چگونگی جا دادن به تمامی لوازم خانه
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 منطقه از ذخیره سازی آشپزخانه را بدانید
"چه مقدار فضای ذخیره ای نیاز دارم؟" ترفند این است که شما چه شخصی را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که چگونه آن را برای دسترسی راحت ذخیره می کنید. این چالش را با دقت در نظر بگیرید زیرا فضاهای ضعیف سازمان یافته اغلب به تحریک روزانه تبدیل می شوند و مانع لذت بردن از خانه بودن می شوند. آشپزخانه ها در بالای لیست اتاق هایی که در آن شما نیاز دارید تا فضای مناسب خود را بدست آورید.
نحوه سازماندهی فضای ذخیره سازی آشپزخانه شما

در نظر بگیرید که وسایل آشپزخانه خود را در سه منطقه اصلی فعالیت قرار دهید: یخچال ، سینک ظرفشویی و محدوده.

1. مرکز یخچال و فریزر

مرکز یخچال و فریزر به عنوان یک نقطه دریافت و اولیه تهیه غذا در چیدمان آشپزخانه عمل می کند. از جهت ورود مواد غذایی بهترین مکان در نزدیکی ورودی است. حتی اگر این چیدمان در آشپزخانه شما اتفاق نیفتد ، در نظر گرفتن این عملکرد می تواند به شما در تعیین چگونگی شروع ساماندهی فضای ذخیره سازی آشپزخانه کمک کند.

یک کانتر کنار یا اطراف یخچال شما مکان ایده آل برای تنظیم کیسه های مواد غذایی است. این موقعیت امکان انتقال فوری وسایل سرد به یخچال و فریزر و ذخیره مواد اصلی ، مواد کنسرو شده ، چاشنی ها ، جعبه های غلات و سایر وسایل غذایی خشک را در کابینت های اطراف یا یک شیروانی در مجاورت فراهم می کند.

دسترسی آسان به وسایل اصلی شما برای تهیه غذای اولیه باعث می شود کار سریعتر و آسان تر شود. از آنجایی که لوازم اصلی شما در اینجا قرار گرفته است ، برنامه ریزی کنید تا در همین منطقه میکسرها و کاسه های مخلوط شده و وسایل آماده سازی آنها مانند اندازه گیری قاشق و فنجان به همراه الک ، گریر ، قالب سالاد ، قلع کیک ، بشقاب پای و
قلع مافین.
داخلی سوزان بروک
مرکز یخچال و فریزر همچنین مکان ایده آل برای ذخیره کنسرو ، کنسرو مواد غذایی ، سازندگان قهوه و نان و سایر وسایل کوچک مورد استفاده در کالاهای خشک است.

یک طراح آشپزخانه پیدا کنید تا به شما در برنامه ریزی ذخیره سازی کمک کند
طراحی روشن باربارا
گاراژهای لوازم خانگی مانند این یکی باعث از بین رفتن درهم و برهمی کانتر در نزدیکی ایستگاه یخچال و فریزر می شود. کتابهای آشپزی را می توان در هر جای آشپزخانه ذخیره کرد ، اما مرکز یخچال و فریزر مکان مناسبی برای نگهداری آنها است زیرا از کتابهای آشپزی در تهیه غذای اولیه استفاده می شود. همانطور که در اینجا نشان داده شده ، یک قفسه کتاب کوچک را در مکانی قرار دهید که خشک بماند اما در دسترس باشد.

در نظر بگیرید که جاروها ، قابلمه های گرد و غبار و گلخانه ای را در یک خانه یا شیروانی کوچک در نزدیکی مرکز یخچال خود ذخیره کنید.
هوز
این جدول یک نقطه شروع ناچیز برای برنامه ریزی برای ذخیره سازی در اطراف یخچال و فریزر ارائه می دهد. ایده ها را با هم مخلوط و مطابقت دهید تا آن را با سبک زندگی تطبیق دهید.

چه مقدار انبار را برای مواد شیرین کاری لازم دارید؟ حداقل 16 فوت مکعب برای ذخیره مواد غذایی خشک استفاده کنید. کابینت های خروج شلوار از حدود 24 فوت مکعب شروع می شوند ، در حالی که شلوارک مخصوص گنجه اختصاصی در حدود 72 فوت مکعب (فضایی که 3 فوت مربع آن به طول 8 فوت است) آغاز می شود.

میزان مناسب برای تجهیزات و ابزار پخت و پز چقدر است؟ از کابینت های دیواری و پایه ای حداقل 24 اینچ عرض شروع کنید. خانواده ها و کلکسیونرهای بزرگتر باید حداقل با 42 اینچ عرض شروع کنند.

در مورد ذخیره سازی مواد غذایی یخچال چیست؟ کوچکترین یخچال در حدود 10 فوت مکعب فضای ذخیره سازی مواد غذایی شروع می شود. واحدهای برتر از حدود 25 فوت مکعب فضای ذخیره سازی مواد غذایی یخچال شروع می شوند.

برای وسایل کوچک ، گلدان ها ، کاسه ها و سینی ها به چه تعداد اتاق انبار نیاز دارید؟ مینیمالیست ها با 12 اینچ از عرض کابینت های دیواری و پایه شروع می شوند ، در حالی که خانواده های بزرگ ممکن است بخواهند با 36 اینچ شروع کنند.
آشپزخانه های اره
2. مرکز سینک

برای کارایی حداکثر ، مرکز سینک باید بین یخچال و فریزر و مرکز محدوده یا منطقه پخت و پز باشد. از آنجا که سینک ها بیشترین استفاده و ترافیک را در هر نقطه از آشپزخانه به دست می آورند ، سینک ظرفشویی های مرکزی و ماشین های ظرفشویی به بهترین شکل کار می کنند.

برنامه ریزی کنید تا فضای مخفی ترین کانتر در مرکز سینک را داشته باشید. منطقه داخل و اطراف سینک ها برای کارهای آماده سازی غذا شامل تمیز کردن و برش زدن و همچنین شستشو و تمیز کردن بعد از غذا استفاده می شود. ظروف زباله و بازیافت را به صورت استراتژیک قرار دهید تا دفع مرتب و بی زحمت اتفاق بیفتد.

ذخیره سازی در مراکز سینک شامل مکان هایی برای وسایل روزمره وسایل تختخواب ، ظروف و ظروف شیشه ای ، و همچنین فعالیت هایی در زمینه مدیریت پسماند ، قرارگیری و ذخیره سازی Dishtowel ، وسایل نظافت ، پولیش و خشک کردن است.

تخته های برش و چاقوها را در یک نقطه میانی بین سینک و یخچال قرار دهید تا بتوانید به راحتی در وسایل مورد نظر از یخچال و فریزر برش داده و برش بزنید و بقایای آن را به مرکز سینک ظرف نگه دارید که ظروف زباله را در خود نگه می دارد.

سازمان دهنده های کشوی آشپزخانه را پیدا کنید
طراحی الهی + ساخت
بیشتر افراد شیشه های آشامیدنی را در کابینت های دیواری در نزدیکی سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی ذخیره می کنند ، که به خوبی کار می کند ، اما کشوهایی که برای نگه داشتن ظروف شیشه ای طراحی شده اند ، راه حل دیگری ارائه می دهند و می توانند دسترسی راحت تری داشته باشند. در هر صورت ، مکانی مناسب برای سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی برای ظروف شیشه ای و ظروف روزمره خود داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: