجه نکنید.

    سعی کنید با مس خود آشنا شوید. چند ساله است؟ از کجا ساخته شد؟ با چه چیزی روکش شده است؟ این همه در نحوه تمیز کردن آن تأثیر خواهد گذاشت. گلدان ها غالباً با قلع و یا فولاد ضد زنگ اندود شده اند ، گرچه قدیمی ترها ممکن است به هیچ وجه نیکل یا روکش نداشته باشند. Dahmen می گوید: "اگر مسی خالص باشد ، با حداقل چربی آرنج درخشان می شود." اما چیزهای قدیمی ممکن است خالص نباشند - تکنیک های پالایش به همان اندازه امروزی پیشرفته نبودند. او توضیح می دهد كه فلز به اسیدها متفاوت عمل خواهد كرد. "بنابراین کمی بازی کردن است زیرا نمی توان آرایش مولکولی آن مس قدیمی را غیرممکن کرد."

    دمن در هنگام پاک کردن مس با کچاپ و یک پارچه نرم این کار را انجام نمی دهد ، دمن با تهیه یک خمیر از سس گوجه فرنگی ، آرد و کمی آب لیمو عصاره آن را بالا می برد. او اجازه می دهد تا مدت مدیدی روی گلدان بنشیند (اجازه ندهید که خشک شود. حذف آن دشوار خواهد بود و نتیجه آن صافی نخواهد بود) قبل از پاک کردن آن ، برای پاک کردن یک درخشش خیره کننده.

دمن گفت: ریواس به لطف اسید اگزالیک اسید ، یکی دیگر از پاک کننده های عالی مس است. برای استفاده از این برگ سبز ، آن را صاف می کند و آن را می پزد ، تا زمانی که مایع نشود (حدود 10 دقیقه) ، سپس آن را روی مس خود پخش کرده و به مدت 15 دقیقه می گذارد. پس از آن ، او آن را با پارچه ای پاک می کند و مس را کاملاً شستشو می دهد. فقط برگ ها را نخورید - آنها سمی هستند.

    "چگونه می توان مس را تمیز کرد" در اینترنت جستجو کنید و بسیاری از نتایج سرکه را نشان می دهد. اسیدی است و به خوبی کار می کند ، اما دمن می گوید خطرات زیادی به همراه دارد. اگر تمام سرکه ها را بشویید و یا آن را با مقداری غذای کهنه در گلدان مخلوط کرده اید ، می تواند یک سرخچه سطحی ایجاد کند ، که سمی است. داهمن این روش سخت را بعد از استفاده از کاسه مسی برای سالاد با وینگرت یاد گرفت: او آن را کاملاً شستشو نداد ، و اندکی بعد متوجه شد که در حال سبز شدن است. به گفته وی ، لیمو کم خطرتر است.

    نمک یکی دیگر از پیشنهادهای رایج برای کسانی است که به دنبال چیزی ساینده برای از بین بردن لکه های سرسخت هستند ، اما داهمن هشدار می دهد که مس با "نمک سفره معمولی" خنثی می کند. او می گوید: "شما باید از یک دانه نمک بسیار ریز و واقعی استفاده کنید و بدانید که احتمالاً هنوز هم می خواهید شاهد خراشهای خوب باشید." به همین دلیل ، او فقط هنگام مواجهه با گریس سیاه و پخته شده از نمک استفاده می کند و حتی در این صورت فقط از آن برای تمیز کردن محل استفاده می کند. پودر پخت یک جایگزین ملایم است.

من بهش یک فرصت دادم

 

اینجاست که اعتراف می کنم همیشه به مس و توانایی مراقبت از آن توجه داشته ام. سالها پیش ، هنگامی که من یک دفترچه عروسی را جمع می کردم و به فکر تهیه وسایل آشپزی رویای خود بودم ، مسی را می خواستم و پدرم مرا متقاعد کرد که ارزش این دردسر را ندارد. استدلالهای پرشور Dahmen برای اینکه چرا باید به همان اندازه که پخت و پز می کنیم اهمیت دهیم ، زیرا در مورد کیفیت مواد تشکیل دهنده استفاده می کنیم باعث شده است که من به همه این موارد فکر کنم. بنابراین ، من به یک گلدان مسی با زرادخانه از محصولات شیرین کاری نزدیک شدم ، آستین هایم را جمع کردم و نکات او را امتحان کردم. گلدان مورد استفاده من کاملاً جدید نبود ، اما مدرن و از یک فروشگاه معتبر آشپزی بود. این هیچ غذای پخته شده ای نداشت ، اما با برخی لکه ها کسل کننده بود.

تبلیغات

 

یافته های من؟ سس گوجه فرنگی یک کار خوب و اساسی را انجام داده و گلدان را فقط در چند دقیقه می درخشد. کاملاً می توانم ببینم که این یک راه حل آسان روزمره چیست. بگذارید مخلوطی از سس کچاپ و آرد به مدت 15 دقیقه بنشیند ، آن را حتی درخشان تر می کند. اما پاشیدن پودر بیکینگ و مقداری آب لیمو و بگذارید 10 دقیقه قبل از پاک کردن آن بنشیند ، آن را درخشان تر از همه کرد. گلدان بدون شک ، از زمان شروع کار ، بطور قابل توجهی درخشنده بود ، اما چند نقطه کسل کننده باقی ماند و کمال گرا در من ناامید شد. من یک عکس به Dahmen ارسال کردم ، که گفت ، "اگر می خواهید عالی باشد ، باید به ریواس یا سر داخل مواد پاک کننده شیمیایی نگاه کنید."

اگر هیچ کدام از اینها کار نکند چه باید کرد

 

همانطور که فهمیدم ، مواقعی وجود دارد که هیچ ترکیبی از وسایل خانه شیرین کاری مس شما را مانند جدید نمی درخشد. دمن می گوید: "ممکن است چیزهایی وجود نداشته باشد که بتوانید آنها را حذف کنید مگر اینکه آنها را به صورت مکانیکی حذف کنید." در موارد نادری - هنگامی که مواد سخت شده ، سیاه ، سیاه و سفید نشده وجود دارد - Dahmen قبل از تعویض دلبستگی برای کسی که دارای نایلون نرمتر باشد ، به وسیله ابزار سایشی برای چرخش استفاده می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید با ایمن کردن ابزار و سایش ، حداقل عینک ایمنی ، محافظت از گوش و ماسک صورت را بدانید. در عوض ، فقط می توانید آن را ترک کنید (زیرا کاملاً آرایشی است) یا آن را به یک متخصص ارسال کنید.

 

و اگر مس را خراشیده اید ، ناامید نشوید. دمن می گوید ، می توانید با مالیدن سخت با برخی از لاستیک های مس فروشگاه خریداری شده ، خراش های سبک را از بین ببرید ، اما موارد عمیق تر آن را باید با چرخ مهار کنید.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

با استفاده از چند ماده خانگی ، درخشش را به قطعات نقره خود بازگردانی کنید. برای بهترین روش برای تمیز کردن ، صیقل دادن و مراقبت از نقره نکات آسان ما را دنبال کنید.

نقره برای ایجاد قطعات زیبا و با کیفیت وراثت مانند گلدان ها ، سرویس دهی به پلاتر ، کارد و چنگال و شمعدان استفاده می شود. این لوازم جانبی فلزی زیبا به تنظیمات میز و قفسه های صفحه نمایش لمسی می بخشد ، اما با گذشت زمان ، قرار گرفتن در معرض نور و هوا می تواند ظاهر براق را لکه دار یا لکه دار کند. از آنجا که قرار است این قطعات نمایش داده یا استفاده شوند ، وسایل نقره به طور دوره ای نیاز به اندک نگهداری دارند. خوشبختانه تمیز کردن نقره لازم نیست خسته کننده باشد. با استفاده از چند ماده شیرین کاری ، مانند نمک و جوش شیرین ، می توانید کار ساده ای در از بین بردن لکه دار کردن وسایل نقره ای داشته باشید. از نکات آسان ما در مورد چگونگی تمیز کردن نقره استفاده کنید (بعلاوه مراحل چگونگی صیقل دادن نقره و جلوگیری از لکه دار شدن) تا دوباره لوازم جانبی خود را درخشان کنید.

تابلو نقره

چگونه می توان از نقره مراقبت کرد

 

برای مراقبت روزمره ، شستشوی سریع در آب صابون می تواند روشی مناسب برای براق شدن نقره باشد. چند قطره صابون ظرفشویی ملایم را در آب گرم مخلوط کرده و قطعات نقره را به آرامی بشویید. با یک پارچه نرم بشویید و خشک کنید. در بین تمیز کردن ، نقره را در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا از لکه شدن بیش از حد جلوگیری شود.

چگونه نقره را به طور طبیعی تمیز کنیم

 

تمیز کردن نقره لکه دار (حتی قطعات به شدت لکه دار) را می توان با یک راه حل خانگی ساده به دست آورد ، و به احتمال زیاد شما تمام مواد مورد نیاز خود را از قبل تهیه کرده اید. تمیز کردن نقره با ترکیبی از فویل آلومینیومی ، جوش شیرین و نمک ، این ترفند را برای هر دو بخش کوچک و بزرگ نقره به همراه دارد. این تکنیک های آسان را برای تمیز کردن نقره لکه دار و تماشای شستشو آهک قبل از چشمان خود امتحان کنید.

آنچه شما نیاز دارید

 

    آب جوش

    کاغذ آلومینیوم

    قابلمه یا قابلمه

    جوش شیرین

    نمک کوثر

    پارچه نرم

 

نحوه تمیز کردن وسایل نقره کوچک:

 

    یک گلدان یا قابلمه برشته را با فویل آلومینیومی خط کنید. مطمئن شوید که فویل تمام سطح را بپوشاند.

    ماهیتابه را با آب جوش پر کنید.

    1/4 فنجان جوش شیرین و 2 قاشق غذاخوری نمک کوثر را به آب اضافه کرده و هم بزنید. حباب ها را باید ببینید.

    قطعات نقره را در محلول قرار دهید و به آرامی مخلوط کنید تا قطعات به یکدیگر یا طرفین قابلمه نچسبانند.

    بگذارید تا 5 دقیقه بماند.

    پس از خنک شدن ، با یک پارچه نرم کاملاً برداشته و خشک کنید.

 

نحوه تمیز کردن وسایل نقره بزرگ:

 

از سینک ظرفی خود به عنوان یک ظرف برای تمیز کردن وسایل نقره بزرگتر مانند سینی های حجیم ، شمعدانها و وعده های غذایی استفاده کنید.

 

    سینک خود را با فویل خط کنید. دوباره مطمئن شوید که کل سطح ، از جمله لبه ها را می پوشانید.

    آب جوش را داخل سینک بریزید. از آب کافی استفاده کنید تا قطعات شما کاملاً غوطه ور شوند.

    1 فنجان جوش شیرین و 1 فنجان نمک را به آب اضافه کنید. مخلوط را هم بزنید. حباب ها شکل می گیرند.

    قطعات نقره را در محلول قرار دهید.

    اجازه دهید قطعات تا 30 دقیقه خیس شوند.

    وسایل را هنگام خنک شدن از بین ببرید و آنها را با یک پارچه نرم خشک کنید.

قطعات نقره شما اکنون باید براق و عاری از لکه باشد. همه آنها با افتخار از آن استفاده می کنند یا از آنها نمایش می دهند ، و هرگز از شما تعجب نمی کند که چگونه دوباره نقره را تمیز کنید!

چگونه نقره را با سرکه تمیز کنیم

 

برای جلا دادن نقره ای قوی تر ، قدرت تمیز کردن سرکه را نیز در آن وارد کنید. این روش به خصوص برای تمیز کردن ظروف نقره ای مناسب عمل می کند. بعد از اینکه تابه یا سینک خود را با فویل بکشید ، 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 1 قاشق غذاخوری نمک کوثر را به ظرف آلومینیومی اضافه کنید. 1/2 فنجان سرکه سفید مقطر را درون ظرف بریزید و مخلوط شروع به حباب می کند. 1 تا 2 فنجان آب جوش اضافه کنید (به مقدار کافی مایع نیاز دارید تا قطعات نقره خود را به طور کامل فرو بریزید). قطعات را داخل یک ظرف در ظرف قرار دهید. قطعات ضخیم شده را به مدت 30 ثانیه یا حداکثر 3 دقیقه برای قطعات سنگین تر خیس کنید. وسایل را با استفاده از انبر ، خشک و گاوزبان جدا کنید.

 

نکات و ترفندهای بیشتری برای تمیز کردن نقره

 

داروهای خانگی زیادی برای تمیز کردن نقره وجود دارد. مانند هر روش تمیز کردن جدید ، ابتدا باید قبل از غواصی ، این تکنیک ها را روی یک نقطه ناچیز آزمایش کنید.

نقره لهستانی با سس گوجه فرنگی

 

برای براق شدن بیشتر ، سعی کنید نقره را با سس تمیز کنید. این چاشنی می تواند به عنوان خمیر برای صیقل دادن فلزات لکه دار از جمله برنج و نقره استفاده شود.

لکه های آب را از نقره با آب لیمو جدا کنید

 

لیمو یک نیروگاه تمیز کننده است و در نقره نیز قابل استفاده است. با فرو بردن یک پارچه میکرو فیبر در کمی آب لیمو غلیظ ، لکه های آب را از وسایل نقره ای جدا کرده و صاف کنید. هنگام ذخیره سازی ، نقره را در جای خشک و خنک نگه دارید و به بعضی از قسمت های ظریف فضای کافی بدهید تا آنها مستعد ابتلا به یکدیگر نباشند.

با خمیردندان Shine to نقره را بازیابی کنید

 

تمیز کردن نقره با خمیر دندان می تواند نتایج درخشان به همراه آورد. خمیردندان را با کمی آب حل کنید ، نقره را با یک پارچه نرم صاف کنید و بشویید. از خمیر دندان روی وسایل نقره ای استفاده نکنید ، زیرا می تواند باعث خراب شدن انتهای آن شود.

