حمام خانه تان را در 7 مرحله تمیز کنید.
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

حمام خود را از میکروب های کم کم با این ترفندهای هدفمند باکتری ها رها کنید. از نحوه نزول سر دوش گرفته تا ساده ترین (و کمترین ناخالص) روش تمیز کردن توالت ، این راهنمای تمیز کردن حمام خود را در نظر بگیرید. این روند به همان شکلی که فکر می کنید پیچیده نیست. این 7 مرحله را دنبال کنید تا هر اینچ از تاب حمام خود را درخشید.

حمام چقدر ناخوشایند است؟

حمام کاشی سفید را با گیاهان تمیز کنید

جولیان ال بالمر / گتی ایماژ

 

به گفته استاد میکروبیولوژی دانشگاه آریزونا ، چارلز گربا ، که مطالعات بسیاری در مورد باکتریهای خانگی انجام داده است ، بسیار ناخوشایند است. با تاکتیک های فوق العاده آگی مک کنزی ، یکی از مؤسسین "خانه شما چقدر تمیز است؟" و با جزئیات شگرف گربا برای جلب توجه شما - می توانید مانند گذشته هرگز میکروب ها را جمع کنید. این که آیا شما حمله آنزیم ضد باکتری خود را به جلسات کوچک تقسیم می کنید یا آن را در یک مرحله از بین بردن کامل انجام می دهید ، اجرای این عادت ها هر دو ماه یکبار مانند برطرف کردن نگرانی های شما در… خواهد بود ، می دانید.

نحوه تمیز کردن دوش

نحوه تمیز کردن حمام ، سر دوش

گتی ایماژ

 

چه کاری انجام دهید: آن را از بالا بگیرید: مقدار کافی سرکه سفید را درون یک کیسه مواد غذایی پلاستیکی بریزید (کافی است که نازل سر دوش را به طور کامل فرو بریزید) و آن را برای یک خیساندن یک شبه در محل قرار دهید. صبح آن را بردارید و آب آن را آبکشی کنید. پرده های پلاستیکی و دوش پلاستیکی را با مواد شوینده معمولی و چند حوله قدیمی که به عنوان اسکرابر عمل می کنند ، در ماشین لباسشویی بچرخانید. Rehang برای خشک کردن. برای درهای دوش ، با اضافه کردن چند قطره سرکه سفید مقطر به یک فنجان جوش شیرین خمیر درست کنید. آن را مستقیماً روی درب بمالید (خوب و ضخیم است ، بنابراین می چسبد). بگذارید یک ساعت بنشیند ، سپس با یک پارچه میکرو فیبر بشویید. با یک پارچه میکروفیبر تازه و خشک بشویید و خشک کنید. وان کمتر مسئله ای است - شستشوی هفتگی معمولاً کافی است. اما برای درخشش بیشتر ، آن را با آب داغ پر کنید ، سپس تخلیه کنید. تمیز کننده حمام را بمالید و بگذارید 15 دقیقه قبل از تمیز کردن بنشینید.

 

چرا: علاوه بر مسئله صابون ، محل حمام وجود دارد که می تواند مایکوباکتریوم آویوم ، یک پاتوژن مرتبط با بیماری ریوی باشد. گربا می گوید که روشن کردن یک حمام غفلت می تواند میلیون ها میکروب را مستقیماً به ریه های شما بفرستد.

 

بهترین روشها: چگالش را از بین همه سطوح بعد از حمام پاک کنید و یک ساعت در روز را به مدت یک ساعت باز کنید تا سطح رطوبت اتاق پایین بیاید.

نحوه تازه کردن Dingy Grout

چگونه تمیز کردن حمام گروت ، حمام کاشی سفید

چه کاری باید انجام شود: یک قلم مو را در پوست سفید آغشته کرده و هر قسمت از تغییر رنگ را پاک کنید. خوب بشویید حتما اتاق را تهویه کنید.

 

چرا: گروت متخلخل است و بسیار مستعد رشد باکتری است.

 

بهترین روش: برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آهک از نفوذ رطوبت و رقیق کردن هر 6 ماه یکبار استفاده کنید (رعایت کنید.

تمیز کردن کاشی ، دیوار و سقف

نحوه تمیز کردن درب دوش حمام ، آینه مدور

تمیز کردن کاشی ، دیوار و سقف

نحوه تمیز کردن درب دوش حمام ، آینه مدور

چگونه می توان توالت را به طرز تمیز تمیز کرد

توالت و حمام

مارلن فورد / گتی ایماژ

 

چه کاری انجام دهید: با ریختن یک فنجان جوش شیرین درون کاسه شروع کنید. بگذارید چند دقیقه بنشیند. مسواک بزنید هنوز هم نقاط را می بینید؟ یک سنگ سنگین پوستی مرطوب به اندازه کافی ساینده است تا لکه های ناشی از رسوبات معدنی و مقیاس آهک را از بین ببرد اما به اندازه کافی ملایم است که به سطوح آسیب نمی رساند (سعی کنید پوسته پوسته پوسته پوسته پوسته ایالات متحده ؛ 23 دلار برای 12 ، amazon.com).

 

سپس خود قلم مو توالت را حل کنید ، که باید بعد از هر بار استفاده از آن را تمیز کنید. در اینجا آمده است: دسته قلم مو را بین صندلی که قبلاً تمیز شده است و حوضچه ایمن کنید تا در کاسه شناور باشد. براش را سفید کنید. بگذارید چند دقیقه بماند ، سپس با یک پارچ آب تمیز حلقه کنید. بعد ، قوطی قلم مو را با آب گرم و صابون پر کنید و بگذارید بنشیند. آب کثیف را داخل توالت بریزید. در موارد ایجاد گریم شدید (یا لرزش حفره توالت حاد) ، ممکن است بخواهید در یک واشر فشار برقی کوچک کار کنید. این امکان را به شما می دهد تا از فاصله ای مطمئن مناطقی که به سختی دسترس نیستند ، مانند نقاطی که لولا با صندلی ملاقات می کند ، منفجر کنید. از پایین ترین تنظیم شروع کنید - از آنچه بیرون می آید شگفت زده خواهید شد.

 

چرا: گربا می گوید که یک توالت شستشو ، هنگامی که با حرکت آرام مشاهده می شود ، شبیه به یک صفحه نمایش آتش بازی است. و از آنجا که میکروب ها حتی پس از گرگرفتگی در کاسه می ماند ، باکتری هایی از قبیل E. coli و سالمونلا می توانند در هر زمان به هوا پرواز کرده و روی صندلی ، دسته و سایر سطوح فرود بیایند.

 

بهترین روشها: همیشه درب را هنگام شستشو بسته کنید و از فن دریچه استفاده کنید (این باکتری ها را قبل از حل شدن از بین می برد). اگر در حال حاضر مسواک و لنزهای تماسی را در داخل کابینت دارو ذخیره نکردید ، ممکن است بخواهید همین حالا شروع کنید. از آنجا که درخشان توالت خود را تمیز می کنید ، می توانید با نصب سیستم تمیز کردن توالت Kaboom ، آن را تا سه ماه ادامه دهید. Smallin Kuper می گوید. سه ماه عاری از شستشوی توالت است؟

نحوه تمیز کردن سینک حمام

نحوه تمیز کردن سینک حمام ، حمام سفید با گل رز

گتی ایماژ

 

چه باید کرد: سرکه سفید یا جوش شیرین را در تخلیه ریخته و با آب داغ بشویید. Gerba برای شیر آب ، دستمال ضد عفونی کننده یکبار مصرف را توصیه می کند ، که به میزان قابل توجهی باکتری ها را کاهش می دهد. (در مقابل ، پارچه ها ممکن است میکروب ها را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنند ؛ گربا حتی باکتری هایی را از کاسه توالت زندگی می کند که در سینک آشپزخانه زندگی می کنند.) اگر شما باید از پارچه استفاده کنید ، در مورد محل کار و ذخیره هر چه سریع باشید. وقتی دستگیرها تمام شد ، شیر آب را ببندید (بله ، شما آن را درست خوانده اید). مواد رشته ای مناسب برای مقابله با آن فضای باریک و زبر است که در آن پایه شیر آب و شیرهای آب با سینک ملاقات می کند.

 

چرا: برای لرزیدن آماده شوید: تخلیه سینک برای بالاترین تعداد باکتری حمام برنده می شود - حتی صندلی توالت را هم می پوشانید. در تحقیقات خود ، گربا تعداد زیادی باکتری را که در آنجا وجود دارد ، تشخیص داده است و می توانید در یک صفحه برش که برای خلال گوشت خام استفاده می شود ، پیدا کنید. و دستگیره های شیر آب؟ بعد از استفاده از توالت و قبل از شستن دست ها ، آنها را لمس می کنید. اووو

 

بهترین روش: روغن کودک داب را روی ظرف صابون بزنید تا نوار چسبیده و لاغر نشود.

دست خاکستر حوله راه حق

حوله های دستشویی چگونه تمیز ، کمد مخصوص ملافه

Hero Images Inc./Getty Images

 

چه کاری باید انجام شود: اگر ماشین لباسشویی شما یکی (یا سفید کننده آنها) از تنظیم ضد آب استفاده کنید. هر سه تا چهار روز یکبار با حوله های تمیز جایگزین کنید.

 

چرا: توسط خیلی ها مشترک هستند و رطوبت را به دام می اندازند - این دستور العمل برای خورش باکتری است.

 

بهترین روشها: حوله های مرطوب را روی نوار ، جایی که هوا می تواند گردش کند ، پخش کنید ، نه اینکه آنها را از قلاب آویزان کنید ، جایی که چین ها تشکیل می شوند. تمیز کردن نوار حوله را فراموش نکنید. همچنین باکتری ها را جمع می کند. و از آویزان کردن حوله های مرطوب در نزدیکی توالت خودداری کنید. (به یاد داشته باشید که اسپری slo-mo که در مورد آن صحبت کردیم؟)

 

 

 

چه باید کرد: ابتدا قطع کننده مدار را بچرخانید. سپس پوشش آن را برداشته و آن را در آب گرم و صابون ظرف خیس کنید. برای پیاده شدن از پره های فن از اتصال نازل خلا استفاده کنید. با یک پارچه مرطوب پاک کنید. گرد و غبار را از روی موتور و سایر قلاب ها و میل لنگ ها را با یک برس مسواک سفت و تمیز جدا کرده و با خلاء مکنده باقی مانده ها شوید. وقتی کاملاً خشک شد ، پوشش را تعویض کنید.

 

چرا: در حالی که به کاهش قالب و کپک کمک می کند ، فن همچنین smorgasbord از ذرات موجود در هوا را استنشاق می کند ، که می تواند روی تیغه ها و دریچه بماند.

 

بهترین روش ها: فن را روی یک تایمر سوئیچ قرار دهید (کار ساده ای برای دستیاران) و آن را در طول هر دوش و به مدت 30 دقیقه پس از آن اجرا کنید تا رطوبت (و مصرف انرژی) در آن کنترل شود.

 

و برای بهترین روش کلی؟ هر وقت حمام را تمیز کنید ، اعم از عمیق یا سریع ، تمام سطوح را به خوبی بعد از آن خشک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: