نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


اجاق گاز توستر از اینکه یک توستر با شکوه باشد و به سادگی نان های شیرینی و ساندویچ های پنیر روبرو را به دستگاهی که همه چیز را از مرغ سرخ شده گرفته گرفته گرفته گرفته گرفته تا کلوچه و کلوچه ها بپزید ، طولانی کرده است - غذاهایی که به طور سنتی فقط در یک اندازه استاندارد تهیه شده اند. فر. در حال حاضر بسیاری از اجاق های توستر شامل ویژگی هایی از قبیل کنترل لمسی ، لمس یخ زدایی و گرمایش مجدد ، گزینه انتقال همرفتی ، تایمر ، ساعت ، فضای داخلی تمیز ، فضای داخلی با لمس راحت و غیره است. حتی اجاق های مایکروویو / توستر جدید و مدل هایی وجود دارد که یک اجاق گاز توستر را با روتاری و کباب کردن ترکیب می کنند. بسیار کوچکتر از اجاق گاز استاندارد ، این دستگاه همه کاره مناسب ، صرفه جویی در فضا و صرفه جویی در مصرف انرژی است و در بسیاری از آشپزخانه ها به یک کالای دائمی تبدیل می شود. اجاق گاز توستر که همیشه مورد استفاده دانش آموزان قرار می گیرد ، هم اکنون توسط متخصصان مجرد ، زوج های جوان ، آشیانه های خالی ، آشپزهای گاه به گاه و بازنشستگان مورد استفاده قرار می گیرد. آنها همچنین خانواده های بزرگی هستند که به راحتی توسط بچه ها اداره می شوند و در هنگام سرگرمی یک اجاق گاز مفید دیگر هستند و به فضای فر اضافی احتیاج دارید. هنگام خرید ، فراتر از نان تست و گرم کردن دوباره فکر کنید. نیازهای خود را در نظر بگیرید و چگونه احتمالاً از اجاق خود استفاده می کنید. بیشتر اجاق ها نان تست ، پخت و پخت و پز می کنند. برخی از آنها گزینه های یخ زدایی ، گرم کردن و انتقال مجدد دارند. برای اطمینان از ضمانت خوب و سرویس دهی در صورت لزوم ، یک مارک معروف را انتخاب کنید.
مزایای استفاده از یک نان تستوستار:

• یک اجاق گاز توستر نسبت به یک اجاق گاز با اندازه کامل (با استفاده از حدود نیمی از انرژی به عنوان یک اجاق استاندارد) از نظر انرژی بیشتری کارایی دارد. همچنین کسری از قیمت اجاق گاز استاندارد است.

• اجاق های توستر خیلی سریع گرم می شوند. وقتی من برای اولین بار از اجاق گاز توستر استفاده می کردم ، قبل از اینکه کار دیگری انجام دهم (همانطور که در بسیاری از کتابهای آشپزی دستور داده شده است) آن را روشن می کنم ، اما اجاق قبل از اینکه حتی مواد من را جمع کرده بودم به دمای پخت و پز می رسید! درست قبل از آماده شدن اجاق گاز را گرم کنید (بسیاری از آنها فقط در سه دقیقه تا 350 درجه فارنهایت / 180 درجه سانتیگراد گرم می کنند).

• از آنجا که اجاق گاز توستر مانند یک اجاق گاز یا اجاق گاز بزرگ آشپزخانه را گرم نمی کند ، به خصوص برای استفاده در تابستان ، در کلبه یا وسیله نقلیه تفریحی شما بسیار مناسب است.

• اجاق گاز توستر به راحتی تمیز می شود. سینی های کشویی و دیوارهای داخلی تمیز ، ساده را مرتب می کنند ، به خصوص اگر هر گونه نشتی را به محض وقوع از بین ببرید.

• یک اجاق گاز توستر سبک و قابل حمل است و فضای کمتری را در اختیار شما قرار می دهد و این امر را برای آشپزخانه های گالری ، حفرهای دانشجویی ، کلبه ها یا RV ها ایده آل می کند (کتابچه راهنمای کارخانه سازنده خود را برای دستورالعمل نصب قرار دهید).

• بسیاری از اجاق های توستر یخ زده و دوباره گرم می شوند ، اما برخلاف مایکروویو ، اجاق گاز توستر در صورت دلخواه نتایج واضح و پوسته پوسته می کند.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


از آنجا که مایکروویو تقریباً در هر خانه ای وارد شده است ، نسبت به سایر روش های تهیه غذا مزایای آن را نشان می دهد. اجاق های مایکروویو در هنگام استفاده کمتر خطر سوختگی دارند. آنها غذا را گرم می کنند اما برخلاف سایر روش های گرمایش ، خودشان سرد می شوند. غذای گرم شده می تواند ظرفی را که در آن گرم می شود ، گرم کند اما حتی در مقادیر کمتری از اجاق گازهای معمولی و اجاق ها. پخت و پز در اجاق مایکروویو (در مقایسه با پخت در فر یا سرخ کردن) به دلیل پایین بودن دمای پخت و پز آن ، که در واقع نقطه جوشاندن آب است ، تشکیل تارها و کاراکترهایی که سرطان زا هستند از بین می برد. گرمای مستقیم انواع دیگر لوازم آشپزخانه می تواند سطح را سرخ کند در حالی که داخل آن سرد است. پرتوهای مایکروویو عمیق تر از آن نفوذ می کند و در ترکیب با همزن یا تورنت ، امکان گرمایش بیشتر مواد غذایی را فراهم می آورد. اگر غذا قبل از قرار دادن آن در داخل کوره یا ماهیتابه از قبل در مایکروویو گرم شود ، زمان لازم برای گرم کردن غذا کاهش می یابد و همچنین شکل گیری کارسینوژن ایجاد می شود. مایکروویو باعث ایجاد آکریل آمید در سیب زمینی نمی شود که به عنوان یک سرطان احتمالی مورد توجه قرار می گیرد. به دلیل کاهش زمان آماده سازی در اجاق های مایکروویو ، پا مواد مغذی بیشتری را حفظ می کند زیرا با پخت و پز طولانی مدت آنها از بین نمی روند. بیکن پخته شده توسط مایکروویو دارای سطوح قابل توجهی پایین نیتروسامین های سرطان زا نسبت به بیکن پخته شده معمولی است. اسفناج تقریباً تمام فولات خود را هنگام پخت در مایکروویو نگه می دارد در حالی که هنگام پخت و پز در اجاق معمولی حدود 77٪ از دست می دهد.
 اجاق مایکروویو در صورت پختن یا دوباره گرم کردن مقادیر کمی از انرژی ، نسبت به اجاق گاز ، از انرژی کمتری استفاده می کند.
اجاق مایکروویو از فضای کمتری در آشپزخانه استفاده می کند و برای کسانی که فضای زندگی محدود دارند مناسب است.
اجاق های مایکروویو نیز نسبت به اجاق های سنتی برای تمیز کردن بسیار راحت تر هستند.
در اجاق مایکروویو ، غذا مدت زمان کمتری را که در یک اجاق سنتی یا اجاق گاز باشد ، می پزد.
 اجاق گاز به طور خودکار خاموش می شود زیرا زمان شروع پخت تنظیم شده است ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ترک آن نیستید.
مایکروویو هیچ شعله ای ایجاد نمی کند ، بنابراین حتی کودکان می توانند اجاق گاز را به راحتی و بدون ترس کار کنند.
از آنجا که مایکروویو یک محفظه محصور است ، بخار یا دود تولید نمی کند که معمولاً هنگام پختن غذا روی اجاق گاز یا شعله ها ظاهر می شود.
به جز گرم کردن غذا ، می توانید از مایکروویو استفاده کنید تا مواد غذایی از ابتدا مانند: تخم مرغ های مرغ ، کوکی ها ، پولنتا ، مک و پنیر ، پاپ کورن و حتی چیپس سیب زمینی تهیه شود.
نیازی به گرم کردن اجاق های مایکروویو نیست که باعث می شود در مقایسه با اجاق های برقی سنتی ، آنها را کارآمدتر کنید. مایکروویو به محض روشن شدن کار آشپزی را شروع می کند.
دمای اجاق مایکروویو دقیقاً تنظیم می شود که کنترل بیشتری در تهیه مواد غذایی دارد.
اجاق های مایکروفر (مایکروویو) می توانند مواد غذایی را که در آشپزی سنتی نیستند بلکه در صفحه هایی که باعث کم شدن نیاز به پخت و پز می شود ، گرم می کنند.
 


:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 


مایکروویو ها در استرالیا فوق العاده محبوب هستند. در حقیقت ، طبق تحقیقات Canstar Blue ، در سال 2013 ، حدود 96٪ از کل خانوارهای استرالیا صاحب یک یا چند مایکروویو بودند. علاوه بر این ، طی دو سال گذشته ، 28٪ از کل افراد مورد بررسی گفتند که مایکروویو جدید خریداری کرده اند.

این مسلماً نشان می دهد که بیشتر مردم مایکروویو را به عنوان یک وسیله ضروری آشپزخانه فکر می کنند. اما ، اگر شما جزء معدود افرادی هستید که هنوز می خواهید از مایکروویو استفاده کنید یا خیر ، می دانید که آیا می خواهید از مایکروویو استفاده کنید ، این پست فقط برای شماست.

من به عنوان رئیس خرید مرکز تخفیف راس ، به تعداد بیشماری مشتری برای خرید مایکروویو در پرت کمک کردم. و امروز امیدوارم همین کار را برای شما انجام دهم. در ادامه این پست را بخوانید تا جوانب مثبت و منفی مایکروویو را کشف کنید - از لحاظ تأثیر آن در آشپزی شما امیدوارم تا پایان این پست ، متوجه شوید که مزایای بیشتری نسبت به مضرات وجود دارد و خواهان خرید یکی از آنها نیز هستید.

فهرست مطالب

مزایای پخت و پز مایکروویو
منفی پخت و پز مایکروویو
بهترین مایکروویو در پرت
مزایای پخت و پز مایکروویو
در تجربه من دلیل اصلی خرید مایکروویو به دلیل راحتی آنهاست. چه دستگاه دیگری به شما امکان می دهد تا با فشار یک دکمه - و در عرض چند دقیقه ، غذای خود را گرم کرده یا آنرا بپزید؟ مایکروویوها غذاها را سریعتر از اجاق های معمولی می پزند و در این روند خراب نمی شوند. چه کسی دوست ندارد فوراً فریب بقیه را بگیرد؟ و از نظر سلامتی ، مایکروویوها به شما این امکان را می دهند که غذای سالم تری میل کنید. سبزیجات خود را بخار کنید بدون اینکه تمام مواد غذایی را در آب جوش از دست بدهید.

مایکروویو همچنین اطمینان می دهد که شما هرگز غذای خود را نخواهید سوزاند. شما لازم نیست که به بررسی خود ادامه دهید تا اطمینان حاصل کنید که این کار تمام نشده یا پنهان نشده است زیرا می توانید زمان و دما را تنظیم کرده و بگذارید تا کار خود را انجام دهد.

مایکروویوها بسیار اقتصادی هستند و انرژی بسیار کمتری نسبت به مشعل های بنزینی و اجاق های معمولی مصرف می کنند که این یک مزیت اضافه برای آگاهی کارآیی است.

با وجود این همه مزایای پیشنهادی ، جای تعجب نیست که چرا من با بسیاری از مشتریانی که به دنبال مایکروویو در پرت هستند ارتباط برقرار می کنم.

منفی پخت و پز مایکروویو
در حالی که مایکروویو طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهد ، اعتراف می کنم که آنها نیز از معایب کمی رنج می برند. اول از همه ، شما باید نسبت به مواد و وسایل مورد نیاز در مایکروویو هوشیار و محتاط باشید. یک ظرف بدون مایکروویو باعث ایجاد واکنش شیمیایی بین مواد غذایی و پلاستیک می شود و در نتیجه آن یک ظرف ذوب شده و مواد غذایی غیر قابل خوردن به وجود می آید.

یکی دیگر از مضرات مایکروویو ها این است که ظرفیت آنها محدود است و به همین دلیل بهترین گزینه برای خانواده های بزرگ نیست. و گرچه می خواهم فکر کنم که می توانید همه چیز را در مایکروویو طبخ کنید ، اما نمی توانید. برای مثال تراشه های سرخ کردن اتفاق نمی افتد. * درج صورت غم انگیز *

سرانجام ، آخرین نقطه ضعف مایکروویوها (که در صورت صحیح بودن آن فایده دارد) این است که می توانید مواد غذایی را گرم کنید که منجر به غذای نرم و نرم و انگشتان دست و دهان سوخته می شود.

بهترین مایکروویو در پرت
بنابراین ، جوانب مثبت و منفی مایکروویو وجود دارد ، و من مطمئن هستم که شما موافقت خواهید کرد که جوانب مثبت از نظر منفی بسیار زیاد است. اگر تصمیم به سرانجام گرفتن مایکروویو گرفتید ، مرکز خانه تخفیف Ross روند کار را بسیار آسان می کند. به سادگی یکی از مدل های زیر را انتخاب کنید و اگر در مترو پرت زندگی می کنید ، آن را به صورت رایگان به محل شما ارسال می کنیم!


نتیجه:
در آشپزی مایکروویو مزایا و معایب خاصی وجود دارد. مایکروویوها برای استفاده راحت هستند ، آنها مواد غذایی را نمی سوزانند ، بسیار اقتصادی هستند و سریعتر و سالم تر غذا را از سایر روشها گرم می کنند. در قسمت تلنگر ، برای پخت و پز باید از ظروف ایمنی مایکروویو استفاده کنید. مایکروویوها نیز ظرفیت کمی دارند و تمایل به گرمای بیش از حد مواد غذایی دارند که ممکن است باعث سوختگی بدن شود.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

آیا وسایل آشپزخانه تجاری شما ضد آینده هستند؟
اگر تجارت شما برنامه های توسعه جاه طلبانه ای دارد ، آیا تجهیزات پذیرایی شما با شما رشد می کنند یا شما را عقب نگه می دارند؟

هنگامی که وسایل آشپزخانه مورد نظر خود را انتخاب کردید ، همچنین اطمینان حاصل کنید که به زودی مدل جدیدی منتشر نمی شود. اگر اینطور باشد ، آیا ارزش آن است که چند ماه برای تأمین امنیت کیت جدید صبر کنید؟ اگر اینطور نیست ، آیا مدل فعلی شما می تواند به روز شود ، یا حفظ و پیدا کردن قطعات جایگزینی برای آن منسوخ و یا سخت می شود؟

آیا تجهیزات شما مناسب است؟
فضای موجود خود و نحوه کار هر وسایل آشپزخانه تجاری جدید را در کنار چیدمان فعلی شما در نظر بگیرید.

در جایی که فضا در حق بیمه است ، تجهیزات آشپزخانه مدولار می توانند راه حل عملی تری ارائه دهند. به همین ترتیب ، موارد چند کاره مانند اجاق گازها یک راه حل عالی برای صرفه جویی در فضا ارائه می دهند.

آیا لوازم تجاری شما می توانند با روندهای نوظهور مواد غذایی و نیازهای غذایی کنار بیایند؟
صنعت غذا و غذا در انگلیس با توجه به تغییر در رژیم غذایی ، حساسیت و عدم تحمل مواد غذایی ، طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

به همین ترتیب ، آشپزخانه های تجاری امروزی باید به گونه ای ساخته شوند تا از آلودگی متقاطع و تهیه سلیقه های مشتری بیشتر جلوگیری کنند. آشپزخانه های تجاری امروزی باید دارای یک طرح باشند به این معنی که می توانید هنگام استفاده از موادی مانند آجیل ، تخم مرغ ، گندم و سایر حساسیت های متداول از آلودگی متقاطع جلوگیری کنید. سرخ كن ها خطر خاصي از آلودگي متناوب آلرژن را در خود دارند و فقط مقدار كمي از يك ماده در آن لازم است تا يك واكنش آلرژيك ايجاد كند. در بسیاری از موارد ، برنامه ریزی برای سرخ کن های جداگانه یا دوقلو توصیه می شود.

آیا اجاره وسایل آشپزخانه تجاری مفهوم مالی دارد؟
در بسیاری از موارد ، تجهیزات اجاره ای ممکن است به مراتب حساس تر از خرید بی رویه باشد ، به خصوص اگر این شامل یک بسته تعمیر و نگهداری منظم باشد که کیت شما را در شرایط درجه یک نگه دارد. گزینه های اجاره نیز ممکن است طولانی مدت معنا پیدا کند - به شما امکان می دهد با نیازهای شغلی خود ارتقا یابید - بدون هیچ گونه هزینه قابل توجهی در هزینه های مالی جلو.

هزینه نگهداری کیت چقدر برای شما هزینه دارد؟
نگه داشتن تجهیزات پذیرایی خود در نظم کاری مناسب ، فقط برای تضمین کیفیت و سازگاری مواد غذایی ضروری نیست. این تجارت مهم است. به همین ترتیب ، هزینه‌های نگهداری باید هنگام انتخاب تجهیزات جدید آشپزخانه در نظر گرفته شود.

این یک اقتصاد کاذب است که صبر کنید تا چیزی پیش نرود ؛ با هزینه فراخواندن یک مهندس در هر زمان که مشکلی به مراتب بالاتر از هزینه های تعمیر و نگهداری منظم است. اشاره ای به تأثیر خرابی غیر ضروری نمی کند. به همین ترتیب ، شما همیشه باید قابلیت اطمینان هرگونه تجهیزات را در نظر بگیرید و اینکه در صورت خراب شدن ، منبع تغذیه قطعات جایگزینی آسان خواهد بود.

تجهیزات غذاخوری تجاری ما را مرور کنید >>
آیا برای کمک به بهبود استانداردهای بهداشتی و محافظت از اعتبار ارزشمند خود ، در نظر دارید که تجهیزات پذیرایی خود را ارتقا دهید؟ با تماس با کارشناسان ما در زیر بفهمید که چگونه می توانید فقط این کار را انجام دهید - ضمن صرفه جویی در هزینه.

 



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


آخرین گزارش مهمان نوازی از شرکت حسابداری جرالد ادلمن نشان داد که مواد غذایی بیش از 25٪ از فروش میخانه ها در سال 2018/19 و صنعت میخانه های تحت هدایت مواد غذایی طی 5 سال آینده به ارزش 19.5 میلیارد میلیارد پوند خواهد رسید.

با انتخاب تجهیزات مناسب برای تهیه غذا و لوازم آشپزخانه 'سنگین' روش هایی وجود دارد که می توانید فضای موجود خود را به حداکثر برسانید ، آن را مقرون به صرفه کنید و فرایندهای خود را با کارآمدتری مدیریت کنید. در زیر به مهمترین عواملی که در هنگام انتخاب تجهیزات آشپزخانه باید توجه کنید نگاهی بیندازید.
موارد اصلی در انتخاب وسایل تجاری آشپزخانه خود باید در نظر بگیرید ...
آیا تجهیزات شما برای آشپزخانه تجاری مناسب است؟
ناگفته نماند که هرگز نباید در آشپزخانه های تجاری از تجهیزات داخلی استفاده کنید.

چنین وسایلی نه تنها قادر به سازگاری با تقاضای روزانه آشپزخانه های حرفه ای نیستند ، بلکه قابل درک است که اکثر تولید کنندگان برای محصولات طراحی شده برای مصارف داخلی در هنگام استفاده از اهداف تجاری ، هیچ تضمینی برای افتخار ندارند.

آیا وسایل آشپزخانه شما برای هدف مناسب است؟
آیا تجهیزات پذیرایی شما قادر به تأمین تقاضا و تولید مواد غذایی در مقادیر مورد نیاز شما خواهند بود؟

همچنین از نظر اندازه و کیفیت کیت ، قابلیت های قدرت آن را نیز در نظر بگیرید. تجهیزات کم قدرت بعید به نظر می رسد که بتوانند از پس آن برآیند ، در حالی که می توانید به دلیل خرابی های منظم در هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتر هزینه کنید.

فواید اجاق گاز تجاری را بخاطر داشته باشید >>

آیا آنها از نظر انرژی کارآمد هستند؟
وقتی تجهیزات آشپزخانه به جای تمرکز روی هزینه جلوی آن می آید ، باید کل هزینه عمر را در نظر بگیرد.

آشپزخانه های تجاری تقریباً 2.5 برابر بیشتر از هر فضای تجاری در هر فوت مربع مصرف می کنند. با این وجود ، پس انداز قابل توجهی می توان با استفاده از وسایل کارآمد با انرژی به دست آورد. در واقع ، تجهیزات آشپزخانه با انرژی کارآمد می توانند منجر به کاهش 20 درصدی صورتحساب خدمات شما شوند و پس اندازهایی را که مستقیم به خط پایین شما منتقل می شود ، به شما می دهند.

آیا تجهیزات شما الزامات قانونی فعلی و قریب الوقوع را برآورده می کند؟
حداقل استانداردهای عملکرد انرژی (MEPS) قانونی است که در واقع می تواند موجب صرفه جویی در پول تجارت شما شود.

نمایندگان مجلس برای محصولات تبرید تجاری قصد دارند همه ما را به سمت مدلهای کارآمدتر با انرژی هدایت کنند ، با کارآیی محصولات تبرید آزمایش شده و در مقیاس A-G رتبه بندی می شوند. هم اکنون همه اپراتورهای آشپزخانه تجاری برای ارتقاء هزینه ها باید برای ارتقاء تجهیزات خود در نظر بگیرند.

آیا وسایل تجاری شما الزامات ایمنی مواد غذایی را برآورده می کند؟
سالانه بیش از یک میلیون مورد مسمومیت غذایی در انگلیس وجود دارد. بسیاری از این موارد نتیجه غذا خوردن تهیه شده در آشپزخانه حرفه ای است.

مجازات "تحویل مواد غذایی به سلامتی مضر" یا فروش مواد غذایی كه الزامات ایمنی را برآورده نمی کند - با مجازات های شدید ، از جمله جریمه های نامحدود ، یا حتی حبس به دلیل عدم رعایت. تجهیزات غذاخوری ویژه طراحی شده مانند چیلرهای انفجاری می توانند به شما اطمینان حاصل کنند که این قانون رعایت شده است ، میزان قرار گرفتن در معرض خطر را کاهش می دهد ، از سلامتی مشتریان خود مراقبت می کنید و از شهرت سخت به دست آمده خود محافظت می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

گاز آشپز خانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اجاق گاز یک وسیله ضروری و اصلی در هر آشپز خانه می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع گوناگونی از اجاق گاز طراحی و تولید شده است.  گاز اخوان از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع اجاق گاز می باشد که همگام با نیاز های روز افزون افراد، طراحی های حدید و با کیفیت داشته است.

در گذشته اجاق گاز های چوبی، نفتی و ذغالی وجود داشت که استفاده از این نوع اجاق گاز ها کار چندان آسانی نیود و اگر کمی بی دقتی در استفاده از این اجاق گاز ها صورت می گرفت احتمال آسیب و آتش سوزی این نوع گاز ها وجود داشت. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا، اجاق گاز های پیشرفته تری به سه شکل، اجاق گاز توکار، اجاق گاز مبله، و اجاق گاز صفحه ای طراحی و ساخته شده اند که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند.

اجاق گاز چون یکی از وسایل پر کاربرد و ضروری در هر آشپزخانه می باشد پس انتخاب درست آن نیز یکی از اصول اساسی در هر خانه و آشپزخانه می باشد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی های یک گاز مناسب برای یک آشپزخانه بپر دازیم تا در صورتی ته شما قصد خرید این وسیله آشپزخانه را دارید از ویژگی های این وسیله مطلع باشید

ویژگی ها و خصوصیات کلی یک اجاق گاز

  • تعداد شعله اجاق گاز؛ بر این اساس دارای انواع گوناگونی از جمله، تک شعله ای، دو شعله ای، سه شعله ای، چهار شعله ای، پنج شعله ای و شش شعله ای  می باشد.
  • شکل و ظاهر اجاق گاز؛ بر اساس شکل، اجاق گاز در سه نوع، اجاق گاز توکار، اجاق گاز صفحه ای، اجاق گاز مبله وجود دارد. که در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد.
  • کاربرد اجاق گاز؛ اجاق گاز برقی، گازی، گازی برقی

شرایط لازم برای انتخاب و خرید یک اجاق گاز مناسب

در واقع انتخاب درست هر نوع اجاق گاز، بستگی به میزان فضای آشپزخانه و میزان فضایی که دوست دارید آشپزی کنید دارد. نکته بعدی که برای انتخب و خرید یک اجاق گاز مد نظر اسا، نوع سوخت مصرفی است ته اجاق گاز استفاده می کند که این سوخت یا گاز طبیعی است یا گاز مایع، اگر شما به گاز به عنوان یک سوخت دسترسی ندارید می توانید از اجاق گاز برقی استفاده کنید. عرض اجاق گاز باید در هنگام خرید بررسی شود، این عرض باید به گونه ای باشد که مناسب فضای آشپزخانه باشد ، فضای تهویه اطراف اجاق گاز هم برای خرید اجاق گاز مد نظر قرار بگیرد. معمولا اجاق گاز های چهار شعله ای ط۶۰ سانتی متر و اجاق گاز های پنج شعله ای،۹۰ سانتی متر عرض دارند.

نوع فر موجود در اجاق گاز؛ اندازه آشپز خانه و نوع پخت و پز غذاهایی که دارید برای انتخاب نوع فر اجاق گاز آشپزخانه موثر است.

اما دو نوع اجاق گاز تو کار و اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای از اجاق گاز های پر طرفدار و پر کار برد برای آشپز خانه می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های این اجاق گاز می پردازیم.

ویژگی های اجاق گاز تو کار یا اجاق گاز ایستاده

  • ·         فن هوای حرارتی و گرمایی؛ این فن برای پخش هوای گرم درون فر کاربرد دارد و معمولا برای فر های برقی استفاده می شود
  • ·         شعله؛ شعله برقی نسبت به شعله های چدنی ارجح می باشند چرا که راحت تر تمیز می شوند.
  • ·         گریل اجاق گاز؛ از صفحات گریل برای کباب کردن و سرخ کردن انواع گوشت حتی بدون نیاز به روغن استفاده می شود
  • ·         تایمر؛ برخی از انواع اجاق گاز به گونه ای طراحی شده اند که دارای تایمر هستند که زمان لازم برای آشپزی را تنظیم و کنترل می کنند و با پایان رسیدن این زمان، پایان زمان آشپزی شما را به شما خبر می دهد.
  • ·         فر قابل تنظیم؛ بعد از اتمام پختن، فر خود به خود خاموش می شود پس دیگر نگران نگزان سوختن غذای یا کیک خود نباشید.
  • ·         ترموکوبل؛ بوسیله این قطعه، اگر گاز قطع شود یا بوسیله باد شعله اجاق گاز خاموش شود، گاز ورودی به اجاق گاز و شعله اتوماتیک وار قطع می شود و ایمنی کار را بالا می برد.
  • ·         فندک اتوماتیک؛ به وسیله این فندک می توانید با فشردن یک دکمه و باز کردن گاز شعله، شعله گاز را روشن کنید.

ویژگی های اجاق گاز صفحه ای

  • مجهز به ترمو کوبل می باشد که باعث ایمنی بالای این نوع اجاق گاز می شود.
  • نمایشگر دیجیتالی دارد، برخی از انواع اجاق گاز های صفحه ای دارای نمایشگر دیجیتالی می باشند شما می توانید با استفاده از این نمایشگر زمان لازم برای پخت غذا را تنظیم کنید یا گاز را قفل کودک کنید تا با خیالی راحت از این وسیله استفاده کنید.

قیمت اجاق گاز

اجاق گاز ها با توجه به ویژگی ها و کیفیتی که دارند دارای قیمت های گوناگون می باشند. هر چه کیفیت و امکانات اجاق گاز بیشترباشد قاعدتا قیمت ان نیز گران تر است. اگر قصد خرید دارید می توانید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

اجاق گاز به سبب ضرورت و اهمیتی که  در یک آشپز خانه دارد در طی سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و امکانات گوناگونی به انواع اجاق گاز اضافه شده است. این امکانات به گونه هستند که آشپزی را برای خانم های خانه دار راحت و بی خطر کرده است. شما اگر قصد خرید احاق گاز دارید ابتدا با ویژگی های یک اجاق گاز مناسب مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید. امیدواریم این مطلب برای شما کار بردی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

چرا من در بازسازی آشپزخانه من قفسه های باز و کابینت را ترکیب کردم
یک طراح و همسرش سازنده انتخاب دو سبک ذخیره سازی. او مشاوره ، نحوه توز و اطلاعات هزینه ای را ارائه می دهد

من مشتریان و دوستان را تشویق کردم که از جعبه کابینت های آشپزخانه سنتی خارج شوند و چیز دیگری را امتحان کنند. من پیشنهادهایی مانند رنگ کابینت جسورانه ، سایه های متضاد و گزینه ای حداقلی را ارائه داده ام: قفسه بندی باز. وقت آن بود که پولم را جایی که دهانم بود بگذارم و آنرا در آشپزخانه خودم مخلوط کنم.
توجه: این عکس ها نمونه هایی از سبک های مختلف کابینت هستند. در انتها آشپزخانه واقعی نویسنده را مشاهده کنید.

چرا من به دو سبک جلب شدم

کنار رفتن از منطقه راحتی شما دشوار است ، اما من تصمیم گرفته ام كه ​​در طی این بازسازی ، من به یك نگاه جدید برای من و خانواده ام باز باشم.

در مرحله برنامه ریزی ، فهمیدم که نصب دو سبک کابینت در آشپزخانه من کار خواهد کرد ، بنابراین من ذهن خود را نسبت به ایده و به خصوص باز کردن قفسه ها ادامه می دهم.

من این واقعیت را دوست داشتم که قفسه های باز می تواند به عمق آشپزخانه من بیفزاید و فضای صفحه نمایش زیبایی برای ظروف زیبا من فراهم کند که خیلی دوستش دارم. این مرا به صحنه آوردن وسایل اطراف خانه خوشحال می کند ، بنابراین با این که می دانم قفسه های باز برای همه نیست ، می دانستم که از آنها لذت می برم. من یک طراح و بازیگر خانه هستم ، بنابراین از تنظیم مجدد چیزها ، از جمله غذاهای زیبا لذت می برم. بعلاوه ، می توانم وسایل روزمره دیگر را نیز در یک مکان مفید برای خانواده شلوغ خود ذخیره کنم.
انتخاب سبک

قفسه بندی باز همیشه از سبک های مورد علاقه من بوده است زیرا من عاشق نمایش غذاهای پرنعمت و سفارشی هستم که در طول سال ها جمع آوری کرده ام. اگرچه من آن را به طور انحصاری در آشپزخانه خود نصب نکردم ، اما این بازسازی را به عنوان فرصتی برای اضافه کردن قفسه های باز من همیشه می خواستم استفاده کردم.

دو سبک: انتخاب دو سبک برای بعضی ها ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما مخلوط کردن سبک ها ، مانند مخلوط کردن الگوهای ، می تواند شخصیت بسیاری را به یک فضا برساند. من روی نگه داشتن کابینت های پایین و کابینت های فوقانی در بالای اجاق گاز ، و سپس نصب سه قفسه باز بالاتر از بزرگترین وسایل خانه خود را نصب کردم. این به نظر می رسید بهترین مکان برای آنها است زیرا داشتن آنها در اطراف اجاق گاز من باعث ایجاد آشفتگی بیشتری نسبت به آنچه می خواستم با آنها شوم شود.
نگرانی های مربوط به ذخیره سازی: به اندازه کافی شگفت آور ، بسیار شگفت آور است که چقدر می توانید در قفسه ها جای بگیرید. فقط باید در مورد نظافت و تمیز بودن آنها نظم و انضباط داشته باشید و آنها را متناسب با خانواده خود تنظیم کنید. در پایان ، قفسه های باز فضای ذخیره سازی کمی بیشتر به من دادند زیرا من هیچ تقسیم کننده عمودی ندارم. البته ، من نمی خواهم همه چیز را در آشپزخانه خود به نمایش بگذارم ، بنابراین برخی از کابینت های بالایی و پایین آن را نگه داشتم.
نیازهای خانوادگی

ما سه پسر داریم و همه دوستان و بازدیدکنندگان می توانیم از آنها استقبال کنیم ، بنابراین من می خواستم کابینتهای آشپزخانه من ابتدا از کارایی برخوردار باشند.

جوانب مثبت از دو سبک: قفسه های باز وسایل روزمره را در دسترس می کند. مردم نیازی به سؤال از کجا ندارند یک لیوان قهوه پیدا کنند - آنها فقط می توانند یکی از قفسه را گیر بیاورند. بعلاوه ، تخلیه ماشین ظرفشویی نسیم است. رایج ترین موارد درست در قفسه ها برمی گردد. در همین زمان ، کابینت های بسته ، وسایل آشپزخانه کمتر جذاب ما را پنهان می کنند.

منفی: مواردی که من تمام وقت از آنها استفاده نمی کنم می تواند گرد و غبار را جمع کند ، اما من فقط آنها را به روال گرد و غبارم اضافه کرده ام. 30 ثانیه تمیز کردن اضافی ارزش فضای نمایش را برای من دارد.

مسائل بودجه

برای پایین نگه داشتن هزینه ها ، شوهرم (یک سازنده) و من کابینت را خودمان کار کردیم ، از نصب قفسه های باز گرفته تا رنگ آمیزی کابینت های موجود. اگر وقت و صبر داشته باشید می توانید یاد بگیرید که انجام دهید.

قفسه های باز: همانطور که اشاره کردم قفسه های باز مخصوص خودمان را ساختیم و نصب کردیم. این مقرون به صرفه بود زیرا این لایحه فقط هزینه چوب ، لکه و اورتان را در بر می گرفت. همچنین می توانید یک کابینت حرفه ای در منطقه خود پیدا کنید که می تواند در قفسه یا هر نوع پروژه دیگر از کابینت آشپزخانه به شما کمک کند.

براکت ها در مقابل شناور: قفسه هایی را ساختیم که روی دیوارها ببندید تا قفسه ها به نظر برسند که شناور هستند. از آنجا که قصد داشتیم کل دیوار را در پشت براکت ها کاشی کنیم ، می توانیم براکت ها را در زیر کاشی ها دفن کنیم تا قفسه ها جلوه ای شناور به دست آورند. چه براکت هایی داشته باشید که قابل مشاهده باشد و چه شناور ، مطمئن شوید که قفسه ها به طور مستقیم روی گل میخ های موجود در دیوارها چسبانده شده اند تا بتوانند بار سنگین ظروف را تحمل کنند.

جنس مواد: براکت های قابل توجهی ، محکم و نه ریز و پلاستیکی را انتخاب کنید ، زیرا می خواهید آنها بتوانند وزن قفسه و هر چیزی که روی آن قرار داده اید را نگه دارند.

رنگ ، نه جایگزین: برای ما معقول بود که بقیه کابینت های خود را بکشیم ، و نه کاملاً جایگزین کنیم. بسیار ارزان تر از کابینت های جدید بود و وقت کمتری می برد.
نحوه ساخت مجدد کابینت ها:

درها و سخت افزار را حذف کنید. درها و سخت افزارهای خود را شماره و برچسب گذاری کنید زیرا آنها را حذف می کنید یا بعداً از آن پشیمان خواهید شد. همچنین فهمیدیم که سخت افزار برای هر درب را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و سپس آن کیسه را درون کابینت ذخیره کنید. با این کار نصب مجدد سخت افزار آسان شد.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()