تمیز کردن وسایل نقره اندود و نقره ای عتیقه

 

دانستن نحوه تمیز کردن وسایل نقره اندود مانند گردنبندهای نقره ای ، حلقه ها و سایر جواهرات می تواند کمی مشکل باشد. از آنجا که این قطعات فقط از سطح نقره ای روی سطح فلز دیگر روکش شده اند ، تمیز کردن شدید و یا شیر دادن به مواد در محلول مایع به همراه ساییدگی منظم می تواند باعث پوسته پوسته شدن شود. قبل از اقدام به تمیز کردن عمیق ، روش ها را در یک نقطه ناخوشایند آزمایش کنید. و اگر جواهرات نقره ای شما سنگ های قیمتی یا زیبایی های دیگر دارد ، به راحتی از چند قطره صابون ملایم یا حتی شامپوی کودک مخلوط شده در آب استفاده کنید تا قبل از ذخیره کردن از بین برود. از سواب پنبه ای یا یک برس برس نرم برای وارد شدن به گره ها و لاله ها استفاده کنید. اگر از برس استفاده می کنید ، از یک دست سبک استفاده کنید تا ناخواسته سطح آن را خراشیده نکنید.

 

برای نقره های عتیقه یا قطعات با ارزش بالا (چه دلار واقعی و چه احساساتی) ، ممکن است قبل از تمیز کردن نقره با یک فروشنده عتیقه فروشی ، جواهرات فروشی یا شرکت ترمیم حرفه ای مشورت کنید. یک حرفه ای می تواند به شما نشانگرهایی خاص برای قطعه شما ببخشد و در مورد چگونگی تمیز کردن نقره به بهترین وجه توصیه کند.

 

چگونه به نقره لهستانی

 

در حالی که روش های تمیز کردن نقره طبیعی ذکر شده در بالا به بازگرداندن درخشش کمک می کند ، شما همچنین می توانید بسیاری از محصولات تجاری نقره ای تجاری نقره ای را بصورت آنلاین و فروشگاه ها بیابید. حتماً تمیز کننده ای را انتخاب کنید که به طور خاص برای تمیز کردن وسایل نقره استرلینگ یا روکش نقره استفاده شود. برخی برای کاربردهای خاص تدوین شده اند ، برخی دیگر دارای اهداف کلی تر هستند. همیشه دستورالعمل ها را قبل از استفاده از محصولات لهستانی نقره بخوانید و تمام دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید.

 

دانستن چگونگی تمیز کردن نقره های استریل ، عتیقه های نقره و جواهرات نقره چیزی نیست که ساعت ها طول بکشد. مراقبت روزمره ، مراقبت های پیشگیرانه ، یک روش تمیز کردن ساده نقره ، و کمی صیقل دادن به شما کمک می کند تا قطعات نقره خود را برای سالها درخشان کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 652
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

آیا باید از چوب ، گرد و غبار ، تمیز یا واکس زده شده خود استفاده کنید؟ این نکات را از طرف متخصصان بخوانید تا سطح چوب منزل شما مانند جدید باشد.

مبلمان چوبی کلاسیک هرگز از سبک خارج نمی شود و اغلب در خانه های مزرعه ، پرنعمت و سبک های مدرن اواسط قرن به عنوان وراث خانواده و بازار کک نمایش داده می شود. با این حال ، مبلمان چوبی نیز می توانند برای تمیز کردن ناامید کننده باشند. با گذشت زمان ، تمایل به نشان دادن آهک و خاک است که نمی تواند با یک گرد و غبار از بین برود. و بعضی اوقات ، حتی اگر سعی می کنید مبلمان چوبی را تمیز کنید ، رگه های براق در پشت خود باقی مانده است.

 

وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری مبلمان چوبی می شود ، تعدادی اصطلاح وجود دارد که مانند آن گرد و غبار ، تمیز کردن ، اپیلاسیون و صیقل دادن از بین می رود. برای اینکه مبلمان چوبی به بهترین وجهی به نظر نرسند ، به احتمال زیاد باید هر چهار گاهی این چهار کار تمیز کردن را مرتفع کنید. در حالی که متخصصان نظرات مختلفی در مورد مراقبت از مبلمان چوب دارند ، تکنیک مورد استفاده شما به انتهای قطعه بستگی دارد. همیشه هنگام خرید مبلمان جدید یا قدیمی باید به دنبال رهنمودهای خاص مراقبت و تمیز باشید. خواندن را یاد بگیرید تا نحوه تمیز کردن مبلمان چوبی را به علاوه نکاتی درباره مراقبت از قطعات قدیمی چوبی که چند دهه پیش به نظر نمی رسند ، بیاموزید.

تچگونه مبلمان چوب گرد و غبار

 

برای نگه داشتن مبلمان چوبی در بهترین شکل ، گرد و غبارهای مکرر را حفظ کنید. گرد و غبار می تواند باعث رسوب هوا شود که در نهایت در یک لایه لکه دار تشکیل می شود و سطح مبلمان چوبی را خراشیده می کند. گذاشتن گرد و غبار روی مبلمان شما همچنین می تواند باعث حساسیت شود یا برای افراد مبتلا به آسم مضر باشد. بیشتر گرد و غبارها در پارچه زندگی می کنند ، بنابراین سعی کنید به طور مرتب فرش های خلاء یا اثاثه یا لوازم داخلی را خلاء کنید.

 

برای به درستی مبلمان گرد و غبار ، گرد و غبار را برخلاف پخش آن در سطح ، ضبط و از بین ببرید. برای جلوگیری از پراکنده شدن گرد و غبار موجود در هوا ، جایی که تا زمانی که دوباره به سطح مبلمان فرو نشود ، یک پارچه میکروفیبر را قبل از پاک کردن بسیار ملایم کنید. رطوبت اضافی را با یک حوله تری خشک از بین ببرید.

بهترین ابزار گرد و غبار

 

هنگام جستجوی ابزاری برای گرد و غبار برای مبلمان چوبی ، چیزی را انتخاب کنید که گرد و غبار به آن چسبیده باشد ، و نه چیزی که آن را انتخاب کنید تا فقط آن را درون هوا بگذارد. پارچه های خشک ، نرم و گرد و غبارهای پر ، به طور موثری گرد و غبار را از مبلمان چوبی جدا می کنند.

 

    گرد و غبار پر پر کلاسیک: گرد و غبار پر شتر مرغ (11 دلار ، هدف) گرد و غبار را از سطوح به راحتی آسیب دیده و ظریف دور می کند. علاوه بر مبلمان چوبی ، از روتختی های پرهای می توان از وسایلی مانند آباژورهای ابریشمی ، آینه ، قاب عکس ، هنر و کلکسیونرهای شکننده استفاده کرد.

    پارچه های معالجه شده: پارچه های بدون خراشیده شده بدون پارچه (6 دلار ، والمارت) خاک را جمع کرده و نگه می دارند. از آنها به جای اسپری های سیلیکونی استفاده کنید ، که برای مبلمان چوبی مناسب توصیه نمی شوند.

    گرد و غبار پشم بره: اینها حاوی لانولین هستند ، که گرد و غبار را جذب می کند و باعث می شود آن را به ابزار تمیز کنند. گرد و غبارهای پشم بره (23 دلار ، خانه انبار) همچنین برای گرد و غبار کردن مناطقی حک شده یا چرخانده شده که پارچه ها نمی توانند به آن برسند ، نیز مؤثر است. یک دسته بلند آنها را برای مناطقی که از دسترس نباشند ، از جمله قفسه های بلند ، بالای قطعات مبلمان بلند ، وسایل کم نور و پنکه سقفی ، آنها را ایده آل کرده است.

    پارچه های بدون پارچه: تی شرت های نخی تمیز یا پوشک قابل استفاده مجدد معمولاً به عنوان جاروبرقی استفاده می شود. پارچه های میکروفیبر (20 دلار برای 3 دلار ، تختخواب حمام و فراتر از آن) یکی دیگر از ابزارهای گرد و غبار بدون پرز است. آنها را کمی مرطوب کنید تا در به دام انداختن گرد و غبار کمک کنید.

 

تمیز کردن مبلمان چوبی

تجهیزات تمیزکاری که در قفسه نگهداری می شوند

نحوه تمیز کردن مبلمان چوبی

 

هنگام تمیز کردن مبلمان چوبی ، هرگز از اسپری های تمیزکننده تمام کارایی ، مانند نوعی که در میزهای آشپزخانه استفاده می شود ، استفاده نکنید ، مگر اینکه مبلمان شما دارای روکش پلاستیکی باشد. معمولاً می خواهید از تمیز کردن چوب با آب نیز خودداری کنید. با این حال ، لکه های چسبنده ممکن است نیاز به صابون و آب داشته باشند. برای این کار ، یک پارچه بدون پرز را در صابون ملایم یا مواد شوینده حل شده در آب غوطه ور کنید ، پارچه را تقریباً خشک کنید و ناحیه را پاک کنید. با یک پارچه تمیز و نرم ، آن را بشویید و بلافاصله خشک کنید.

 

صیقل های روغنی ، تمیز کننده ها و روغن های مبلمان با ایجاد لغزنده تر سطح از چوب محافظت می کنند. با این حال ، آنها یک لایه محافظ سخت ارائه نمی دهند. بیشتر صیقل های تجاری اسپری و مبلمان مایع حاوی روغن سیلیکون هستند که می توانند برخی از محافظت ها را انجام دهند. به خاطر داشته باشید که محصولاتی که درصد زیادی روغن دارند ، اثر انگشت را نشان می دهند. اگر در گذشته از اسپری ها و جلا های چوبی استفاده کرده اید یا مشکوک هستید که مبلمان با آنها صیقل داده شده است ، توجه داشته باشید که این باقیمانده ها می توانند در پالایش دوباره تداخل داشته باشند و ممکن است نیاز به توجه تخصصی داشته باشند.

 

از صیقل دادن مبلمان چوبی با روغن زیتون خالص ، که لکه ها را لکه دار و جذب می کند ، خودداری کنید. در عوض ، این دستور العمل خانگی را برای تمیز کردن چوب امتحان کنید.

 

    برای احیای مبلمان چوبی زبر ، قسمتهای مساوی روغن زیتون ، الکل دناتوره ، ترامپین آدامس و آب لیمو ترش را با هم مخلوط کنید.

    با یک پارچه نرم و پارچه تمیز استفاده کنید.

 

نحوه استفاده از موم خمیر مبلمان

 

به طور معمول در طول تولید ، لاک ، پلی اورتان یا پوسته برای محافظت از سطح از چوب استفاده می شود. استفاده از موم یا لهستانی از تولید کننده محافظت می کند و به کاهش خراش های سطح کمک می کند. موم محافظ سخت و ماندگار را فراهم می کند ، لکه دار نمی شود و از اسپری ها یا جلا ها با دوام تر است. از موم خمیر یا موم مایع که مخصوص مبلمان ساخته شده استفاده کنید. بسته به نوع استفاده ، اتمام موم خمیر ممکن است دو سال طول بکشد. واکس مایع ساده تر است اما روکش نازک تری دارد. ممکن است لازم باشد بیشتر از موم خمیر استفاده شود.

 

موم باید به درستی از مبلمان استفاده شود ، یا می تواند باعث ایجاد رگه ها و ظاهر ابری شود. برای استفاده صحیح از موم مبلمان (7 دلار ، خانه انبار) برای بازگرداندن درخشش در مبلمان چوبی ، به یاد داشته باشید که همیشه موم را در پالت های سبک بمالید و با دانه روی سطح آن مالید.

 

یک قاشق مرباخوری از موم مبلمان چوبی ، به اندازه اندازه یک توپ گلف ، را در یک مربع از پارچه پنبه 100٪ قرار دهید. پارچه را در اطراف توپ موم پیچیده و ورز دهید تا نرم شود.

    پارچه اشباع شده موم را روی سطح مبلمان ، یک ناحیه کوچک در هر زمان ، مالش دهید تا سطح آن کسل نشود.

    موم اضافی را با یک پارچه نخی تمیز و تمیز پاک کنید.

    اپیلاسیون و پاک کردن آن را تکرار کنید تا کل قطعات مبلمان چوبی اپیلاسیون شود. اگر متوجه رگه ای شده اید ، پاک کنید تا موم اضافی از بین برود.

    مبلمان چوبی لهستانی با یک پارچه نرم یا پشم پشم بره متصل به یک دریل برقی یا بافر برق. اگر اسمب موم بود ، با یک پارچه نرم پاک کنید و کوفتگی را ادامه دهید.

    برای درخشش عمیق ، یک لایه دوم موم را به همان روش بمالید.

 

برای نگهداری مبلمان موم ، گرد و غبار را با پارچه ای از پشم بره آغشته کنید. هرگز از جلا های مبلمان مایع یا آئروسل استفاده نکنید زیرا می توانند موم را حل کنند و یک فیلم مضر را به جای بگذارند.

نحوه تمیز کردن مبلمان چوبی قدیمی

 

اگر یک تکه قدیمی از مبلمان چوبی ریز و یا وراثت ظریف خانوادگی دارید ، احتمالاً می خواهید کمی دقیق تر با آن رفتار کنید. این روال تمیز کردن و مراقبت سه مرحله ای بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان چوبی قدیمی با گذشت زمان است.

 

    مبلمان تمیز تقریباً هر ساله را با یک محصول تمیز کننده تجاری با استفاده از پشم فلزی # 0000 (4 دلار ، والمارت). با دانه کار کنید و دستورالعمل های محصول را با دقت دنبال کنید.

    در صورت لزوم ، به خصوص در هنگام محو شدن آفتاب ، با استفاده از یک محصول بازگردانی تجاری تجاری (9 دلار ، والمارت) ، بازیابی کنید. سایه ای نزدیک به لکه چوب را که با آن کار می کنید انتخاب کنید و با یکبار استفاده از پشم فولادی # 0000 در یک بخش کوچک بمالید. با دانه چوب کار کنید و از نور تا فشار متوسط ​​استفاده کنید. بلافاصله تمیز کردن آن را با پارچه ای بدون پارچه یا پارچه پنبه ای پاک کنید.

    برای جلوگیری از خشک شدن و ترک خوردگی ماهانه از یک روغن پرتقال یا تهویه مطبوع موم (9 دلار ، خانه انبار) استفاده کنید.

 

نحوه تمیز کردن مبلمان از مبلمان چوبی

 

اگر یک تکه چاشنی قارچ را مشاهده کردید ، در اینجا نحوه تمیز کردن کپک و نحوه تمیز کردن قالب از مبلمان چوبی آورده شده است. ابتدا با استفاده از یک خلاء با ضمیمه برس نرم ، چیدن اسپورهای شل را شروع کنید. سپس ناحیه را با پارچه ای آغشته به صابون ملایم یا مواد شوینده حل شده در آب پاک کرده و تقریباً خشک کنید. با یک پارچه تمیز و نرم ، آن را بشویید و بلافاصله خشک کنید. برای محافظت از پایان ، موم خمیر مبلمان را با استفاده از مراحل فوق اعمال کنید.

چگونگی تمیز کردن مبلمان چوبی

 

بنابراین شما آن قطعه عالی را در یک گاراژ فروشی پیدا کرده اید - حالا ، چگونه می توانید بهترین کیفیت آن را به دست آورید؟ به عنوان اولین قدم برای از بین بردن لایه های سنگ آهک از مبلمان چوبی قدیمی ، از صابون روغنی (پاک کننده چوب صابون مورفی ، 4 دلار ، هدف) و آب استفاده کنید. خوب بشویید و خشک کنید. اگر پایان هنوز کثیف به نظر می رسد ، به آرامی با پشم فولادی # 0000 که داخل یک محصول تمیز شده است تمیز کنید. برخی از محصولات با ظاهری شیری فرموله شده اند تا مواد باقیمانده مستقر در حلال و روغن را حل کنند. از مخلوط هایی که حاوی روغن بذر کتانی جوشانده ، استرپتین یا سرکه سفید است استفاده نکنید. اینها می توانند چوب را تیره کرده و گرد و غبار و روکش را به خود جلب کنند. درعوض ، موم رب پاک کنید.

تاکسیدرمی اتاق خواب

نکاتی درباره مراقبت از مبلمان چوب

 

حتی مبلمان با بالاترین کیفیت چوب می تواند مستعد بو و لگد باشد. خوشبختانه ، چند روش آسان برای مراقبت از مبلمان چوبی وجود دارد.

 

    اگر یک قطعه پرنعمت بوی طولانی دارد ، آن را در یک روز گرم و خشک هوا را بیرون هوا کنید. سایه از نور مستقیم خورشید.

    پودر تالک یا جوش شیرین را روی سطح آن بریزید تا بوها را جذب کنید.

    یک تابه کوچک از قالبهای زغال سنگ را درون کشوها قرار دهید.

    برای کشوهایی که می چسبند ، لبه بالایی را با یک شمع سفید مالش دهید.

 

چگونه به سخت افزار لهستانی

 

شما می دانید وقت آن است که وقتی لکه های سخت افزاری شروع به لکه دار کردید یا ابری یا تغییر رنگ می شوید ، سخت افزارهای سخت افزاری را صیقل دهید. در صورت امکان سخت افزار را از قطعه مبلمان چوب جدا کرده و با آزمایش یک آهنربا در برابر سخت افزار نوع فلز را تعیین کنید. اگر آهنربا نمی چسبد ، برنجی جامد است. اگر این کار را انجام دهد ، به احتمال زیاد یک صفحه برنجی با فلز زیر آن است. با یک پاک کننده فلزی یا برنجی (3 دلار ، والمارت) تمیز کنید. با استفاده از یک حوله و بارگیری مجدد مبلمان به هنگام خشک شدن کامل ، آن را بزنید.

نحوه تعمیر خراش های سطح روی مبلمان چوبی

 

خراشیدن با مبلمان چوبی تقریبا اجتناب ناپذیر است. اگر قسمت بالای قطعه قطعه شده شما کمی خراشیده شده است ، از موم خمیر استفاده کنید یا از یک قلم لمسی نوک تیز استفاده کنید (6 دلار ، خانه اصلی). برای درمان خراش های عمیق تر که به داخل چوب می چسبند ، از پرکننده چوب (4 دلار ، هدف) یا یک چوب موم پر کننده رنگی که در فروشگاه های سخت افزار و بهسازی منزل موجود است استفاده کنید. با استفاده از چندین لایه نازک به جای یک لایه ضخیم ، تا حد امکان با رنگ قطعه خود مطابقت داشته باشید

 



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

اجاق گاز چیزی نیست که بسیاری از ما غالباً یا حتی همیشه در آن حرکت کنیم در حالی که ما در خانه های خود هستیم. بنابراین اگر احساس می کنید که نیاز به جابجایی اجاق گاز یا محدوده ای برای جابجایی به خانه جدید خود دارید (یا حتی فقط برای تمیز کردن پشت آن) ، احتمالاً این چیزی نخواهد بود که شما قبلاً با نحوه انجام آن آشنا باشید.

 

ارزش این را دارد که یک کلمه توصیه را شروع کنید ، این بدان معناست که اگر مطمئن نیستید که چگونه اجاق گاز یا دامنه را جابجا کنید ، بهتر است با جوانب مثبت تماس بگیرید. یک شرکت حرفه ای در حال حرکت تجربه زیادی خواهد داشت که با مأموریت ها و جبهه های حرکت اجاق گاز با خیال راحت و بدون آسیب رساندن به کف زیر آن ، برخورد کند. آنها همچنین قادر خواهند بود کل روند را خیلی سریعتر به اتمام برسانند - و با استرس بسیار کمتری برای شما. اگر فکر می کنید این راهی است که باید پیش بروید ، از سایت ما استفاده کنید تا بتوانید به راحتی جابجایی های معتبر در منطقه خود را جستجو کنید. حتماً به آنها بگویید که وسایل مورد نیاز شما را جابجا می کند ، از جمله در صورت نیاز به آنها برای جابجایی اجاق گاز یا محدوده.

 

در مورد نحوه آماده سازی اجاق گاز خود و نحوه جابجایی اجاق گاز یا دامنه خود به خود در صورت تصمیم گیری برای طی کردن این مسیر ، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

 

    به آن تمیز کردن کامل دهید

 

    ما مطمئن هستیم که آخرین کاری که می خواهید انجام دهید وقتی مشغول انجام کارهای متحرک هستید این است که اجاق گاز خود را به صورت عمیق تمیز کنید ، اما این مرحله به چند دلیل مختلف مهم است. برای مبتدیان ، اجاق گاز چرب حرکت دشوار خواهد بود ، زیرا شما قادر به گرفتن گرفتن خوبی نخواهید بود. و ثانیا ، اگر اجاق گاز شما کثیف باشد ، بسیاری از آن کثیفی ها و زباله ها روی زمین و کامیون متحرک به پایان می رسد - به علاوه در خانه جدید شما.

 

    برای تمیز کردن آن ، با از بین بردن تمام قسمت های قابل جدا شدن از جمله رنده های اجاق گاز ، دستگیره ها ، قفسه های اجاق گاز و قابلمه های گوشتی شروع کنید. اینها را معمولاً می توانید درست در سینک خود تمیز کنید. پس از تمیز و خشک ، آنها را بسته و بسته بندی کنید. حتما جعبه را به طور واضح برچسب گذاری کنید تا بدانید بعداً تمام این قطعات را در کجا می توانید پیدا کنید.

 

    در مرحله بعد ، دستورالعمل های تولید اجاق گاز خود را بررسی کنید تا نحوه تمیز کردن آن را ببینید. اگر دستورالعمل ها را گم کردید ، احتمالاً می توانید آنها را بصورت آنلاین پیدا کنید. به طور کلی ، دستورالعمل ها از شما استفاده می کنند تا از آب ، یک پاک کننده ملایم و یک ظرف تمیز و همچنین یک چربی خشک استفاده کنید. این دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید ، از جمله نظمی که باید در آن تمیز شود (مثلاً همیشه قبل از شستشو با آب و صابون و آب آن را از بین ببرید).

 

    هنگامی که اجاق گاز یا محدوده شما در داخل و خارج از آن گازدار است ، آن را با یک دستمال تمیز دیگر خشک کنید.

واحد را جدا کنید

 

جدا کردن اجاق گاز به تنهایی خطرناک است ، چه گاز و چه برقی. شما باید قبل از موعد ترتیب دهید تا یک حرفه ای این کار را انجام دهد ، حتی اگر شما یک استخدام کننده استخدام کرده اید ، زیرا در حالی که آنها برای جابجایی اجاق گاز یا محدوده کافی مهارت دارند ، دانش لازم را برای انجام این کار ندارند. آن را قطع کنید و نمی خواهید مسئولیت را نیز به عهده بگیرید.

 

قطع اتصال اجاق گاز فقط به جدا کردن آن از دیوار احتیاج دارد. در صورت لزوم باید خط گاز شما خاموش شود و لوله باید لوله شود. هنگامی که با ارائه دهنده گاز یا برق خود برای تماس با سرویس های خود تماس می گیرید ، قبل از حرکت روز قبل از زمان برنامه ریزی کنید تا آنها بتوانند اجاق گاز شما را جدا کنند. این یک هزینه کم برای پرداخت است و تضمین می کند که کار به درستی و با اطمینان انجام می شود.

 

به خاطر داشته باشید که وقتی نوبت به اتصال مجدد اجاق گاز است ، به یک تکنسین نیز نیاز دارید تا به خانه جدید شما بیاید. اگر می خواهید از همان ارائه دهنده ابزار استفاده کنید ، زمانی که برنامه ای برای بیرون آمدن و قطع کردن خط گاز یا برق از آن استفاده می کنید ، آن سرویس را نیز برنامه ریزی کنید.

بسته بندی و محافظت کنید

 

نکته مهم دیگری که هنگام جابجایی اجاق گاز یا محدوده باید انجام دهید این است که مقداری محافظ محافظ به آن اختصاص دهید. برای شروع ، از چند قطعه نوار بسته بندی برای بسته شدن درب درب اجاق گاز استفاده کنید. سپس تمام آکورد ها را پیچیده و آنها را در جای خود با نوارهای لاستیکی یا اتصالات محکم بسته کنید. در آخر ، اجاق گاز را در یک لایه یا دو پتو متحرک بپوشانید.

آن را به کامیون منتقل کنید

 

اگر تصمیم به جابجایی اجاق گاز بدون کمک جوانب مثبت گرفتید ، قطعاً این یکی از دشوارترین قسمت های کار خواهد بود. اجاق گازها بسیار سنگین هستند و به راحتی می توانند کف شما را خراش دهند ، بنابراین توصیه می کنیم از اجاق گاز در حال حرکت ، تخته های متحرک و یا بهترین راه حل ، لوازم خانگی استفاده کنید تا اجاق گاز خود را به کامیون برسانید. برای کمک به شما باید حداقل یک دست دیگر داشته باشید. مسیری مشخص را برنامه ریزی و پاک کنید تا بدانید دقیقاً کجا می خواهید.

 

آیا نیاز به جابجایی اجاق گاز از پله های بالا یا پایین دارید؟ این مشکل است ، اما غیرممکن نیست. بهترین راه برای انجام این کار ، ایجاد یک سطح شیب دار از تخته سه لایی است که می توانید اجاق گاز یا دال را روی آن فشار دهید. خیلی آهسته بروید ، با یک نفر در پشت مانور و دیگری از جلو. حتی بهتر ، یک شخص ثالث نیز در اختیار داشته باشید تا بتواند مانع آن شود.

 

برای وارد کردن اجاق گاز و کامیون از اجاق گاز استفاده کنید و هنگام نگه داشتن آن از تسمه های متحرک استفاده کنید.

نسخه پشتیبان تهیه کنید

 

    وقتی اجاق گاز شما به مقصد بعدی خود رسید ، باید بسیاری از این مراحل را معکوس کنید. یک بار دیگر ، مسیری را دنبال کنید که با اجاق گاز از کامیون گرفته تا آشپزخانه جدید خود دنبال کنید و در صورت نیاز به آنها از پله ها آماده شوید. به یاد داشته باشید ، به یک متخصص از شرکت گاز یا برق نیاز دارید تا بتواند آن را به شما وصل کند. سپس تمام قطعاتی را که حذف کرده اید ، دوباره قرار دهید و خوب است که بروید!

 

اجاق گاز یک سرمایه گذاری بزرگ است و حرکت آن نیز کمی درد است. سعی نکنید بیشتر از آنچه ممکن است انجام دهید و اگر به هیچ وجه نگران نیستید اجاق گاز یا دامنه با خیال راحت جابجا شود ، با جوانب مثبت تماس بگیرید - خوشحال می شوید که این کار را کردید.

 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

اگر شما در حال انتقال به مکان جدید هستید ، جابجایی وسایل سنگین یکی از کارهای چالش برانگیز است. با وجود کمی برنامه ریزی و کمک کمی ، جابجایی یخچال و فریزر می تواند با خیال راحت و ایمن انجام شود ، و از شما و دستگاه شما محافظت کند.

یخچال و فریزر را از تمام محتویات آن خالی کنید. قبل از تلاش برای جابجایی یخچال ، بهتر است همه چیز را بیرون بیاورید. مطمئن شوید که یخچال و فریزر شما فاقد مواد غذایی ، چاشنی ها ، سینی های مکعب یخ و هر چیز دیگری است که می تواند اطراف آن را تغییر داده و وزن خود را تغییر دهد. موارد قرار داده شده در خارج از یخچال شما ، مانند آهن ربا را نیز حذف کنید. [1]

 

    اگر در یخچال چیزهای قابل ویرایش وجود دارد ، آنها را تمام کنید یا آنها را کنار بگذارید. اگر در وسط یک حرکت بزرگ قرار دارید ، احتمالاً ساده تر کار کردن چیزهایی که اکنون نمی توانید تمام کنید آسان تر است.

    اگر می خواهید یخچال را با فاصله کم در همان اتاق جابجا کنید ، پشت آن تمیز کنید یا آشپزخانه را مجدداً مرتب کنید ، به هر حال وسایل را جدا کنید و آنها را روی پیشخوان ها قرار دهید. حرکت آن را ایمن تر می کند و شما نمی توانید از روی یخچال خط بکشید. برای این کار از غلطک های متحرک استفاده کنید و آنها را زیر پاهای یخچال قرار دهید. آن را به اندازه کافی بلغزانید تا آن را جدا کنید ، سپس به سادگی در جایی که می خواهید بروید را بکشید.

 

تصویری با عنوان یخچال و فریزر مرحله 3 تمیز کنید

2

قفسه ها را بردارید. تمام اجزای قابل جابجایی را از داخل یخچال ، از جمله قفسه ها ، سینی ها و سایر موارد سست یا متحرک ، سازمان دهنده ها و تقسیم کننده ها جدا کنید. قفسه ها را برای محافظت در حوله ها بپیچید ، سپس آنها را با دقت برچسب بزنید و انباشته کنید. [2]

 

    همچنین ممکن است به جای جدا کردن قفسه در جای خود را با نوار انتخاب کنید ، اما توصیه می شود که آنها را به طور کامل جدا کرده و آنها را جداگانه بسته بندی کنید. بسته به یخچال شما ، این ممکن است گزینه خوبی باشد. اگر نسبتاً ایمن هستند ، در نظر بگیرید که آنها را به جای خود قرار دهید و با حرکت کمتری ایجاد کنید.

یخچال را از برق جدا کنید. سیم برق را با اطمینان بپیچید و آن را در یک بسته محکم ببندید تا از حرکت در محل خود مطمئن شوید. اگر یخچال شما یخ ساز دارد ، این کار را از منبع آب نیز جدا کنید.

تصویری با عنوان یخچال و فریزر مرحله 6 را تمیز کنید

4

در صورت لزوم فریزر را یخ بزنید. اگر مقدار قابل توجهی یخبندان در فریزر ایجاد شده است ، باید قبل از حرکت با حرکت آن را یخ زدایی کنید. به طور معمول این کار 6 تا 8 ساعت به طول می انجامد ، بنابراین قبل از حرکت حتما وقت کافی داشته باشید. بهتر است این کار را شب قبل از حرکت انجام دهید تا در طول شب زمان کافی برای یخ زدایی وجود داشته باشد و می توانید صبح داخل یخچال را پاک کنید. [3]

 

    یک دسته از زمان های با ارزش در حال حرکت را با شستن یخچال تلف نکنید و از این فرصت استفاده کنید تا قبل از مصرف آن به مکان جدید خود ، یخچال خود را به طور کامل تمیز کنید. در حالی که فریزر یخ زدگی می کند ، زیر شلواری و سطوح داخلی را با مواد ضد عفونی کننده پاک کنید.

درها را ببندید و ایمن کنید. درهای یخچال و فریزر را با استفاده از طناب محکم یا بند ناف محکم بسته کنید. اگر یخچال شما دارای یک درب است ، دستگیره های درب را نیز به یکدیگر وصل کنید. مراقب باشید یخچال و فریزر را خیلی محکم نچسبانید ، یا ممکن است درها از تراز بیرون کشیده شوند. استفاده از نوار برای ایمن کردن درب توصیه نمی شود ، زیرا ممکن است به انتهای یخچال آسیب برساند ، یا باقیمانده باقی بماند. [4]

 

    اگر قرار است این حرکت بیش از یک روز طول بکشد ، توصیه می شود که درها را کمی باز نگه دارید تا جریان هوا فراهم شود و از رشد هر نوع قالب یا کپک در داخل یخچال جلوگیری شود. [5]

 

تصویر با عنوان تبلیغ اتومبیل استفاده شده خود برای فروش مرحله 7

6

برخی از یاران را پیدا کنید. از آنجا که یخچال باید به صورت ایستاده نگه داشته شود و با استفاده از یک دالی کار شود ، می توانید وسایل تنهایی آن را وسوسه کنید ، اما همیشه بلند کردن اجسام سنگین و مذاکره آنها از طریق درها ، اطراف گوشه ها ، طبقه پایین و داخل کامیون با کمک برخی از دستیاران جابجایی یخچال و فریزر کار حداقل برای دو نفر است.

از یک دالی متحرک استفاده کنید. یکی از بهترین تجهیزات مورد استفاده ، یخچال و فریزر است که می تواند وزن یخچال را تحمل کند و در هنگام جابجایی سهولت را فراهم می کند ، به خصوص در صورت انتقال یخچال به طبقه پایین.

 

    هر تکه ای با تسمه انجام خواهد داد ، اما اطمینان حاصل کنید که پایه به اندازه کافی بزرگ باشد که کف یخچال را روی آن ایمن قرار دهید و تسمه ها به اندازه کافی بزرگ باشند تا با اطمینان از یخچال و فریزر استفاده شود. بسیار مهم است که پایه به اندازه کافی بزرگ باشد زیرا برای جلوگیری از نشت مایع خنک کننده ، باید یخچال را به صورت راست نگه دارید.

    اگر دزد متحرک ندارید ، باید یکی را اجاره کنید. در حالی که تسمه های متحرک در دسترس هستند که از لحاظ تئوری می توانند از یخچال به پشت شما بپیوندند ، خرید تسمه های متحرک گران تر و بسیار خطرناک تر از وام گرفتن یک دالی است. سعی نکنید یکی بدون آن حرکت کنید.

 

تصویری با عنوان انتقال یخچال مرحله 8

2

یخچال و فریزر را از دیوار جدا کرده و آن را به گلدان محکم کنید. با وجود اکثر یخچال ها ، باید بتوانید دالی را درست زیر آن بکشید ، در صورت لزوم آن را به آرامی بلند کنید. یخچال و فریزر را با استفاده از تسمه های متحرک یا چنگال ها به گلدان وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام بلند کردن و قرار دادن یخچال روی دهلی ، هرگونه کج شدن را به حداقل می رسانید. موقعیت قائم خود را حفظ کنید تا اطمینان حاصل شود که روغن به داخل لوله های خنک کننده نمی رسد. [7]

 

    هرگز یخچال و فریزر را به هر دلیلی حرکت ندهید. روغن موجود در کمپرسور ممکن است درون لوله های خنک کننده جریان یابد. با بازگشت یخچال به حالت ایستاده ، ممکن است روغن کاملاً از لوله های خنک کننده تخلیه نشود ، و یخچال به درستی خنک نمی شود. [8]

    اگر گذاشتن یخچال در کنار آن اجتناب ناپذیر است ، حتما در صورت امکان آن را با زاویه قائم انجام دهید. یک جعبه یا یک قطعه بزرگ از مبلمان را در زیر بالای یخچال قرار دهید تا به آن کمک کنید که نسبتاً صاف باشد.

 

یخچال را به آرامی شیب دهید. وقتی یخچال را به قلاب وصل کردید ، آن را به آرامی به کامیون بسته بندی شده بچرخانید ، به جلو حرکت کنید. مهم است که در جهت خلاف جهت شیب حرکت کنید تا بیشترین امنیت را داشته باشید. از طرف دیگر یاری یاری کنید و از طریق موانع به شما کمک کند و به یخچال و فریزر کمک کند. [9]

 

    برای حرکت یخچال و فریزر به سمت پرواز از پله ها ، یک بار و یک بار آن را پایین بیاورید ، دستیار شما آن را بر روی هر مرحله متوالی پایین می آورد. این ایده آل است که دو نفر در جلوی دالی و دیگری در پشت ، دستگیره ها را نگه داشته و به آرامی بگذارید. با صدای بلند ارتباط برقرار کنید و خیلی سریع پیش نروید. [10]

 

تصویری با عنوان انتقال یخچال و فریزر مرحله 10

4

یخچال را داخل کامیون قرار دهید. خواه یخچال خود را به یک وانت یا یک کامیون متحرک منتقل کنید ، آن را مجدداً به رختخواب بکشید ، و برج آن را بین لب تخت کامیون و یخچال قرار دهید. در حالت ایده آل ، یک کامیون متحرک دارای یک سطح شیب دار کامیون خواهد بود که قادر خواهید بود آن را به راحتی بپیمایید. اگر اینطور نیست ، باید کمی بیشتر مراقب باشید.

 

    برای بلند کردن یخچال مستقیم در بستر کامیون ، باید از روی تخت بلند شوید و حداقل دو نفر را روی زمین بگذارید. همزمان و بلند کردن ، به طور مستقیم با دستگیره های دالی بکشید در حالی که یاران روی زمین از پایه بلند می شوند و دوباره آن را به داخل تخت فشار می دهند. ایده آل است که یاور دیگری نیز با خود داشته باشید تا مطمئن شوید یخچال به سمت عقب شما نمی افتد.

    یخچال را به صورت عمودی در کامیون ایمن کنید. اگر می توانید آن را به قلاب وصل کنید ، این باعث می شود امنیت و ثبات به یخچال اضافه شود ، اما در صورت عدم امکان ، آن را با سایر مبلمان یا وسایل در حال حرکت ببندید ، یا با استفاده از چنگک ها آن را به جای خود ببندید.

یخچال را به فضای جدید منتقل کنید. بگذارید یخچال پایین بیاید و درست همانطور که بیرون آورده اید ، آن را به مکان جدید منتقل کنید بگذارید حداقل 3 ساعت قبل از وصل شدن آن بنشیند. این باعث می شود روغن و مایعات به داخل کمپرسور خود بازگردند و از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کنند. حدود 3 روز طول می کشد تا یخچال و فریزر به دمای خنک کننده ایده آل خود برگردد و قابل استفاده باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

اسباب کشی در کرونا

این روز ها و با اوج شیوع ویروس کرونا، این بیماری تمامی کار ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. با قرا رسیدن فصل تابستان، اسباب کشی و نقل مکان به مکان جدید افزایش می یابد. پس باید خطر ابتلا به ویروس کرونا را در نظر گرفت و برای اسباب کشی تدابیر بهداشتی لازم را در نظر بگیرید و تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنید تا از ابتلا به این ویروس حین اسباب کشی و نقل مکان به منزل حدید جلوگیری کنید و سلامت خود و سایر اعضای خانواده را تضمین کنید.

این روز ها و با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، و افزایش بیش از حد اجاره بها، خیلی از افراد مجبور به عوض کردن منزل خود، حتی در این روز های کرونایی هستند چرا که توانایی پرداخت اجاره بها بیشتر را ندارند. بنا بر این باید در حین اسباب کشی به سلامت خود دقت ویژه ای داشته باشند که درگیر این ویروس منحوس نشوند. پس با ما همراه باشید تا نکات لازم برای اسباب کشی در دوران کرونا را برای شما بیان کنیم اما در این بین افرادی هستند که با وجود بضاعت مالی کافی، باز هم قصد عوض کردن منزل خود را دارند فقط به این دلیل که از منزل قدیم خود خسته شده اند و میخواهند تنوع داشته باشند. حال اگر شما به هر دلیلی قصد اسباب کشی دارید باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

نکات لازم برای اسباب کشی بهداشتی در کرونا

  • قبل از رفتن به منزل جدید از ضدعفونی و تمیز بودن منزل جدید مطمئن شوید؛ بهتر است منزل جدید قبل از رفتن شما، با مواد ضدعفونی کننده و شوینده مناسب شستشو و ضدعفونی شود و شما یک روز بعد از ضدعفونی منزل جدید به آنجا بروید، حتی اگر خانه جدید مدت ها خالی از سکنه باشد، چرا که در این مدت افرادی برای بازدید خانه به خانه رفت و آمد داشته اند و ممکن است خانه را آلوده کرده باشند.
  • از تیم و شرکت های خدماتی معتبر و بهداشتی برای حمل و جا به جایی وسایل استفاده کنید؛  دقت داشته باشید که ویروس بدون میزبان زنده زمان زیادی روی سطوح باقی نمی ماند پس خیالتان راحت باشد یک مرحله ضدعفونی منزل حدید برای اسباب کشی کافی است.
  • ضد عفونی کردن مسیر اسباب کشی؛ مسیر اسباب کشی در منزل جدید و منزل قدیم مثل راهرو ها و راه پله ها، آسانسور و ... تا جایی که می توانید ضدعفونی کنید اگر زمانی ناچار شدید وسایل را حین اسباب کشی در زمین قرار دهید نگران آلوده شدن وسایل نشوید.
  • دقت داشته باشید کار گران شرکت های خدماتی از ماسک های سه لایه، دستکش و محلول ضدعفونی کننده استفاده کنید؛  تا شما با خیالی آسوده کار جا به جایی و حمل وسایل را به این افراد بسپارید سعی کنید در این روز های کرونایی کمتر به این افراد سخت گیری کنید چرا که این افراد نیز با شرایط عادی اسباب کشی را انجام نمی دهند.

  • در هنگام رسیدن به منزل جدید به کارگران دمپایی های تمیز و جدید بدهید تا با این دمپایی وارد منزل شوند و کفش خود را که ممکن است آلوده باشد را در بیرون از منزل در آورند.
  • در روز اسباب کشی بچه ها را به خانه مادر بزرگ یا پدر بزرگ ببرید و برای کسانی که در اسباب به شما کمک می کنند ماسک مناسب تهیه کنید.
  • برای بسته بندی وسایل از کارتن هایی که چند روز است بی استفاده مانده اند استفاده کنید تا مبادا آلوده باشند.
  • برای حمل و جا به جایی وسایل شخصی ضروری مثل بشقاب، لیوان، قاشق و..از ماشین شخصی خود استفاده کنید. و این کار را به آخر اسباب کشی موکول کنید.
  • برای اینکه تمام وسایل را ضدعفونی نکنید یک روز کامل صبر کنید و بعد شروع به باز کردن کارتن ها نمایید تا ویروس روی این سطوح باقی نماند در مقابل ماندگاری ویروس روی بعضی از سطوح مثل یخچال زیاد است و باید با مواد ضدعفونی کننده مناسب، ضدعفونی شود.


:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

توالت یکی از پرکاربردترین صندلی های منزل شماست ، به این معنی که هنگام تمیز کردن نیاز به توجه خاصی دارید. اما برای تمیز کردن آن تاج و تخت چینی پرسلن ، تن و وقت و بار زیادی از گریس آرنج لازم نیست. در اینجا ، راهنمای بدون شکست و بدون میکروب ما را برای انجام کار جستجو کنید.

 

مرتبط: شش پاک کننده سازگار با محیط زیست که دوست داریم

لوازم خود را جمع کنید

 

به ما اعتماد کنید ، شما نمی خواهید جلوی کارهای نیمه سنگین را برای جستجوی سنگ سنگفرش متوقف کنید. در عوض ، تمام ابزارهای خود را در دسترس خود داشته باشید ، شاید در یک سطل دستی سازمان یافته.

 

    ضد عفونی کننده اسپری و دستمال مرطوب مانند دستمال مرطوب کننده ضد عفونی مرکبات مرکبات نسل هفتم (6.99 دلار ، هدف.com)

    دستمال توالت

    دستکش تمیز و تمیز (Melissa Maker ، نویسنده Clean My Space ، طرفدار نوع cuffed است که تضمین رواناب ناخواسته شما را به مچ دست شما لمس نمی کند)

    یک تمیز کننده کاسه توالت ، چه از نظر انتخابی یا چه از طریق فروشگاهی ، که حاوی پراکسید هیدروژن یا سفید کننده اکسیژن است ، مانند پاک کننده کاسه توالت Lysol Power (3.19 دلار ، amazon.com) یا تمیز کننده توالت Greenworks توالت (8.97 دلار ، آمازون). کام)

    برس توالت براق

    سنگ قبر سنگی روی چوب (9.13 دلار ، amazon.com)

 

Sparkle Outside را بزنید

 

Donna Smallin Kuper ، تکنسین معتبر تمیز کردن خانه و نویسنده در Unclutter.com می گوید: هنگام تمیز کردن کالد ، اکثر مردم تمایل دارند روی فضای کاسه تمرکز کنند ، اما هر اینچ سزاوار توجه است. چاشنی ضد عفونی کننده اسپری را بگیرید و به طور کلی کل قسمت بیرونی توالت را از بین ببرید ، از جمله دسترسی به مناطقی مانند پشت پایه و قسمت زیرین صندلی سخت تر است. همچنین دیوارها را در پشت و کنار توالت اسپری کنید. یک میکروبیولوژیست دانشگاه آریزونا دریافت که ذرات حمام می توانند قبل از قرار گرفتن روی سطوح مجاور ، هوا را به هوا پرتاب کنند. این امر باعث می شود کف و دیواره های اطراف توالت نقاط اصلی اسپلاتر میکروسکوپی باشد. بعد از پاشش ، بگذارید پاک کننده حداقل پنج دقیقه بماند. ساز می گوید: "بنابراین بسیاری از افراد اسپری می کنند و بلافاصله آنها را پاک می کنند ، اما شما باید به تمیز کننده ها وقت دهید تا کار خود را انجام دهند." در حالی که منتظر هستید ، به قسمت داخلی توالت بروید.

تمیز کردن کاسه

 

لسلی ریچرت ، مربی نظافت سبز و نویسنده کتاب "Joy of Green Cleaning" می گوید: "بسیاری از پاک کننده های توالت فوق العاده بسیار سخت هستند زیرا وقتی آنها را درون یک کاسه توالت پر از آب قرار دهید ، رقیق می شوند." او توصیه می کند قبل از استفاده از محلول تمیز کردن ، آب را از توالت تخلیه کنید. او می افزاید: "اگر آب را از توالت خارج کنید ، می توانید از همان پاک کننده ملایم تر با همان نتایج تمیز و پاک استفاده کنید." به علاوه ، با کار کمتر تمیز تر می شوید. این آسان تر از آن است که به نظر می رسد: به سادگی شیر آب را در قسمت پایه توالت خاموش کنید ، یک بار آبکش کنید ، و خوب هستید که بروید.

 

Reichert دسته های بزرگ تمیز کننده کاسه توالت را با استفاده از یک لیوان نمک سفره ، یک جوش شیرین و یک فنجان سفید کننده اکسیژن مخلوط می کند - ما OxiClean را دوست داریم ($ 12.98 ، amazon.com). وقتی وقت آن رسیده است که حمام را مرتب کنید ، ظرف خود را می چسباند و کاسه توالت را به صورت آزادانه پاشیده می کند. او می گوید: "جوش شیرین باعث ایجاد هرگونه ترکیب مسکونی می شود ، نمک یک ماده ساینده طبیعی برای شستشو است و سفید کننده اکسیژن آن را پاک و ضد عفونی می کند." Smallin Kuper ترجیح می دهد برای نتایج مشابه ضد آب و درخشش ، یک فنجان جوش شیرین و یک فنجان سرکه سفید مقطر را مستقیماً درون ظرف توالت بریزید. اگر ترجیح می دهید یک راه حل خریداری شده در فروشگاه باشد ، به جای برندهای کلر ، که می تواند تحریک کننده ریه باشد ، به دنبال مارک هایی باشید که به پراکسید هیدروژن یا سفید کننده اکسیژن تکیه کنند. اما اگر ترجیح می دهید با سفید کننده کلر چسبیده باشید ، حتماً یک پنجره را باز کنید و هنگام استفاده از دستکش استفاده کنید.

 

هر چه تمیز کننده کاسه توالت را ترجیح می دهید ، سخاوتمندانه استفاده کنید و به یاد داشته باشید مقداری را زیر لبه کاسه قرار دهید. سپس ، در حالی که شما پنج تا ده دقیقه منتظر هستید تا این گلدان ها به طور کامل کار کنند ، توجه خود را به قسمت بیرونی توالت برگردانید.

 

مرتبط: نحوه تمیز کردن خانه خود برای جلوگیری از آنفولانزا

پاکش کن

 

ساز می گوید: "من معمولاً طرفدار محصولات یکبار مصرف نیستم اما پاک کردن توالت تنها کاری است که حوله های کاغذی با دوام در آن ایده آل است." و گرچه ممکن است وسوسه شوید از پارچه مرطوب استفاده کنید ، وقتی اسپری ضدعفونی کننده است ، آب لازم نیست. با استفاده از یک حوله کاغذی ، مواد ضد عفونی کننده را از قسمت بیرونی توالت پاک کنید و از بالا به پایین کار کنید. آن حوله های کاغذی را مستقیماً درون سطل زباله پرتاب کنید تا اجازه دهید آنها را در همان نزدیکی جمع کنید.

پاک کردن لکه ها

 

برای آنکه لکه های توالت فرنگی دشوار است ، یک برس توالت سفت و سخت بگیرید تا قسمت داخلی کاسه و زیر لبه آنرا پاک کنید. اگر متوجه حلقه زنگ زنگ در داخل کاسه شوید ، مقصر احتمالاً مواد معدنی در سیستم آب شما است. متخصصان تمیز کردن موافق هستند که راه مطمئن برای حمله به چنین لک ها با سنگ سنگفرش است. سنگی را روی چوب انتخاب کنید ، بنابراین لازم نیست دستان شما به کاسه توالت نزدیک شوند. چند ضربه تند وشدید زدن با سنگ سنگفرش باید این ترفند را انجام دهد. نگران نباشید ، زیرا توده سنگی نرمتر است ، سطح چینی را خراشیده نمی کند. آب توالت را دوباره روشن کنید ، سپس بشویید تا کاسه را بشویید.

سرویس بهداشتی مهم است

 

به عنوان آخرین مرحله ، وسایل خود را تمیز کنید. برس توالت مرطوب را زیر پوشش صندلی قرار داده و محلول سفید کننده یا تمیز کننده را از انتهای کار خود ، درون کاسه توالت بریزید. بگذارید یک دقیقه بنشیند ، سپس با یک پارچ آب بشویید. قوطی قلم مو را با پر کردن آن با آب گرم و صابون تمیز کنید. شما می توانید آن را درست در توالت ریخته باشید. ساز اظهار داشت که در صورت تمایل قلم مو مرطوب را در قوطی بچسباند و با آن انجام شود. درعوض ، شما می خواهید قبل از کنار گذاشتن برس ، به طور کامل هوا را بیرون بکشید ، تا اطمینان حاصل کنید که رشد باکتری ها را تشویق نمی کنید.

 

پس از تمیز کردن توالت ، احتمالاً می خواهید دستکش خود را فوراً پوست کنید. اما قبل از انجام این کار ، سر خود را به سمت سینک بگیرید و به دستکشهای دستکش خود شستشو خوبی با صابون و آب گرم بدهید. ساز می گوید: "این بهترین روش برای اطمینان از اینکه دست هایتان را کثیف نمی کنید و هر اینچ دستکش را تمیز می کنید ، می باشد." قبل از کنار گذاشتن آنها ، و استفاده بعدی آنها را آویزان کرده یا کاملاً خشک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

حمام خود را از میکروب های کم کم با این ترفندهای هدفمند باکتری ها رها کنید. از نحوه نزول سر دوش گرفته تا ساده ترین (و کمترین ناخالص) روش تمیز کردن توالت ، این راهنمای تمیز کردن حمام خود را در نظر بگیرید. این روند به همان شکلی که فکر می کنید پیچیده نیست. این 7 مرحله را دنبال کنید تا هر اینچ از تاب حمام خود را درخشید.

حمام چقدر ناخوشایند است؟

حمام کاشی سفید را با گیاهان تمیز کنید

جولیان ال بالمر / گتی ایماژ

 

به گفته استاد میکروبیولوژی دانشگاه آریزونا ، چارلز گربا ، که مطالعات بسیاری در مورد باکتریهای خانگی انجام داده است ، بسیار ناخوشایند است. با تاکتیک های فوق العاده آگی مک کنزی ، یکی از مؤسسین "خانه شما چقدر تمیز است؟" و با جزئیات شگرف گربا برای جلب توجه شما - می توانید مانند گذشته هرگز میکروب ها را جمع کنید. این که آیا شما حمله آنزیم ضد باکتری خود را به جلسات کوچک تقسیم می کنید یا آن را در یک مرحله از بین بردن کامل انجام می دهید ، اجرای این عادت ها هر دو ماه یکبار مانند برطرف کردن نگرانی های شما در… خواهد بود ، می دانید.

نحوه تمیز کردن دوش

نحوه تمیز کردن حمام ، سر دوش

گتی ایماژ

 

چه کاری انجام دهید: آن را از بالا بگیرید: مقدار کافی سرکه سفید را درون یک کیسه مواد غذایی پلاستیکی بریزید (کافی است که نازل سر دوش را به طور کامل فرو بریزید) و آن را برای یک خیساندن یک شبه در محل قرار دهید. صبح آن را بردارید و آب آن را آبکشی کنید. پرده های پلاستیکی و دوش پلاستیکی را با مواد شوینده معمولی و چند حوله قدیمی که به عنوان اسکرابر عمل می کنند ، در ماشین لباسشویی بچرخانید. Rehang برای خشک کردن. برای درهای دوش ، با اضافه کردن چند قطره سرکه سفید مقطر به یک فنجان جوش شیرین خمیر درست کنید. آن را مستقیماً روی درب بمالید (خوب و ضخیم است ، بنابراین می چسبد). بگذارید یک ساعت بنشیند ، سپس با یک پارچه میکرو فیبر بشویید. با یک پارچه میکروفیبر تازه و خشک بشویید و خشک کنید. وان کمتر مسئله ای است - شستشوی هفتگی معمولاً کافی است. اما برای درخشش بیشتر ، آن را با آب داغ پر کنید ، سپس تخلیه کنید. تمیز کننده حمام را بمالید و بگذارید 15 دقیقه قبل از تمیز کردن بنشینید.

 

چرا: علاوه بر مسئله صابون ، محل حمام وجود دارد که می تواند مایکوباکتریوم آویوم ، یک پاتوژن مرتبط با بیماری ریوی باشد. گربا می گوید که روشن کردن یک حمام غفلت می تواند میلیون ها میکروب را مستقیماً به ریه های شما بفرستد.

 

بهترین روشها: چگالش را از بین همه سطوح بعد از حمام پاک کنید و یک ساعت در روز را به مدت یک ساعت باز کنید تا سطح رطوبت اتاق پایین بیاید.

نحوه تازه کردن Dingy Grout

چگونه تمیز کردن حمام گروت ، حمام کاشی سفید

چه کاری باید انجام شود: یک قلم مو را در پوست سفید آغشته کرده و هر قسمت از تغییر رنگ را پاک کنید. خوب بشویید حتما اتاق را تهویه کنید.

 

چرا: گروت متخلخل است و بسیار مستعد رشد باکتری است.

 

بهترین روش: برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آهک از نفوذ رطوبت و رقیق کردن هر 6 ماه یکبار استفاده کنید (رعایت کنید.

تمیز کردن کاشی ، دیوار و سقف

نحوه تمیز کردن درب دوش حمام ، آینه مدور

تمیز کردن کاشی ، دیوار و سقف

نحوه تمیز کردن درب دوش حمام ، آینه مدور

چگونه می توان توالت را به طرز تمیز تمیز کرد

توالت و حمام

مارلن فورد / گتی ایماژ

 

چه کاری انجام دهید: با ریختن یک فنجان جوش شیرین درون کاسه شروع کنید. بگذارید چند دقیقه بنشیند. مسواک بزنید هنوز هم نقاط را می بینید؟ یک سنگ سنگین پوستی مرطوب به اندازه کافی ساینده است تا لکه های ناشی از رسوبات معدنی و مقیاس آهک را از بین ببرد اما به اندازه کافی ملایم است که به سطوح آسیب نمی رساند (سعی کنید پوسته پوسته پوسته پوسته پوسته ایالات متحده ؛ 23 دلار برای 12 ، amazon.com).

 

سپس خود قلم مو توالت را حل کنید ، که باید بعد از هر بار استفاده از آن را تمیز کنید. در اینجا آمده است: دسته قلم مو را بین صندلی که قبلاً تمیز شده است و حوضچه ایمن کنید تا در کاسه شناور باشد. براش را سفید کنید. بگذارید چند دقیقه بماند ، سپس با یک پارچ آب تمیز حلقه کنید. بعد ، قوطی قلم مو را با آب گرم و صابون پر کنید و بگذارید بنشیند. آب کثیف را داخل توالت بریزید. در موارد ایجاد گریم شدید (یا لرزش حفره توالت حاد) ، ممکن است بخواهید در یک واشر فشار برقی کوچک کار کنید. این امکان را به شما می دهد تا از فاصله ای مطمئن مناطقی که به سختی دسترس نیستند ، مانند نقاطی که لولا با صندلی ملاقات می کند ، منفجر کنید. از پایین ترین تنظیم شروع کنید - از آنچه بیرون می آید شگفت زده خواهید شد.

 

چرا: گربا می گوید که یک توالت شستشو ، هنگامی که با حرکت آرام مشاهده می شود ، شبیه به یک صفحه نمایش آتش بازی است. و از آنجا که میکروب ها حتی پس از گرگرفتگی در کاسه می ماند ، باکتری هایی از قبیل E. coli و سالمونلا می توانند در هر زمان به هوا پرواز کرده و روی صندلی ، دسته و سایر سطوح فرود بیایند.

 

بهترین روشها: همیشه درب را هنگام شستشو بسته کنید و از فن دریچه استفاده کنید (این باکتری ها را قبل از حل شدن از بین می برد). اگر در حال حاضر مسواک و لنزهای تماسی را در داخل کابینت دارو ذخیره نکردید ، ممکن است بخواهید همین حالا شروع کنید. از آنجا که درخشان توالت خود را تمیز می کنید ، می توانید با نصب سیستم تمیز کردن توالت Kaboom ، آن را تا سه ماه ادامه دهید. Smallin Kuper می گوید. سه ماه عاری از شستشوی توالت است؟

نحوه تمیز کردن سینک حمام

نحوه تمیز کردن سینک حمام ، حمام سفید با گل رز

گتی ایماژ

 

چه باید کرد: سرکه سفید یا جوش شیرین را در تخلیه ریخته و با آب داغ بشویید. Gerba برای شیر آب ، دستمال ضد عفونی کننده یکبار مصرف را توصیه می کند ، که به میزان قابل توجهی باکتری ها را کاهش می دهد. (در مقابل ، پارچه ها ممکن است میکروب ها را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنند ؛ گربا حتی باکتری هایی را از کاسه توالت زندگی می کند که در سینک آشپزخانه زندگی می کنند.) اگر شما باید از پارچه استفاده کنید ، در مورد محل کار و ذخیره هر چه سریع باشید. وقتی دستگیرها تمام شد ، شیر آب را ببندید (بله ، شما آن را درست خوانده اید). مواد رشته ای مناسب برای مقابله با آن فضای باریک و زبر است که در آن پایه شیر آب و شیرهای آب با سینک ملاقات می کند.

 

چرا: برای لرزیدن آماده شوید: تخلیه سینک برای بالاترین تعداد باکتری حمام برنده می شود - حتی صندلی توالت را هم می پوشانید. در تحقیقات خود ، گربا تعداد زیادی باکتری را که در آنجا وجود دارد ، تشخیص داده است و می توانید در یک صفحه برش که برای خلال گوشت خام استفاده می شود ، پیدا کنید. و دستگیره های شیر آب؟ بعد از استفاده از توالت و قبل از شستن دست ها ، آنها را لمس می کنید. اووو

 

بهترین روش: روغن کودک داب را روی ظرف صابون بزنید تا نوار چسبیده و لاغر نشود.

دست خاکستر حوله راه حق

حوله های دستشویی چگونه تمیز ، کمد مخصوص ملافه

Hero Images Inc./Getty Images

 

چه کاری باید انجام شود: اگر ماشین لباسشویی شما یکی (یا سفید کننده آنها) از تنظیم ضد آب استفاده کنید. هر سه تا چهار روز یکبار با حوله های تمیز جایگزین کنید.

 

چرا: توسط خیلی ها مشترک هستند و رطوبت را به دام می اندازند - این دستور العمل برای خورش باکتری است.

 

بهترین روشها: حوله های مرطوب را روی نوار ، جایی که هوا می تواند گردش کند ، پخش کنید ، نه اینکه آنها را از قلاب آویزان کنید ، جایی که چین ها تشکیل می شوند. تمیز کردن نوار حوله را فراموش نکنید. همچنین باکتری ها را جمع می کند. و از آویزان کردن حوله های مرطوب در نزدیکی توالت خودداری کنید. (به یاد داشته باشید که اسپری slo-mo که در مورد آن صحبت کردیم؟)

 

 

 

چه باید کرد: ابتدا قطع کننده مدار را بچرخانید. سپس پوشش آن را برداشته و آن را در آب گرم و صابون ظرف خیس کنید. برای پیاده شدن از پره های فن از اتصال نازل خلا استفاده کنید. با یک پارچه مرطوب پاک کنید. گرد و غبار را از روی موتور و سایر قلاب ها و میل لنگ ها را با یک برس مسواک سفت و تمیز جدا کرده و با خلاء مکنده باقی مانده ها شوید. وقتی کاملاً خشک شد ، پوشش را تعویض کنید.

 

چرا: در حالی که به کاهش قالب و کپک کمک می کند ، فن همچنین smorgasbord از ذرات موجود در هوا را استنشاق می کند ، که می تواند روی تیغه ها و دریچه بماند.

 

بهترین روش ها: فن را روی یک تایمر سوئیچ قرار دهید (کار ساده ای برای دستیاران) و آن را در طول هر دوش و به مدت 30 دقیقه پس از آن اجرا کنید تا رطوبت (و مصرف انرژی) در آن کنترل شود.

 

و برای بهترین روش کلی؟ هر وقت حمام را تمیز کنید ، اعم از عمیق یا سریع ، تمام سطوح را به خوبی بعد از آن خشک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

مبلمان و کمد و کابینت آشپزخانه را برای منزل خود تهیه کرده اید؟ یک عنصر دکوراسیون منزل وجود دارد که به راحتی نمی توانید نادیده بگیرید - پرده ها. آنها یکی از آن بخش های مهم دکوراسیون هستند که می توانند تن را برای اتاق تنظیم کنند. از نور و نسیم گرفته تا قابل توجه و تزئینی ، از رنگ های جامد گرفته تا چاپ ، از پارچه های خالص تا منسوجات سنگین مات - امکانات بی پایان است. با وجود گزینه های گوناگون برای آهنگ ها ، پارچه ها و لوازم جانبی در آنجا ، انتخاب مناسب می تواند گیج کننده باشد. در اینجا چند نکته سریع در مورد چگونگی انتخاب پرده هایی که می توانند به شما کمک کنند آورده شده است:

شماره 1: تفاوت بین پرده ها و پرده ها

پرده های گلدار صورتی-پرده-پرده های خاکستری و سفید-واحد غرور

پرده ها را برای حفظ حریم خصوصی و دراپی انتخاب کنید تا از نور خورشید جلوگیری شود

 

اولین قدم برای فهمیدن چگونگی انتخاب پرده ، تشخیص اینکه اتاق شما به چه چیزی نیاز دارد. اغلب اوقات ، صاحبان خانه بدون اطلاع از تفاوت ، پرده ، پرده ، پرده و سایه را انتخاب می کنند. با انجام این کار ، این روشهای پنجره ای در واقع می توانند در میزان نور خورشید که اتاق شما باید دریافت کند تداخل کند.

 

پرده ها پانل های پارچه ای هستند که از مواد سبک ساخته شده و از میله های پرده آویزان شده اند. آنها بیشتر برای اهداف حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند و آن را برای اتاق های نشیمن کامل می کنند. در حالی که ، پارچه از مواد ضخیم تر ساخته شده است که برای جلوگیری از تابش نور خورشید ساخته شده است ، و آن را برای اتاق خواب ایده آل می کند.

شماره 2. : پارچه مناسب را انتخاب کنید

صندلی های بازوی مبل آبی-پرده های خنثی-چراغ های آویز

مواد می توانند لحن طرح را تغییر دهند

 

مواد در ظاهر پرده ها و به تبع آن اتاق نقش اساسی دارند. از توری محکم تا پنبه سبک ، دستبندهای با وزن متوسط ​​گرفته تا مخملی سنگین ، گزینه های شما زیاد است. دو عامل که هنگام انتخاب پارچه خود باید در نظر بگیرید عبارتند از:

 

    میزان نور خورشید که می خواهید در آن جریان داشته باشید

    روحیه و دکوراسیون اتاق شما. به عنوان مثال ، پارچه های سنگین تر مناسب اتاق های سنتی هستند ، در حالی که پارچه های شفاف در اتاق های مینیمالیستی بهتر کار می کنند

 

به یاد داشته باشید ، هر پارچه متفاوت از یک سطح سقوط می کند و بنابراین در صورت چسبان و عقب کشیدن متفاوت به نظر می رسد.

شماره 3: انتخاب رنگ می تواند ظاهر را شکسته یا خراب کند

پرده های آبی-نور آویز مبل آبی

پرده ها باید مبلمان را در اتاق تکمیل کنند

 

رنگ پرده های شما در حالت ایده آل باید با بقیه اثاثیه هماهنگ باشد. می توانید پرده هایی را انتخاب کنید که با دکور هماهنگ باشد یا با آن تضاد داشته باشد. برای یک ظاهر دلپذیر ، پرده ها را به رنگی انتخاب کنید که سایه دیواره های شما را تکمیل کند. از طرف دیگر ، اگر می خواهید رنگ پرده ها کانون توجه باشند ، رنگی را انتخاب کنید که با مبلمان و دیوارها در تضاد باشد.

شماره 4: انتخاب بین چاپ و جامدات

طراحی الگوی-درمان دیوارهای زرد-واحد تلویزیون چوبی

وقتی اتاق با رنگ های جامد بسته شده است ، از الگوی ها خودداری کنید

 

برای پاسخ به این ، باید نگاهی به بقیه دکورها بیندازیم. اگر تمام مبلمان نرم دیگر اتاق یک رنگ جامد است ، رفتن با پرده های چاپی می تواند یک انتخاب محبوب باشد. نقطه مقابل نیز صادق است. نکته ای که باید بخاطر بسپار این است که چاپها به هر عنصر وزن تصویری اضافه می کنند. بنابراین یکی از راه های کار با پرده های چاپی جفت کردن آنها با مبلمان رنگی جامد است که با بالشتک های چاپی ، فرشهای منطقه و غیره قابل جابجایی هستند. می توانید از چاپ های عجیب و غریب و الگوهای هندسی با فضای سبک امروزی استفاده کنید ، در حالی که florals مناسب دکوراسیون کلاسیک و سنتی مدرن است.

شماره 6: : انتخاب طول ایده آل

نحوه انتخاب پرده ها-طرح آبی و سفید-گل-کاناپه

پرده های طول کف ظاهر یک اتاق با سقف بلند را نشان می دهند

 

پرده هایی که دقیقاً در سطح کف قرار می گیرند ، در حال رواج هستند. برای نمای چشمگیر تر می توانید سایز پرده ای را انتخاب کنید که چند سانتی متر طول آن بیشتر باشد ، به گونه ای که پرده ها روی زمین لوزه بزنند. از طرف دیگر ، اگر بچه دار هستید ، بهتر است پرده هایی با چند اینچ بالاتر از کف داشته باشید. خاتمه دادن به آنها در پنجره های کوچکتر یکی دیگر از گزینه های کلاسیک است ، اما پرده های با طول کامل می توانند به همان اندازه خوب کار کنند.

شماره 6: اندازه گیری عرض

چگونگی انتخاب پرده-پرده میله-تم و رنگ سفید و زرد-چوبی باشد

از پرده هایی استفاده کنید که از نظر ظاهری مرتب و جمع شده گسترده است

 

عرض ایده آل پرده های شما بستگی به عرض قالب پنجره یا درب پنجره شما دارد. یک راه برای رسیدن به عرض ایده آل اندازه گیری قاب و ضرب آن با ضریب 2 / 2.5 است. پارچه های اضافی در هنگام عقب کشیدن پرده ها ، باعث می شود که نمای جمع شده در طرفین انجام شود.

شماره 7:  لوازم جانبی و لوازم جانبی

چگونگی انتخاب پرده-گل تخته نیمکت-طرح چوبی

کراوات کراوات راهی عالی برای پاشیدن طرح است

 

آنها را بپوشید یا آنها را تن کنید. پرده ها و لوازم جانبی پرده ها از پشتی و عقب و تا پرده های تزئینی پرده ای که روی دیوار بالای پرده ها نصب شده اند ، متفاوت است. لوازم جانبی و لوازم جانبی را می توان هوشمندانه با درپوش های سبک همراه کرد تا به غنای و شکوه بیفزاید. Valance ، پارچه سرخ شده تزئینی است که در بالای پنجره قرار دارد ، یک روش عالی برای اضافه کردن تزئینات به اتاق شما است. از طرف دیگر ، کشش های ساده و عدم وجود تزئینات تزئینی ، پارچه هایی مانند مخمل یا ساتن را شیک و براق جلوه می دهد. این مسئله دوباره به تأثیری که می خواهید برسید بستگی دارد.

شماره 8: چیدن بین پرده های روکش شده و بدون روکش

نحوه انتخاب پرده-آبی و سفید اتاق تم-تم قفسه های ذخیره سازی-تخت خواب

پرده هایی با روتختی پرده باعث حفظ حریم خصوصی شما می شود و به نور کافی خورشید اجازه می دهد وارد اتاق شود.

شماره 9: 9: پارچه ها را بر اساس نگهداری مورد نیاز انتخاب کنید

نحوه انتخاب پرده-واحد تلویزیون-طرح مبل-تم سفید

پارچه های با پارچه و پارچه های بخیه باید تمیز شوند

 

پارچه و مواد یک پرده تعیین می کند که چگونه باید آن را تمیز کرد و چند بار برای تمیز کردن آن نیاز دارید. در حالی که تمام پرده ها و پارچه ها باید هر 3-6 ماه شسته شوند ، پارچه هایی وجود دارد که نیاز به مراقبت بیشتری دارند و برخی نیز قابل شستشو هستند.

 

    پارچه های کم مصرف: اگر به دنبال پرده هایی هستید که باید سالی دو بار شستشو داده شود ، پارچه های نخی یا مصنوعی را انتخاب کنید. در صورت عدم تمایل ، می توان این ماشین ها را شستشو داد و یا در غیر اینصورت شست و شوی سریع دست خود را به پرده های روکش شده خود داد. گزینه ای عالی برای کسانی که آلرژی به گرد و غبار دارند یا بچه ها و حیوانات خانگی در خانه

    پارچه های نگهدارنده بالا: هر پرده ای که دارای پوستی باشد یا تعویض شود ، باید بدون در نظر گرفتن پارچه ، خشک شود. با این حال ، پرده های پشمی ، ابریشمی و شفاف باید خشک شوند یا با دست در آب سرد شسته شوند تا رنگ و شکل آنها حفظ شود.

 

اگر مستعد ابتلا به حساسیت به گرد و غبار هستید ، می توانید در صورت تمایل به جارو کردن پارچه و پرده خود به صورت هفتگی نیز بپردازید.

 

همیشه تصمیم می گیرید که پرده ها را عواملی تصور کنید در حالی که تصمیم دارید بقیه دکوراسیون اتاق خود را انتخاب کنید. در نتیجه ، دکوراسیون شما با هماهنگی و هماهنگی بیشتری خواهد بود. اگر این مقاله را در مورد چگونگی انتخاب پرده دوست دارید ، نگاهی به نحوه خرید پرده به روش صحیح بیندازید!

 

اینجا جایی است که شما عملکرد پرده ها یا پرده های انتخابی را وزن می کنید. اگر پرده روی پنجره‌ای آویزان شده باشد که نور مستقیم خورشید را دریافت کند ، یک پوشش محافظ می تواند آن را مات ، کندتر کند و طولانی تر کند. همچنین ، دو لایه - یک محض ، یک مات می تواند به شما انعطاف پذیری در انتخاب میزان حفظ حریم خصوصی و نور مورد نظر شما را بدهد. واقعیت این است که روکش باعث می شود که پرده ها سنگین تر شوند - بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

یک آبمیوه گیری عالی می تواند به شما در جذب مواد مغذی بیشتر کمک کند ، اگرچه متخصصان تغذیه می گویند برای اطمینان از تعادل مناسب قندها و طیف گسترده ای از مواد مغذی هنوز باید به سبزیجات اضافه کنید.

   بهترین آبمیوه گیری برای اکثر افراد ، آبمیوه گیری آهسته Hurom HP است زیرا به دلیل آرام بودن ، استفاده آسان ، بسیار قدرتمند و آبمیوه ها به آرامی می توانند به حفظ الیاف مواد مغذی و کاهش اکسیداسیون بپردازند که این امر می تواند بر طعم آن تأثیر بگذارد.

 

فواید غذایی میوه و سبزیجات غیرقابل انکار است ، اما این امر به دلیل برخورداری از منظم آب نوشیدنی در نوشیدنی های اقتصادی باعث شده است. اگر پنج بار در هفته بروید ، ما سالانه با صدها دلار - اگر نه هزاران دلار - صحبت می کنیم. با وجود آبمیوه گیری ، می توانید با فشار دادن سبزیجات خود در خانه ، هزینه عادت خود را جبران کنید.

 

آبمیوه ، به شما توجه داشته باشید ، با تمام دستور العمل ها و درجه های مختلف کیفیت آن ، دقیقا سالم ترین عادت نیست که ممکن است خودمان فکر کنیم هر چند فکر می کند. ما با یک متخصص تغذیه ثبت شده و همکار مؤسس "شکر شکر" سامانتا کاستتی ، MS ، RD صحبت کردیم ، که به ما گفت که مزایای آبمیوه گیری به خودی خود این همه چیز عالی نیست.

 

Cassetty می گوید: "اگرچه آب تازه می تواند راهی مناسب برای افزودن مواد مغذی بیشتر به رژیم غذایی شما باشد ، اما نباید تنها منبع میوه و سبزیجات باشد." "حتی اگر خودتان آن را درست کنید ، آب میوه هنوز از یک میوه کامل یا سبزیجات بیشتر فرآوری شده است ، و مطالعات به طور مداوم نشان می دهد که خوردن غذاها در حالت طبیعی تر آنها مفید است. به علاوه ، اضافه کردن وعده های مختلف میوه به آبمیوه درست کنید و این می تواند به نوشیدنی ای منجر شود که حاوی قند و کربوهیدرات بسیار زیادی باشد.در حالی که این قندها طبیعی هستند اما مصرف آنها به این روش طبیعی نیست. بدن ما کالری را که می نوشیم به همان روشی که کالری را ثبت می کند ثبت نمی کند. از غذا ، بنابراین شما به همان اندازه که از خوردن یک سیب یا سبزیجات میل می کنید ، از آب آن را پر نمی کنید. "

 

و یک یادداشت برای والدین: "اگر شما در حال نوشیدن آب میوه به بچه ها هستید ، مهم است که آن را بیش از یک فنجان در روز (و برای بچه های کوچکتر کمتری) نپوشانید." "آب میوه به طور طبیعی بسیار شیرین است و بچه هایی که آبمیوه می نوشند ، اغلب آن را از نوشیدنی های معمولی مانند آب ترجیح می دهند ، و این باعث می شود که آنها را با آب معمولی در کشتی سوار کنید."

 

اگر به طور مرتب آب میوه بزنید ، کاست پیشنهاد می کند "میوه را با سبزیجات مانند کدو سبز ، هویج یا اسفناج تراز کنید. این به کاهش قند و همچنین تهیه طیف گسترده ای از مواد مغذی کمک می کند."

و در حالی که کاستی متوجه می شود تفاوت زیادی بین مزایایی که از آب میوه های گریز از مرکز به دست می آید در مقابل آبمیوه گیری های آهسته یا پوزه زننده نیست ، ملیسا ریفکین ، متخصص تغذیه مستقر در نیویورک ، می گوید: "یک آبمیوه گیری گریز از مرکز بسیاری را از بین می برد. فیبرهای مغذی که برای ما سودمند است. " ما اختلافات بین این دو نوع را بهمراه چیز دیگری که باید قبل از خرید آبمیوه گیری در نظر بگیرید در اینجا مشاهده می کنیم.

 

مهم نیست که چه نوع آبمیوه‌ای را به دنبال آن هستید ، یک آبمیوه گیری برای شما در راهنمای ما در زیر وجود دارد.

در اینجا بهترین آبمیوه گیری ها وجود دارد:

 

    بهترین حالت کلی: آبمیوه گیری آهسته Hurom HP

    بهترین آبمیوه گیری گریز از مرکز: Breville JE98XL Juvent Fountain Plus

    بهترین آبمیوه گیری با رده بالا: آبمیوه گیری آرام Hurom H-AI

    بهترین آبمیوه مرکبات: آبمیوه مرکبات هوروم

 

قیمت ها و لینک ها از تاریخ 8/11/20 جاری هستند. ما امسال تعدادی دیگر از آبمیوه گیری ها را آزمایش کرده ایم ، و هنوز در حال برنامه ریزی برای تست Kuvings EVO820CG هستیم ، اما فعلاً ما در کنار انتخاب های قبلی خود هستیم. انتخاب بودجه ما ، Hamilton Beach Big Mouth Pro ، متوقف شده است. ما برای جایگزینی برای به روزرسانی بعدی ما تحقیق خواهیم کرد. همچنین با دو متخصص تغذیه در مورد فواید و بهترین روشهای آبمیوه گیری صحبت کردیم و بخشی از آنچه را که در زیر آزمایش کردیم و در نظر گرفتیم اضافه کردیم.

به طور کلی بهترین

آبمیوه گیری آهسته Hurom HP نسبت به سایر آبمیوه گیری های دیگر کوچک ، آرام و تمیز تر است. همچنین بستنی درست می کند.

 

انتخاب قبلی ما برای بهترین آبمیوه گیری کلی ، سیستم تغذیه ای Omega NC800HDR ، یک مدل عالی است - و یک تولید کننده عالی از غذاهایی مانند کره گردو ، غذای کودک و بستنی - اما متاسفانه از این کار قطع شده است.

 

به دلایل مختلف جایگزینی ما Hurom HP Slow Juicer است. در مرحله اول ، آن نازک تر و عمودی انباشته شده است ، بنابراین ردمی بسیار کوچکتر از امگا را حفظ می کند. این ممکن است به دلیل کوچک بودن آن نسبت به امگا کندتر باشد ، اما سینی های دو مدل دارای ابعاد مشابهی هستند.

 

این دستگاه همچنین دارای یک برس تمیزکننده است که به عنوان دستگاه تقویت کننده کار می کند - دستگاه پیچ مانند که میوه ها و سبزیجات را درون محفظه آبمیوه گیری می کشد و مایع را از آن خارج می کند - در حال چرخش است. این بدان معناست که قسمت خوبی از خمیرها را که می خواهید با ابزار (بسیار بی فایده) مسواک زدن که اکثر آبمیوه گیری ها با آن استفاده می کنید ، تمیز کنید ، وقتی زمان رسیدن خالی کردن چیز از بین می رود. به عبارت دیگر ، اکنون یک بهانه کمتر برای جلوگیری از استفاده از آبمیوه گیری خود دارید.

 

هوگر Hurom HP با 43 چرخش در دقیقه بر خلاف 80 دور در دقیقه Omega NC800HDR می چرخد ​​، به این معنی که گرمای کمتری تولید می کند ، این امر به آب با کیفیت بالاتر و کم اکسیده تبدیل می شود. و از آنجا که این یک آبمیوه گیری آهسته است ، فقط 150 وات کار می کند ، به این معنی که نسبتاً ساکت است. آبمیوه گیری های پر سرعت با سرعت 750 وات کار می کنند و تقریباً زیاد غیرقابل تحمل هستند. ما همچنین دوست داریم که آبمیوه گیری های Hurom با چند نوع صاف کننده تهیه شوند ، بنابراین اگر می خواهید با آب خود فیبر بیشتری دریافت کنید ، این انتخاب را دارید.

 

شما همان ضمانت 15 ساله ای را ندارید که امگا برای بیشتر آبمیوه گیری های خود ارائه می دهد (Hurom 10 سال در موتور ارائه می دهد) ، اما شما در همه قسمت های دیگر دو سال بر خلاف نسخه امگا می گیرید. - اوون برک

مزایا: آبمیوه گیری کوچک ، آرام ، آسان برای تمیز کردن ، آب میوه ای با کیفیت بالا تولید می کند

 منفی: ضمانت کوتاهتر از امگا

 آبشار Breville JE98XL Juice Fountain Plus یک دستگاه آبمیوه گیری براق با یک موتور قدرتمند و طراحی آسان برای استفاده است.

 

آب میوه آبشار Breville JE98XL Juice Fountain Plus یک آبمیوه گیری گریز از مرکز با لیست طولانی از ویژگی های عالی از جمله مونتاژ و جابجایی آسان ، قطعات ایمن ماشین ظرفشویی و دهان وسیع تر از متوسط ​​است به این معنی که شما وقت کمتری را برای خرد کردن میوه ها و سبزیجات صرف خواهید کرد. تیکه های کوچک.

 

این مدل که مجهز به موتور 850 واتی است ، بسته به چقرمگی محصول شما در حال نوشیدن ، امکان جابجایی بین سرعت های بالا و پایین را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین برای جدا شدن نوشیدنی های شما یک جداکننده پارچه وجود دارد.

 

البته آبمیوه گیری کامل نیست؛ در آب میوه سبزیجات مانند کلم بهترین نیست. نیروی گریز از مرکز قدرتمند ایجاد شده برای جدا کردن آب نیز مقدار کمی هوا و گرما را وارد این فرآیند می کند ، بدین معنی که آب اکسید شده به سرعت باعث کشته شدن بعضی از مواد مغذی شده و آب شما را کمی مزه تر از مایع ترشح می کند.

 

در حالی که نسبت به ماشینهای مشابه ارزان تر است ، اما هنوز هم یک قطعه خوب برای تغییر است. Breville یک ضمانت یک ساله را پرتاب می کند ، اما در مقایسه با 10 سال ضمانت ارائه شده توسط دیگران ، عالی نیست. اگر می خواهید آب بسته بندی شده با مواد مغذی با کیفیت بالاتر از دستگاهی که 10 سال تضمین شده است ، به انتخاب ما از Hurom در بالا نگاه کنید.

 

صرف نظر از این ، ما فکر می کنیم گزینه بسیار خوبی است زیرا بدون هیچ مشکلی می توان آب میوه را از بیشتر میوه ها و سبزیجات خارج کرد و برای آبمیوه گیری این کالیبر نسبتاً مقرون به صرفه است. - کریستین د لوپر

 

جوانب مثبت: آسان برای استفاده ، تمیز کردن آسان ، دو سرعت ، دهان بزرگ

 

منفی: با کاله نازک محصول بهترین نیست ، آب به سرعت اکسید می شود ، با ضمانت کوتاه

 

 

بهترین آبمیوه گیری پرمصرف

پرشکوه

هوروم

آبمیوه گیری آهسته H-AI Hurom بی سر و صدا ، کاربر پسند است ، فضای کمی پیشخوان را اشغال می کند و بیشترین آبمیوه و کمترین اتلاف هر آبمیوه را که آزمایش کرده ایم به دست می آورد.

 

در حالی که من عاشق آب تازه هستم ، آنها را به عنوان یک مزاحمت نگاه می کنم: گرگهای بلند ، تند و تیز ، ضد فضای که درد برای تمیز کردن است. سپس یک وسیله زیبا ، جریان ساز و عمودی یکپارچه در برابر من ظاهر شد و من از آن زمان تا کنون در مسابقات شرکت کرده ام.

 

ماههای گذشته ، من فقط در مورد هر چیزی که آب بتواند آب میوه بخشد ، آب آشامیدنی است - و چند چیز بدیهی است که کسی نمی تواند. آبمیوه گیر دیگری که از مارک انتخابی برتر ما استفاده می کند ، H-AI دستگاهی قدرتمند تر برای آب پرهیزگار است.

 

مونتاژ سریع بود ، خوب است زیرا آبمیوه گیری مواردی است که نیاز به جداسازی مجدد و مونتاژ مجدد با هر بار استفاده دارد. من همچنین به این نکته اشاره کردم که فضای خنثی Hurom H-AI Slow Juicer چقدر فضای خلاف آن را گرفت. از آنجا که به صورت عمودی ساخته شده است ، ردپای آن فقط به اندازه یک کتری چای است ، چیزی که حتی تعداد محدودی از کانترهای معمولی نیز معمولاً تحمل آن هستند.

 

در حال استفاده ، آبمیوه گیری آهسته Hurom H-AI حتی بیشتر لذت می برد. یک قیف خود تغذیه یعنی تمام کارهایی که باید انجام دهید این است که با انتخاب میوه ، سبزیجات و هر چیز دیگری که می خواهید از آن استفاده کنید ، بار را بچرخانید ، درب را به جای خود بچرخانید ، آن را روشن کنید و راه بروید - فقط مطمئن شوید که حوضه آنجا است تا ابتدا آب شما را بگیرد. این باعث می شود یک تن از زمان من در روزمرگی من صرفه جویی شود که در غیر این صورت می توانم میوه ها و سبزیجات را یک به یک در دستگاه صرف کنم. بعلاوه ، اگر شما هیچ عضو خانواده ای ندارید که نمی خواهید مزاحم آن شوید ، این آرامترین آبمیوه ای است که من شنیده ام.

 

آبمیوه گیری های آهسته مانند این در واقع از سبزیجات برگدار عالی هستند که می توانند برخی از خمیرهای تمیز و تمیز را پشت سر بگذارند. نکته طرفدار: از خمیر کاغذ تمیز کرده و آبمیوه گیری را در لحظه ای که کار خود را در آب گرم و صابون خیس می کنید ، خیس کنید. اگر به آن دسته از آب میوه ها فرصتی برای استحکام بخشید ، پاک سازی به صورت نمایی آسانتر خواهد بود. این آبمیوه گیری همچنین دارای چندین فشار دهنده می باشد تا گزینه شامل پالپ را به شما بدهد.

 

هوروم از سال 1974 در این شهر حضور دارد و از آن زمان به بعد وفادار بوده است. با وجود آبمیوه گیری کند و آهسته H-AI ، این شرکت از خود پیشی گرفته است. هیچ انکاری مبنی بر اینکه این یک سرمایه گذاری است وجود ندارد ، اما این چیز به سود سهام پرداخت می شود و استفاده از آن روزانه هزینه را توجیه می کند. شما همچنین می توانید با ضمانت 10 ساله در موتور و دو سال ضمانت در تمام قسمت های دیگر دریافت کنید. - اوون برک

 

مزایا: راحت برای استفاده و تمیز کردن ، فضای کمی پیشخوان ، بسیار آرام ، یک قیف خود تغذیه می کند

 

منفی: تولید می تواند در قیف خود تغذیه گیر کند

بهترین آبمیوه گیری مرکبات

بهترین به روزرسانی آبمیوه گیری 2

Hurom / Instagram

هیچ چیز مانند شروع روز با یک لیوان آب پرتقال تازه فشرده نیست و آبمیوه گیری مرکبات هوروم باعث می شود هر روز صبح مثل یکشنبه نان بخورید.

 

اگر فقط مرکبات را به مقدار کم آب می کنید ، به آبمیوه مرکبات احتیاج ندارید (مطبوعات دستی فقط خوب است). اما اگر هر روز برای تمام خانواده آب نارنج درست می کنید یا هر هفته یک گلدان میمیوز آماده می کنید ، ممکن است دلیل موجهی در توجیه خرید دستگاه پیدا کنید.

 

آبمیوه گیری مرکبات هوروم همچنین بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین آبمیوه گیری مرکبات برقی است زیرا ساده ترین راه برای به دست آوردن آخرین قطره آب از پرتقال ، گریپ فروت یا مرکبات مورد علاقه شما به لطف دستگاه یک اندازه است مخروط آبمیوه ریز همه هنگامی که دسته را به پایین فشار می دهید ، موتور به طور خودکار کار می کند تا حرکت یک مرکبات فشرده شده از دست را تقلید کند ، در حالی که دستان شما برای انجام کارهای دیگر آزاد است.

 

یک خروجی قطره ای وجود دارد که به سرعت می توانید آنرا باز یا بسته کنید تا بتوانید آبشارهای پرتقال آب را در صورت تمایل شروع یا متوقف کنید. به این ترتیب ، اگر فراموش کنید که یک فنجان را برای گرفتن آب مجدداً قرار دهید ، نمی توانید روی میزهای آشپزخانه خود سیل بزنید.

 

آبمیوه گیری ها به سختی تمیز می شوند ، اما قطعات به سرعت جداسازی می شوند و دستگاه پس از یک شستشوی سریع و خشک ، به خوبی جدید است.

 

علیرغم قدرت موتور 120 ولت ، که مخروط آبمیوه گیری را با سرعت 120 دور در دقیقه می چرخاند ، آبمیوه گیری بسیار بی صدا است. هوروم همچنین ادعا می کند که آب شما می تواند تا 72 ساعت طول بکشد ، که بسیار کوتاه تر از ماندگاری انواع فروشگاه های خریداری شده است ، اما طولانی تر از چیزی است که ممکن است در بازار محلی کشاورزان تازه شوید.

 

راز آن که تاریخ انقضا طولانی است: بدنه و فیلتر آب مرکبات مرکبات از جنس استنلس استیل ساخته شده است ، در حالی که مخروط آبمیوه گیری و محفظه ای از رزین آکریلونیتریل استایرن (SAN) تشکیل شده است ، نوعی پلاستیک که به دلیل مقاومت حرارتی شناخته شده است. این مواد اطمینان حاصل می کنند که حداقل اکسیداسیون وجود دارد ، بنابراین OJ شما طعم طبیعی و حداکثر ارزش غذایی خود را حفظ می کند.

 

CJ در دو سایه - صورتی پاستلی و آبی پاستلی (آبی پاستلی) موجود است - و آن را از دریایی از وسایل آشپزخانه نقره ای متمایز می کند. - لولو چانگ

 

جوانب مثبت: بسیار مؤثر برای هر نوع مرکبات ، موتور آرام اما در عین حال قدرتمند ، ردپای کوچک ، دارای یک خروجی قطره ای برای کنترل جریان آب است.

 

منفی: فقط به معنای آب مرکبات است

چه چیزی را در آبمیوه ای جستجو کنید

 

همانطور که هرکسی که وارد دنیای خرید آبمیوه گیری منزل شده است می داند ، فکر کردن در این زمینه بسیار است. مثلاً ، شما با چه نوع محصولاتی آب میوه می کنید - میوه های نرم ، سبزیجات سخت یا ریشه مانند زردچوبه و زنجبیل؟ اگر در حال تهیه آب کرفس یا آب میوه سبزیجات هستید ، می توانید با مخلوط کن ساده و نه آبمیوه گیری آنچه را که بعد از آن بدست می آورید بدست آورید. چند بار - و چه سریع - می خواهید آب میوه درست کنید؟ و چقدر فضای خلاف واقع شما حاضر به تسلیم هستید؟

 

چند نکته دیگر که باید در نظر بگیرید:

 

    نوع آبمیوه گیری: آبمیوه های آهسته یا خوشبو ، اگر می توانید برای آنها بهار باشید ، پادشاه هستید. آنها به آرامی میوه ها و سبزیجات را خرد می کنند و به جای مالچ ، فرسایش و در نهایت اکسیداسیون محصول ، مقدار زیادی از فیبر دست نخورده باقی می مانند. این بدان معنی است که آب بیشتر مدت بیشتری تازه می ماند. این آبمیوه گیری ها معمولاً برای تهیه حداکثر استفاده از آب شما به همراه انواع فشار دهنده های مختلف تهیه می شوند. آبمیوه گیری های سانتریفیوژ به طور کلی ارزان تر و با سرعت بالاتری هستند و باعث آب گیری سریع تر می شوند ، اما آنها نیز عملکرد کمی کمتری تولید می کنند ، نسبت به آبمیوه گیری های ماسه ای پر سروصدا هستند و به دلیل معرفی گرما و هوا به لطف تیغ های مورد استفاده ، آب آنها تولید شده سریعتر اکسید می شود. در این فرایند آبمیوه

    سطح سر و صدا: ماشین آلات موجود در آبمیوه گهگاه می تواند کمی سر و صدایی داشته باشد و اگر قصد دارید در ابتدای صبح آبمیوه گیری قبل از کار برنامه ریزی برای آبمیوه گیری داشته باشید ، مشکل ساز است. به هر حال شما نمی خواهید کل خانه خود را از خواب بیدار کنید. به طور کلی ، آبمیوه گیری های پر سرعت با طراحی گریز از مرکز پر سروصدا هستند ، در حالی که آبمیوه گیری های مومیایی ساکت تر هستند.

    سهولت استفاده: اگر تازه وارد آبمیوه می شوید و لزوماً نمی دانید که این عادت است طولانی مدت خود را حفظ خواهید کرد ، ممکن است بخواهید یک آبمیوه گیری را تهیه کنید که استفاده از آن راحت تر باشد تا یک مدل پیچیده تر و دارای ویژگی های پیشرفته. .

    گارانتی: مهم نیست که چه نوع آبمیوه گیری می گیرید ، می خواهید این دوام داشته باشد. همیشه باید وسایل کوچک را با برخی از ضمانت ها تهیه کنید ، اما به طور معمول هرچه ضمانت طولانی تر باشد ، بهتر است. نه تنها نشان می دهد که یک شرکت به محصول خود اطمینان دارد ، بلکه این بدان معناست که اگر چیزی خراب شود ، دیگر نیازی به پول نقد اضافی نیز ندارید. برخی از مارک ها مانند هوروم دارای ضمانت 10 ساله در مورد موتورها و دو سال در سایر قطعات کاری هستند. برخی دیگر ضمانت یکساله محدود را ارائه می دهند ، هنگامی که صدها دلار برای یک وسیله صرف می کنید خیلی دلگرم کننده نیست.

چه چیز دیگری را آزمایش کردیم و در نظر گرفتیم

omega365

امگا

 

Bluicer 3X Bluicer و 3X Bluicer Pro: یک مخلوط کن و یک آبمیوه گیری در یک دستگاه ، Bluicer یک دستگاه بیش از حد قدرتمند است که کار بسیار خوبی در ترکیب دارد ، اما حتی در پایین ترین حالت آن نیز به نظر می رسید سرعت بسیار بالایی برای آب میوه باشد. ما در مورد قطعات مساوی خمیر و آب به پایان رسیدیم که طعم خوبی دارند اما به شدت اکسیده شده و احتمالاً بسیار مغذی نیستند. ما در نهایت بیشتر از مخلوط کن استفاده کردیم اما متوجه شدیم که ابعاد محکم دستگاه به همراه زرادخانه آن ظروف و سایر لوازم جانبی فقط برای اکثر خانه ها عملی نبود. و مدل Pro ، گرچه کمی فنی تر است ، لزوماً ارزش افزایش قیمت را ندارد.

 

Omega Cold Press 365: ما این دستگاه را خصوصاً از نظر قیمت آزمایش و تأیید کردیم ، اما ضمانت نامه کوتاه باعث می شود تا درنهایت احتیاط کنید. همچنین کمی سرعت بالاتر از آبمیوه گیری های آهسته Hurom که در بالا توصیه می کنیم ، انجام می شود اما در حالی که هنوز آب زیادی را اکسید نمی کند ، این کار را به خوبی انجام می دهد. با این حال ، ما توصیه می کنیم برای چیزی با ضمانت بهتر ، مبلغ اضافی اضافه کنید - ضمانت یک ساله محدود ، زمان کافی برای آبمیوه گیری نیست ، به خصوص از امگا ، که تا 15 سال ضمانت دیگر آبمیوه گیری را ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()