نکاتی در انتخاب سینک ظرفشویی
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 


در اینجا به همین دلیل ممکن است بخواهید یک دستشویی آماده و تمیز کننده داشته باشید - و واقعیت تعجب آور درباره آن مهمتر است
در حالی که اکثر آشپزخانه های آمریکایی تنها یک سینک دارند ، روند ساخت و سازهای جدید به سرعت در حال پیشرفت است. چرا احتمالاً به دو سینک آشپزخانه احتیاج دارید - یعنی اگر در موقعیت بخت و اقبال هستید که بتوانید این لوکس را تحمل کنید؟ به طور خلاصه ، برای گردش کار بهتر آشپزخانه.

هنگام برنامه ریزی یک چیدمان آشپزخانه ، باید در مورد آن فکر کنید. این داستان ابتدا به دلیل داشتن دو سینک ، مورد بررسی قرار می گیرد و سپس به مهمترین دستشویی آماده - مکانی که احتمالاً بیشتر اوقات آشپزخانه خود را صرف خواهید کرد ، پرداخته است.

چرا داشتن دو سینک بسیار عالی است

همه چیز در جای خودش است. داشتن دو سینک ظرفشویی آشپزخانه این امکان را برای شما فراهم می کند که یکی از سینک های تمیز کننده اختصاصی و دیگری سینک های آماده سازی باشد. با این تقسیم کار سینک ، فضای اطراف هر سینک هدف مشخصی را بدست می آورد. وسایل آماده سازی ، کاسه ها ، قوطی ها و وسایل آماده در نزدیکی سینک آماده سازی قابل ذخیره است ، در حالی که ظروف ، ظروف نقره ، قطعات و لیوان های سرو را می توانید در نزدیکی سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی نگهداری کنید. وقتی منطقه پاکسازی را از منطقه آمادگی جدا می کنید ، جریان و سازماندهی ترافیک را بهبود می بخشید.

آشپزهای متعدد به صورت هماهنگ. یکی دیگر از مزایای داشتن دو سینک این است که چندین آشپز همزمان می توانند در راحتی کار کنند. فقط با یک سینک ، فعالیت های آماده سازی و تمیز کاری همه در همان مکان انجام می شود ، بدون توجه به فضای گسترده آشپزخانه شما در یک فضای مربع ، یک محل کار تیز ایجاد می کند. دو سینک خوب قرار گرفته این مشکل را از بین می برد.

کارآیی سرآشپزهای انفرادی. راه اندازی دو سینک همچنین برای یک تکنواز بهتر عمل می کند. از ورود ظروف کثیف به روش آشپز جلوگیری می کند و یا مجبور نمی شود که آشپز وسط کار برای تمیز کردن سینک متوقف شود تا بتوان از آن استفاده کرد. در عوض ، ظروف کثیف به جای آن در داخل ظرف پاک کننده تعیین شده قرار می گیرند - و آشپز (ها) می توانند درست به آشپزی ادامه دهند.
سینک های دوگانه در عمل

این تصویر به من نشان می دهد که در آشپزخانه دو سینک که برای آنها طراحی کردم یک وعده غذایی با مشتری ها آماده کردم. من در حال خرد کردن سبزیجات در سمت چپ هستم ، در حالی که یک زن دیگر سبزیجات را در سینک های آماده سازی جزیره شستشو می دهد. در سینک ظرفشویی روی دیواره پشت ، یک مرد وسایل آماده سازی را بار می کند و کاسه ها را داخل ماشین ظرفشویی مخلوط می کند. همانطور که می بینید ، با دو سینک ، هرکسی بدون قرار گرفتن در راه یکدیگر ، امکان کار کردن دارد. فرایند پخت و پز لذت بخش تر و کارآمد تر است.

اکنون که دو دستگاه سینک را مشاهده کرده اید ، در هنگام برنامه ریزی برای قرار دادن سینک ظرفشویی خود ، به موارد خاصی توجه خواهیم کرد که می خواهید در نظر بگیرید.
1. مخزن Prep را در اولویت قرار دهید

هنگام برنامه ریزی آشپزخانه ، بسیار مهم است که به سینک آماده سازی بهترین املاک و مستغلات اتاق بدهید. به این دلیل است که شما احتمالاً زمان بیشتری را برای خرد کردن و آماده کردن غذا بیشتر از شستشوی ظروف صرف می کنید.

اگر می خواهید یک آشپزخانه اجتماعی ، مخزن آماده سازی را در این جزیره قرار دهید. اگر منظره زیبایی دارید ، سینک آماده سازی را به سمت پنجره قرار دهید. وقتی این پیشنهادات را ارائه می دهم ، برخی از مشتری های من اعتراض می کنند ، زیرا اولویت قرار دادن سینک آماده سازی مواد ممکن است به معنای قرار گرفتن ظرف سینک تمیز کردن باشد به طوری که آنها جلوی یک دیوار ظروف را انجام دهند. اما به یاد داشته باشید ، بیشتر شستن ظرف ها بعد از صرف شام زمانی صورت می گیرد که به هر حال هیچ منظره ای وجود ندارد.

2. اندازه سینک دبستان ایده آل را بشناسید

مؤثرترین سینک های آماده سازی تک کاسه ، 16 تا 21 اینچ عرض ، با زباله است. سینک ظرفشویی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند بزرگترین گلدان و قابل استفاده در گلدان ها و قابلمه های شما باشد ، بدون آنکه به اندازه ای باشد که فضای پیشخوان مهم را هدر دهد. در حالی که هدف اصلی آماده سازی آماده سازی غذا است ، شما همچنین می توانید با خیالی راحت گلدان یا تابه را درون آن بشویید. این اجازه می دهد تا سینک آماده سازی بعنوان یک دستشویی تمیز کننده ثانویه بعد از یک اجتماع بزرگ عمل کند.

3. فضای شمارنده را در نظر بگیرید

تا آنجا که ممکن است فضای لازم برای تهیه غذای غذا بخواهید. عرض چهار پا با عمق 2 فوت حداقل منطقه آماده سازی مداوم شما باید در کنار سینک آماده سازی باشد. در حالت ایده آل ، من دوست دارم مشتریانم 6 تا 8 پا داشته باشند. اگر جایی برای یک جزیره 6 فوت ندارید ، یک شبه جزیره را در عوض در نظر بگیرید.

اگر سینک آمادگی خود را در یک جزیره قرار می دهید ، وسط آن را مرکز نکنید. و اگر سینک آماده را روی پیشخوان محیط قرار می دهید ، آن را وسط آن قرار ندهید. در عوض ، سینک ظرفشویی را به یک طرف بچسبانید تا در حد امکان فضای شمارنده مداوم وجود داشته باشد.

در مورد آن فکر کنید: حتی یک وعده غذایی متوسط ​​برای شش نفر به دو یا چند تخته برش ، مواد اولیه خام ، ظروف ، ابزار و وسایل کوچک نیاز دارد. و اگر مثل من باشید ، در ضمن آماده کردن غذا ، یک میان وعده و مقداری شراب نیز برای لذت بردن از آن وجود دارد. این که آیا شما در حال تهیه غذا ، آبکاری و یا سرو بوفه هستید ، این فعالیت ها به جای دویدن از یک بخش خیلی کوچک از پیشخوان به دیگری ، آسان تر می توانند روی یک سطح بزرگ انجام دهند.

4- در منطقه آماده سازی غذا بمانید

سینک آماده سازی متعلق به منطقه تهیه غذا است. شما باید بتوانید از یخچال و فریزر به پیشخوان به آشپزخانه یا محدوده در چند مرحله حرکت کنید ، بدون هیچ مشکلی بین آن. بنابراین سینک ظرفشویی خود را از طرف آشپزخانه یا یخچال خود در طرف مقابل آشپزخانه قرار ندهید ، به خصوص اگر مانعی (مانند یک جزیره) بین آنها وجود داشته باشد.

در صورت امکان ، سینک های آماده سازی جزیره باید در طرف جزیره روبروی یخچال قرار داشته باشند ، اما در انتهای برعکس. به این ترتیب ، وسایلی که از یخچال بیرون می آیند دارای پیشخوان واضحی برای فرود آمدن هستند ، اما آنها منطقه آماده سازی را به هم نمی زنند.

به عنوان یک یادداشت جانبی ، سعی کنید آشپزخانه را طوری تنظیم کنید که مسیر از محل غذا خوردن - خواه یک توله آشپزخانه یا یک اتاق غذاخوری رسمی باشد - از قسمت آشپزی عبور نکند. داشتن ترافیک روان و بدون وقفه مهمترین عنصر طراحی عملکردی آشپزخانه است. شما نمی خواهید کسی که ظرف های شام را پاک می کند ، در تلاش خود برای پختن دسر قرار بگیرد.

5. هنگام قرار دادن سینک دبستان در یک جزیره

اگر سینک آمادگی خود را در یک جزیره قرار می دهید ، مهم است که آن را در کنار هم قرار دهید. اگر سینک آماده است در گوشه و کنار گوشه آشپزخانه قرار دارد ، در این صورت یا فضای خاموش را هدر می دهید و اتاق خود را متلاشی می کنید ، یا باید چندین گوشه را در گوشه و کنار خود بردارید تا از قسمت آماده سازی به سطح آشپزی برسید.

در اینجا ، فقط یک محوری لازم است تا از پیشخوان تا پخت و پز بگیرید. این کار باعث می شود تا در هنگام آماده سازی همچنان نظارت بر آنچه در اجاق گاز وجود دارد آسان تر شود.
گروه طراحی جانستون
این جزیره دو غرق ارائه می دهد. این یک آشپزخانه بزرگ با مفهوم آزاد است ، اما با تمام پنجره ها ، درها و راهروها ، فضای دیوار زیادی برای پیشخوان های محیطی وجود ندارد. قرار دادن سینک در قسمتهای مقابل جزیره ، فضای آماده سازی و تمیز کردن را نیز فراهم می کند. همچنین به شما و سرآشپز شما اجازه می دهد تا هنگام تهیه شام ​​به راحتی مکالمه کنید.
6. لکه های پیرامون همان قوانین را دنبال کنید

برای بهره مندی از مزایای یک سینک آماده سازی نیازی به یک جزیره ندارید. این آشپزخانه گالری هنوز جایی برای دو سینک دارد. توجه داشته باشید که سینک ظرفشویی به سمت ورودی است و از ورود غذاهای کثیف یا مهمانان خوش ذوق به روش آشپز جلوگیری می کند. سینک آماده برای انتقال آسان بین آماده سازی و پخت و پز به راحتی با گلدان آماده است.
در حالی که این آشپزخانه دارای یک جزیره است ، سینک آماده سازی در اینجا نیز در حاشیه محیط ، روبروی پنجره قرار دارد. آنها منظره خوبی داشتند و بنابراین تصمیم گرفتند که سینک را در جلوی آن ، و آشپزخانه در جزیره قرار دهید. از آنجا که آن طرف آشپزخانه دارای پیشخوان های گسترده است ، آنها می توانند تقارن را با پنجره حفظ کنند بدون آنکه فضای مقدماتی مقدماتی را قربانی کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: