نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 


در اینجا به همین دلیل ممکن است بخواهید یک دستشویی آماده و تمیز کننده داشته باشید - و واقعیت تعجب آور درباره آن مهمتر است
در حالی که اکثر آشپزخانه های آمریکایی تنها یک سینک دارند ، روند ساخت و سازهای جدید به سرعت در حال پیشرفت است. چرا احتمالاً به دو سینک آشپزخانه احتیاج دارید - یعنی اگر در موقعیت بخت و اقبال هستید که بتوانید این لوکس را تحمل کنید؟ به طور خلاصه ، برای گردش کار بهتر آشپزخانه.

هنگام برنامه ریزی یک چیدمان آشپزخانه ، باید در مورد آن فکر کنید. این داستان ابتدا به دلیل داشتن دو سینک ، مورد بررسی قرار می گیرد و سپس به مهمترین دستشویی آماده - مکانی که احتمالاً بیشتر اوقات آشپزخانه خود را صرف خواهید کرد ، پرداخته است.

چرا داشتن دو سینک بسیار عالی است

همه چیز در جای خودش است. داشتن دو سینک ظرفشویی آشپزخانه این امکان را برای شما فراهم می کند که یکی از سینک های تمیز کننده اختصاصی و دیگری سینک های آماده سازی باشد. با این تقسیم کار سینک ، فضای اطراف هر سینک هدف مشخصی را بدست می آورد. وسایل آماده سازی ، کاسه ها ، قوطی ها و وسایل آماده در نزدیکی سینک آماده سازی قابل ذخیره است ، در حالی که ظروف ، ظروف نقره ، قطعات و لیوان های سرو را می توانید در نزدیکی سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی نگهداری کنید. وقتی منطقه پاکسازی را از منطقه آمادگی جدا می کنید ، جریان و سازماندهی ترافیک را بهبود می بخشید.

آشپزهای متعدد به صورت هماهنگ. یکی دیگر از مزایای داشتن دو سینک این است که چندین آشپز همزمان می توانند در راحتی کار کنند. فقط با یک سینک ، فعالیت های آماده سازی و تمیز کاری همه در همان مکان انجام می شود ، بدون توجه به فضای گسترده آشپزخانه شما در یک فضای مربع ، یک محل کار تیز ایجاد می کند. دو سینک خوب قرار گرفته این مشکل را از بین می برد.

کارآیی سرآشپزهای انفرادی. راه اندازی دو سینک همچنین برای یک تکنواز بهتر عمل می کند. از ورود ظروف کثیف به روش آشپز جلوگیری می کند و یا مجبور نمی شود که آشپز وسط کار برای تمیز کردن سینک متوقف شود تا بتوان از آن استفاده کرد. در عوض ، ظروف کثیف به جای آن در داخل ظرف پاک کننده تعیین شده قرار می گیرند - و آشپز (ها) می توانند درست به آشپزی ادامه دهند.
سینک های دوگانه در عمل

این تصویر به من نشان می دهد که در آشپزخانه دو سینک که برای آنها طراحی کردم یک وعده غذایی با مشتری ها آماده کردم. من در حال خرد کردن سبزیجات در سمت چپ هستم ، در حالی که یک زن دیگر سبزیجات را در سینک های آماده سازی جزیره شستشو می دهد. در سینک ظرفشویی روی دیواره پشت ، یک مرد وسایل آماده سازی را بار می کند و کاسه ها را داخل ماشین ظرفشویی مخلوط می کند. همانطور که می بینید ، با دو سینک ، هرکسی بدون قرار گرفتن در راه یکدیگر ، امکان کار کردن دارد. فرایند پخت و پز لذت بخش تر و کارآمد تر است.

اکنون که دو دستگاه سینک را مشاهده کرده اید ، در هنگام برنامه ریزی برای قرار دادن سینک ظرفشویی خود ، به موارد خاصی توجه خواهیم کرد که می خواهید در نظر بگیرید.
1. مخزن Prep را در اولویت قرار دهید

هنگام برنامه ریزی آشپزخانه ، بسیار مهم است که به سینک آماده سازی بهترین املاک و مستغلات اتاق بدهید. به این دلیل است که شما احتمالاً زمان بیشتری را برای خرد کردن و آماده کردن غذا بیشتر از شستشوی ظروف صرف می کنید.

اگر می خواهید یک آشپزخانه اجتماعی ، مخزن آماده سازی را در این جزیره قرار دهید. اگر منظره زیبایی دارید ، سینک آماده سازی را به سمت پنجره قرار دهید. وقتی این پیشنهادات را ارائه می دهم ، برخی از مشتری های من اعتراض می کنند ، زیرا اولویت قرار دادن سینک آماده سازی مواد ممکن است به معنای قرار گرفتن ظرف سینک تمیز کردن باشد به طوری که آنها جلوی یک دیوار ظروف را انجام دهند. اما به یاد داشته باشید ، بیشتر شستن ظرف ها بعد از صرف شام زمانی صورت می گیرد که به هر حال هیچ منظره ای وجود ندارد.

2. اندازه سینک دبستان ایده آل را بشناسید

مؤثرترین سینک های آماده سازی تک کاسه ، 16 تا 21 اینچ عرض ، با زباله است. سینک ظرفشویی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند بزرگترین گلدان و قابل استفاده در گلدان ها و قابلمه های شما باشد ، بدون آنکه به اندازه ای باشد که فضای پیشخوان مهم را هدر دهد. در حالی که هدف اصلی آماده سازی آماده سازی غذا است ، شما همچنین می توانید با خیالی راحت گلدان یا تابه را درون آن بشویید. این اجازه می دهد تا سینک آماده سازی بعنوان یک دستشویی تمیز کننده ثانویه بعد از یک اجتماع بزرگ عمل کند.

3. فضای شمارنده را در نظر بگیرید

تا آنجا که ممکن است فضای لازم برای تهیه غذای غذا بخواهید. عرض چهار پا با عمق 2 فوت حداقل منطقه آماده سازی مداوم شما باید در کنار سینک آماده سازی باشد. در حالت ایده آل ، من دوست دارم مشتریانم 6 تا 8 پا داشته باشند. اگر جایی برای یک جزیره 6 فوت ندارید ، یک شبه جزیره را در عوض در نظر بگیرید.

اگر سینک آمادگی خود را در یک جزیره قرار می دهید ، وسط آن را مرکز نکنید. و اگر سینک آماده را روی پیشخوان محیط قرار می دهید ، آن را وسط آن قرار ندهید. در عوض ، سینک ظرفشویی را به یک طرف بچسبانید تا در حد امکان فضای شمارنده مداوم وجود داشته باشد.

در مورد آن فکر کنید: حتی یک وعده غذایی متوسط ​​برای شش نفر به دو یا چند تخته برش ، مواد اولیه خام ، ظروف ، ابزار و وسایل کوچک نیاز دارد. و اگر مثل من باشید ، در ضمن آماده کردن غذا ، یک میان وعده و مقداری شراب نیز برای لذت بردن از آن وجود دارد. این که آیا شما در حال تهیه غذا ، آبکاری و یا سرو بوفه هستید ، این فعالیت ها به جای دویدن از یک بخش خیلی کوچک از پیشخوان به دیگری ، آسان تر می توانند روی یک سطح بزرگ انجام دهند.

4- در منطقه آماده سازی غذا بمانید

سینک آماده سازی متعلق به منطقه تهیه غذا است. شما باید بتوانید از یخچال و فریزر به پیشخوان به آشپزخانه یا محدوده در چند مرحله حرکت کنید ، بدون هیچ مشکلی بین آن. بنابراین سینک ظرفشویی خود را از طرف آشپزخانه یا یخچال خود در طرف مقابل آشپزخانه قرار ندهید ، به خصوص اگر مانعی (مانند یک جزیره) بین آنها وجود داشته باشد.

در صورت امکان ، سینک های آماده سازی جزیره باید در طرف جزیره روبروی یخچال قرار داشته باشند ، اما در انتهای برعکس. به این ترتیب ، وسایلی که از یخچال بیرون می آیند دارای پیشخوان واضحی برای فرود آمدن هستند ، اما آنها منطقه آماده سازی را به هم نمی زنند.

به عنوان یک یادداشت جانبی ، سعی کنید آشپزخانه را طوری تنظیم کنید که مسیر از محل غذا خوردن - خواه یک توله آشپزخانه یا یک اتاق غذاخوری رسمی باشد - از قسمت آشپزی عبور نکند. داشتن ترافیک روان و بدون وقفه مهمترین عنصر طراحی عملکردی آشپزخانه است. شما نمی خواهید کسی که ظرف های شام را پاک می کند ، در تلاش خود برای پختن دسر قرار بگیرد.

5. هنگام قرار دادن سینک دبستان در یک جزیره

اگر سینک آمادگی خود را در یک جزیره قرار می دهید ، مهم است که آن را در کنار هم قرار دهید. اگر سینک آماده است در گوشه و کنار گوشه آشپزخانه قرار دارد ، در این صورت یا فضای خاموش را هدر می دهید و اتاق خود را متلاشی می کنید ، یا باید چندین گوشه را در گوشه و کنار خود بردارید تا از قسمت آماده سازی به سطح آشپزی برسید.

در اینجا ، فقط یک محوری لازم است تا از پیشخوان تا پخت و پز بگیرید. این کار باعث می شود تا در هنگام آماده سازی همچنان نظارت بر آنچه در اجاق گاز وجود دارد آسان تر شود.
گروه طراحی جانستون
این جزیره دو غرق ارائه می دهد. این یک آشپزخانه بزرگ با مفهوم آزاد است ، اما با تمام پنجره ها ، درها و راهروها ، فضای دیوار زیادی برای پیشخوان های محیطی وجود ندارد. قرار دادن سینک در قسمتهای مقابل جزیره ، فضای آماده سازی و تمیز کردن را نیز فراهم می کند. همچنین به شما و سرآشپز شما اجازه می دهد تا هنگام تهیه شام ​​به راحتی مکالمه کنید.
6. لکه های پیرامون همان قوانین را دنبال کنید

برای بهره مندی از مزایای یک سینک آماده سازی نیازی به یک جزیره ندارید. این آشپزخانه گالری هنوز جایی برای دو سینک دارد. توجه داشته باشید که سینک ظرفشویی به سمت ورودی است و از ورود غذاهای کثیف یا مهمانان خوش ذوق به روش آشپز جلوگیری می کند. سینک آماده برای انتقال آسان بین آماده سازی و پخت و پز به راحتی با گلدان آماده است.
در حالی که این آشپزخانه دارای یک جزیره است ، سینک آماده سازی در اینجا نیز در حاشیه محیط ، روبروی پنجره قرار دارد. آنها منظره خوبی داشتند و بنابراین تصمیم گرفتند که سینک را در جلوی آن ، و آشپزخانه در جزیره قرار دهید. از آنجا که آن طرف آشپزخانه دارای پیشخوان های گسترده است ، آنها می توانند تقارن را با پنجره حفظ کنند بدون آنکه فضای مقدماتی مقدماتی را قربانی کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 منطقه از ذخیره سازی آشپزخانه را بدانید
"چه مقدار فضای ذخیره ای نیاز دارم؟" ترفند این است که شما چه شخصی را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که چگونه آن را برای دسترسی راحت ذخیره می کنید. این چالش را با دقت در نظر بگیرید زیرا فضاهای ضعیف سازمان یافته اغلب به تحریک روزانه تبدیل می شوند و مانع لذت بردن از خانه بودن می شوند. آشپزخانه ها در بالای لیست اتاق هایی که در آن شما نیاز دارید تا فضای مناسب خود را بدست آورید.
نحوه سازماندهی فضای ذخیره سازی آشپزخانه شما

در نظر بگیرید که وسایل آشپزخانه خود را در سه منطقه اصلی فعالیت قرار دهید: یخچال ، سینک ظرفشویی و محدوده.

1. مرکز یخچال و فریزر

مرکز یخچال و فریزر به عنوان یک نقطه دریافت و اولیه تهیه غذا در چیدمان آشپزخانه عمل می کند. از جهت ورود مواد غذایی بهترین مکان در نزدیکی ورودی است. حتی اگر این چیدمان در آشپزخانه شما اتفاق نیفتد ، در نظر گرفتن این عملکرد می تواند به شما در تعیین چگونگی شروع ساماندهی فضای ذخیره سازی آشپزخانه کمک کند.

یک کانتر کنار یا اطراف یخچال شما مکان ایده آل برای تنظیم کیسه های مواد غذایی است. این موقعیت امکان انتقال فوری وسایل سرد به یخچال و فریزر و ذخیره مواد اصلی ، مواد کنسرو شده ، چاشنی ها ، جعبه های غلات و سایر وسایل غذایی خشک را در کابینت های اطراف یا یک شیروانی در مجاورت فراهم می کند.

دسترسی آسان به وسایل اصلی شما برای تهیه غذای اولیه باعث می شود کار سریعتر و آسان تر شود. از آنجایی که لوازم اصلی شما در اینجا قرار گرفته است ، برنامه ریزی کنید تا در همین منطقه میکسرها و کاسه های مخلوط شده و وسایل آماده سازی آنها مانند اندازه گیری قاشق و فنجان به همراه الک ، گریر ، قالب سالاد ، قلع کیک ، بشقاب پای و
قلع مافین.
داخلی سوزان بروک
مرکز یخچال و فریزر همچنین مکان ایده آل برای ذخیره کنسرو ، کنسرو مواد غذایی ، سازندگان قهوه و نان و سایر وسایل کوچک مورد استفاده در کالاهای خشک است.

یک طراح آشپزخانه پیدا کنید تا به شما در برنامه ریزی ذخیره سازی کمک کند
طراحی روشن باربارا
گاراژهای لوازم خانگی مانند این یکی باعث از بین رفتن درهم و برهمی کانتر در نزدیکی ایستگاه یخچال و فریزر می شود. کتابهای آشپزی را می توان در هر جای آشپزخانه ذخیره کرد ، اما مرکز یخچال و فریزر مکان مناسبی برای نگهداری آنها است زیرا از کتابهای آشپزی در تهیه غذای اولیه استفاده می شود. همانطور که در اینجا نشان داده شده ، یک قفسه کتاب کوچک را در مکانی قرار دهید که خشک بماند اما در دسترس باشد.

در نظر بگیرید که جاروها ، قابلمه های گرد و غبار و گلخانه ای را در یک خانه یا شیروانی کوچک در نزدیکی مرکز یخچال خود ذخیره کنید.
هوز
این جدول یک نقطه شروع ناچیز برای برنامه ریزی برای ذخیره سازی در اطراف یخچال و فریزر ارائه می دهد. ایده ها را با هم مخلوط و مطابقت دهید تا آن را با سبک زندگی تطبیق دهید.

چه مقدار انبار را برای مواد شیرین کاری لازم دارید؟ حداقل 16 فوت مکعب برای ذخیره مواد غذایی خشک استفاده کنید. کابینت های خروج شلوار از حدود 24 فوت مکعب شروع می شوند ، در حالی که شلوارک مخصوص گنجه اختصاصی در حدود 72 فوت مکعب (فضایی که 3 فوت مربع آن به طول 8 فوت است) آغاز می شود.

میزان مناسب برای تجهیزات و ابزار پخت و پز چقدر است؟ از کابینت های دیواری و پایه ای حداقل 24 اینچ عرض شروع کنید. خانواده ها و کلکسیونرهای بزرگتر باید حداقل با 42 اینچ عرض شروع کنند.

در مورد ذخیره سازی مواد غذایی یخچال چیست؟ کوچکترین یخچال در حدود 10 فوت مکعب فضای ذخیره سازی مواد غذایی شروع می شود. واحدهای برتر از حدود 25 فوت مکعب فضای ذخیره سازی مواد غذایی یخچال شروع می شوند.

برای وسایل کوچک ، گلدان ها ، کاسه ها و سینی ها به چه تعداد اتاق انبار نیاز دارید؟ مینیمالیست ها با 12 اینچ از عرض کابینت های دیواری و پایه شروع می شوند ، در حالی که خانواده های بزرگ ممکن است بخواهند با 36 اینچ شروع کنند.
آشپزخانه های اره
2. مرکز سینک

برای کارایی حداکثر ، مرکز سینک باید بین یخچال و فریزر و مرکز محدوده یا منطقه پخت و پز باشد. از آنجا که سینک ها بیشترین استفاده و ترافیک را در هر نقطه از آشپزخانه به دست می آورند ، سینک ظرفشویی های مرکزی و ماشین های ظرفشویی به بهترین شکل کار می کنند.

برنامه ریزی کنید تا فضای مخفی ترین کانتر در مرکز سینک را داشته باشید. منطقه داخل و اطراف سینک ها برای کارهای آماده سازی غذا شامل تمیز کردن و برش زدن و همچنین شستشو و تمیز کردن بعد از غذا استفاده می شود. ظروف زباله و بازیافت را به صورت استراتژیک قرار دهید تا دفع مرتب و بی زحمت اتفاق بیفتد.

ذخیره سازی در مراکز سینک شامل مکان هایی برای وسایل روزمره وسایل تختخواب ، ظروف و ظروف شیشه ای ، و همچنین فعالیت هایی در زمینه مدیریت پسماند ، قرارگیری و ذخیره سازی Dishtowel ، وسایل نظافت ، پولیش و خشک کردن است.

تخته های برش و چاقوها را در یک نقطه میانی بین سینک و یخچال قرار دهید تا بتوانید به راحتی در وسایل مورد نظر از یخچال و فریزر برش داده و برش بزنید و بقایای آن را به مرکز سینک ظرف نگه دارید که ظروف زباله را در خود نگه می دارد.

سازمان دهنده های کشوی آشپزخانه را پیدا کنید
طراحی الهی + ساخت
بیشتر افراد شیشه های آشامیدنی را در کابینت های دیواری در نزدیکی سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی ذخیره می کنند ، که به خوبی کار می کند ، اما کشوهایی که برای نگه داشتن ظروف شیشه ای طراحی شده اند ، راه حل دیگری ارائه می دهند و می توانند دسترسی راحت تری داشته باشند. در هر صورت ، مکانی مناسب برای سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی برای ظروف شیشه ای و ظروف روزمره خود داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


بزرگتر همیشه بهتر نیست ، به خصوص وقتی ما در حال آشپزخانه صحبت می کنیم. آشپزخانه های کوچک معمولاً مکانهای کاری کارآمدتر از اتاقهای بزرگ هستند. فضا و طراحی خوب منحصر به یک آشپزخانه بزرگ نیستند. تنها ایده هایی برای تزئین آشپزخانه کوچک کوچک که فضای کوچک شما را منظم ، کاربردی و زیبا نگه می دارد.

اگر بتوانید آشپزخانه خود را سازماندهی کنید ، می توانید زندگی خود را سامان دهید. - لوئیس پاریش

ما ایده های تزئینی آشپزخانه کوچک را با هم ارائه کرده ایم که با راه حل های خوب طراحی ، موارد زیر را حل می کنند. سه شکایت رایج در مورد آشپزخانه کوچک ، درهم و برهمی ، کمبود فضای ضد و یک آشپزخانه تاریک است.

کلفت
درهم و برهمی معمولاً یک عارضه جانبی نداشتن فضای کافی است. غالباً ، ذخیره سازی بیشتر راه حل نیست - ساده سازی و از بین بردن آشپزخانه شما است. کابینت ها و زیر شلوارهای خود را (به ویژه قسمت پشتی) پشت سر بگذارید و هر چیزی را که مدتی از آن استفاده نکرده اید ، اهدا کنید یا به او بدهید. از خود بپرسید که آیا واقعاً به ابزاری برای سوراخ کردن گیلاس یا برش تخم مرغ احتیاج دارید. هنگامی که کابینت ها را پاک کردید ، با ذخیره کردن وسایلی که باعث ایجاد اختلال در بینایی می شوند ، پیشخوان ها را پاک کنید.


کمبود فضای شمارنده
شما فضای مجازی را بازیابی کرده اید ، اما آیا هنوز احساس می کنید که کافی نیست؟ این یک مسئله مشترک است ما ایده هایی برای به حداکثر رساندن (و حتی اضافه کردن) فضای خاموش بیشتر به آشپزخانه کوچک شما ، از جمله ترفندی برای تبدیل سینک شما به تخته برش (تصویر بالا).
آشپزخانه تاریک
اتاق های تاریک احساس کوچکتر شدن می کنند ، بنابراین دیوارهای خود را با یک کت رنگ تازه در سایه روشن روشن کنید. اگر عاشق کابینت های غنی و تاریک خود هستید ، انواع مختلفی از نور را اضافه کنید. برای روشن تر کردن محل کار و برجسته کردن کابینت ها از روشنایی زیر کابینت استفاده کنید. نورپردازی خوب ، بدون توجه به رنگ ، باعث می شود آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد. برخی از ایده های روشنایی زیر را امتحان کنید:

چراغ های نوار LED را به قفسه ها و زیر کابینت های خود اضافه کنید تا فضای پیشخوان خود را روشن کنید. به سادگی پوست کنده ، چوب و وصل کنید.
لامپ های لامپ رشته ای را با آخرین نسخه های کارآمد در انرژی جایگزین کنید.
چراغهای آویز را که می توان بر روی سیستم های روشنایی مسیر موجود چسباند ، انتخاب کنید تا نورپردازی اتاق شما لایه بندی شود.
وسایل نوری منسوخ را جایگزین کنید.
یک آینه را به یک دیوار آشپزخانه اضافه کنید یا یک تصویر بک گرانددار را برای بازتاب نور در نظر بگیرید.
ایده های تزئین آشپزخانه کوچک که به راحتی قابل اجرا هستند:
قفسه های قابلمه
ابزار آشپزی ذخیره سازی دیوار
مبلمان مخفی
فضای شمارنده بیشتر
قفسه اضافی


1. قفسه های قابلمه
در حالی که بیشتر آشپزخانه های کوچک فضای مورد نیاز برای قفسه های قابلمه بزرگ و مستطیلی را ندارند ، گزینه هایی برای فضاهای کوچکتر وجود دارد. قفسه های قابلمه مجبور نیستند از سقف آویزان شوند. بعضی از آنها می توانند مانند دیوار گیره در بالا دیوار نصب شوند.
2. ابزار آشپزی دیوار ذخیره سازی
از بعضی از شلوغ ترین آشپزخانه های رستوران که از سخت افزار دیواری و قفسه های دیواری برای انبار ظروف استفاده می کنند ، الهام بگیرید. برخی از ایده ها برای ذخیره وسایل و وسایل روی دیوار:

قفسه های مخصوص ظروف را آویزان کنید. یک نوار ساده با چند قلاب می تواند ابزارهایی را با یک حلقه یا سوراخ در آنها نگه دارد. سبد هایی وجود دارد که می توانید برای نگه داشتن وسایل کوچکتر روی قفسه آویزان شوید
یک گیره را بکشید و آویزان کنید و از آن برای آویز کردن وسایل خود استفاده کنید. موارد مرتب شده بر اساس رنگ یا استفاده را نگه دارید.
برای ذخیره چاقوها و کوزه های ادویه از آهنرباهای دیواری استفاده کنید.
3. مبلمان مخفی
برای به حداکثر رساندن کارآیی آشپزخانه کوچک خود از یک روش خلاقانه استفاده کنید. راه هایی برای ایجاد فضای چند منظوره با وسایل مبلمان کاربردی بیابید که مفید هستند اما می توانند به راحتی از دسترس خارج شوند. برخی از ایده ها عبارتند از:

صندلی های نوار پشتی که می توانند از بین بروند.
کابینت یا میزهای کوچک آشپزخانه.
میزهای سقفی ، دیوارهای نصب شده یا تخته های برش.
4. فضای شمارنده بیشتر
اگر هدف شما ایجاد فضای آشپزخانه معاصر است ، یکی از مهمترین عناصر طراحی پیشخوان آشپزخانه های مینیمالیستی و بدون استفاده است. این نه تنها مدرن به نظر می رسد ، بلکه باعث می شود فضای پیشخوان افزایش یابد ، تهیه و طبخ آن راحت تر می شود. اولین قدم ، کنار گذاشتن تمام وسایل کوچک و وسایل آشپزخانه است. برخی از ایده های دیگر برای افزایش فضای پیشخوان عبارتند از:

یک آشپزخانه سرامیکی با مشخصات کم. آشپزخانه های برقی امروزی براق و مدرن هستند. آنها مزایای دیگری دارند که تقریباً از پیشخوان ها غافل می شوند ، بنابراین می توانید در هنگام استفاده ، تخته برش یا وسایل دیگری را روی آن قرار دهید.
یک پوشش آشپزخانه اگر دامنه بنزین دارید ، می توانید برای آن یک کاور خریداری کنید تا در صورت عدم استفاده بتوانید با خیال راحت روی اجاق گاز خود کار کنید. برخی از پوشش ها به صورت سطوح بلوک قصاب چوب هستند.
یک بلوک قصابی یا چرخ دستی به عنوان فضای خاموش اضافی. یکی را با چرخ بخرید ، یا خود را به مجموعه اضافه کنید تا در صورت عدم استفاده بتوانید آن را از حالت خارج کنید. برای یک نوار صبحانه فوری ، چند عدد مدفوع ساده به بلوک قصاب خود اضافه کنید.

5. قفسه اضافی
مکانهایی را برای اضافه کردن قفسه برای ذخیره اضافی پیدا کنید. یک ردیف قفسه باریک ، که به یک جزیره آشپزخانه اضافه شده است ، می تواند برای کتابهای آشپزی مناسب باشد. به دنبال مکان های اضافی از جمله گوشه ها یا پیشخوان باشید.

امیدواریم این پست الهام بخش شما باشد تا آشپزخانه کوچک خود را تازه تر کنید. ایده مورد علاقه شما برای تزئین آشپزخانه کوچک چیست؟



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

گاز خود را آزمایش کنید
صابون ظرف و آب را در یک بطری اسپری ترکیب کنید. یک بطری اسپری کوچک را با آب از سینک خود پر کنید و چند قطره صابون ظرف مایع اضافه کنید. بطری را تکان دهید تا صابون با آب مخلوط شود و لکه ها را تشکیل دهند. چند بار اسپری بطری را در سینک خود آزمایش کنید تا مطمئن شوید که قبل از استفاده از آن کار می کند تا لوله های خود را بررسی کنید. [10]
در صورت تمایل می توانید از مایع تشخیص نشت گاز نیز استفاده کنید. می توانید مایع تشخیص را از فروشگاه سخت افزار محلی خود خریداری کنید.
گاز را برای اجاق گاز خود روشن کنید. دریچه مورد نظر خود را برای اجاق گاز خود ، که عمود بر لوله ها و در حالت خاموش است ، پیدا کنید. شیر را بچرخانید تا به موازات لوله ها باشد تا گاز روشن شود. این اجازه می دهد تا گاز داخل خط و اجاق گاز انعطاف پذیر شود ، بنابراین می توانید مهر و موم های بین لوله ها را بررسی کنید. [11]
اگر بعد از روشن کردن گاز می توانید بوی گاز طبیعی دهید ، بلافاصله آن را خاموش کرده و خطوط گاز را مجدداً برقرار کنید.
آب صابون را روی اتصالات خط گاز به اجاق گاز خود اسپری کنید. بطری اسپری را نزدیک به اتصالات بسته شده نگه دارید و مقداری آب صابون را روی آنها اسپری کنید. اطمینان حاصل کنید که آب صابون را تا تمام مدت اطراف لوله بمالید تا کاملاً مرطوب شود. در صورت وجود نشت گاز ، آب صابون شروع به حباب اطراف اتصالات خواهد کرد ، بنابراین می دانید که یک نشت کوچک وجود دارد. هر کدام از اتصالات ایجاد شده را بررسی کنید و هرکدام از آنها را که نشت می کند علامت گذاری کنید. [12]
اگر آب صابون حباب نمی کند ، دیگر نیازی به تغییر نیست.
قبل از آزمایش دوباره نشت ، اتصالات سست را محکم کنید. مهره را روی انبوه قفل کانال خود در لوله اصلی گاز قرار دهید و سپس از آچار برای محکم کردن خط انعطاف پذیر استفاده کنید. آن را پیچ کنید تا دیگر نتوانید آن را محکم تر کنید. پس از استفاده از آب صابون ، فرآیند را برای هر اتصال دیگری که حباب کرده است تکرار کنید. پس از اتمام ، آب صابون بیشتری را روی اتصال اسپری کنید تا دوباره آن را بررسی کنید. [13]
نکته: اگر لوله ها بعد از سفت شدن آنها هنوز در حال نشت هستند ، ممکن است نیاز به استفاده مجدد از سیلرها در نخ ها باشید.

هر مشعل را بطور جداگانه روشن کنید تا آنها را آزمایش کنید. یک به یک ، هر مشعل را روی اجاق گاز خود بچرخانید تا زمانی که صدای اشتعال را بشنوید. اشتعال حدود 4 ثانیه قبل از شروع شعله طول می کشد ، اما ممکن است اولین باری که روشن می شوید کمی بیشتر طول بکشد. پس از شروع شعله ، مشعل را کم کنید تا اطمینان حاصل شود که جریان گاز به درستی تنظیم شده است. قبل از اینکه روی یک مورد بعدی آزمایش کنید ، مشعل را خاموش کنید. [15]
اگر مشعلها کار نکنند ، ممکن است لازم باشد مجدداً خط تأمین گاز خود را بررسی کنید تا دریابید که این شیر روشن است یا خیر. اگر اینگونه باشد ، ممکن است لازم باشد با یک تکنسین تماس بگیرید تا اجاق گاز مورد نظر خود را بررسی کند.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

اتصال خط گاز
1
بررسی کنید که شیر گاز اجاق گاز در حالت خاموش است. شیر گاز را برای اجاق گاز خود در لوله ای در نزدیکی کف خود در پشت اجاق گاز قدیمی خود و یا جایی که قصد نصب جدید را دارید پیدا کنید. سوپاپ باید از قبل خاموش باشد ، اما تأیید کنید که عمود بر لوله قرار گرفته است ، بنابراین نشت گاز طبیعی وجود ندارد. پس از خاموش شدن گاز ، می توانید به کار خود ادامه دهید. [4]
در حالی که گاز هنوز روشن است ، روی اجاق گاز خود كار نكنید زیرا نفس كشیدن ناامن است و بسیار اشتعال پذیر است.
اگر به بوی شدید گاز طبیعی رسیدید ، شیر را خاموش کنید و قبل از تماس با اورژانس ، خانه خود را ترک کنید. از وسایل الکترونیکی یا مواردی که ایجاد جرقه می شود استفاده نکنید.

درزگیر لوله را روی نخ روی اجاق گاز بمالید. یک سیلر لوله ای را که برای استفاده در خطوط بنزین ساخته شده است ، تهیه کنید. در غیر این صورت ، گاز از درز نشت می کند. با استفاده از قلم مو روی درب سیلر لوله ، یک لایه نازک را روی قسمت نخ شده روی اجاق گاز خود بکشید ، که معمولاً در نزدیکی گوشه پایین قرار دارد. حتماً در اطراف نخ یک مهر و موم کامل ایجاد کنید تا گاز نتواند فرار کند. [5]
می توانید در فروشگاه های سخت افزاری سیلر لوله گاز خریداری کنید.
در صورت وجود می توانید از نوار آب بندی لوله نیز استفاده کنید. نوار را 2-3 بار دور نخ بپیچید تا مهر و موم شود.

اگر دستگاه از قبل وجود ندارد ، تنظیم کننده را به اجاق گاز وصل کنید. تنظیم کننده یک قطعه لوله جعبه ای است که فشار گاز وارد شده به اجاق گاز شما را کنترل می کند. در حالی که بیشتر اجاق گازها دارای یک تنظیم کننده داخلی هستند ، ممکن است لازم باشد که یکی را به برخی مدل ها وصل کنید. تنظیم کننده ای را بخرید که مطابق با نام تجاری و خروجی اجاق گاز شما باشد و آن را بر روی لوله لوله ای که درزگیر استفاده کرده اید پیچ ​​کنید. مهره را بر روی تنظیم کننده بچرخانید تا زمان دستی آن محکم باشد و سپس از آچار استفاده کنید تا در حد امکان آن را محکم کنید. [6]
می توانید تنظیم کننده های اجاق گاز را در فروشگاه های لوازم خانگی یا به صورت آنلاین خریداری کنید.
نکته: اگر وصل کردن مستقیم تنظیم کننده به اجاق گاز دشوار است ، می توانید ابتدا یک لوله آرنج را وصل کنید تا فضای بیشتری برای تنظیم کننده داشته باشید. فقط مطمئن شوید که لوله آرنج را قبل از تنظیم تنظیم کنید ، تا نشت نکند.

نخ را بر روی تنظیم کننده با درزگیر لوله ببندید. قلم مو را دوباره به داخل سیلر لوله گاز آغشته کرده و در انتهای رگلاتور آن را در اطراف نخ مالش دهید. حتماً یک مهر و موم کامل تهیه کنید یا در غیر این صورت گاز می تواند از لوله های شما نشت کند. 5 دقیقه بعد از استفاده از درزگیر کار کنید تا قبل از اتصال آن خشک نشود. [7]
فقط از سیلر مخصوص لوله های گاز استفاده کنید تا از بروز نشتی جلوگیری کنید.

یک خط گاز انعطاف پذیر را با آچار بر روی اجاق گاز پیچ کنید. یک خط گاز انعطاف پذیر از فلز راه راه ساخته شده است و به راحتی می تواند خم شود تا در فضاهای تنگ قرار بگیرد. اطمینان حاصل کنید که خط گاز انعطاف پذیر در انتهای آن دارای همان اندازه است و در غیر این صورت اجاق گاز شما بدون آداپتور مناسب نخواهد بود. یک انتهای خط گاز را روی نخ تنظیم کننده با دست بچسبانید. وقتی دیگر نمی توانید آن را روشن کنید ، مهره را بر روی تنظیم کننده با انبردست قفل کانال نگه دارید و انتهای خط گاز را با استفاده از آچار محکم کنید. [8]
می توانید خطوط گاز انعطاف پذیر را از فروشگاه های سخت افزار یا لوازم خانگی خریداری کنید.
از خط گاز قدیمی منعطف استفاده نکنید زیرا ممکن است مستعد ابتلا به آن باشد.

قبل از اتصال خط انعطاف پذیر ، سیلر را روی نخ های لوله اصلی گاز قرار دهید. بندر را در لوله اصلی گاز با سیلر لوله خود بپوشانید تا گاز فرار نکند. خط گاز قابل انعطاف را با عقربه های ساعت بچرخانید تا دیگر نتوانید آن را چرخانید. مهره را روی لوله اصلی گاز با انبردست قفل کانال بچسبانید تا حرکت نکند و از آچار قابل تنظیم برای محکم کردن لوله انعطاف پذیر استفاده کنید. [9]
مراقب باشید که لوله ها را از بین نبرید زیرا می توانند ترک خورده یا آسیب ببینند.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

7. در صورت داشتن اجاق گاز از دریافت متر CO در نظر بگیرید.
تهویه مناسب آشپزخانه فقط برای بوها مهم نیست. همچنین در صورت پخت و پز در اجاق گاز ، که مونوکسید کربن را آزاد می کند ، یک نگرانی ایمنی است. ترک خوردن پنجره یا استفاده از پنکه پنجره می تواند کمک کند ، اما ممکن است بخواهید خرید یک متر مونوکسید کربن را نیز در نظر بگیرید ، به خصوص اگر پنجره ندارید. اگر خواندن میزان CO را بالاتر از حد توصیه شده نشان می دهد ، زمان آن رسیده که برخی از طرفداران را وارد کنید.
8- با بوی خوب آشپزی با بوی بد آشپزی مبارزه کنید.
یکی از راه های مقابله با بوی نامطبوع و پخت و پز ، جایگزینی آنها با بو های خوب آشپزی است! مقداری گوه مرکبات یا چند عطر ادویه را روی اجاق گاز بمالید (یا همانطور که یکی از خوانندگان این کار را انجام می دهد ، در اجاق گاز آهسته خود) و خانه شما هنوز هم بوی می دهد ، بله ، اما بوی خیلی بهتری می دهید!

"اگر من چیزی را بو کرده ام که بو (و نه به خوبی ، مانند کلم یا غذاهای دریایی) ، من یک طعم ادویه جات ترشی جات را در Crockpot می ریزم و یک ساعت یا آن را اجرا می کنم (دارچین / میخک / جوز هندی / پوست پرتقال یا رزماری / وانیل / پوست لیمو) و خانه بوی فوق العاده ای می دهد. یکی از این روزها قصد دارم یک ماده خوشبو کننده برقی بخرم ، اما هنوز برای آن کار نکرده ام ، و به نظر می رسد اکنون این راه حل برای بوها خوب است. "

9. روشهای متفاوتی از پخت و پز را پیدا کنید.
این ممکن است سخت ترین اجرای باشد - اگر می خواهید بیکن را سرخ کنید ، می خواهید بیکن را سرخ کنید! - اما بهترین راه مقابله با آشپزخانه با دامنه کمتر ، پخت و پز به روشهایی است که نیازی به آن ندارید ، یا حداقل استفاده از برخی از راه حل های هوشمند.

در اینجا آمده است که چگونه یک خواننده ، یک "دزدگیر و دندانه دار OCD تمیز" OCD که قادر است آشپزخانه خود را بدون وجود تهویه ، بی نقص نگه دارد ، شرح می دهد:
وی گفت: "برای بیشتر پخت و پزهایم ، به جای اینکه نگران تغییر مسیر بخار یا گریس نباشم ، سعی می کنم تا حد امکان از آن جلوگیری کنم. برای ظرف هایی که به آب جوش / گرم نیاز دارند ، ابتدا آب را در یک کتری بزرگ چای برقی گرم می کنم و سپس آن را درون گلدان می ریزم. من همیشه یک گلدان را روی گلدان ها نگه می دارم ، و برای سرخ کردن از یک ظرف چربی چربی استفاده می کنم ، حتی اگر این یک سرخ کردن سریع تخم مرغ برای صبحانه باشد. هر کمی کمک می کند!


برای ظروف بهتر و بدون پوشش محکم بهتر ، از یک پوشش بزرگ گنبدی شیشه ای استفاده می کنم که از گلدان بزرگتر است و بنابراین به طور معمول روی دستگیره ها استراحت می کنید ، کمی فضای بین گلدان و کاور باقی می گذارم و یک مهر و موم محکم ایجاد نمی کنید. به این ترتیب ، گلدان "فکر می کند" کشف نشده است ، اما بخار در سراسر آشپزخانه نمی رود. من از Crockpot در هر زمان عملی برای کمک به کاهش بخار استفاده می کنم و همچنین سعی می کنم غذاهای چرب تر / بو یا بو یا بخار بلند مدت را با استفاده از مشعل برقی روی عرشه (مخصوصاً در تابستان که به کاهش حرارت در آشپزخانه کمک می کند) بپزم. هر وقت من این کار را کردم ، همیشه تایمر / زنگ خطر زیادی را بر روی تلفن خود قرار می دهم تا به من یادآوری کنند که قابلمه را چک کنید ، زیرا در خارج بودن فضای بیرون ، خطر آتش سوزی و سوختن را کاهش نمی دهد اگر گلدان فراموش شود! "
10. فیلترهای فن را مرتبا بشویید.
اگر طرفدار چرخشی دارید ، حتی اگر فکر می کنید کارهای زیادی انجام نمی شود ، حتماً فیلترها را مرتباً تمیز کنید. اگر آنها کثیف هستند ، این بدان معنی است که آنها باید کاری انجام دهند.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

چگونه اجاق گاز را قلاب کنیم
کوره های گازی از آنجایی که سریعتر غذا می پزند و از انرژی کمتری نسبت به اجاق های برقی استفاده می کنند ، از محبوبیت بالایی برخوردار است. قلاب زدن به اجاق گاز کار ساده ای است که می توانید به تنهایی با چند ابزار آن را انجام دهید. پس از اتصال اجاق گاز خود به خط گاز ، هرگونه نشتی را بررسی کنید تا بتوانید در امان باشید. پس از اتمام کار ، آماده استفاده از اجاق گاز خود هستید!
بررسی لوازم خانگی و محل کار شما

از یک اجاق گاز استفاده کنید که به منبع گاز موجود در خانه شما متصل باشد. خانه شما یا از پروپان یا گاز طبیعی استفاده خواهد کرد ، بنابراین دستگاه شما باید با سوخت مطابقت داشته باشد. قبل از خرید لوازم جدید خود ، منبع گاز موجود در خانه خود را بررسی کنید تا بتوانید نوع مناسب اجاق گاز را بدست آورید. اگر در حال حاضر یک خط بنزین در خانه شما نصب نشده است ، قبل از اینکه بتوانید اجاق گاز را اداره کنید ، باید یکی را در آن قرار دهید. [1]
اگر در خانه خود یک نوع سوخت دارید و می خواهید سوئیچ کنید ، باید یک حرفه ای خطوط گاز را برای خود نصب کنید.
اگر نوع اشتباهی از دستگاه را برای سیستم گاز خود دارید ، ممکن است یک تکنسین داشته باشد که آن را برای شما تبدیل کند.
سوختن پروپان از گاز طبیعی کارآمدتر است و انتشار آن به محیط زیست آسیب نمی رساند.
اطمینان حاصل کنید که شما یک خروجی زمینی 120 ولت و شیر گازی با کیفیت برد دارید. شاخه های برق اجاق گاز دارای آداپتور خروجی 3 ضربتی هستند ، بنابراین پریز برق شما باید به داخل زمین وصل شود. یک تستر مدار را به محل خروجی وصل کنید که در آن قصد دارید اجاق گاز خود را نصب کنید تا ببینید که آیا آن زمینی است یا خیر ، آن را تعمیر کنید یا در صورت عدم وجود یک الکتریک استخدام کنید. سپس خط گاز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خط گاز دارای دریچه ای با کیفیت است. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است لازم باشد تکنسینی را استخدام کنید تا یکی از آنها را در خط گاز برای شما نصب کند.
شما می توانید تستر مدار را از فروشگاه سخت افزار محلی خود خریداری کنید.
هشدار: هرگز سعی نکنید که سوزن زمین را از اجاق گاز خود جدا کنید ، زیرا هنگام استفاده از اجاق گاز می تواند خطر آتش سوزی را ایجاد کند.

 

محل کار خود را تمیز کنید تا در اجاق گاز جدید شما چیزی نباشد. هرگونه میز کنار خانه را پاک کنید و مطمئن شوید که چیزی در کف اطراف ناحیه نصب اجاق گاز وجود ندارد. منطقه را برای تمیز کردن گرد و غبار و خاک از منطقه پاک کنید تا در زیر اجاق گاز جدید شما کثیف نباشد. عرض و عمق فضایی که اجاق گاز را در آن نصب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که لوازم شما متناسب باشد و هرگونه تنظیم مورد نیاز خود را انجام دهید.
کف اجاق گاز جدید خود را صاف کنید تا آنها روی زمین صاف بنشینند. به یک یاور کمک کنید تا اجاق گاز را به عقب بریزید و آن را روی حوله بکشید تا بتوانید به پاها دسترسی پیدا کنید. پاها را در پایین اجاق گاز در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا آنها را بیشتر یا در جهت عقربه های ساعت بکشید تا آنها را جمع کنید. هر یک از پاها را به همان میزان شل یا سفت کنید و دوباره تست کنید تا سطح آن تست شود. اگر اجاق گاز تکان می خورد ، تا زمانی که محکم باشد ، پا را خیلی طولانی یا کوتاه تنظیم کنید. [3]
کف شما ممکن است کاملاً سطح نباشد ، بنابراین اجاق گاز ممکن است حتی اگر تمام پاها به طول یکسان باشد ، تار کند.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


3. از یک فن در اتاق دیگر مانند حمام استفاده کنید.
هر فن متحرک با نزدیکی به آشپزخانه در اینجا کمک شما است. حمام من از سالن آشپزخانه ما پایین است ، اما من هنوز وقتی حمام آشپزی چیزی به خصوص بو یا دودی می کنم فن حمام را روشن می کنم. این واقعاً به کاهش بوی طولانی کمک می کند.

4- از نگهبان اسپلیت چربی استفاده کنید.
صفحه نمایش محافظ یا محافظ وسیله ای است که برای گرفتن اسلاتر چربی در بالای قابلمه قرار می گیرد. آنها با قیمتی در حدود 10 دلار می فروشند ، که این امر را با قیمت آن ضروری می کند. شما واقعاً می توانید مقدار دستمال را که روی کابینت هایتان به پایان می رسد کاهش دهید بدون اینکه اجازه دهید در وهله اول خارج شود! ما یک صفحه نمایش اسپلاتر جذب کننده بو را مرور کردیم و از اینکه چقدر خوب کار می کند بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم.
5- مرتباً کابینتهای آشپزخانه خود را پاک کنید.
این اجتناب ناپذیر از داشتن هود محدوده است: شما فقط باید بیشتر از بیشتر موارد کابینت خود را تمیز کنید. بخشی از کارهای روزمره یا هفتگی تمیز کردن آشپزخانه خود را به آن تبدیل کنید. توصیه می کنیم کابینت ها و نواحی اطراف اجاق گاز را با یک صابون ضدعفونی کننده مانند Dawn پاک کنید ، گرچه بعضی از خوانندگان با دستمال های لیسول و محلول سرکه موفقیتی داشته اند.

"من اجاق گاز ، پیشخوان ها ، دیوارهای اطراف و کابینت ها را با یک لیزول بعد از هر وعده غذایی پاک می کنم. این آخرین مرحله برای تهیه ظروف است. من هرگز روی هر چیزی ساخته نشده ام و یا مانده ام. "

"من تمام وقت طبخ می کنم (بسیاری از آب میوه ها و قابلمه ها را سرخ می کنم ، مقادیر جوشانده و آفتابگردان) ... فرش های مکرر با اسپری سرکه را تمیز می کنم و از هر گونه باقیمانده انباشته شده روی دیواره های اطراف مراقبت می کنم. من فقط بخشی از کارهای معمول تمیز کردن اجاق گاز را بعد از پخت و پز انجام داده ام. "

"من حداقل یکبار با دستمال مرطوب و تمیز [ساخت فیلم چرب و کثیف روی کابینت ها] را پاک می کنم ، و گاهی اوقات بیشتر اگر در یک ماه خاص مقدار زیادی طبخ کرده ام. اگر چندین روز ماراتن آشپزی همه روزه داشته باشم ، بعد از اتمام کار با تمام پخت و پز و تمیز کردن نهایی خود ، تمیز کردن را انجام می دهم ، زیرا حذف لایه های خاک / گریم راحت تر است. وقتی تازه است "

6. اگر آشپزخانه خود را نقاشی می کنید ، از یک ساتن یا نیمه براق استفاده کنید ، یا رنگ قابل شستشو را انتخاب کنید.
اگر قصد دارید آشپزخانه خود را رنگ آمیزی کنید ، حتماً یک رنگ قابل شستشو بدست آورید ، یا از یک ساتن یا نیمه براق استفاده کنید ، که بهترین رنگ برای آشپزخانه ها است. این کار تمیز کردن دیوارها را بسیار ساده تر می کند.

"ما کاپوت نداریم اما سعی می کنیم آشپزخانه را تا آنجا که ممکن است بدون تمیز نگه داشته شود تا بتوانید به راحتی تمیز کنید. چند وقت پیش دوباره رنگ آمیزی کردیم ، یک رنگ بسیار براق انتخاب کردیم ، بنابراین تمیز کردن آن آسان است (همچنین برای سقف). "



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 


عدم وجود کاپوت محدوده ، معضل بسیاری از آشپزخانه های اجاره ای است. (یا حتی خانه های تازه نوسازی شده با طراحی براق و مینیمالیستی.) بدون گرفتن چاشنی چربی و دود هواکش ، بخار ، و بو کردن آشپزخانه ها ، اجاره دهنده ها اغلب در حال مبارزه با کابینت های چسبناک ، بدل و یک آشپزخانه هستند که هنوز دو روز بعد از آن بوی ماهی می دهند. آشپزی

پس یک آشپز خانگی چه کاری باید انجام دهد؟ در اینجا 10 نکته وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند وقتی آشپزخانه شما تهویه نداشته باشد ، از جمله توصیه هایی از خوانندگانی که در آنجا بوده اند.
برخی از آشپزخانه های اجاره دارای فن های چرخشی غیر تهویه مطبوع هستند که در زیر کابینت ها نصب شده اند ، که باید چربی را جذب کرده و به بوی آشپزی کمک کند. اما بسیاری از افراد (از جمله من) آنها را بی اثر و مرز با بی فایده می دانند.

به همین شکل احساس می کنید؟ در اینجا کارهایی که می توانید انجام دهید برای کاهش تأثیرات آشپزخانه کم فاصله با توصیه های خاص از خوانندگان ما است:

1. از پنکه پنجره استفاده کنید.
اگر خوش شانس هستید که در آشپزخانه خود پنجره ای (یا حداقل در نزدیکی) دارید ، یک پنکه کوچک پنجره نصب کنید و هر بار که بخواهید آن را روی "اگزوز" نصب کنید. این کار هوا را بیرون می کشد و اگرچه ممکن است چربی زیادی نداشته باشد ، اما به از بین بردن بوها کمک می کند. یکی از خوانندگان ما گفت: "مانند جذابیت کار می کند."


برخی دیگر از نظرات خوانندگان ما:

مایکروویو در اجاره ما یک مدل زیر کابینت است که بر روی اجاق گاز نصب شده است. دارای یک چراغ سطح و یک فن است ، اما بسیار بی ارزش است و به بیرون نمی رود. هنگامی که ما چیزی را پخته می کنیم که ممکن است سیگار بکشد یا بو داشته باشد که ممکن است در آپارتمان بماند (مثل سرخ کردن) پنجره آشپزخانه را باز می کنیم و یک طرفدار را در انتهای دیگر آشپزخانه قرار می دهیم تا تمام هوا را از پنجره بیرون بفرستیم. آشپزخانه و اتاق ناهار خوری ما یک تالار بلند است ، بنابراین در واقع بسیار خوب کار می کند. "

من پرده پنبه ای محکم را روی قاب درب آشپزخانه خود با میله تنشی نصب کردم و یک فن پنجره را در بالای پنجره آشپزخانه خود قرار دادم. هنگامی که من هر چیزی را می پزم که می دانم جایی را بوجود می آورد ، پرده بسته را می کشم و فن را روی اگزوز قرار می دهم - مانند جذابیت کار می کند! همه هوا به بیرون می وزد. "

"این به کمک چربی کمک نمی کند ، اما یک پنکه کوچک در آن پنجره که به راحتی قرار دارد ، برای بوها شگفتی می کند. طرفداران پنجره باریک را می توان با پول نسبتا کمی داشت
2. از فیلتر هوا قابل حمل HEPA استفاده کنید.
اگر پنجره ندارید ، گزینه دیگر وارد کردن فیلتر قابل حمل HEPA برای گرفتن بویایی است ، به خصوص برای مواردی مانند شنیدن گوشت یا پخت و پز ماهی.

وی گفت: "ما کاپوت نداریم اما من وقتی استیک می خورم از فیلتر قابل حمل HEPA در آشپزخانه استفاده می کنم. در واقع ، به نظر می رسد قهوه ای کردن تنها چیزی است که باعث می شود من از هود بخواهم. "

وی گفت: "در اجاره ای با هود تهویه غیر کاربردی ، یک دستگاه پاک کننده هوا کوچک خریداری کردم که به سادگی به دیوار وصل شده بود (فکر کنید چراغ شب است ، نه لامپ) و در آنجا ماندم. من به سرعت از طریق فیلترها غذا خوردم ، اما اگر گوشت پخته ام و اگر فن بخورد ، نمی توانم بو بدهم بعد از شش فوت از خانه. "



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 


آیا زمان تعویض یا نصب اجاق گاز اجاق گاز جدید است؟ شما می توانید اجاق گاز اجاق گاز خود را با نکات DIY در مورد متخصصان Home Matters نصب کنید.


اگر اجاق گاز خود را بارها و بارها تعمیر کردید ، احتمالاً زمان آن رسیده است که آن را جایگزین کنید. استخدام یک متخصص برای نصب اجاق گاز اجاق گاز شما می تواند برای شما چند صد دلار هزینه داشته باشد ، اما می توانید با انجام خودتان این هزینه را پس انداز کنید. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا اجاق گاز خود را با خیال راحت جایگزین کنید و نصب کنید و به هیچ وجه دوباره سرخ کردن بیکن را برنخواهید داشت.

STOP: قبل از شروع به تعویض اجاق گاز خود ، کدهای محلی و دستورالعمل ها را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که نصب صاحب خانه مجاز است.

مواد:
اتصال گاز انعطاف پذیر راه راه
آچار
نوار لوله-تفلون زرد تفلون
ردیاب نشت گاز یا صابون مایع
مرحله 1: اتصال اجاق گاز مناسب را بخرید
نکته ایمنی: هنگام نصب اجاق گاز ، هرگز نمی خواهید مجدداً از کانکتور استفاده کنید. بنابراین قبل از شروع ، به یک مرکز خانگی یا فروشگاه سخت افزار بروید و یک کانکتور جدید خریداری کنید. خرید کانکتور مناسب مهمترین مرحله برای نصب ایمن است. به دنبال این موارد باشید:

اطمینان حاصل کنید که به وضوح برای "دامنه" مشخص شده است.
یک کانکتور بخرید که همراه با اتصالات اتصال نهایی مورد نیاز شما باشد. معمولاً خط گاز 1/2 اینچ خواهد بود. لوله نخ سیاه و اتصال به اجاق گاز یک نر (موضوعات خارجی) یا ماده (موضوعات داخلی) 1/2-in خواهد بود. مناسب. اگر نمی توانید کانکتور با اتصالات انتهایی مورد نیاز خود پیدا کنید ، از یک لوله گاز مشکی که در خط نصب شده است ، برای اتصالات اتصالات انتهایی استفاده کنید.
یک کانکتور به اندازه کافی طولانی تهیه کنید که به شما امکان دهد بین اجاق گاز و دیوار کار کنید.
مرحله 2: دامنه را بیرون بکشید
برد را بیرون بکشید و خروس گازی را خاموش کنید (وقتی اهرم در زاویه صحیح لوله قرار دارد خاموش است). خاموش شدن یا در پشت محدوده واقع خواهد شد ، یا در زیرزمین درست زیر آن قرار دارد. اگر تعطیل ندارید ، این بهترین زمان برای اضافه کردن یک مورد برای امنیت شماست.

مرحله 3: نخ های لوله را بپیچید
نوار اتصالی لوله تفلون زرد را دو بار در اطراف نخ ها در جهت عقربه های ساعت بپیچید. 1/2-این. x 3/4-in. کوپلینگ 3/4-in را در خود جای داده است. اتصال اتصالات انتهایی ، زیرا اتصالات دارای 1/2-In هستند. اتصالات انتهایی در هر دو انتها همیشه به راحتی در دسترس نیست.

مرحله 4: اتصال را به خط گاز وصل کنید
اتصالات اتصال انتهایی را برداشته و انتهای غیرقابل کشف را با نوار تفلون پیچیده و آنرا به خط گاز بچسبانید. نکته ایمنی: همیشه از هر دو اتصالات انتهایی استفاده کنید و هرگز اتصال آجیل اتصال را به یک اتصالات گاز یا لوله مشکی پیچ نکنید و یا به شما نشتی تضمین می شود. همچنین ، مراقب باشید که اتصال را به خم های تیز نیندازید و یا مجبور نکنید.

مرحله 5: از آرنج خیابان استفاده کنید
پیچ 1/2-در. x 1/2-in. آرنج خیابان به درگاه بنزین محدوده. سپس انتهای دیگر اتصال را در قسمت آرنج خیابان پیچ کنید. از نوار تفلون در هر اتصالی استفاده کنید و مراقب باشید بیش از حد سفت نشود.

مرحله ششم: مهره ها را محکم کنید
مهره های اتصال را به دو اتصالات اتصال انتهایی محکم کنید ، مطمئن شوید که لوله را مستقیماً در مقابل اتصالات نگه دارید. نکته ایمنی: از نوار تفلون در این موضوعات استفاده نکنید ، زیرا این امر می تواند در مهر و موم ایجاد شود.

مرحله 7: نشتی را بررسی کنید
مهم: همیشه کار خود را برای نشت بررسی کنید. خروس گازی (وضعیت عمودی) را روشن کنید و مشعلهای محدوده را برای حدود یک دقیقه روشن کنید تا هوا از خط گاز خارج شود. سپس تمام اتصالات را با ردیاب نشت گاز (که در مراکز خانگی فروخته می شود) اسپری کنید. می توانید از آب گرم و صابونی نیز استفاده کنید. اگر حبابی در اطراف مفصل وجود داشته باشد ، این نشان دهنده نشتی است. برای افزایش امنیت ، می توانید با شرکت محلی گاز خود تماس بگیرید تا کار خود را بررسی کنید.

مرحله 8: اجاق گاز جدید را در جای خود قرار دهید
اگر هیچ نشتی مشاهده نشد ، اجاق گاز جدید خود را در جای خود فشار دهید و مطمئن شوید که همه چیز در سطح است. وقتی همه تنظیم شدید ، زمان آن رسیده است



:: برچسب‌ها: نصب اجاق گاز , خرید اجاق گاز , نکات نصب اجاق گاز ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()