مزایای استفاده از مایکروویو
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 


مایکروویو ها در استرالیا فوق العاده محبوب هستند. در حقیقت ، طبق تحقیقات Canstar Blue ، در سال 2013 ، حدود 96٪ از کل خانوارهای استرالیا صاحب یک یا چند مایکروویو بودند. علاوه بر این ، طی دو سال گذشته ، 28٪ از کل افراد مورد بررسی گفتند که مایکروویو جدید خریداری کرده اند.

این مسلماً نشان می دهد که بیشتر مردم مایکروویو را به عنوان یک وسیله ضروری آشپزخانه فکر می کنند. اما ، اگر شما جزء معدود افرادی هستید که هنوز می خواهید از مایکروویو استفاده کنید یا خیر ، می دانید که آیا می خواهید از مایکروویو استفاده کنید ، این پست فقط برای شماست.

من به عنوان رئیس خرید مرکز تخفیف راس ، به تعداد بیشماری مشتری برای خرید مایکروویو در پرت کمک کردم. و امروز امیدوارم همین کار را برای شما انجام دهم. در ادامه این پست را بخوانید تا جوانب مثبت و منفی مایکروویو را کشف کنید - از لحاظ تأثیر آن در آشپزی شما امیدوارم تا پایان این پست ، متوجه شوید که مزایای بیشتری نسبت به مضرات وجود دارد و خواهان خرید یکی از آنها نیز هستید.

فهرست مطالب

مزایای پخت و پز مایکروویو
منفی پخت و پز مایکروویو
بهترین مایکروویو در پرت
مزایای پخت و پز مایکروویو
در تجربه من دلیل اصلی خرید مایکروویو به دلیل راحتی آنهاست. چه دستگاه دیگری به شما امکان می دهد تا با فشار یک دکمه - و در عرض چند دقیقه ، غذای خود را گرم کرده یا آنرا بپزید؟ مایکروویوها غذاها را سریعتر از اجاق های معمولی می پزند و در این روند خراب نمی شوند. چه کسی دوست ندارد فوراً فریب بقیه را بگیرد؟ و از نظر سلامتی ، مایکروویوها به شما این امکان را می دهند که غذای سالم تری میل کنید. سبزیجات خود را بخار کنید بدون اینکه تمام مواد غذایی را در آب جوش از دست بدهید.

مایکروویو همچنین اطمینان می دهد که شما هرگز غذای خود را نخواهید سوزاند. شما لازم نیست که به بررسی خود ادامه دهید تا اطمینان حاصل کنید که این کار تمام نشده یا پنهان نشده است زیرا می توانید زمان و دما را تنظیم کرده و بگذارید تا کار خود را انجام دهد.

مایکروویوها بسیار اقتصادی هستند و انرژی بسیار کمتری نسبت به مشعل های بنزینی و اجاق های معمولی مصرف می کنند که این یک مزیت اضافه برای آگاهی کارآیی است.

با وجود این همه مزایای پیشنهادی ، جای تعجب نیست که چرا من با بسیاری از مشتریانی که به دنبال مایکروویو در پرت هستند ارتباط برقرار می کنم.

منفی پخت و پز مایکروویو
در حالی که مایکروویو طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهد ، اعتراف می کنم که آنها نیز از معایب کمی رنج می برند. اول از همه ، شما باید نسبت به مواد و وسایل مورد نیاز در مایکروویو هوشیار و محتاط باشید. یک ظرف بدون مایکروویو باعث ایجاد واکنش شیمیایی بین مواد غذایی و پلاستیک می شود و در نتیجه آن یک ظرف ذوب شده و مواد غذایی غیر قابل خوردن به وجود می آید.

یکی دیگر از مضرات مایکروویو ها این است که ظرفیت آنها محدود است و به همین دلیل بهترین گزینه برای خانواده های بزرگ نیست. و گرچه می خواهم فکر کنم که می توانید همه چیز را در مایکروویو طبخ کنید ، اما نمی توانید. برای مثال تراشه های سرخ کردن اتفاق نمی افتد. * درج صورت غم انگیز *

سرانجام ، آخرین نقطه ضعف مایکروویوها (که در صورت صحیح بودن آن فایده دارد) این است که می توانید مواد غذایی را گرم کنید که منجر به غذای نرم و نرم و انگشتان دست و دهان سوخته می شود.

بهترین مایکروویو در پرت
بنابراین ، جوانب مثبت و منفی مایکروویو وجود دارد ، و من مطمئن هستم که شما موافقت خواهید کرد که جوانب مثبت از نظر منفی بسیار زیاد است. اگر تصمیم به سرانجام گرفتن مایکروویو گرفتید ، مرکز خانه تخفیف Ross روند کار را بسیار آسان می کند. به سادگی یکی از مدل های زیر را انتخاب کنید و اگر در مترو پرت زندگی می کنید ، آن را به صورت رایگان به محل شما ارسال می کنیم!


نتیجه:
در آشپزی مایکروویو مزایا و معایب خاصی وجود دارد. مایکروویوها برای استفاده راحت هستند ، آنها مواد غذایی را نمی سوزانند ، بسیار اقتصادی هستند و سریعتر و سالم تر غذا را از سایر روشها گرم می کنند. در قسمت تلنگر ، برای پخت و پز باید از ظروف ایمنی مایکروویو استفاده کنید. مایکروویوها نیز ظرفیت کمی دارند و تمایل به گرمای بیش از حد مواد غذایی دارند که ممکن است باعث سوختگی بدن شود.





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: