9 نکته برای انتخاب پرده ی مناسب
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

مبلمان و کمد و کابینت آشپزخانه را برای منزل خود تهیه کرده اید؟ یک عنصر دکوراسیون منزل وجود دارد که به راحتی نمی توانید نادیده بگیرید - پرده ها. آنها یکی از آن بخش های مهم دکوراسیون هستند که می توانند تن را برای اتاق تنظیم کنند. از نور و نسیم گرفته تا قابل توجه و تزئینی ، از رنگ های جامد گرفته تا چاپ ، از پارچه های خالص تا منسوجات سنگین مات - امکانات بی پایان است. با وجود گزینه های گوناگون برای آهنگ ها ، پارچه ها و لوازم جانبی در آنجا ، انتخاب مناسب می تواند گیج کننده باشد. در اینجا چند نکته سریع در مورد چگونگی انتخاب پرده هایی که می توانند به شما کمک کنند آورده شده است:

شماره 1: تفاوت بین پرده ها و پرده ها

پرده های گلدار صورتی-پرده-پرده های خاکستری و سفید-واحد غرور

پرده ها را برای حفظ حریم خصوصی و دراپی انتخاب کنید تا از نور خورشید جلوگیری شود

 

اولین قدم برای فهمیدن چگونگی انتخاب پرده ، تشخیص اینکه اتاق شما به چه چیزی نیاز دارد. اغلب اوقات ، صاحبان خانه بدون اطلاع از تفاوت ، پرده ، پرده ، پرده و سایه را انتخاب می کنند. با انجام این کار ، این روشهای پنجره ای در واقع می توانند در میزان نور خورشید که اتاق شما باید دریافت کند تداخل کند.

 

پرده ها پانل های پارچه ای هستند که از مواد سبک ساخته شده و از میله های پرده آویزان شده اند. آنها بیشتر برای اهداف حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند و آن را برای اتاق های نشیمن کامل می کنند. در حالی که ، پارچه از مواد ضخیم تر ساخته شده است که برای جلوگیری از تابش نور خورشید ساخته شده است ، و آن را برای اتاق خواب ایده آل می کند.

شماره 2. : پارچه مناسب را انتخاب کنید

صندلی های بازوی مبل آبی-پرده های خنثی-چراغ های آویز

مواد می توانند لحن طرح را تغییر دهند

 

مواد در ظاهر پرده ها و به تبع آن اتاق نقش اساسی دارند. از توری محکم تا پنبه سبک ، دستبندهای با وزن متوسط ​​گرفته تا مخملی سنگین ، گزینه های شما زیاد است. دو عامل که هنگام انتخاب پارچه خود باید در نظر بگیرید عبارتند از:

 

    میزان نور خورشید که می خواهید در آن جریان داشته باشید

    روحیه و دکوراسیون اتاق شما. به عنوان مثال ، پارچه های سنگین تر مناسب اتاق های سنتی هستند ، در حالی که پارچه های شفاف در اتاق های مینیمالیستی بهتر کار می کنند

 

به یاد داشته باشید ، هر پارچه متفاوت از یک سطح سقوط می کند و بنابراین در صورت چسبان و عقب کشیدن متفاوت به نظر می رسد.

شماره 3: انتخاب رنگ می تواند ظاهر را شکسته یا خراب کند

پرده های آبی-نور آویز مبل آبی

پرده ها باید مبلمان را در اتاق تکمیل کنند

 

رنگ پرده های شما در حالت ایده آل باید با بقیه اثاثیه هماهنگ باشد. می توانید پرده هایی را انتخاب کنید که با دکور هماهنگ باشد یا با آن تضاد داشته باشد. برای یک ظاهر دلپذیر ، پرده ها را به رنگی انتخاب کنید که سایه دیواره های شما را تکمیل کند. از طرف دیگر ، اگر می خواهید رنگ پرده ها کانون توجه باشند ، رنگی را انتخاب کنید که با مبلمان و دیوارها در تضاد باشد.

شماره 4: انتخاب بین چاپ و جامدات

طراحی الگوی-درمان دیوارهای زرد-واحد تلویزیون چوبی

وقتی اتاق با رنگ های جامد بسته شده است ، از الگوی ها خودداری کنید

 

برای پاسخ به این ، باید نگاهی به بقیه دکورها بیندازیم. اگر تمام مبلمان نرم دیگر اتاق یک رنگ جامد است ، رفتن با پرده های چاپی می تواند یک انتخاب محبوب باشد. نقطه مقابل نیز صادق است. نکته ای که باید بخاطر بسپار این است که چاپها به هر عنصر وزن تصویری اضافه می کنند. بنابراین یکی از راه های کار با پرده های چاپی جفت کردن آنها با مبلمان رنگی جامد است که با بالشتک های چاپی ، فرشهای منطقه و غیره قابل جابجایی هستند. می توانید از چاپ های عجیب و غریب و الگوهای هندسی با فضای سبک امروزی استفاده کنید ، در حالی که florals مناسب دکوراسیون کلاسیک و سنتی مدرن است.

شماره 6: : انتخاب طول ایده آل

نحوه انتخاب پرده ها-طرح آبی و سفید-گل-کاناپه

پرده های طول کف ظاهر یک اتاق با سقف بلند را نشان می دهند

 

پرده هایی که دقیقاً در سطح کف قرار می گیرند ، در حال رواج هستند. برای نمای چشمگیر تر می توانید سایز پرده ای را انتخاب کنید که چند سانتی متر طول آن بیشتر باشد ، به گونه ای که پرده ها روی زمین لوزه بزنند. از طرف دیگر ، اگر بچه دار هستید ، بهتر است پرده هایی با چند اینچ بالاتر از کف داشته باشید. خاتمه دادن به آنها در پنجره های کوچکتر یکی دیگر از گزینه های کلاسیک است ، اما پرده های با طول کامل می توانند به همان اندازه خوب کار کنند.

شماره 6: اندازه گیری عرض

چگونگی انتخاب پرده-پرده میله-تم و رنگ سفید و زرد-چوبی باشد

از پرده هایی استفاده کنید که از نظر ظاهری مرتب و جمع شده گسترده است

 

عرض ایده آل پرده های شما بستگی به عرض قالب پنجره یا درب پنجره شما دارد. یک راه برای رسیدن به عرض ایده آل اندازه گیری قاب و ضرب آن با ضریب 2 / 2.5 است. پارچه های اضافی در هنگام عقب کشیدن پرده ها ، باعث می شود که نمای جمع شده در طرفین انجام شود.

شماره 7:  لوازم جانبی و لوازم جانبی

چگونگی انتخاب پرده-گل تخته نیمکت-طرح چوبی

کراوات کراوات راهی عالی برای پاشیدن طرح است

 

آنها را بپوشید یا آنها را تن کنید. پرده ها و لوازم جانبی پرده ها از پشتی و عقب و تا پرده های تزئینی پرده ای که روی دیوار بالای پرده ها نصب شده اند ، متفاوت است. لوازم جانبی و لوازم جانبی را می توان هوشمندانه با درپوش های سبک همراه کرد تا به غنای و شکوه بیفزاید. Valance ، پارچه سرخ شده تزئینی است که در بالای پنجره قرار دارد ، یک روش عالی برای اضافه کردن تزئینات به اتاق شما است. از طرف دیگر ، کشش های ساده و عدم وجود تزئینات تزئینی ، پارچه هایی مانند مخمل یا ساتن را شیک و براق جلوه می دهد. این مسئله دوباره به تأثیری که می خواهید برسید بستگی دارد.

شماره 8: چیدن بین پرده های روکش شده و بدون روکش

نحوه انتخاب پرده-آبی و سفید اتاق تم-تم قفسه های ذخیره سازی-تخت خواب

پرده هایی با روتختی پرده باعث حفظ حریم خصوصی شما می شود و به نور کافی خورشید اجازه می دهد وارد اتاق شود.

شماره 9: 9: پارچه ها را بر اساس نگهداری مورد نیاز انتخاب کنید

نحوه انتخاب پرده-واحد تلویزیون-طرح مبل-تم سفید

پارچه های با پارچه و پارچه های بخیه باید تمیز شوند

 

پارچه و مواد یک پرده تعیین می کند که چگونه باید آن را تمیز کرد و چند بار برای تمیز کردن آن نیاز دارید. در حالی که تمام پرده ها و پارچه ها باید هر 3-6 ماه شسته شوند ، پارچه هایی وجود دارد که نیاز به مراقبت بیشتری دارند و برخی نیز قابل شستشو هستند.

 

    پارچه های کم مصرف: اگر به دنبال پرده هایی هستید که باید سالی دو بار شستشو داده شود ، پارچه های نخی یا مصنوعی را انتخاب کنید. در صورت عدم تمایل ، می توان این ماشین ها را شستشو داد و یا در غیر اینصورت شست و شوی سریع دست خود را به پرده های روکش شده خود داد. گزینه ای عالی برای کسانی که آلرژی به گرد و غبار دارند یا بچه ها و حیوانات خانگی در خانه

    پارچه های نگهدارنده بالا: هر پرده ای که دارای پوستی باشد یا تعویض شود ، باید بدون در نظر گرفتن پارچه ، خشک شود. با این حال ، پرده های پشمی ، ابریشمی و شفاف باید خشک شوند یا با دست در آب سرد شسته شوند تا رنگ و شکل آنها حفظ شود.

 

اگر مستعد ابتلا به حساسیت به گرد و غبار هستید ، می توانید در صورت تمایل به جارو کردن پارچه و پرده خود به صورت هفتگی نیز بپردازید.

 

همیشه تصمیم می گیرید که پرده ها را عواملی تصور کنید در حالی که تصمیم دارید بقیه دکوراسیون اتاق خود را انتخاب کنید. در نتیجه ، دکوراسیون شما با هماهنگی و هماهنگی بیشتری خواهد بود. اگر این مقاله را در مورد چگونگی انتخاب پرده دوست دارید ، نگاهی به نحوه خرید پرده به روش صحیح بیندازید!

 

اینجا جایی است که شما عملکرد پرده ها یا پرده های انتخابی را وزن می کنید. اگر پرده روی پنجره‌ای آویزان شده باشد که نور مستقیم خورشید را دریافت کند ، یک پوشش محافظ می تواند آن را مات ، کندتر کند و طولانی تر کند. همچنین ، دو لایه - یک محض ، یک مات می تواند به شما انعطاف پذیری در انتخاب میزان حفظ حریم خصوصی و نور مورد نظر شما را بدهد. واقعیت این است که روکش باعث می شود که پرده ها سنگین تر شوند - بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: